quote:
Ik ben een hater? Ik vind je een raar wijf maar ik haat je nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en stuart en fok it en xcachet
Nee, je hebt het liever over me als ik er niet benquote:
Wat? Hoe kan ik iemand haten die ik niet irl ken? Ik kan iemand hooguit irritant of raar vinden I guessquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hey, 'feel the love' is vervangen door 'one love'. Hmmmmz.
Hou op man, waarom zou ik je hatenquote:
Ja dat zeg je nu. Nu is het te laatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op man, waarom zou ik je haten![]()
Dan is er niets meer aan te doen als het te laat isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Nu is het te laat
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is er niets meer aan te doen als het te laat is
Love you.quote:
Heb jij je mob geupdate?quote:
Je mobielquote:
Ja, niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Oooh, mijn phone
Nee, ik draai nog steeds iOS 6 want ik heb maar een iPhone 4 en ben bang dat iOS7 mijn telefoon nog veel trager maakt
Jij hebt het dus wel gedaan. Klote eigenlijk dat je dan niet terugkan naar 6quote:
Ik kan wel terug hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het dus wel gedaan. Klote eigenlijk dat je dan niet terugkan naar 6
Heb jij ook een 4 of een 4s
Same thing. Is gelukkig niet zo. Die van mij is er niet slomer van geworden iigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Oooh, mijn phone
Nee, ik draai nog steeds iOS 6 want ik heb maar een iPhone 4 en ben bang dat iOS7 mijn telefoon nog veel trager maakt
Hoe kun je terug danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel terug hoorDoe ik morgen wel
4s
Kan je terug?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel terug hoorDoe ik morgen wel
4s
quote:
Ja, via DFU mode?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je terug dan
Ik dacht dat het op een 4s nog redelijk draaide
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet vanquote:
Ben jij wel een manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet van
inb4: band plakkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo technisch doen hoor, daar snap ik geen reet van
Ja, maar mijn telefoon boeit me gewoon niet zoveel. Ik doe veel meer met mijn laptopquote:
Ja, on second thought, misschien ben ik wel geen manquote:
Daar was ik al bang voor. Meen zoiets gelezen te hebben namelijkquote:
Da's kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Meen zoiets gelezen te hebben namelijk
Ja, inderdaad. Zeker als het zo'n rot ervaring isquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zeker als het zo'n rot ervaring is
omg mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is je lockscreen als je muziek luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |