quote:
Liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
Soemp, Soempie en de Soempertjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Soemp, Soempie en de Soempertjes.
Aloha.quote:
Met oranje toga en boeddha buikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met bloemenkrans en sexy buik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
blijkbaar heb ik zo'n week.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:
je hebt wel eens van die weken die op maandag al verziekt zijn
maar we zijn bijna over de helft
Staat er iemand op ploppen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]thanks
denk ik. Dat jochie begint me te irriteren
[..]
blijkbaar heb ik zo'n week.
Hoop wel dat ik op tijd weer beter ben, voor als m'n neefje of nichtje besluit dat die wel lang genoeg opgesloten heeft gezeten
Officieel nog 6 dagen te gaanquote:
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!
Roosvicee en etcetera zijn de enige woorden die ik nu kan bedenken waarin je de letter c ook uitspreekt als seequote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
twijfelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nadat ik op invoeren drukte begon ik te twijvelen![]()
Oh dat klinkt wel heel positief. Wanneer moet je naar de VK toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Doe ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Klinkt goedquote:En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
aceton, ceremonie, felicitaties.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Roosvicee en etcetera zijn de enige woorden die ik nu kan bedenken waarin je de letter c ook uitspreekt als see
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benen
Gelukkig, dan hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Morgen conference call. Waarbij een hoge pief gaat inbellen. Ik heb al een hekel aan die calls, want ik moet ze hosten, ik hou daar niet van (in het Engels, mensen die ik niet echt goed ken). 'Ja dit is een mooie kans voor je!'. Nee. Nee. Nee.Ik ben snotverkouden, dat maakt het nóg kutter. Gelukkig is het 's ochtends op tijd
Het is zo verleidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken.En wel een overwinning he, een paar jaar terug had je je vast ziekgemeld ofzo.
2 weken is nog best lang om te wachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Puala, over twee weken (iets korter) mag ik weer naar de verloskundige.
Hoe staat het met jouw traject? Zijn ze al druk bezig met een plan?
Dat is wel tof van hem. Niet direct in het diepe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijkHeb wel bij m'n manager (die ook inbelt) aangegeven dat ik dit niet tof vind en hij heeft al gezegd dat hij me het laat openen en alles maar dat hij het wel overneemt. Goddank
Als er echt iets niet goed zit belt de verloskundige wel. Geen nieuws is goed nieuws houden ze vaak aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
2 weken is nog best lang om te wachten.
Het loopt. Er is een spoed indicatie voor intakes bij 3 artsen en die moeten ingepland worden. Dus het is even afwachten wanneer die intakes zijn nu
Ik dacht dat men de uitspraak als een "s" ipv een "k" bedoelde. My bad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef ß het volgende:
je zegt toch asuton niet aseeton. zelfde met felicitatie en concentratie. ceremonie is wel een goede.
En of ik nu even wil kijken of ik de algemeen directeur kan helpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem. Niet direct in het diepe.Maar gaat vast goedkomen joh!
Wowquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Soempie het volgende:
Oeh, meer goed nieuws. Morgen heeft Wiebel een tweede gesprek.Gister het eerste gesprek, dus ze zetten er best vaart achter.
Zo snapte ik het ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat men de uitspraak als een "s" ipv een "k" bedoelde. My bad.
ik had al op de quote knop gedrukt om date te zeggen toen ik dit lasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benen
Ik hou ook nog steeds helemaaaaal niet van bellen in het Engels. Kun je nagaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Klinkt goed![]()
Morgen conference call. Waarbij een hoge pief gaat inbellen. Ik heb al een hekel aan die calls, want ik moet ze hosten, ik hou daar niet van (in het Engels, mensen die ik niet echt goed ken). 'Ja dit is een mooie kans voor je!'. Nee. Nee. Nee.Ik ben snotverkouden, dat maakt het nóg kutter. Gelukkig is het 's ochtends op tijd
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Soempie het volgende:
Oeh, meer goed nieuws. Morgen heeft Wiebel een tweede gesprek.Gister het eerste gesprek, dus ze zetten er best vaart achter.
Dubbel goed nieuws.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ook niet, al ben ik regelmatig de klos. Ik hou er wel van als sommige van mijn collega's bellen in het Engels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hou ook nog steeds helemaaaaal niet van bellen in het Engels. Kun je nagaan
Wel van bellen in het Nederlands? Anders is het gewoon belangstquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb 0 problemen met bellen in het Nederlands. Vind het wel leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel van bellen in het Nederlands? Anders is het gewoon belangst
grappig dat je in het Engels dan wel eng vindtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb 0 problemen met bellen in het Nederlands. Vind het wel leuk
ik vind het ook niet eng, maar wel vervelendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
grappig dat je in het Engels dan wel eng vindt
Ik heb met beiden geen problemen
Zit het hem er dan in dat het net minder ontspannen/ natuurlijk gaat o.i.d?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het ook niet eng, maar wel vervelend
ja, en dat ik mezelf vaak moet herhalen en what notquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zit het hem er dan in dat het net minder ontspannen/ natuurlijk gaat o.i.d?
I couldn't care less. Wat is daar zo anders aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pfft, Engels.. waarom geen Duits, Frans, Spaans of Zweedsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
I couldn't care less. Wat is daar zo anders aan
Dat je buikomtrek wat meer is bij een zwangerschap lijkt me logisch, maar dat je er langere bovenbenen van krijgt is nieuw voor mij...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Als het goed is heb je daar een optie 'Automatisch synchroniseren en áls je dat aangevinkt hebt, zie je daaronder bij 'Accounts beheren' de accounts die je hebt ingesteld. Per account kan je vervolgens aangeven, na he aanklikken er van, wat je wel en niet gesynchroniseerd wilt hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb wel "accounts", en dan krijg ik te zien "synchronisatie uitgeschakeld", ik kan wel handmatig syncen maar zie nergens de optie om het automatisch te doen.
Die optie kan ik dus nergens vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar een optie 'Automatisch synchroniseren en áls je dat aangevinkt hebt, zie je daaronder bij 'Accounts beheren' de accounts die je hebt ingesteld.
Cultuur en ook een beetje taal dacht ik. Of omgekeerd, eigenlijk weet ik het niet meer zo goedquote:
Lijkt het scherm op dit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die optie kan ik dus nergens vinden.
Nogal! Deze lease-auto is veel te klein voor 2 kinderen, dus dan kan ik gelijk een grotere nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Wiebel, succes met de afronding van je sollicitatie!![]()
Zou wel prettig zijn als je dit af kan ronden voordat straks de kleine komt...
ja, daar vallen auto's van uit elkaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja het lijkt mij ook duur. Mijn baas blijft volhouden dat het heel goedkoop is maar ik weet het niet...
en waarom moet ik op roest letten bij een auto?? Is dat een grote ramp?
prive leasen is, wat wiebel ook al zegt, idd geen goedkope optie. Dus dan lijkt iets kopen me een betere optie idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn baas betaalt verder niksBijtelling weet ik niks van. Ik ga denk ik gewoon maar voor een bakkie van marktplaats want van de dealers krijg ik buikpijn
volgens mij op zich prima auto's, maar wel groot en zwaar, dus misschien wat duur in vaste lasten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kunnen jullie even met me meekijken?
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4123419199.html
Dank je, ik begon me al dom te voelenquote:
Dat is een auto met (voor Europese begrippen zeker) gigantische motor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij aceton en felicitaties is het meer een s. In ceremonie spreek je de c wel uit zoals ik de letter zelf uitspreek, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
aceton, ceremonie, felicitaties.
En eentje met beide uitspraken: concentratie!
zo had ik een Volvo 850 uit '92 met bijna 3 ton op de teller, maar die reed ook nog fantastisch. Maar dat is ook alweer ruim anderhalf jaar geledenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Wiebelkont het volgende:
Mijn wijlen 5-serie was uit 1988 en ik kocht hem met 244.000 kilometers op de teller. Toen hem wegdeed zat er roest aan de deuren (slecht onderhouden) en was het stuurhuis aan vervangen toe, maar de klok stond inmiddels op bijna 3 ton en het ding draait nog als nieuw (en ook de vering, schakelen, aandrijflijn etc). Als ik er nog wat onderhoud tegenaan had gegooid had hij nu nog gereden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je, ik begon me al dom te voelen
en hij heeft juist geen enge lampjes op t dashboard toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef ß het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4111439271.html
Deze ziet er op het eerste gezicht goed uit. De engine lights kan een zekering zijn, is makkelijk te verhelpen.
Ik denk dat het voor PS niet handig is om een v8 te kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4132945918.html
Ford Crown! De politieauto bij uitstek! Als je hier een keer stukken mee rijd: geen probleem! Je kunt alles met een waterpomptang en hamer in- en uit elkaar schroeven.
Nee, deze was ook niet serieus bedoeld, zie PIquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef ß het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor PS niet handig is om een v8 te kopen.
Veel krassen, wielkasten achter verrot.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En met een lengte van 5 meter 39 en een motor die ongeveer 1 op 8 doet ideaal voor in de stad!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4132945918.html
Ford Crown! De politieauto bij uitstek! Als je hier een keer stukken mee rijd: geen probleem! Je kunt alles met een waterpomptang en hamer in- en uit elkaar schroeven.
Bijna elk korps in de USA rijdt hiermee, om precies die reden.
Hele goede keuze! Superbetrouwbare techniek en lekker licht (zeker voor Amerikaanse begrippen).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef ß het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4121905576.html
Deze ziet er ook goed uit.
Wat Wiebel zegt. En nieuwe distributieriem is een plus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef ß het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4121905576.html
Deze ziet er ook goed uit.
niet doen dus?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Veel krassen, wielkasten achter verrot.
Nee, grote kans dat er elders nog veel meer roest zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat zijn jullie fijnHeel erg bedankt
Die Jetta vind ik niks, de lexus en honda civic top
[..]
niet doen dus?
Maar vaak afgeragd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4132909958.html
Volgens de kenners bij Top Gear zuipt een Toyota Prius harder dan een BMW M3... dus waarom niet een M5? Groter is beter, toch?
Ja he, ik zou eens snel bellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay die doe ik niet dan. Die Ford Focus ziet er bijna TE goed uit...
ik ben mijn telefoon vergetenquote:
Ik wist niet dat je een M5 gehad hadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:06 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik weet niet hoe lang je je rijbewijs al hebt, maar ik zou geen M5 met achterwielaandrijving aanbevelen als je niet al minimaal 10 jaar, 1 miljoen kilometers en 3 slipcursussen onder je riem hebt, ik spreek uit ervaring.
Nee, ik had dezelfde auto maar dan met een 'gewone' 6-cylinder met slechts (!) 129 pk. En ik kan je uit ervaring mededelen dat zoiets echt een heel andere ervaring is waar je echt mee moet leren rijden, zeker als je van vlot rijden houdt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een M5 gehad had
Mee eens. Saaie auto's worden meestal rustig gereden door saaie mensen. En vaak goed onderhouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Wiebelkont het volgende:
En het devies wanneer je een betrouwbare woon/werk/school auto nodig hebt: Saai en betrouwbaar. Een ouwelullenbak is zeer waarschijnlijk ook door een ouwe lul gereden en vermits dat geen opa van 93 was die niet (meer) kan schakelen zonder de koppeling te verbranden, kun je daar een goeie aan hebben.
Ik heb een Honda Accord, 4-cylinder automaat, goed onderhouden motor en versnellingsbak. Heel goede vering, Alles is elektrisch en werkt. Goed lopende airoc en goed gebruikte radio/cd speler. De auto heeft 180xxx mijl gelopen. Auto is goed onderhouden en problemen zijn verholpen wanneer ontdekt. Enfin, de rest haal je maar door google translatequote:Tengo un honda accord. 1993 automatico 4 cilindros engine. 2.2 bien sekesito el motor y transmission. Muy buena suspencion. Todo electrico ventanas y puertas. Buen calenton aire acondicionado llantas de buen uso todavia radio am fm cd player. El carro tiene 180xxx millas. Todavia tiene mucho para dar este carro por la condicion mecanica en ke se encuentra. Bien economico en gas y trae nuevo el flex pipe. Eso es muy inportantey todavia tiene catalictico original inportante parake no use mucho gas estos carros ya no require el emission test titulo de illinois en mano inf 773 574 0445 el carro se vende tal y como esta as is ok. ....
Ik vind het verleidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, ik had dezelfde auto maar dan met een 'gewone' 6-cylinder met slechts (!) 129 pk. En ik kan je uit ervaring mededelen dat zoiets echt een heel andere ervaring is waar je echt mee moet leren rijden, zeker als je van vlot rijden houdt.
Zo'n inmens krachtige auto is gewoon levensgevaarlijk als je niet weet wat je doet, en in de regel weten beginnende chauffeurs dat niet. Ik snap ook niet waarom er niet net zoals bij motoren een regel is die zegt dat je als beginnende bestuurder maximaal zoveel pk-per-kilo mag hebben.
OT:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4132817454.html(met zoiets zou ik thuiskomen)
Ook te lelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:15 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4126947014.html
Ook niet verkeerd. Ruwe vertaling:
[..]
Ik heb een Honda Accord, 4-cylinder automaat, goed onderhouden motor en versnellingsbak. Heel goede vering, Alles is elektrisch en werkt. Goed lopende airoc en goed gebruikte radio/cd speler. De auto heeft 180xxx mijl gelopen. Auto is goed onderhouden en problemen zijn verholpen wanneer ontdekt. Enfin, de rest haal je maar door google translate.
Ja, maar de Jetta is wel een Passat in het klein en die worden niet voor niets gereden door mensen die veel kilometers maken. Ze zijn saai en betrouwbaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het verleidelijkEn dan de buitenkant fijn opknappen
(binnenkant kan ik niks van
)
Van mij mag een auto best saai zijn, ik hbe er weinig mee maar hij moet muziek kunnen spelen en niet al te lelijk zijn (:') ) (de Jetta)
Sterker nog Jetta is gewoon een golf, maar dan in sedanvorm.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, maar de Jetta is wel een Passat in het klein en die worden niet voor niets gereden door mensen die veel kilometers maken. Ze zijn saai en betrouwbaar.
Zeker na wat je nu allemaal hebt meegemaakt zou ik geen risico's nemen als ik jou was, zeker met geleend geld.
I knoooow. ZUch. het leven van een oppervlakkige twenty-something is maar hard hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, even een rationele post: lelijk is nu ff geen sterk argument.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef Wiebelkont het volgende:
En daarna geef je jouw saaie auto (via een vriend(in)) gewoon op voor Pimp my Ride, toch?
De Lexus is betrouwbaar maar wel aardig duur om te rijden. Onderstellen van (europese) Fords zijn inderdaad erg goed, maar dat lijkt me voor ps niet heel erg van belang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik begrijp je helemaal hoor, ik ben een liefhebber van toffe auto's en laat me ook vaak lekker maken door mooie grote stoere sloepen die niet voor niks ongewild zijn (kosten, onderhoud e.d.). Ik ben ook maar door schade en schande wijs geworden..
Op basis van wat er nu is genoemd in dit topic zou mijn 'veilige en saaie keuze' de Lexus zijn, de Ford Focus of de Passat/Jetta. De Ford Focus is vooral gekend als een 'hot hatch' waarvan het onderstel erg goed is (het betere bochten en smijtwerk). Bovendien is de standaard audio installatie in die serie vrij goed.
Klopt helemaal, maar de Ford is nog wel de meest 'hotte' auto uit het rijtje zonder in te boeten op betrouwbaarheid. En zo'n Lexus, tja, ik weet niet wat belasting/verzekering daar kost. Brandstof is stukken goedkoper en je kunt best zuinig rijden als je wilt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef ß het volgende:
[..]
De Lexus is betrouwbaar maar wel aardig duur om te rijden. Onderstellen van (europese) Fords zijn inderdaad erg goed, maar dat lijkt me voor ps niet heel erg van belang.
Die Civic zou ik ook zeker overwegen, zeker als blijkt dat alleen de zekering kapot is.
was ik ook wel van plan (3000 is al ruim 200 onder mijn budget)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef Wiebelkont het volgende:
En nog een tip: Geef maximaal 4/5 (of 3/4) van je budget uit aan de aanschaf, dan heb je nog wat reserve voor als er wat mis blijkt te zijn (je weet maar nooit).
heeft een beetje te veel miles er op...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4075100096.html
zou ik ook durven doen... is onder budget dus je kunt wat kleine reparaties laten doen zoals die ventilator die stuk is. Ze hebben er pas eentje opgeknapt bij Wheeler Dealers, betrouwbare auto's.
En zorg dat je wat tientjes apart houd voor een noodpakket in de winter! Jerrycan met brandstof, deken, sleepkabel, flinke tank en schroevendraaier, ducttape, daar soort spul. Amerikaanse winters kunnen gemeen zijn en je staat zomaar een paar uur vast.
200 is te weinig. Je moet rekenen op de grootste onderhoudsgerelateerde reparatie: bijvoorbeeld een koppaking vervangen. Kost je zo 600+ dollar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was ik ook wel van plan (3000 is al ruim 200 onder mijn budget)
Die auto is echt veel te groot, formaat Mercedes s-klasse/Bmw 7 serie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Wiebelkont het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4075100096.html
zou ik ook durven doen... is onder budget dus je kunt wat kleine reparaties laten doen zoals die ventilator die stuk is. Ze hebben er pas eentje opgeknapt bij Wheeler Dealers, betrouwbare auto's.
En zorg dat je wat tientjes apart houd voor een noodpakket in de winter! Jerrycan met brandstof, deken, sleepkabel, flinke tank en schroevendraaier, ducttape, daar soort spul. Amerikaanse winters kunnen gemeen zijn en je staat zomaar een paar uur vast.
laat ik het anders zeggen; 200 onder mijn leenbedrag en dan heb ik nog zo'n 6 a 700 extraquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
200 is te weinig. Je moet rekenen op de grootste onderhoudsgerelateerde reparatie: bijvoorbeeld een koppaking vervangen. Kost je zo 600+ dollar.
Passieve veiligheid is ook wat waard. Je wilt altijd zwaarder zijn dan je tegenpartij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef ß het volgende:
[..]
Die auto is echt veel te groot, formaat Mercedes s-klasse/Bmw 7 serie.
Disagree. Mag jij in de Volvo zitten, ik in de Renault ok?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Passieve veiligheid is ook wat waard. Je wilt altijd zwaarder zijn dan je tegenpartij.
De Thunderbird die ik had had meer vermogen dan dat, maar nodigde ook niet heel erg uit om hard door de bochten te gaan. Ook een manier van passieve veiligheid: de auto zo beroerd maken dat je nooit hard genoeg gaat om flink te crashenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, ik had dezelfde auto maar dan met een 'gewone' 6-cylinder met slechts (!) 129 pk. En ik kan je uit ervaring mededelen dat zoiets echt een heel andere ervaring is waar je echt mee moet leren rijden, zeker als je van vlot rijden houdt.
Zo'n inmens krachtige auto is gewoon levensgevaarlijk als je niet weet wat je doet, en in de regel weten beginnende chauffeurs dat niet. Ik snap ook niet waarom er niet net zoals bij motoren een regel is die zegt dat je als beginnende bestuurder maximaal zoveel pk-per-kilo mag hebben.
OT:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4132817454.html(met zoiets zou ik thuiskomen)
Slaap lekker Soempiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Nu moet ik even een klein apekoppie naar bed brengen, tot zo.
quote:
quote:
Grappig dat je die nou aanhaalt ;-)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:36 schreef ß het volgende:
[..]
Disagree. Mag jij in de Volvo zitten, ik in de Renault ok?
En als zulke grote en luxe auto's voor zo weinig worden aangeboden moet er wel wat mis mee zijn lijkt mij. Het gaat niet voor niets voor zo weinig van de hand.
Natuurlijk kun je beter een auto kopen met meer actieve veiligheid (als dat een optie is) maar in het segment waarin dat geen optie is, kies ik voor meer gewicht aan boord.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Grappig dat je die nou aanhaalt ;-)
Ik zou mijn geld toch op de BMW zetten, die weegt meer.
Wat wil je met het filmpje zeggen? Dit zijn twee auto's die heel vergelijkbaar zijn op formaat, gewicht en bouwjaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Grappig dat je die nou aanhaalt ;-)
Ik zou mijn geld toch op de BMW zetten, die weegt meer.
Zolang hij droog gestald en goed onderhouden is zou ik er niet mee zitten, maar ik zou sowieso een aankoopkeuring laten doen. In het beste geval is de aanschafprijs iets hoger maar heb je (veel) meer zekerheid dat de auto in orde is, in het slechtste geval ben je $100 maar ook een teleurstelling (en mogelijk een financiele schipbreuk) armer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de lexus is trouwens 20 jaar oud... dat een probleem?
Nogmaals, ik spreek je niet tegen - de voorkeur moet altijd uitgaan naar een auto met zo veel mogelijk moderne veiligheid aan boord.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef ß het volgende:
[..]
Wat wil je met het filmpje zeggen? Dit zijn twee auto's die heel vergelijkbaar zijn op formaat, gewicht en bouwjaar.
Verder lijkt het me dat in een stad als Chicago, waar de snelheden laag liggen, de wegen recht zijn, en de kruispunten overzichtelijk (toch?), dat het het ongevalrisico laag is.
Ja daar weten wij NL'ers dan weer veel van: Wij hebben de Belgen onder ons en 'de politie op je hielen' op SBS6quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we hebben trouwens gestoooorde chauffeurs hier hooren heftig winter weer
Hoeft niet, maar dan zou ik wel graag de onderhoudshistorie willen zien (bonnen/rekeningen). Hou er ook rekening mee dat vervangende onderdelen van een premium merk ook vaak wat duurder zijn, tenzij je ze van de sloop haalt ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de lexus is trouwens 20 jaar oud... dat een probleem?
Mooi ding.. en staat te boek als een superbetrouwbare auto. Die van mijn ouders had 220.000 kilometer voordat ze hem wegdeden, en mensen stonden in de rij om te mogen bieden (terwijl mijn vader dacht dat hij hem naar de sloop moest brengen).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.facebook.com/l(...)045.html&h=wAQE7s2zF
guys?
Je kunt goed handelen op de sloop hoor, en vaak zetten ze het er ook nog even in/op voor je (zwart). Moet je wel een auto rijden waar er veel van gemaakt zijn, anders zoek je je rot. Voor mijn vele 205'jes kon ik vaak uit meerdere slopers kiezen (allemaal binnen de gemeente) die het onderdeel hadden dat ik zocht (wat het ook was).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef ß het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar dan zou ik wel graag de onderhoudshistorie willen zien (bonnen/rekeningen). Hou er ook rekening mee dat vervangende onderdelen van een premium merk ook vaak wat duurder zijn, tenzij je ze van de sloop haalt ofzo.
was ik ook van planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef ß het volgende:
Die Corolla ziet er ook goed uit, en heeft een ijzersterke reputatie. Ik zou dan wel een beetje over de prijs onderhandelen.
graag!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zullen we hier ook wat tips voor noemen?
quote:one tactic you are going to want to try (if you like it) is by showing up with like $2800(or whatever you end up thinking is fair) cash and saying that this is what you pulled out for a different car you are looking at today. If they will take the cash right then you will buy it
Het belangrijkste is dat je de korting die je vraagt goed kunt onderbouwen. Of zijn vraagprijs nu reeel is of niet, je gaat hem niet overtuigen iets van de prijs te halen als je het verhaal niet onderuit kunt halen.quote:
Gevaarlijk. Je wil van te voren de kans om de auto grondig te checken / laten keuren. Geen handelaartje spelen als je niet verdomd goed weet wat je doet (nofi).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
graag!!!
mijn kamergenote noemt net dit:
[..]
Dat lijkt mij wel een goede ja, maar ik zou niet in mijn eentje met zoveel cash naar een wildvreemde gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
graag!!!
mijn kamergenote noemt net dit:
[..]
I PITY THE FOOL WHO PAYS 3150 DOLLARS FOR THIS TOYOTA!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik neem sowieso een vriend mee.. (stevig, afro american)
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:23 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
I PITY THE FOOL WHO PAYS 3150 DOLLARS FOR THIS TOYOTA!
bij vrouwen is dat altijd een argument. Vooral bij auto's. Omdat we er meestal geen zak verstand van hebben verderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, even een rationele post: lelijk is nu ff geen sterk argument.
En dat maakt het nu juist zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij vrouwen is dat altijd een argument. Vooral bij auto's. Omdat we er meestal geen zak verstand van hebben verder
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij vrouwen is dat altijd een argument. Vooral bij auto's. Omdat we er meestal geen zak verstand van hebben verder
Bullshit. Vraag 9 van de 10 vrouwen met welk merk auto de overvaller wegreed en ze antwoorden: 'een zwarte'. Vrouwen hebben geen kijk op wat mooie auto's zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat PS dat ook wel weetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En dat maakt het nu juist zo gevaarlijk.
niet over de vorm?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmiddag liet Wiebel een auto zien die hij graag wil en ik wist alleen iets te zeggen over de kleur.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmiddag liet Wiebel een auto zien die hij graag wil en ik wist alleen iets te zeggen over de kleur.
Ik ben dan weer aardig goed met merkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Bullshit. Vraag 9 van de 10 vrouwen met welk merk auto de overvaller wegreed en ze antwoorden: 'een zwarte'. Vrouwen hebben geen kijk op wat mooie auto's zijn.
FYI: Ik liet haar mijn 2 short-list keuzes voor een nieuwe leasewagen zien: een BMW 3-serie Touring of de nieuwe Ford Focus Wagon. Ik laat de keuze afhangen van het beschikbare budgetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel. Ze vindt de mijne mooier dan die van de buurman. Terecht uiteraard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Vrouwen hebben geen kijk op wat mooie auto's zijn.
Als jouw buurman DirkH is, geef ik haar gelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel. Ze vindt de mijne mooier dan die van de buurman. Terecht uiteraard.
Denk het niet. Maar hij heeft een nieuwe V40, ik een nieuwe Jetta.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als jouw buurman DirkH is, geef ik haar gelijk.
Even door Google Images gegooid. Ik zou zeggen de BMW.quote:
focus is stuk goedkoper dan de 3...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
FYI: Ik liet haar mijn 2 short-list keuzes voor een nieuwe leasewagen zien: een BMW 3-serie Touring of de nieuwe Ford Focus Wagon. Ik laat de keuze afhangen van het beschikbare budget.
Mwhoah. Voor de helft van de prijs van de BMW vind ik deze toch erg geslaagd:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even door Google Images gegooid. Ik zou zeggen de BMW.
De drie seriequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
FYI: Ik liet haar mijn 2 short-list keuzes voor een nieuwe leasewagen zien: een BMW 3-serie Touring of de nieuwe Ford Focus Wagon. Ik laat de keuze afhangen van het beschikbare budget.
Truequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Mwhoah. Voor de helft van de prijs van de BMW vind ik deze toch erg geslaagd:
[ afbeelding ]
Hij is vet groot vanbinnen en is in 14% te krijgen, de BMW slechts in 20%.
met 2 kinderen en één inkomen is de keuze ook wel erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Mwhoah. Voor de helft van de prijs van de BMW vind ik deze toch erg geslaagd:
[ afbeelding ]
Hij is vet groot vanbinnen en is in 14% te krijgen, de BMW slechts in 20%.
Klopt, de BMW is dan ook alleen een optie als het hogere loon tegenover mijn huidge baan het mogelijk maakt (en dan nog wat extra overhouden voor een dure zonnebril voor Soemp, want die wil natuurlijk niet in een auto met zo'n "lelijke neus" gezien worden - haar woorden).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
met 2 kinderen en één inkomen is de keuze ook wel erg makkelijk hoor
Grote auto voor weinig geld, ik zeg doen
Ja, je moet het wel goed doen. Liefst een 6-in-lijn, maar daar zijn ze bijna helemaal vanaf helaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Bart het volgende:
BMW rijdt echt subliem. Maar als je BMW rijdt, moet je wel een beetje rappe rijden. Dus geen 114. Ik houd van BMW, zou er graag zelf een willen. Maar onbetaalbaar. Die Jetta Hybrid die ik nu heb, 200 euro netto bijtelling.
CVTquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef ß het volgende:
Bart, waarom heb jij eigenlijk voor de Jetta gekozen en niet de Auris?
Zonde, daar zijn ze groot mee gewordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, je moet het wel goed doen. Liefst een 6-in-lijn, maar daar zijn ze bijna helemaal vanaf helaas.
Kwestie van wennen imho. Automaat rijdt zo heerlijk ontspannen en comfortabel, zeker in de file en in de stad. En een DSG-bak schakelt veel sneller dan ik zelf kan dus het rijdt nog sportiever ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]op beide
.
Voor mij gaat er niks boven een handbak, daarom wil ik sowieso geen hybride!
Barbaar! Met een dikke diesel heb je helemaal geen automaat nodig in de file, en flippers zijn voor Formule X auto'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwestie van wennen imho. Automaat rijdt zo heerlijk ontspannen en comfortabel, zeker in de file en in de stad. En een DSG-bak schakelt veel sneller dan ik zelf kan dus het rijdt nog sportiever ook. En schakelflippers aan het stuur
.
Duidelijk. Ik heb zelf wel eens een klein stukje in een Prius gereden, vond toen de CVT best comfortabel. Bij een test van Autovisie kwam de Jetta als mindere uit de bus, vandaar dat ik benieuwd was.quote:
Dan hoef je geen koppeling meer in te trappen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Barbaar! Met een dikke diesel heb je helemaal geen automaat nodig in de file,
En voor mijquote:en flippers zijn voor Formule X auto's.
Met een sportieve auto rijd jij niet sportiever dan met een Fiat Pandaquote:Sportief rijden moet vanuit de bestuurder komen, niet de auto.
Ongetwijfeld, maar het kan beterquote:Ik krijg mijn 3-cylinder ook nog de bocht om op een manier waar menig golf-petje rillingen van krijgt.
Met genoeg koppel onder je reet rijd je op de koppeling de hele stad door zonder gas te geven, dus zo doe ik dat meestal in de file, schakellui rijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hoef je geen koppeling meer in te trappen?
[..]
En voor mij.
[..]
Met een sportieve auto rijd jij niet sportiever dan met een Fiat Panda.
[..]
Ongetwijfeld, maar het kan beter.
oh, koop dan gewoon een blauwe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zeg ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb in een Insight en in een CT200h gereden. Vond het allebei 100x niks. Die Jetta is gewoon bruut, 8.6s naar de 100... En hij is mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef ß het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik heb zelf wel eens een klein stukje in een Prius gereden, vond toen de CVT best comfortabel. Bij een test van Autovisie kwam de Jetta als mindere uit de bus, vandaar dat ik benieuwd was.
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb in een Insight en in een CT200h gereden. Vond het allebei 100x niks. Die Jetta is gewoon bruut, 8.6s naar de 100... En hij is mooi. Prius is lelijk
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch veel mooier dan een Prius.
Probleem in de file en met stoplichten is stilstaan en optrekken, stilstaan en optrekken. Constant die koppeling. Gaar word ik ervanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Met genoeg koppel onder je reet rijd je op de koppeling de hele stad door zonder gas te geven, dus zo doe ik dat meestal in de file, schakellui rijden.
En tuurlijk is meer vermogen altijd prettig (het geeft geen vertrouwen als de auto altijd 100% moet geven, je wil wat reserve hebben) maar het is niet nodig, wil ik maar zeggen. Je moet je auto aanvoelen en daarop rijden.
Man! Alsof ze hem toen het metaal nog zacht was andersom in de windtunnel hebben geparkeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag er wat mij betreft ook best wezen.
Wat een gedrochtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag er wat mij betreft ook best wezen.
Ik moet dit vragen. Bij voorbaat sorry.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb in een Insight en in een CT200h gereden. Vond het allebei 100x niks. Die Jetta is gewoon bruut, 8.6s naar de 100... En hij is mooi. Prius is lelijk
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch veel mooier dan een Prius.
Die is al meermaals gebruikt om de tas met voer aan te hangen als ik terugrijd van de Chinees.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet dit vragen. Bij voorbaat sorry.
Hoe is het met je telefoonbakjewaargeen fatsoenlijketelefooninpast?
Heb je er al een plantje ingezetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is al meermaals gebruikt om de tas met voer aan te hangen als ik terugrijd van de Chinees.
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je er al een plantje ingezet
Zeg, het is geen Beetle!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je er al een plantje ingezet
en tien jaar tussen de modellen! dat scheelt.quote:
Tssss!quote:
Dat is ook geen vereiste. Ik heb foto's gezien, dat wil prímaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zeg, het is geen Beetle!
[ afbeelding ]
Nomad Black. Die andere ziet er uit als een fietshelm voor mensen met een driewieler.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
http://www.skihelmexpert.(...)-black-54-58-cm.html
http://www.skihelmexpert.(...)-black-56-59-cm.html
Ik kan niet kiezen
Ja, ik moet zeggen dat ik de vw een beetje aan de saaie kant vind.quote:
degene waar je hoofd in past...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan niet kiezen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nomad Black. Die andere ziet er uit als een fietshelm voor mensen met een driewieler.
Probeer welke het lekkerste zit, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan niet kiezen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zeg, het is geen Beetle!
[ afbeelding ]
Het is een webshop. Wel een makkelijke webshop qua terugbetalen trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef ß het volgende:
[..]
Probeer welke het lekkerste zit, dat is het belangrijkste.
Vroeger waren ze ook lelijk. Een Golf waar een kont achter geplakt was. Was totaal geen eenheid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en tien jaar tussen de modellen! dat scheelt.
hadden geen leuk kleurtje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan niet kiezen
Was ook maar een geintje, maar ik vond het wel opvallend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en tien jaar tussen de modellen! dat scheelt.
Check dan mijn Ibiza:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeger waren ze ook lelijk. Een Golf waar een kont achter geplakt was. Was totaal geen eenheid.
Hangt heel erg van de kleur en uitrusting af moet ik zeggen. Ik heb een donkergrijze gehad met kleinere velgen, die was dan wat meer statig. Ik heb hem in het zwart gezien, en in het zilver, dat was gewoon suf. Maar zo in het wit met 17" lichtmetaal, donkere achterruiten en open dak, vind ik hem echt sportief eruit zienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef ß het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik de vw een beetje aan de saaie kant vind.
Ernstigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Check dan mijn Ibiza:
[ afbeelding ]
Ook niet wat je zegt een geil ontwerp, maar het werkt en het kost geen hol.
Dat is dan wel lekker jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Maar wel Harman Kardon speakers, Copa pakket en 90 euro netto bijtelling ;-).
http://www.skihelmexpert.(...)angria-57-59-cm.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hadden geen leuk kleurtje?
De bovenste trouwens.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.skihelmexpert.(...)angria-57-59-cm.html
Heb je een auto?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil bijna roepen dat ik het leuker vond toen het over baby's ging
ja, dezelfde als wiebel, maar dan van skodaquote:
neequote:
die S40's moet je niet pakken, da's een slechte motorblokreeks. Veel problemen zodra je bij de 2 ton komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4106788683.html
http://chicago.craigslist.org/wcl/ctd/4119192271.html
http://chicago.craigslist.org/chc/cto/4121138786.html
http://chicago.craigslist.org/nch/ctd/4123694623.html
http://chicago.craigslist.org/wcl/cto/4132311285.html
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Zit net tussen een Lodgy en een Multipla in, die!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, dezelfde als wiebel, maar dan van skoda
Mijn whisky gerelateerde posts vallen ook ineens geheel in het niet, heb inmiddels nog wat posts wat dat betreft te goed...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ik mocht dan ook niet zelf kiezen, maar ik mag hem ook privé rijden en betaal alleen de bijtelling.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zit net tussen een Lodgy en een Multipla in, die!
Hey, Alcohol en auto's gaan niet samen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn whisky gerelateerde posts vallen ook ineens geheel in het niet, heb inmiddels nog wat posts wat dat betreft te goed...
Ik ken een whisky waarmee ze een raceauto hebben laten rijden, so...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hey, Alcohol en auto's gaan niet samen...
Is daar een filmpje van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een whisky waarmee ze een raceauto hebben laten rijden, so...
En ik ken een hoop 190E's die op slaolie rijdenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een whisky waarmee ze een raceauto hebben laten rijden, so...
I like itquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb volgende week weer een low beer met de mannen bij mij thuis
De tegenhanger van de high tea, iedereen neemt een sixpack met een lekker biertje mee en dan is de middag/avond zo om
Is dat met elk motortype?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
die S40's moet je niet pakken, da's een slechte motorblokreeks. Veel problemen zodra je bij de 2 ton komt.
klinkt goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
De tegenhanger van de high tea, iedereen neemt een sixpack met een lekker biertje mee en dan is de middag/avond zo om
Wannabees...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En ik ken een hoop 190E's die op slaolie rijden.
Zonder Whiskey was er nu geen Nascar geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hey, Alcohol en auto's gaan niet samen...
high tea's zijn leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
die s40 is stiekem een Nederlandse auto met een Franse motor als ik het goed zeg, dus succesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef ß het volgende:
[..]
Is dat met elk motortype?
Volvo's komen uit Zweden en zijn er op gebouwd om het ook in koude omstandigheden te doen.
Die C70 cabrio: Werkt de kap nog wel goed? is er geen lekkage? vogelpoep geeft erg lelijke vlekken op een kap. Is de verzekering hoger voor een cabrio?
Die Lexi (is dat het meervoud van lexus?) zijn groot, en onzuinig.
second thatquote:
Whiskey is het dan ook net niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef ß het volgende:
[..]
Zonder Whiskey was er nu geen Nascar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |