Eeeeeh. Fout.quote:
Zo zou je het eigenlijk ook weer niet noemen. Moonshine heb ik het over.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whiskey is het dan ook net niet...
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eeeeeh. Fout.
Er zijn enkele series in NL en Belgie gebouwd, en niet elke Volvo heeft ook een Volvo motorblok. Er zit ook wel eens een BMW of Ford motorblok in met wisselende resultaten (volgens mij idd ook Renault).
Dit. En Lexus geldt als tamelijk exclusieve auto, en daar horen navenante onderhoudskosten bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef ß het volgende:
[..]
Die C70 cabrio: Werkt de kap nog wel goed? is er geen lekkage? vogelpoep geeft erg lelijke vlekken op een kap. Is de verzekering hoger voor een cabrio?
Die Lexi (is dat het meervoud van lexus?) zijn groot, en onzuinig.
dat kan wel degelijk uitmaken ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef ß het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.
Da's het helemaal niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef ß het volgende:
[..]
Zo zou je het eigenlijk ook weer niet noemen. Moonshine heb ik het over.
Een Sangyyong is niet gelijk een Mercedes omdat er een ouddated mercedes blok in het vooronder geschroefd word, en zo is een volvo ook geen echte volvo meer als er een blok in ligt van een fabrikant die het anno 2013 nog steeds presteert brakke achterlichten te monteren (ik noem geen namen *kuch*renault*kuch*).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef ß het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar ze in elkaar getimmerd worden? De tekentafel staat in Zweden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:11 schreef Etcetera het volgende:
Even informeren of meneer Etcetera interesse heeft, die is wel van de hardware.
Efficientquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die X4 whisky is dan ook niet te zuipen, dus dan maar er op racen...
Ik heb daar tussen de posts door voorzien van drinken en nootjes!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Tering Wiebel, moet jij niet even een luier verschonen of je vrouw mentaal bijstaan, Kortjakje meepuffen of zoiets? En waar zijn Wyccie en B.ertha als je ze nodig hebt...?
Nee hoor dat zijn prima auto's! Ik zie alleen geen kleine auto's te koop staan in de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom wordt er alleen naar die grote, slurpende sedans gekeken? (Behalve dan de passieve veiligheid, kreukelzone etc.)
Zelf zoek ik ook een goedkope, betrouwbare auto, maar kijk naar handige en goedkope hatchbacks zoals Suzuki Swifts, Toyota Starlets en dergelijke. Is dat echt ondenkbaar in Amerika vanwege de wegen en andere weggebruikers?
Want ik vind het wat krom om voor 3000 dollar een 20 jaar oude auto te kopen die lang niet zo zuinig is als een saaiere auto, het lijkt alleen voor het uiterlijk te zijn. (Maar goed, ik ben dan weer iemand die Multipla zou kunnen aanschaffen, inhoud boven vorm.)
Of denk ik verkeerd en is er ook een reden waarom ik niet die goedkope auto's moet kopen?
Dat zie je helemaal niet verkeerd hoor. Het aanbod aan slurpsedans is gewoon veel groter overzee en ook daar zitten goede merken/types tussen die je voor een habbekrats kunt krijgen omdat het ook daar crisis is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom wordt er alleen naar die grote, slurpende sedans gekeken? (Behalve dan de passieve veiligheid, kreukelzone etc.)
Zelf zoek ik ook een goedkope, betrouwbare auto, maar kijk naar handige en goedkope hatchbacks zoals Suzuki Swifts, Toyota Starlets en dergelijke. Is dat echt ondenkbaar in Amerika vanwege de wegen en andere weggebruikers?
Want ik vind het wat krom om voor 3000 dollar een 20 jaar oude auto te kopen die lang niet zo zuinig is als een saaiere auto, het lijkt alleen voor het uiterlijk te zijn. (Maar goed, ik ben dan weer iemand die Multipla zou kunnen aanschaffen, inhoud boven vorm.)
Of denk ik verkeerd en is er ook een reden waarom ik niet die goedkope auto's moet kopen?
Sorry.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Tering Wiebel, moet jij niet even een luier verschonen of je vrouw mentaal bijstaan, Kortjakje meepuffen of zoiets? En waar zijn Wyccie en B.ertha als je ze nodig hebt...?
Meer nootjes en drank voor Soempie dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb daar tussen de posts door voorzien van drinken en nootjes!
Ik ken mijn grenzen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Whisky of Benzine, welke gaat het winnen?
Ik deel je liefde voor Whiskey wel hoor. Alleen dan voor Rum. En ik verzamel het niet (hoogstens 2 flessen tegelijkertijd in huis).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer nootjes en drank voor Soempie dan...
Ziet er sensible en boring uit. Prima dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ze gewoon niet vinden wyccik wil graag een kleine!
deze dan, wiebel en ringel s??
http://chicago.craigslist.org/nch/cto/4110354512.html
(sorry MM)
Ik hou niet van whiskey, wel van rum.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik deel je liefde voor Whiskey wel hoor. Alleen dan voor Rum. En ik verzamel het niet (hoogstens 2 flessen tegelijkertijd in huis).
Ziet er niet slecht uit. Net als de rode.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ze gewoon niet vinden wyccik wil graag een kleine!
deze dan, wiebel en ringel s??
http://chicago.craigslist.org/nch/cto/4110354512.html
(sorry MM)
Da's dan mooi kut, ik heb dan verjaardag van mijn jongste zusje, anders had ik wel willen komen buurtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van whiskey, wel van rum.![]()
Even spammen: Zaterdag ben ik crewlid tijdens het Whisky & Rum festival in IJmuiden.
De ambassadrice van Cuba komt daar de Nederlandse Rum Awards uitreiken, verder zijn er honderden whisky's en rum's...
Wil ik wel, maar ik heb het lijstje niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
MM, zou je het lijstje met namen voor Secret Santa willen uitbreiden met Nico en HT (vergeet ik iemand?) en in de OP zetten?
ja, laat MM en mij maar weer zittenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Stuk beter, maar 10 jaar oud en tweede eigenaar. Veel onderdelen vervangen al. Geen zichtbare roestplekken.
Ik doe alsof ik er verstand van heb en klets met de mannen mee.
Mochten we elkaar ooit ontmoeten, dan regel ik de rum wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Da's dan mooi kut, ik heb dan verjaardag van mijn jongste zusje, anders had ik wel willen komen buurten.
ik vind het liefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Stuk beter, maar 10 jaar oud en tweede eigenaar. Veel onderdelen vervangen al. Geen zichtbare roestplekken.
Ik doe alsof ik er verstand van heb en klets met de mannen mee.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, laat MM en mij maar weer zitten![]()
Ik ben al blij met een 5-jaar Bacardi of een Cpt. Morgan joh, geen hoogvliegers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mochten we elkaar ooit ontmoeten, dan regel ik de rum wel.
Heb nog een hele mooie single cask uit Barbados...
Ben jij al aan het knotten geslagen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, laat MM en mij maar weer zitten![]()
Puur? Of mix?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een 5-jaar Bacardi of een Cpt. Morgan joh, geen hoogvliegers.
ik heb al een paar steken laten vallen en probeer er een touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij al aan het knotten geslagen?
Ik probeer er eind aan te breien, maar nog niemand die afhaakt...
Roep je man tot de orde of trek wat stekkers uit de contactdozen.quote:
Mooi, ik macra even met je mee...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb al een paar steken laten vallen en probeer er een touw aan vast te knopen.
mompelt iets over een marker...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roep je man tot de orde of trek wat stekkers uit de contactdozen.
Of doe iets Soempie-achtigs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |