quote:
Liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
Soemp, Soempie en de Soempertjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:
"Mr. Sumppi sometimes worries that he might be too ugly to be a troll... or maybe not ugly enough. Mrs. Sumppi has no such worries, and when Mr. Sumppi starts fretting too much, she gently tells him: "Stop worrying, dear, you are perfectly ugly and I love you."
Ahhwww
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Soemp, Soempie en de Soempertjes.
Aloha.quote:
Met oranje toga en boeddha buikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met bloemenkrans en sexy buik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
blijkbaar heb ik zo'n week.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:
je hebt wel eens van die weken die op maandag al verziekt zijn
maar we zijn bijna over de helft
Staat er iemand op ploppen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]thanks
denk ik. Dat jochie begint me te irriteren
[..]
blijkbaar heb ik zo'n week.
Hoop wel dat ik op tijd weer beter ben, voor als m'n neefje of nichtje besluit dat die wel lang genoeg opgesloten heeft gezeten
Officieel nog 6 dagen te gaanquote:
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval word je dus binnen nu en drie weken toffe tante!
Roosvicee en etcetera zijn de enige woorden die ik nu kan bedenken waarin je de letter c ook uitspreekt als seequote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Insert glaasje roosvicee voor Etcie
twijfelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nadat ik op invoeren drukte begon ik te twijvelen![]()
Oh dat klinkt wel heel positief. Wanneer moet je naar de VK toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Om te zeggen dat ik het idee van die spiegel heel leuk vind.Doe je een foto als hij af is, Etcie?
En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
Doe ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Klinkt goedquote:En hier een echo gehad en er was geen reden om ons zorgen te maken.Gemiddeld langere bovenbenen en de buikomtrek was iets boven gemiddeld, maar volgens de mevrouw allemaal nog binnen de grenzen. Ben benieuwd wat de verloskundige er nog over gaat zeggen.
aceton, ceremonie, felicitaties.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Roosvicee en etcetera zijn de enige woorden die ik nu kan bedenken waarin je de letter c ook uitspreekt als see
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benen
Gelukkig, dan hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Morgen conference call. Waarbij een hoge pief gaat inbellen. Ik heb al een hekel aan die calls, want ik moet ze hosten, ik hou daar niet van (in het Engels, mensen die ik niet echt goed ken). 'Ja dit is een mooie kans voor je!'. Nee. Nee. Nee.Ik ben snotverkouden, dat maakt het nóg kutter. Gelukkig is het 's ochtends op tijd
Het is zo verleidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken.En wel een overwinning he, een paar jaar terug had je je vast ziekgemeld ofzo.
2 weken is nog best lang om te wachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Puala, over twee weken (iets korter) mag ik weer naar de verloskundige.
Hoe staat het met jouw traject? Zijn ze al druk bezig met een plan?
Dat is wel tof van hem. Niet direct in het diepe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijkHeb wel bij m'n manager (die ook inbelt) aangegeven dat ik dit niet tof vind en hij heeft al gezegd dat hij me het laat openen en alles maar dat hij het wel overneemt. Goddank
Als er echt iets niet goed zit belt de verloskundige wel. Geen nieuws is goed nieuws houden ze vaak aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
2 weken is nog best lang om te wachten.
Het loopt. Er is een spoed indicatie voor intakes bij 3 artsen en die moeten ingepland worden. Dus het is even afwachten wanneer die intakes zijn nu
Ik dacht dat men de uitspraak als een "s" ipv een "k" bedoelde. My bad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef ß het volgende:
je zegt toch asuton niet aseeton. zelfde met felicitatie en concentratie. ceremonie is wel een goede.
En of ik nu even wil kijken of ik de algemeen directeur kan helpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem. Niet direct in het diepe.Maar gaat vast goedkomen joh!
Wowquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Soempie het volgende:
Oeh, meer goed nieuws. Morgen heeft Wiebel een tweede gesprek.Gister het eerste gesprek, dus ze zetten er best vaart achter.
Zo snapte ik het ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat men de uitspraak als een "s" ipv een "k" bedoelde. My bad.
ik had al op de quote knop gedrukt om date te zeggen toen ik dit lasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een wulpse dochter met eindeloze benen
Ik hou ook nog steeds helemaaaaal niet van bellen in het Engels. Kun je nagaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Klinkt goed![]()
Morgen conference call. Waarbij een hoge pief gaat inbellen. Ik heb al een hekel aan die calls, want ik moet ze hosten, ik hou daar niet van (in het Engels, mensen die ik niet echt goed ken). 'Ja dit is een mooie kans voor je!'. Nee. Nee. Nee.Ik ben snotverkouden, dat maakt het nóg kutter. Gelukkig is het 's ochtends op tijd
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Soempie het volgende:
Oeh, meer goed nieuws. Morgen heeft Wiebel een tweede gesprek.Gister het eerste gesprek, dus ze zetten er best vaart achter.
Dubbel goed nieuws.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ook niet, al ben ik regelmatig de klos. Ik hou er wel van als sommige van mijn collega's bellen in het Engels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hou ook nog steeds helemaaaaal niet van bellen in het Engels. Kun je nagaan
Wel van bellen in het Nederlands? Anders is het gewoon belangstquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb 0 problemen met bellen in het Nederlands. Vind het wel leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel van bellen in het Nederlands? Anders is het gewoon belangst
grappig dat je in het Engels dan wel eng vindtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb 0 problemen met bellen in het Nederlands. Vind het wel leuk
ik vind het ook niet eng, maar wel vervelendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
grappig dat je in het Engels dan wel eng vindt
Ik heb met beiden geen problemen
Zit het hem er dan in dat het net minder ontspannen/ natuurlijk gaat o.i.d?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het ook niet eng, maar wel vervelend
ja, en dat ik mezelf vaak moet herhalen en what notquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zit het hem er dan in dat het net minder ontspannen/ natuurlijk gaat o.i.d?
I couldn't care less. Wat is daar zo anders aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pfft, Engels.. waarom geen Duits, Frans, Spaans of Zweedsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
I couldn't care less. Wat is daar zo anders aan
Dat je buikomtrek wat meer is bij een zwangerschap lijkt me logisch, maar dat je er langere bovenbenen van krijgt is nieuw voor mij...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Soempie het volgende:
Als het goed is heb je daar een optie 'Automatisch synchroniseren en įls je dat aangevinkt hebt, zie je daaronder bij 'Accounts beheren' de accounts die je hebt ingesteld. Per account kan je vervolgens aangeven, na he aanklikken er van, wat je wel en niet gesynchroniseerd wilt hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb wel "accounts", en dan krijg ik te zien "synchronisatie uitgeschakeld", ik kan wel handmatig syncen maar zie nergens de optie om het automatisch te doen.
Die optie kan ik dus nergens vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar een optie 'Automatisch synchroniseren en įls je dat aangevinkt hebt, zie je daaronder bij 'Accounts beheren' de accounts die je hebt ingesteld.
Cultuur en ook een beetje taal dacht ik. Of omgekeerd, eigenlijk weet ik het niet meer zo goedquote:
Lijkt het scherm op dit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die optie kan ik dus nergens vinden.
Nogal! Deze lease-auto is veel te klein voor 2 kinderen, dus dan kan ik gelijk een grotere nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Wiebel, succes met de afronding van je sollicitatie!![]()
Zou wel prettig zijn als je dit af kan ronden voordat straks de kleine komt...
ja, daar vallen auto's van uit elkaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja het lijkt mij ook duur. Mijn baas blijft volhouden dat het heel goedkoop is maar ik weet het niet...
en waarom moet ik op roest letten bij een auto?? Is dat een grote ramp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |