jawelquote:
Koodo is een provider in NLquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is je lockscreen als je muziek luistert.
Ik heb het gegoogledquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koodo is een provider in NL
Nog nooit van gehoord![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik ging tape op mijn vaders gezicht plakken terwijl hij cod aan het spelen was
Wat mankeert eraan? Ik luister trouwens nooit muziek op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechter blijft dus zo
it's just a phonequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iPod? Je hebt meer van die dingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
iPod? Je hebt meer van die dingen?
quote:
quote:
Lekker dat je niet zo vroeg op hoeft te staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Toto69 het volgende:
Het is nog vroeg en ik hoef 'pas' om 8.45 op te staan, wa moek doen
Klopt, nadeel is 10.00 beginnen en tot 19.00quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je niet zo vroeg op hoeft te staan
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille helaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, nadeel is 10.00 beginnen en tot 19.00
Ach jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille helaas
Wel okay I guess thanks. Er komt morgen iemand uit NL van het forum naar London maar jullie kennen haar hier nietquote:
Ah leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay I guess thanks. Er komt morgen iemand uit NL van het forum naar London maar jullie kennen haar hier niet
Nee, Engelquote:
Nee joh. Althans, niet zover ik weetquote:
Gezelligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, Engel
Karina heb ik wel gemeet trouwens in augustus
Nee, als je ze niet kent heeft dat ook niet zoveel zin. Ik heb Engel ook al in NL ontmoetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezelligik meet hier niemand, gaan wel FOK!kers naar Lissabon op vakantie en die bezoeken ook het oceanarium dat naast mijn werk zit maar ik zal ze toch niet herkennen
Kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, als je ze niet kent heeft dat ook niet zoveel zin. Ik heb Engel ook al in NL ontmoet
Op zich wel jammer dat niemand je komt opzoeken though, maar geloof me, ik ken het gevoel
Ik weet niet of je het nu ook over mij hebt? Maar mensen zijn zelf ook druk he. Waarom moeten ze per se JOU aanspreken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt
Nah, dat niemand hierheen komt zal wel, maar ik hoor ook van 95% niets, dat is gewoon belachelijkals ik kijk hoeveel mensen ik twee/drie maanden geleden sprak en nu, is het echt bagger.
95% Betekent dan ook een algemeen getal. ik zal nooit namen noemen. Nou, ik spreek mensen vaak genoeg zelf aan, als het alleen maar van mijn kant komt hoeft het echt niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu ook over mij hebt? Maar mensen zijn zelf ook druk he. Waarom moeten ze per se JOU aanspreken?
Mja, is op zich wel zo. Als zij ook nog steeds contact willen hebben moeten ze er ook wat tijd in steken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
95% Betekent dan ook een algemeen getal. ik zal nooit namen noemen. Nou, ik spreek mensen vaak genoeg zelf aan, als het alleen maar van mijn kant komt hoeft het echt niet meer
Dat is wel pijnlijk inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt
Nah, dat niemand hierheen komt zal wel, maar ik hoor ook van 95% niets, dat is gewoon belachelijkals ik kijk hoeveel mensen ik twee/drie maanden geleden sprak en nu, is het echt bagger.
Post in KSC (soms) en sex SC (geloof ik)quote:
Kom ik allebei niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Post in KSC (soms) en sex SC (geloof ik)
Ik kom nog wel in KSC maar dat is niet erg actief meerquote:
I don't blame you! Je leert zo de mensen in ieder geval kennen. Maar dat snappen een hoop mensen niet die nooit naar het buitenland zijn gegaan of iets heel vervelends hebben meegemaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Flikker binnenkort een hele hoop mensen weg als ik er de tijd voor heb...
Klopt, van een aantal mensen hoor ik nog wel eens wat, twee goede vrienden whatsappen nog wel eens. Maar over 't algemeen is het waardeloos, zeker omdat ik hier in Lissabon zelf weinig contact met Portugesen heb, omdat ik de taal niet spreek. Eu nao falo portuguesaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
I don't blame you! Je leert zo de mensen in ieder geval kennen. Maar dat snappen een hoop mensen niet die nooit naar het buitenland zijn gegaan of iets heel vervelends hebben meegemaakt
Klote man! Dan hoop je op een leuk internationaal avontuur maar voel je je tegelijkertijd gewoon alleenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, van een aantal mensen hoor ik nog wel eens wat, twee goede vrienden whatsappen nog wel eens. Maar over 't algemeen is het waardeloos, zeker omdat ik hier in Lissabon zelf weinig contact met Portugesen heb, omdat ik de taal niet spreek. Eu nao falo portuguesa
Corrie probeert mij in te halen in de jaarcijfersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer net verslagen door Corrie in de dagcijfers.
Tot morgen
Japquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klote man! Dan hoop je op een leuk internationaal avontuur maar voel je je tegelijkertijd gewoon alleen
Het zit je inderdaad niet mee. Eerst zo'n debiel van een huisgenoot en nu eigenlijk geen contact met de mensen uit je omgeving omdat je de taal niet spreekt. En dan ook dat gezeur met je been inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Japnja mn huisgenoot is tof en collega's ook wel, maar that's about it.
Echt veel socializen zit er wat dat betreft niet in.
Hoe het ook zij, als ik terug in NL ben wil ik weer kunnen sporten(
Rug*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit je inderdaad niet mee. Eerst zo'n debiel van een huisgenoot en nu eigenlijk geen contact met de mensen uit je omgeving omdat je de taal niet spreekt. En dan ook dat gezeur met je been inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |