Eeeeeh. Fout.quote:
Zo zou je het eigenlijk ook weer niet noemen. Moonshine heb ik het over.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whiskey is het dan ook net niet...
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eeeeeh. Fout.
Er zijn enkele series in NL en Belgie gebouwd, en niet elke Volvo heeft ook een Volvo motorblok. Er zit ook wel eens een BMW of Ford motorblok in met wisselende resultaten (volgens mij idd ook Renault).
Dit. En Lexus geldt als tamelijk exclusieve auto, en daar horen navenante onderhoudskosten bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef ß het volgende:
[..]
Die C70 cabrio: Werkt de kap nog wel goed? is er geen lekkage? vogelpoep geeft erg lelijke vlekken op een kap. Is de verzekering hoger voor een cabrio?
Die Lexi (is dat het meervoud van lexus?) zijn groot, en onzuinig.
dat kan wel degelijk uitmaken ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef ß het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.
Da's het helemaal niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef ß het volgende:
[..]
Zo zou je het eigenlijk ook weer niet noemen. Moonshine heb ik het over.
Een Sangyyong is niet gelijk een Mercedes omdat er een ouddated mercedes blok in het vooronder geschroefd word, en zo is een volvo ook geen echte volvo meer als er een blok in ligt van een fabrikant die het anno 2013 nog steeds presteert brakke achterlichten te monteren (ik noem geen namen *kuch*renault*kuch*).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef ß het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:11 schreef Etcetera het volgende:
Even informeren of meneer Etcetera interesse heeft, die is wel van de hardware.
Efficientquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die X4 whisky is dan ook niet te zuipen, dus dan maar er op racen...
Ik heb daar tussen de posts door voorzien van drinken en nootjes!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Tering Wiebel, moet jij niet even een luier verschonen of je vrouw mentaal bijstaan, Kortjakje meepuffen of zoiets? En waar zijn Wyccie en B.ertha als je ze nodig hebt...?
Nee hoor dat zijn prima auto's! Ik zie alleen geen kleine auto's te koop staan in de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom wordt er alleen naar die grote, slurpende sedans gekeken? (Behalve dan de passieve veiligheid, kreukelzone etc.)
Zelf zoek ik ook een goedkope, betrouwbare auto, maar kijk naar handige en goedkope hatchbacks zoals Suzuki Swifts, Toyota Starlets en dergelijke. Is dat echt ondenkbaar in Amerika vanwege de wegen en andere weggebruikers?
Want ik vind het wat krom om voor 3000 dollar een 20 jaar oude auto te kopen die lang niet zo zuinig is als een saaiere auto, het lijkt alleen voor het uiterlijk te zijn. (Maar goed, ik ben dan weer iemand die Multipla zou kunnen aanschaffen, inhoud boven vorm.)
Of denk ik verkeerd en is er ook een reden waarom ik niet die goedkope auto's moet kopen?
Dat zie je helemaal niet verkeerd hoor. Het aanbod aan slurpsedans is gewoon veel groter overzee en ook daar zitten goede merken/types tussen die je voor een habbekrats kunt krijgen omdat het ook daar crisis is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom wordt er alleen naar die grote, slurpende sedans gekeken? (Behalve dan de passieve veiligheid, kreukelzone etc.)
Zelf zoek ik ook een goedkope, betrouwbare auto, maar kijk naar handige en goedkope hatchbacks zoals Suzuki Swifts, Toyota Starlets en dergelijke. Is dat echt ondenkbaar in Amerika vanwege de wegen en andere weggebruikers?
Want ik vind het wat krom om voor 3000 dollar een 20 jaar oude auto te kopen die lang niet zo zuinig is als een saaiere auto, het lijkt alleen voor het uiterlijk te zijn. (Maar goed, ik ben dan weer iemand die Multipla zou kunnen aanschaffen, inhoud boven vorm.)
Of denk ik verkeerd en is er ook een reden waarom ik niet die goedkope auto's moet kopen?
Sorry.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Tering Wiebel, moet jij niet even een luier verschonen of je vrouw mentaal bijstaan, Kortjakje meepuffen of zoiets? En waar zijn Wyccie en B.ertha als je ze nodig hebt...?
Meer nootjes en drank voor Soempie dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb daar tussen de posts door voorzien van drinken en nootjes!
Ik ken mijn grenzen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Whisky of Benzine, welke gaat het winnen?
Ik deel je liefde voor Whiskey wel hoor. Alleen dan voor Rum. En ik verzamel het niet (hoogstens 2 flessen tegelijkertijd in huis).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer nootjes en drank voor Soempie dan...
Ziet er sensible en boring uit. Prima dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ze gewoon niet vinden wyccik wil graag een kleine!
deze dan, wiebel en ringel s??
http://chicago.craigslist.org/nch/cto/4110354512.html
(sorry MM)
Ik hou niet van whiskey, wel van rum.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik deel je liefde voor Whiskey wel hoor. Alleen dan voor Rum. En ik verzamel het niet (hoogstens 2 flessen tegelijkertijd in huis).
Ziet er niet slecht uit. Net als de rode.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ze gewoon niet vinden wyccik wil graag een kleine!
deze dan, wiebel en ringel s??
http://chicago.craigslist.org/nch/cto/4110354512.html
(sorry MM)
Da's dan mooi kut, ik heb dan verjaardag van mijn jongste zusje, anders had ik wel willen komen buurtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van whiskey, wel van rum.![]()
Even spammen: Zaterdag ben ik crewlid tijdens het Whisky & Rum festival in IJmuiden.
De ambassadrice van Cuba komt daar de Nederlandse Rum Awards uitreiken, verder zijn er honderden whisky's en rum's...
Wil ik wel, maar ik heb het lijstje niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
MM, zou je het lijstje met namen voor Secret Santa willen uitbreiden met Nico en HT (vergeet ik iemand?) en in de OP zetten?
ja, laat MM en mij maar weer zittenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Stuk beter, maar 10 jaar oud en tweede eigenaar. Veel onderdelen vervangen al. Geen zichtbare roestplekken.
Ik doe alsof ik er verstand van heb en klets met de mannen mee.
Mochten we elkaar ooit ontmoeten, dan regel ik de rum wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Da's dan mooi kut, ik heb dan verjaardag van mijn jongste zusje, anders had ik wel willen komen buurten.
ik vind het liefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Stuk beter, maar 10 jaar oud en tweede eigenaar. Veel onderdelen vervangen al. Geen zichtbare roestplekken.
Ik doe alsof ik er verstand van heb en klets met de mannen mee.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, laat MM en mij maar weer zitten![]()
Ik ben al blij met een 5-jaar Bacardi of een Cpt. Morgan joh, geen hoogvliegers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mochten we elkaar ooit ontmoeten, dan regel ik de rum wel.
Heb nog een hele mooie single cask uit Barbados...
Ben jij al aan het knotten geslagen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, laat MM en mij maar weer zitten![]()
Puur? Of mix?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een 5-jaar Bacardi of een Cpt. Morgan joh, geen hoogvliegers.
ik heb al een paar steken laten vallen en probeer er een touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij al aan het knotten geslagen?
Ik probeer er eind aan te breien, maar nog niemand die afhaakt...
Roep je man tot de orde of trek wat stekkers uit de contactdozen.quote:
Mooi, ik macra even met je mee...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb al een paar steken laten vallen en probeer er een touw aan vast te knopen.
mompelt iets over een marker...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roep je man tot de orde of trek wat stekkers uit de contactdozen.
Of doe iets Soempie-achtigs...
Ik kan het ook niet vinden, blijkbaar had ik geen lijstje gemaakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Wil ik wel, maar ik heb het lijstje niet...
Post het hier even en dan plak ik het in de OP...
gezelligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik macra even met je mee...
Ik drink wat ik op dat moment lekker vind en nooit meer dan 2 of 3 drankjes eigenlijk. In de zomer op het terras liever een ouderwetsche mix met cola en ijs, zit je 's avonds voor de open haard na een stevige maaltijd dan een ouwe gouwe op ijsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's sowieso een graadmeter bij gebruik van drank...
wat waren precies de 'regels'?quote:
Muts opzetten, stuk in je kraag zuipen en een video posten waarin je Rudolf the Red-nosed Reindeer zingt, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat waren precies de 'regels'?
Done, OK zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden, blijkbaar had ik geen lijstje gemaakt?
Uit mijn hoofd:
PS
B.
Etcie
HT
Bart
MM
Jojo
Nico
MaJo
wyccie
Hoewel het misschien lijkt dat ik continue aan de whisky zit, drink ik maar 2 à 3 glaasjes van 2cl per week, buiten eventuele proeverijen om. En zomer' s al helemaal niet of nauwelijks, dan smaakt het gewoon niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:56 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik drink wat ik op dat moment lekker vind en nooit meer dan 2 of 3 drankjes eigenlijk. In de zomer op het terras liever een ouderwetsche mix met cola en ijs, zit je 's avonds voor de open haard na een stevige maaltijd dan een ouwe gouwe op ijs.
Je zult van mij geen insinuaties horen hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het misschien lijkt dat ik continue aan de whisky zit, drink ik maar 2 à 3 glaasjes van 2cl per week, buiten eventuele proeverijen om. En zomer' s al helemaal niet of nauwelijks, dan smaakt het gewoon niet...
Ik hoor ook een hoop gekrijs...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit 3 minuten camping PowNed te kijken, maar tering he, wat een bende.
ned 3, op tvquote:
15 e excl. verzendkosten, als je mij hebt en je hebt daar een probleem mee kan je dat bij wyccie aangeven geloof ik, en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat waren precies de 'regels'?
Erg dankbare mensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit 3 minuten camping PowNed te kijken, maar tering he, wat een bende.
Toelichting: vanwege de verzendkosten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als je mij hebt en je hebt daar een probleem mee
stuur ik je net een DM om te klagen over PS, ging het alleen over de verzendkostenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toelichting: vanwege de verzendkosten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
stuur ik je net een DM om te klagen over PS, ging het alleen over de verzendkosten
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
stuur ik je net een DM om te klagen over PS, ging het alleen over de verzendkosten
Wiedergutmachungssushi...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bazen nemen ons uit voor een drankje en sushi voor na werk
voor korte ritjes denk ik een prima autootje, maar eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef wyccie het volgende:
Is dit wat?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
maatjes had de dubbelzinnigheid verhoogd, evenals de oubolligheid trouwensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde eerst auto-matjes schrijven, maar dat klonk wat platvloers...
Wat heet "iets langer"? Op de snelweg kan deze meekomen, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef wyccie het volgende:
De airco is geen noodzaak, ik heb daar ook nog niet het budget voor.
Elektrische ramen zijn al erg fijn, anders slinger ik op de snelweg wanneer ik het warm heb.
En natuurlijk goedkoop in onderhoud/brandstof/verzekering/belasting.
Bejaard is prima. Het is de bedoeling dat ik een auto heb voor wanneer ik late dienst heb, zal gemiddeld een week lang, eens in de 3 maanden zijn. Moet dan ongeveer 20 km rijden, deels snelweg. Daarnaast zal ik het af en toe eens een keer in het weekend gebruiken voor iets langere ritten.
Niet veel verschil met de Daihatsu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
En dit?
Vergelijkbaar, alleen is de auto wat minder hoog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
En dit?
Oh, en dat gaat dan in de brandstofkosten zitten, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef ß het volgende:
Vergelijkbaar, alleen is de auto wat minder hoog.
Het is met deze auto's ook niet dat je niet met het verkeer mee kan komen, alleen zul je wel vaak (bijna) vol gas moeten tijdens accelereren en op de snelweg wat vaker terug moeten schakelen bij het inhalen.
Zal de OP zo weer aanpassen: Wyccie en d'r auto-matties...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zou beter een 1.3 motor kunnen zoeken?
Nee, dank je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zal de OP zo weer aanpassen: Wyccie en d'r auto-matties...
Wij hebben een 0.998...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef wyccie het volgende:
Nog even doorsparen voor een 1.3 dus. En ik dacht dat een 0.8 ook nog wel zou kunnen.
Erg verhelderend, bedankt.
Ik heb rijles gehad in een BMW. Op een gegeven moment kreeg ik van de instructeur de opdracht om gas bij te geven, want ik reed toch in een BMW en daar hoort dat bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Bart het volgende:
BMW rijdt echt subliem. Maar als je BMW rijdt, moet je wel een beetje rappe rijden. Dus geen 114. Ik houd van BMW, zou er graag zelf een willen. Maar onbetaalbaar. Die Jetta Hybrid die ik nu heb, 200 euro netto bijtelling.
Zit ook in een aflevering van Oz & James drink to Britain. In elk geval dezelfde auto en een vergelijkbare whisky, maar ik weet niet 100% zeker of dat ook een x4 is.quote:
De DeLorean had een PRV-blok, ontwikkeld door Peugeot, Renault en Volvoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eeeeeh. Fout.
Er zijn enkele series in NL en Belgie gebouwd, en niet elke Volvo heeft ook een Volvo motorblok. Er zit ook wel eens een BMW of Ford motorblok in met wisselende resultaten (volgens mij idd ook Renault).
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Ieder merk heeft wel eens een uitglijer qua modelreeksen, bij Volvo wilden ze dat ook graag, dus de enige manier om een manke serie te producten was door onderdelen van inferieure merken te gebruiken.
Voor zover ik weet hebben ze alleen op de X4 van Bruichladdich geraced.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit ook in een aflevering van Oz & James drink to Britain. In elk geval dezelfde auto en een vergelijkbare whisky, maar ik weet niet 100% zeker of dat ook een x4 is.
Precies en het wordt dan mooi weer...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:36 schreef Lotusss het volgende:
Laten we het positief inzien: bijna weekend.
Ook in een BMW gelest en im kreeg juist te horen dat ik taxichauffeur moest worden. Ik reed veel te hard en deed vaak niet aan verkeersborden en -lichten...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb rijles gehad in een BMW. Op een gegeven moment kreeg ik van de instructeur de opdracht om gas bij te geven, want ik reed toch in een BMW en daar hoort dat bij
Het weer vind ik niet erg, ik zit óf binnen, óf in de auto.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies en het wordt dan mooi weer...
Ik reed in een Mazda tijdens mijn rijlessenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook in een BMW gelest en im kreeg juist te horen dat ik taxichauffeur moest worden. Ik reed veel te hard en deed vaak niet aan verkeersborden en -lichten...![]()
Na mijn geslaagde examen kreeg ik van de rijschoolhouder een keyring met een BMW-label er aan, omdat ik eerder had gezegd dat ik na mijn examen nooit meer in een BMW zou (kunnen) rijden. Tot nu toe klopt dat nog steeds...
Zo is datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:36 schreef Lotusss het volgende:
Laten we het positief inzien: bijna weekend.
Ik heb anders echt gevraagd of E. dat ding wilde hebbenquote:
Geen brikkie gekocht direct na je rijbewijs, om een paar deuken in te rijden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie nog weten in wat voor auto jullie les hadden, ik weet dat echt niet meerzelf atijd wel goeie auto's tot mijn beschikking gehad dus geen rare ervaringen gelukkig
Een priusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie nog weten in wat voor auto jullie les hadden, ik weet dat echt niet meerzelf atijd wel goeie auto's tot mijn beschikking gehad dus geen rare ervaringen gelukkig
Awww, ik leef met je mee. Wat moet dat verschrikkelijk geweest zijn!quote:
Ik ook, hardstikke mooie auto de Mazda 6.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik reed in een Mazda tijdens mijn rijlessen![]()
ik had een vriendje die een eigen auto had en een auto van de zaak, ik had dus meteen een Golf. Daarna jaren in de auto van mijn moeder gereden als ik een auto nodig had (Nissan X-Trail) en sinds ik met G ben hebben we samen een autoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:21 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Geen brikkie gekocht direct na je rijbewijs, om een paar deuken in te rijden?
is de Prius altijd een automaat dan? Ik rij ook liever in een schakelauto maar we hebben nu een automaat en dat rijdt toch ook wel fijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Awww, ik leef met je mee. Wat moet dat verschrikkelijk geweest zijn!
- edit -
Hoe heb je dan ooit leren schakelen, bedenk ik me nu? Heb je soms een automaatrijbewijs?
De Prius heeft, heel kort door de bocht, dezelfde soort 'versnellingsbak' als je van een scootertje kent. De motor blijft 1 (optimaal) toerental draaien en de auto versnelt continue. Dat noemen ze dan met een moeilijke term een CVT bak, het is principetechnisch gezien onmogelijk om die met de hand te schakelen (want er zijn geen tandwielen aanwezig).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
is de Prius altijd een automaat dan? Ik rij ook liever in een schakelauto maar we hebben nu een automaat en dat rijdt toch ook wel fijn
Sorry, ik bedoelde aurisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Awww, ik leef met je mee. Wat moet dat verschrikkelijk geweest zijn!
- edit -
Hoe heb je dan ooit leren schakelen, bedenk ik me nu? Heb je soms een automaatrijbewijs?
Ik heb een paar keer gereden in een oude laguna, relatief vaak in een skoda fabia (beide van mijn ouders), een maand lang dagelijks in een heerlijke 308 van alle gemakken voorzien en nu dagelijks in een 107.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb les gehad in een VW Boranooit zelf een auto gehad tot nu toe, wel gereden in een Renault Clio, een VW Golf die zó gaar was dat je met de versnellingspook kon roeren (en toen de remmen het niet goed meer deden en je de handrem soms moest inzetten is die weggedaan), een Renault 9 (ooit de bumper er vanaf gereden) en 2 verschillende Seat Leon's.
Mijn gereden auto's zijn te talrijk om op te noemen maar in eigendom in volgorde van bezit (lease inbegrepen):quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb les gehad in een VW Boranooit zelf een auto gehad tot nu toe, wel gereden in een Renault Clio, een VW Golf die zó gaar was dat je met de versnellingspook kon roeren (en toen de remmen het niet goed meer deden en je de handrem soms moest inzetten is die weggedaan), een Renault 9 (ooit de bumper er vanaf gereden) en 2 verschillende Seat Leon's.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef Etcetera het volgende:
So, conference call gehad. Viel mee. Ik leef nog.
Ok, weer wat geleerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De Prius heeft, heel kort door de bocht, dezelfde soort 'versnellingsbak' als je van een scootertje kent. De motor blijft 1 (optimaal) toerental draaien en de auto versnelt continue. Dat noemen ze dan met een moeilijke term een CVT bak, het is principetechnisch gezien onmogelijk om die met de hand te schakelen (want er zijn geen tandwielen aanwezig).
Een vriendinnetje van mij heel lang geleden had een automaatrijbewijs, want tijdens de lessen bleek dat ze echt niet kon schakelen en het ook nooit zou leren. Me dunkt daarom dat rijles altijd in een schakel gegeven zou (moeten) worden, dan lijkt de Prius mij een vreemde keuze want daarin kun je niet leren schakelen (het ding heeft niet eens een koppeling).
Niks mis met een automaat, maar je moet het beide leren voor een 'gewoon' rijbewijs.
Is het zo erg?quote:
dat vind ik dus een van de saaiste en lelijkste auto's ooit gemaakt (+ al het andere van Opel van toen en die tijd daarvoor....)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:00 schreef MaJo het volgende:
Deze was dat:
[ afbeelding ]
Vind hem nog steeds wel mooi maar was er toen echt verliefd opDe nieuwe astra's vind ik maar niks.
Een vriendin van me rijdt automaat, omdat ze anders te veel handelingen heeft waar ze op moet focussen. Ze heeft adhd of add (pin me er niet op vast) en voor haar is rijden met een automaat ideaal omdat ze dan veel rustiger en daardoor beter rijdt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die niet in een schakelauto kon rijden en daarom alleen een rijbewijs heeft voor automaten. Zo raar vind ik dat, hoe moeilijk kan het zijn?
Ik vind het nu ook niet meer de mooiste auto ooit hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat vind ik dus een van de saaiste en lelijkste auto's ooit gemaakt (+ al het andere van Opel van toen en die tijd daarvoor....)
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen maar ik heb daar zelf als ADD'er geen enkele last van. Het wordt op een gegeven moment zo'n automatische (pun intendedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriendin van me rijdt automaat, omdat ze anders te veel handelingen heeft waar ze op moet focussen. Ze heeft adhd of add (pin me er niet op vast) en voor haar is rijden met een automaat ideaal omdat ze dan veel rustiger en daardoor beter rijdt.
Valt niet tegen toch? Ik reed 2 jaar geleden voor het eerst in de automaat van mijn schoonmoeder (de auto die we nu ook hebben) omdat we die geleend hadden voor onze vakantie naar Spanje. En dat reed toch wel verdomd lekker op die lange afstandenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat zij er niet aan kon wennenWas overigens voor mij een keer de kans om in een automaat te rijden
Ja, zoals Jojo zegt, een oersaaie auto. Ik vind het grappig dat je op zoiets verliefd wordt. Maar he, ieder zijn smaak. Ik lach je ook niet uit of zo, ik vind het alleen grappig dat deze auto fans had van tienermeisjes (of was je toen al ouder?).quote:
Meuning! Saffie doen?quote:
Ik was 17/18 inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef ß het volgende:
[..]
Ja, zoals Jojo zegt, een oersaaie auto. Ik vind het grappig dat je op zoiets verliefd wordt. Maar he, ieder zijn smaak. Ik lach je ook niet uit of zo, ik vind het alleen grappig dat deze auto fans had van tienermeisjes (of was je toen al ouder?).
Zekers!quote:
Op lange afstanden heb ik de auto meestal in de hoogste versnelling staan en hoef ik toch niet te schakelen. Ik heb nu met drie automaten gereden en daarvan kon eigenlijk alleen de Thunderbird me bekoren. Over het algemeen rij ik liever handgeschakeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt niet tegen toch? Ik reed 2 jaar geleden voor het eerst in de automaat van mijn schoonmoeder (de auto die we nu ook hebben) omdat we die geleend hadden voor onze vakantie naar Spanje. En dat reed toch wel verdomd lekker op die lange afstanden
je hebt er inderdaad vooral voordeel van als je juist veel moet stoppen (file bijvoorbeeld). Als ik mag kiezen ga ik ook liever voor handgeschakeld maar een automaat is niet zo erg als ik altijd dacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op lange afstanden heb ik de auto meestal in de hoogste versnelling staan en hoef ik toch niet te schakelen. Ik heb nu met drie automaten gereden en daarvan kon eigenlijk alleen de Thunderbird me bekoren. Over het algemeen rij ik liever handgeschakeld
Ik zit sinds een week met 2 vrouwelijke collega's op een kamer en er ligt hier voor zo'n 13.000 calorieën aan pepernoten, Sinterklaas schuim, suikerharten en krijtdrop...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Zin in kruidnoten/chocoladekruidnoten/truffelkruidnoten. Eens zien of ik me kan inhouden
En zin in pure chocolade, wat raar is want ik was altijd van de melk chocolade
Ik vind het al heel wat dat ik het tot half oktober het volgehouden. Laatste beetje nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit sinds een week met 2 vrouwelijke collega's op een kamer en er ligt hier voor zo'n 13.000 calorieën aan pepernoten, Sinterklaas schuim, suikerharten en krijtdrop...
Toch wel fijn hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk, ik probeer het weer eens om hier even te lezen en voila, de deur staat weer open...
Ik weiger om me in te houden vanwege een datum.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik het tot half oktober het volgehouden. Laatste beetje nog
Euh, ja, ik moest echt afkicken...quote:[..]
Toch wel fijn he
die kleintjes die ze bij de broodafdeling van de AH hebben liggen zijn lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Juist omdat ik weet hoeveel ik aan kruidnoten kan wegvreten heb ik mezelf een datum gegevenmoet trouwens zeggen dat tot vandaag ik ook helemaal geen trek erin had
Ik was laatst bij de Makro en daar lag een 20 kilozak kruidnoten. Wij zagen er de humor wel van in om die op je bureau te leggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit sinds een week met 2 vrouwelijke collega's op een kamer en er ligt hier voor zo'n 13.000 calorieën aan pepernoten, Sinterklaas schuim, suikerharten en krijtdrop...
Huh? Hoezo dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk, ik probeer het weer eens om hier even te lezen en voila, de deur staat weer open...
FOK! was geblockt op z'n werkquote:
Ik kom regelmatig bij de Hanos, Sligro en Makro en zodra de pepernoten er zijn, sleep ik ze mee. Die 20 kilo zakken zijn me net even te prijzig voor een geintje en ik sta ook niet voor mezelf in qua consumptie van die dingen dan...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de Makro en daar lag een 20 kilozak kruidnoten. Wij zagen er de humor wel van in om die op je bureau te leggen
Geen idee...quote:[..]
Huh? Hoezo dan?
Dat zal dan ongetwijfeld het geval zijn geweest, alles staat hier behoorlijk strak ingesteld...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Oooooh wacht eens. Er waren wat issues met MacAfee kortgeleden die gilde dat FOK! een virus bevatte of wat dan ook. Misschien dat je daar last van had
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef Etcetera het volgende:
So, conference call gehad. Viel mee. Ik leef nog.
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Etcetera het volgende:
En zin in pure chocolade, wat raar is want ik was altijd van de melk chocolade
Je dacht even dat Nico zwanger was?quote:
Nee, ik zag niet direct van wie de post was, maar dacht wel 'Wie nu weer?'...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je dacht even dat Nico zwanger was?
Jij denkt dat Nico het voor 1 van ons post?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zag niet direct van wie de post was, maar dacht wel 'Wie nu weer?'...
Ben je er echt klaar mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:11 schreef Soempie het volgende:
MM, voor mij hierna nooit meer.Hoop dat dat wat geruststelling geeft.
Ik heb me nog nooit zo'n lange tijd zo rot gevoeld. Zo niet meer mezelf. Dus ja, ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je er echt klaar mee?Als ik mijn collega's mag geloven dan is het het ergste ooit, maar nu hebben zij er ook wel een handje van om ontzettend te overdrijven
I surely hope notquote:
Je hebt bewijsmateriaal op video, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
Maar derde trimester vond ik vorige keer ook het meest rot. Juist door die sombere gevoelens, het slechte slapen en de pijn. Was na de geboorte van M. in een klap over, dus dat probeer ik in gedachten te houden.
Geloof het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt bewijsmateriaal op video, toch?
Dat is wel balen ja, kan me dat nog wel van de vorige keer herinneren. Hopelijk ben je nu ook weer snel de oudequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo'n lange tijd zo rot gevoeld. Zo niet meer mezelf. Dus ja, ik ben er helemaal klaar mee.
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat ik liever nu niet zwanger was geweest.
Wanneer kom je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dus eh.... iemand zin in een meet eind december?![]()
weet ik nog niet precies, maar oma mailt net dat ze een amerikaanse iphone wil en dat ik hem maar moet komen brengenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer kom je?Enne, hell to the yeah!
week 52 ben ik vrij, dus kom maar opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toffe en moderne oma heb jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar oma mailt net dat ze een amerikaanse iphone wil en dat ik hem maar moet komen brengen![]()
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toffe en moderne oma heb je![]()
Als het maar niet te dicht rondom de kerstdagen zit heb ik zeker tijd en zin om te meeten
Niet de dag ervoor en erna zeg maar, dan is het retedruk op het werk maar verder kan het wel. Maar je komt toch wel minstens een week neem ik aan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk welkan niet te veel werk missen...
ligt er een beetje aan hoe lang ik weg mag blijven van mijn werkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet de dag ervoor en erna zeg maar, dan is het retedruk op het werk maar verder kan het wel. Maar je komt toch wel minstens een week neem ik aan?
Absoluutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Absoluut![]()
In de kerstvakantie (weken van kerst en O&N) ben ik waarschijnlijk niet in NL... Ik wil deze kans om jou te zien niet missen!!!
als je die grenzen wat oprekt is er een punt waarop dat niet meer uitmaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoe lang ik weg mag blijven van mijn werk
Damn dat zou wel erg kort zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat is precies wanneer ik er waarschijnlijk ben. Of nog korter
Inderdaad, waar ga je heen? Enne, met wie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Absoluut![]()
In de kerstvakantie (weken van kerst en O&N) ben ik waarschijnlijk niet in NL... Ik wil deze kans om jou te zien niet missen!!!
we hebben het er nog niet over gehad, maa Amerikanen hebben veeel minder vakantiedagen dan Nederlanders, krijgen geen vakantiegeld, niet eens betaald, etc. Twee weken zou het al ECHT pushen zijn hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn dat zou wel erg kort zijnJe werkgever zal toch wel begrijpen dat je een tijdje naar je thuisland gaat? Hoe lang ben je hier niet geweest, 2 jaar ofzo? Hoeveel vakantiedagen heb je überhaupt in Amerika?
[..]
Inderdaad, waar ga je heen? Enne, met wie?
Ik kijk 's ochtends vaak LA Ink (quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hebben het er nog niet over gehad, maa Amerikanen hebben veeel minder vakantiedagen dan Nederlanders, krijgen geen vakantiegeld, niet eens betaald, etc. Twee weken zou het al ECHT pushen zijn hoor
'Pap, mam, ik wil een pony'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef MaJo het volgende:
Of zeggen dat je een maand vrij wil, en dan inschikken met 2 weken
Ik wil mn baan wel graag houden hoorquote:
zo werkt het helaas nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kijk 's ochtends vaak LA Ink () en daar doen ze ook super moeilijk als iemand eens een paar dagen vrij wil. Wel bizar hoe dat daar werkt
Kun je niet gewoon zeggen "in Nederland hebben we 25 vakantiedagen per jaar, ik doe niet moeilijk hoor over 20 dagen"
Precies jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Pap, mam, ik wil een pony'.
- 'Wát!'
'Nou ja, een hond is ook wel leuk. Een pitbull!'
- 'Wát!'
'Een katje dan?'
- 'Vooruit'
Kun je met een laptop vanuit een andere locatie je werk doen? Dan kun je flexibeler zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil mn baan wel graag houden hoor
[..]
zo werkt het helaas nietZe hebben me ook gewoon nodig hier, ik ben de enige die doet wat ik doe. Ik ben al blij als ik een week krijg...
ja en nee... ze wil altijd alles wat ik doe controleren en goedkeuren... dus niet echt. Listen ik wil zelf natuurlijk ook het langstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je met een laptop vanuit een andere locatie je werk doen? Dan kun je flexibeler zijnmoet je wel een laptop tot je beschikking hebben natuurlijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat is precies wanneer ik er waarschijnlijk ben. Of nog korter
Nog te bepalen.quote:
Kun je niet komen in de week van 16 december en dan direct na kerst naar huis?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hebben het er nog niet over gehad, maa Amerikanen hebben veeel minder vakantiedagen dan Nederlanders, krijgen geen vakantiegeld, niet eens betaald, etc. Twee weken zou het al ECHT pushen zijn hoor
Dat is onzin, voordat je in dienst kwam konden ze het ook zelf. Er zijn zoveel mensen die binnen het bedrijf als enige hun functie vervullen en die krijgen ook vakantie....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil mn baan wel graag houden hoor
[..]
zo werkt het helaas nietZe hebben me ook gewoon nodig hier, ik ben de enige die doet wat ik doe. Ik ben al blij als ik een week krijg...
Zoals ik zei, ik zag niet direct wie het gepost had...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nico het voor 1 van ons post?
er is één andere betaalde medewerker en ik heb het haar net gevraagd, in haar anderhalf jaar hier is ze niet op vakantie geweest. Als ik wegga dan valt alle druk (wederom) op haar en moet ze in feite twee banen tegelijk doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Nog te bepalen.
[..]
Kun je niet komen in de week van 16 december en dan direct na kerst naar huis?
[..]
Dat is onzin, voordat je in dienst kwam konden ze het ook zelf. Er zijn zoveel mensen die binnen het bedrijf als enige hun functie vervullen en die krijgen ook vakantie....
Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er is één andere betaalde medewerker en ik heb het haar net gevraagd, in haar anderhalf jaar hier is ze niet op vakantie geweest. Als ik wegga dan valt alle druk (wederom) op haar en moet ze in feite twee banen tegelijk doen
tis een andere wereld hierquote:
Ik las "ik zag van wie de post was" dus vond het al een beetje vreemdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik zag niet direct wie het gepost had...
Heel vervelend voor dat meisje maar dat is niet jouw probleem om het even hard te schetsen. Ik zit nu ook in mijn eentje op de zaak omdat mijn ouders op vakantie zijn en mijn 2 collega's met zwangerschapsproblemen kampen. Het is verre van ideaal maar ik red het ook wel weer. Anders moeten ze maar iemand anders inhuren, wat nou als 1 van jullie ziek wordt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er is één andere betaalde medewerker en ik heb het haar net gevraagd, in haar anderhalf jaar hier is ze niet op vakantie geweest. Als ik wegga dan valt alle druk (wederom) op haar en moet ze in feite twee banen tegelijk doen
Een paar dagen/ week, zoals je zelf al in gedachten had, moet toch wel kunnen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het werkt gewoon anders hier... ik heb er opeens een stuk minder vertrouwen in dat het gaat werken.
twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 17-10-2013 om 17:37:20Bam! Nog een baan! 't Brutalere broertje van #rtlnieuws - EditieNL - zoekt 'n journalist. #kommaarop #media http://t.co/cJN8TVuB1D reageer retweet
quote:
ik las INGBoooooBquote:
boobsquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb carte blanche gekregen
Inhalen kan best met een trage auto, het vereist alleen wat meer planning. Even terug laten zakken zodat je wat aanloopruimte hebt, wachten tot een gat en er dan gewoon voor gaan. De andere auto's wachten maar evenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
HT, bedankt. Ik denk dat het zeker wel wat waard is om een krachtigere auto aan te schaffen, inhalen op de snelweg vind ik wel lastig.
Nissan Note en Toyota Auris hier.
thanks! Ik word alleen altijd afgewezen wegens 'te weinig werkervaring' waardoor ik eigenlijk niet meer op zulke functies reageer maar ik ga het proberenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo:twitter:pieterkleinrtl twitterde op donderdag 17-10-2013 om 17:37:20Bam! Nog een baan! 't Brutalere broertje van #rtlnieuws - EditieNL - zoekt 'n journalist. #kommaarop #media http://t.co/cJN8TVuB1D reageer retweet
Logisch, het is een foto.quote:
Je hebt duidelijk te weinig Harry Potter gelezen of gekekenquote:
Precies zo vaak dat ik het nog net kan scheiden van de realiteitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk te weinig Harry Potter gelezen of gekeken
jou moet ik ook zien in NL.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk te weinig Harry Potter gelezen of gekeken
een goede vriendin van mij zet zich daar nu heel erg voor inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ah MaJo, nog 5 cm meer en je had het kunnen doneren aan de stichting Haarwensen.
Nicequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies zo vaak dat ik het nog net kan scheiden van de realiteit.
Alle boeken 1x gelezen, alles films minimaal 2x gezien (oudere films vaker).
Jup. Ik ben in elk geval niet op wintersport danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jou moet ik ook zien in NL.
jij vast vakerquote:
dat denk ik wel, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
En jij, PS? Heb jij genoeg om te doneren als je met kerst hier bent?
Wat houdt dat precies in? Dat secret santa?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog nieuwe Santa aanmeldingen, chef Wyccie?
Sinterklaas op afstand. Lootjestrekken en een cadeautje naar de betreffende persoon opsturenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Dat secret santa?
Voor ik zo'n traktatie accepteer wil ik eerst volledig op de hoogte zijn van hoe de auto zich heeft gehouden in de afgelopen maanden. Gewoon, voor alle zekerheid.quote:
Oh, dat gaat misschienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
18/12 tot 2/1 waarschijnlijk vriendjes en vriendinnetjes
Zodat je je niet schuldig voelt als je hele tray mojito's naar binnen giet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor ik zo'n traktatie accepteer wil ik eerst volledig op de hoogte zijn van hoe de auto zich heeft gehouden in de afgelopen maanden. Gewoon, voor alle zekerheid.
Ik twijfel nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Bijvoorbeeld, of zodat ik me niet hoef af te vragen of die amandelsmaak nu van amaretto of een shot cyanide komtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zodat je je niet schuldig voelt als je hele tray mojito's naar binnen giet?
Ik twijfel. Per varken heb je maar 1 anus, terwijl je van een inktvis veel meer ringen kan halen. Het 'oogsten' van varkensanussen lijkt me al haast te duur om het een praktische oplossing te laten zijnquote:
Wie eet dan ook die gore, in veel te dik beslag verstopte, vette gefrituurde inktvis-/varkensanusringen?quote:
Dat ook, als het maar vers is...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En zelfs als het zo is: big deal. Ik eet ook worst gemaakt met natuurdarm, en spierweefsel eet ik ook al. Dus op zich zijn noch varkens, noch spieren, noch het feit dat er stront doorheen gaat voor mij een bezwaar.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En zelfs als het zo is: big deal. Ik eet ook worst gemaakt met natuurdarm, en spierweefsel eet ik ook al. Dus op zich zijn noch varkens, noch spieren, noch het feit dat er stront doorheen gaat voor mij een bezwaar.
Misschien Oof.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
oh echt? Dacht dat het 30cm was, anders had ik het wel gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ah MaJo, nog 5 cm meer en je had het kunnen doneren aan de stichting Haarwensen.
Alleen bloem, waardoor eventueel wat kruiden/specerijen (peper, zout, gedroogde peterselie, uienzout, knoflook) gemixt zijn. Het moet geen beslag worden waar tijdens het bakken al het vet in trekt, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien Oof.![]()
Doe je die inktvisringen alleen zo door bloem, of eerst door ei? Met paneermeel ook te doen? Ik ga zaterdag op de markt kijken.
De boeken heb ik nu zo vaak gelezen dat ik deel 1 echt niet meer doorkomquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of zodat ik me niet hoef af te vragen of die amandelsmaak nu van amaretto of een shot cyanide komt
Groenig/blauw.quote:
quote:
groenig/blauw snap ik welquote:
is de Arriva Q-liner (interliner) en stop maar met zwaaien, ik ben op bestemmingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah ok. Mocht ik een bus in die kleur zien dan zal ik zwaaien. Geen stadsbus neem ik aan want die zijn er ook in die kleur
De boeken zijn ook beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De boeken heb ik nu zo vaak gelezen dat ik deel 1 echt niet meer doorkomwat ik best jammer vind want ik wil de hele serie weer een keer lezen. De films heb ik juist veel minder vaak gekeken omdat ik de boeken beter vind
Ik loop me suf te zwaaienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, mocht je op kantoor zitten in (of op?) Zuid, ik kom straks langs, zit in een gele trein dus het kan niet moeilijk zijn me te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |