abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132154253
Het gaat hier om de ST750LX003 en hij is in vrijwel ongebruikte staat (enkele maanden benut). Garantie is 3 of 5 jaar (zou je even moeten checken) maar dus i.i.g. nog ruim geldig.

Voor de niet-kenners:

Dit betreft een zeer snelle 7200 toeren harde schijf in 2,5", 9,5mm hoge variant voor laptops maar ook desktops (ik kan er op aanvraag een 3,5" adapter bij leveren). Wat hem bijzonder maakt is dat hij een 8GB grote SLC-NAND cache aan boord heeft waarmee de meestgebruikte data gecached word. Je meest gebruikte stukken software (de schijf leert langzaam bij) laden vrijwel net zo snel als op de beste SSD's zonder dat je daarvoor de bijbehorende prijs betaalt.

Het betreft de Gen2 variant. Enige belangrijke verschil met de nieuwe Gen3 modellen is dat laatstgenoemde teruggezet zijn in toerental... naar 5400rpm. Juist: de Gen2 is sneller als het gaat om pure spindle-snelheid.

Hij gaat weg omdat ik in mijn nieuwe notebook geen 9,5mm kan hebben, ik heb nu een 7mm hoge schijf nodig. Als jij mij verteld welke notebook je hebt, kan ik je met redelijke zekerheid vertellen of deze schijf gaat passen en desgewenst schroef ik hem er ook in voor je.

Windows gebruikers kunnen een eenvoudige backup-restore doen om hun hele installatie ongewijzigd op deze schijf over te zetten.

Er zijn geen drivers of andere stukjes software nodig! De techniek zit in de schijf gebakken en werkt onafhankelijk van het besturingssysteem. Zoek naar reviews op internet om jezelf te overtuigen.

Vraagprijs (omdat verplicht) is 120 euro, maar ruilen is ook prima. Ik zoek dan een Gen3 SSHD van 500GB (bijbetaling van jouw kant) of een goeie SSD van minimaal 128GB. Ruil gaat alleen door als ik me kan vinden in de kwaliteit en prestaties van het aanbod.
pi_132196213
Kick. Elk goed bod is bespreekbaar.
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2013 @ 08:11:38 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132216787
Even informeren of meneer Etcetera interesse heeft, die is wel van de hardware.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 17 oktober 2013 @ 07:57:39 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132250509
Oh bijna vergeten: geen interesse, sorry :) succes met de verkoop!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_132269456
Hopschopd'rop!
pi_132401392
90 euro, iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: