Dankje, ik vind het altijd wel zielig...Maar wel irritante man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Sheffield het volgende:
[..]
http://www.faillissements(...)88/top-smart-bv.aspx
Top Smart
En de rest..... Fijn, dat Linkedin:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dankje, ik vind het altijd wel zielig...Maar wel irritante man.
Die man is een lopend probleemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En de rest..... Fijn, dat Linkedin:
Management Consultant bij Top Smart B.V.
Managing Director and Owner RiethStaete bij RiethStaete
Owner bij Project & Bouw B.V.
Interim Manager bij IT Solution Partners
SAP Staffing & Sales Manager bij YACHT
Interim Management bij Praktijken voor Tandheelkunde
Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland
Technical Consultant bij HMC B.V.
Helpdesk Operator bij LinkiT
Het is ook echt Almere die site.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Sheffield het volgende:
http://www.vvdalmere.nl/profile/MartijnvanRiet
De naam van zijn zoonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is ook echt Almere die site.![]()
Heeft de VVD niet een stagiair die kan checken op spelling trouwens? Geeft wel het probleem op gemeentelijk niveau aan om goede mensen op de lijst te krijgen.
lekker wijf is hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die vriendin van Roy is 20.My god...
Royquote:Jaja powned gaat voor naltigheid laster morgen de aangifte tegen marjon GERECHTIGHEID!!!!!
Zijn die 3 andere kinderen van haar of van die parasiet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die vriendin van Roy is 20.My god...
Ben jij vroeger als slaaf behandeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Als Zwarte Piet niet mag dan dit ook niet.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ker_blijkt_wape.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man is een lopend probleem
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?quote:
Die Margreet is nog maar 42?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zie net dat ze 3 bedrijven hadden....
http://www.powned.tv/programmas/camping_powned.html
Martijn toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?
Ik heb ook bij Rabobank gewerkt, zo'n wapenhandelaarmannetje is natuurlijk een uitzondering. Ik zou echter compleet overspannen worden als ik Martijn als I&P-manager zou hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.![]()
Hij hep een beetje Adhd ensow! Dus nou ken-ie niet werken want dan wordt-ie moe en allesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe komt zo druiloor aan Wajong?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ook bij Rabobank gewerkt, zo'n wapenhandelaarmannetje is natuurlijk een uitzondering. Ik zou echter compleet overspannen worden als ik Martijn als I&P-manager zou hebben
Kan hem echt niet serieus nemen zo. Apart ventje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.![]()
En daar gaat het dus mis met de verzorgingsstaat. Dit soort werkschuwe klootzakken een uitkering geven. Hou toch op. Als je kan neuken en 3 koters op de wereld kunt zetten, kun je ook werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe komt zo druiloor aan Wajong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |