Kom snel terugquote:
Geen emperor size bed hebbenquote:
Wauw, dat woord joh voegt wel een hele extra dimensie aan je zin toe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, Dearest.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen emperor size bed hebben
quote:
Bedankt, ik ben zelf ook wel content met de verandering.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wauw, dat woord joh voegt wel een hele extra dimensie aan je zin toe.
Geweldig die paupers zo te zien klagenquote:
Die sigquote:
Heerlijk jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geweldig die paupers zo te zien klagen
ik hoef daarvoor alleen maar even in mijn pyjama mijzelf laten zienquote:
pic van jou in je pyjamaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoef daarvoor alleen maar even in mijn pyjama mijzelf laten zien
Mag ik mee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sig![]()
![]()
![]()
![]()
ok; ga je nu mee naar bed met mij en Aldo
Niks dweil; oplikken zul je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zet de dweil maar vast klaar![]()
oke die was te slecht
Zijn negers zwart?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sig![]()
![]()
![]()
![]()
ok; ga je nu mee naar bed met mij en Aldo
Ach waarom ook nietquote:
die heb ik niet paraatquote:
Het was een retorische vraagquote:
Mannen gaan bij vrouwen langs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die heb ik niet paraat![]()
kom maar langs, dan zie je het IRL
Ja, komt omdat het me komkommer isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
oke dit is wel heel ongegeneerd![]()
twitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 21:46:29segt er so eentje op tv het leve is niet van ons het leve is van de schepper.. is die vend gek geworde ofso? mijn leve ja! #debatop2 #ned2 reageer retweet
Inderdaad, Aldo afgeschrapt.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inderdaad, Aldo afgeschrapt.
VA, kan jij wel (langs)komen?
ik had me al gecorrigeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar moet ik langskomen dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef d4v1d het volgende:
twitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 21:46:29segt er so eentje op tv het leve is niet van ons het leve is van de schepper.. is die vend gek geworde ofso? mijn leve ja! #debatop2 #ned2 reageer retweet
quote:
Sorry, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik had me al gecorrigeerd
Wauw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef d4v1d het volgende:
triooquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inderdaad, Aldo afgeschrapt.
VA, kan jij wel (langs)komen?
Over pedo gesproken. Ik ben 17quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Over pedo gesproken. Aldo hoe oud ben je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Over pedo gesproken. Aldo hoe oud ben je
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh
Nee het kan wel, er is nu toch geen redden meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
i still see your shadows in my room
Ik word altijd zo verlegen wanneer je in de buurt bentquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leuke foto in dat US topic.Maar daar zijn het ook vrouwen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ja maar dan ben ik strafbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee het kan wel, er is nu toch geen redden meer aan![]()
eenschquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef d4v1d het volgende:
ZIE HET DAN ALS EEN COMPLIMENT.
Sommige Vrouwen
Hoe oud ben jij?quote:
Moet je maar zorgen dat je goed genoeg bent, dan heb ik wel reden om je niet aan te gevenquote:
20quote:
Ach je kunt geen boe of bah meer zeggen als ik klaar ben met je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je goed genoeg bent, dan heb ik wel reden om je niet aan te gevenWork it bby
Je bent zelf jongquote:
quote:
25quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeveel lentes ben jij jong?
Ik mag hopen dat ik dan geen bah hoef te zeggen neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach je kunt geen boe of bah meer zeggen als ik klaar ben met je.
Dat is wel wat voor Aldo.quote:
Op een oude fiets moet je het leren héquote:
Godverdommequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dan geen bah hoef te zeggen nee
onder de elf, is voor papa zelfquote:
ja dacht ik ookquote:
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hé
Lekker dier een kind van 4quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
onder de elf, is voor papa zelf
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.
Hahahaha teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.
Neenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maarehm, jij bent ook niet helemaal hetero gok ik?
Ik nu ookquote:
* SgtPorkbeans trekt een sprintjequote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een mooie FOK! moeder
2, niet 3.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans trekt een sprintje
quote:
Ja, dus?quote:
Ik neem niet zo veel ruimte inquote:
Nee, jij ectoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik neem niet zo veel ruimte in
Mooi tochquote:
Stuquote:
En de rest dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef xcachet het volgende:
Slapen dag
Kus voor Tjacka en inso als die hier nog komen
quote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef xcachet het volgende:
Slapen dag
Kus voor Tjacka en inso als die hier nog komen
Moeraskaterquote:
Mag ik de andere kant warmhoudenquote:
Sexyquote:
Ik kom al naar bedquote:
Schiet eens op danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom al naar bedik snap de hint
Tot zo. x
Jullie hebben al een varkenzoontjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Xeor het volgende:
Moeraspoesje wanneer gaan we baby's maken en trouwen?
eenzaamquote:
quote:
quote:
Zoveel verschillende antwoordenquote:
Vertel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoveel verschillende antwoorden. Maar hier ook leuk hoor, super leuk jaa
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga ook maar pitten
Weltrusten![]()
Welterustenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga ook maar pitten
Weltrusten![]()
Oquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee niks, is geen reet aan hier bij mij hoor.
Hoiquote:
VAquote:
Primaquote:
''I need friends'' Met dat stukje dat zijn stem overslaatquote:
caramelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''I need friends'' Met dat stukje dat zijn stem overslaat![]()
Hi?quote:
Hiquote:
Waar slaat mijn note uit JNG op?quote:
Hi Stuquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar slaat mijn note uit JNG op?Geen idee of die van jou komt though
Doe maar niet.quote:
.quote:
Ja, why not? Ik kan gewoon slapen met koffie op enzoquote:
.quote:
Dan kan het geen kwaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, why not? Ik kan gewoon slapen met koffie op enzo. Merk er echt niks van
!quote:
?quote:
~quote:
Hoezo door mij? Denk je niet dat het was om je eigen opmerking over mijquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo door mij? Denk je niet dat het was om je eigen opmerking over mij
Dat we regelmatig botsen met elkaar is niet hetzelfde als haten hoor. Dan zou ik de moeite niet nemen om op je te reageren namelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Stuarthaat mij de ene dag wel en de andere dag niet.
Ja, ik denk ik ga het ook eens gebruikenquote:
quote:
Ik ben een hater? Ik vind je een raar wijf maar ik haat je nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en stuart en fok it en xcachet
Nee, je hebt het liever over me als ik er niet benquote:
Wat? Hoe kan ik iemand haten die ik niet irl ken? Ik kan iemand hooguit irritant of raar vinden I guessquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hey, 'feel the love' is vervangen door 'one love'. Hmmmmz.
Hou op man, waarom zou ik je hatenquote:
Ja dat zeg je nu. Nu is het te laatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op man, waarom zou ik je haten![]()
Dan is er niets meer aan te doen als het te laat isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Nu is het te laat
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is er niets meer aan te doen als het te laat is
Love you.quote:
Heb jij je mob geupdate?quote:
Je mobielquote:
Ja, niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Oooh, mijn phone
Nee, ik draai nog steeds iOS 6 want ik heb maar een iPhone 4 en ben bang dat iOS7 mijn telefoon nog veel trager maakt
Jij hebt het dus wel gedaan. Klote eigenlijk dat je dan niet terugkan naar 6quote:
Ik kan wel terug hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het dus wel gedaan. Klote eigenlijk dat je dan niet terugkan naar 6
Heb jij ook een 4 of een 4s
Same thing. Is gelukkig niet zo. Die van mij is er niet slomer van geworden iigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Oooh, mijn phone
Nee, ik draai nog steeds iOS 6 want ik heb maar een iPhone 4 en ben bang dat iOS7 mijn telefoon nog veel trager maakt
Hoe kun je terug danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel terug hoorDoe ik morgen wel
4s
Kan je terug?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel terug hoorDoe ik morgen wel
4s
quote:
Ja, via DFU mode?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je terug dan
Ik dacht dat het op een 4s nog redelijk draaide
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet vanquote:
Ben jij wel een manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet van
inb4: band plakkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet van
Ja, maar mijn telefoon boeit me gewoon niet zoveel. Ik doe veel meer met mijn laptopquote:
Ja, on second thought, misschien ben ik wel geen manquote:
Daar was ik al bang voor. Meen zoiets gelezen te hebben namelijkquote:
Da's kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Meen zoiets gelezen te hebben namelijk
Ja, inderdaad. Zeker als het zo'n rot ervaring isquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zeker als het zo'n rot ervaring is
omg mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is je lockscreen als je muziek luistert.
Nietquote:
jawelquote:
Koodo is een provider in NLquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is je lockscreen als je muziek luistert.
Ik heb het gegoogledquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koodo is een provider in NL
Nog nooit van gehoord![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik ging tape op mijn vaders gezicht plakken terwijl hij cod aan het spelen was
Wat mankeert eraan? Ik luister trouwens nooit muziek op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechter blijft dus zo
it's just a phonequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iPod? Je hebt meer van die dingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
iPod? Je hebt meer van die dingen?
quote:
quote:
Lekker dat je niet zo vroeg op hoeft te staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Toto69 het volgende:
Het is nog vroeg en ik hoef 'pas' om 8.45 op te staan, wa moek doen
Klopt, nadeel is 10.00 beginnen en tot 19.00quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je niet zo vroeg op hoeft te staan
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille helaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, nadeel is 10.00 beginnen en tot 19.00
Ach jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille helaas
Wel okay I guess thanks. Er komt morgen iemand uit NL van het forum naar London maar jullie kennen haar hier nietquote:
Ah leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay I guess thanks. Er komt morgen iemand uit NL van het forum naar London maar jullie kennen haar hier niet
Nee, Engelquote:
Nee joh. Althans, niet zover ik weetquote:
Gezelligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Engel
Karina heb ik wel gemeet trouwens in augustus
Nee, als je ze niet kent heeft dat ook niet zoveel zin. Ik heb Engel ook al in NL ontmoetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezelligik meet hier niemand, gaan wel FOK!kers naar Lissabon op vakantie en die bezoeken ook het oceanarium dat naast mijn werk zit maar ik zal ze toch niet herkennen
Kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, als je ze niet kent heeft dat ook niet zoveel zin. Ik heb Engel ook al in NL ontmoet
Op zich wel jammer dat niemand je komt opzoeken though, maar geloof me, ik ken het gevoel
Ik weet niet of je het nu ook over mij hebt? Maar mensen zijn zelf ook druk he. Waarom moeten ze per se JOU aanspreken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt
Nah, dat niemand hierheen komt zal wel, maar ik hoor ook van 95% niets, dat is gewoon belachelijkals ik kijk hoeveel mensen ik twee/drie maanden geleden sprak en nu, is het echt bagger.
95% Betekent dan ook een algemeen getal. ik zal nooit namen noemen. Nou, ik spreek mensen vaak genoeg zelf aan, als het alleen maar van mijn kant komt hoeft het echt niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu ook over mij hebt? Maar mensen zijn zelf ook druk he. Waarom moeten ze per se JOU aanspreken?
Mja, is op zich wel zo. Als zij ook nog steeds contact willen hebben moeten ze er ook wat tijd in steken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
95% Betekent dan ook een algemeen getal. ik zal nooit namen noemen. Nou, ik spreek mensen vaak genoeg zelf aan, als het alleen maar van mijn kant komt hoeft het echt niet meer
Dat is wel pijnlijk inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt
Nah, dat niemand hierheen komt zal wel, maar ik hoor ook van 95% niets, dat is gewoon belachelijkals ik kijk hoeveel mensen ik twee/drie maanden geleden sprak en nu, is het echt bagger.
Post in KSC (soms) en sex SC (geloof ik)quote:
Kom ik allebei niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Post in KSC (soms) en sex SC (geloof ik)
Ik kom nog wel in KSC maar dat is niet erg actief meerquote:
I don't blame you! Je leert zo de mensen in ieder geval kennen. Maar dat snappen een hoop mensen niet die nooit naar het buitenland zijn gegaan of iets heel vervelends hebben meegemaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Flikker binnenkort een hele hoop mensen weg als ik er de tijd voor heb...
Klopt, van een aantal mensen hoor ik nog wel eens wat, twee goede vrienden whatsappen nog wel eens. Maar over 't algemeen is het waardeloos, zeker omdat ik hier in Lissabon zelf weinig contact met Portugesen heb, omdat ik de taal niet spreek. Eu nao falo portuguesaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
I don't blame you! Je leert zo de mensen in ieder geval kennen. Maar dat snappen een hoop mensen niet die nooit naar het buitenland zijn gegaan of iets heel vervelends hebben meegemaakt
Klote man! Dan hoop je op een leuk internationaal avontuur maar voel je je tegelijkertijd gewoon alleenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, van een aantal mensen hoor ik nog wel eens wat, twee goede vrienden whatsappen nog wel eens. Maar over 't algemeen is het waardeloos, zeker omdat ik hier in Lissabon zelf weinig contact met Portugesen heb, omdat ik de taal niet spreek. Eu nao falo portuguesa
Corrie probeert mij in te halen in de jaarcijfersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer net verslagen door Corrie in de dagcijfers.
Tot morgen
Japquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klote man! Dan hoop je op een leuk internationaal avontuur maar voel je je tegelijkertijd gewoon alleen
Het zit je inderdaad niet mee. Eerst zo'n debiel van een huisgenoot en nu eigenlijk geen contact met de mensen uit je omgeving omdat je de taal niet spreekt. En dan ook dat gezeur met je been inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Japnja mn huisgenoot is tof en collega's ook wel, maar that's about it.
Echt veel socializen zit er wat dat betreft niet in.
Hoe het ook zij, als ik terug in NL ben wil ik weer kunnen sporten(
Rug*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit je inderdaad niet mee. Eerst zo'n debiel van een huisgenoot en nu eigenlijk geen contact met de mensen uit je omgeving omdat je de taal niet spreekt. En dan ook dat gezeur met je been inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |