quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Over pedo gesproken. Aldo hoe oud ben je
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh
Nee het kan wel, er is nu toch geen redden meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
i still see your shadows in my room
Ik word altijd zo verlegen wanneer je in de buurt bentquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leuke foto in dat US topic.Maar daar zijn het ook vrouwen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ja maar dan ben ik strafbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee het kan wel, er is nu toch geen redden meer aan![]()
eenschquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef d4v1d het volgende:
ZIE HET DAN ALS EEN COMPLIMENT.
Sommige Vrouwen
Hoe oud ben jij?quote:
Moet je maar zorgen dat je goed genoeg bent, dan heb ik wel reden om je niet aan te gevenquote:
20quote:
Ach je kunt geen boe of bah meer zeggen als ik klaar ben met je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je goed genoeg bent, dan heb ik wel reden om je niet aan te gevenWork it bby
Je bent zelf jongquote:
quote:
25quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeveel lentes ben jij jong?
Ik mag hopen dat ik dan geen bah hoef te zeggen neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach je kunt geen boe of bah meer zeggen als ik klaar ben met je.
Dat is wel wat voor Aldo.quote:
Op een oude fiets moet je het leren héquote:
Godverdommequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dan geen bah hoef te zeggen nee
onder de elf, is voor papa zelfquote:
ja dacht ik ookquote:
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hé
Lekker dier een kind van 4quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
onder de elf, is voor papa zelf
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.
Hahahaha teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kruip jij maar op je moeder ja, smeerlap.
Neenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maarehm, jij bent ook niet helemaal hetero gok ik?
Ik nu ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |