quote:
Liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
Soemp, Soempie en de Soempertjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Soemp, Soempie en de Soempertjes.
Aloha.quote:
Met oranje toga en boeddha buikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met bloemenkrans en sexy buik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
blijkbaar heb ik zo'n week.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:
je hebt wel eens van die weken die op maandag al verziekt zijn
maar we zijn bijna over de helft
Staat er iemand op ploppen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]thanks
denk ik. Dat jochie begint me te irriteren
[..]
blijkbaar heb ik zo'n week.
Hoop wel dat ik op tijd weer beter ben, voor als m'n neefje of nichtje besluit dat die wel lang genoeg opgesloten heeft gezeten
Officieel nog 6 dagen te gaanquote:
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!
Roosvicee en etcetera zijn de enige woorden die ik nu kan bedenken waarin je de letter c ook uitspreekt als seequote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
twijfelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nadat ik op invoeren drukte begon ik te twijvelen![]()
Oh dat klinkt wel heel positief. Wanneer moet je naar de VK toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Doe ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Klinkt goedquote:En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |