die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.quote:
Passief?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Martijn is ook de enige die weer klaagt.
Altijd passief agressief.
Hij scheld niet etc. maar ondertussen kan hij iedereen wel kapot maken. Wat een enorme eikel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Passief?
Ik vind het best actief agressief eigenlijk?
Oh, ik dacht dat je die in het blauwe shirt bedoelde, die blonde is me niet opgevallen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.
En Martijn..
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevredenquote:
Werk = Werkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevreden
Voor een uitkeringstrekker en iemand die wellicht een ontzettend laag I.Q heeft ben ik trots op hemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevreden
Verschil tussen druk zijn en druk makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af wat die Martijn nu doet...Als ie zo druk is.
Waarom moest Huisman huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |