Die zag ik ook. Heb er maar alvast een screenshot van gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef DeLuna het volgende:
"De Mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan..."
Doe maar want ik weet nou niet of ik in spoilers moet praten of nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:18 schreef Pino112 het volgende:
Alvast een goed idee om het hintstopic te openen?
Aqualunaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste beelden van seizoen 14 zijn er!
Vlak voor Jan-Willem Roodbeen is 'De Mol' in beeld. Zou dat een hint zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ooooh nu al spannend!quote:
Leuk, ik heb er alweer helemaal zin inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
Seizoen 5 is wel een leuk seizoen om te beginnen, vooral omdat ik om bepaalde kandidaten helemaal dubbel lag. Dat er in 1 of 2 afleveringen hulpmollen waren zou je niet moeten laten weerhouden, want dat was niet echt de hoofdmoot van het seizoen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dank voor de tip, want alle 13 gaat hem niet worden denk ik
Dan denk ik dat ik volgende week begin aan seizoen 5, zodat ik er helemaal bij ben en alles snap als het nieuwe seizoen begint en jullie dan niet meer het hemd van het lijf hoef te vragen!
Hier ben ik het echt mee eens, het is wel 1 van de betere seizoenen en waarschijnlijk het beste met onbekende Nederlanders, maar om het nou blind bovenaan te zetten bij het beste seizoenen ooit lijstje gaat me wat te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Seizoen 3 wordt overigens wel wat te rooskleurig bekeken vind ik. De Mol was leuk ja, maar ik heb wat afleveringen teruggekeken pasgelden, en alles is nog wel behoorlijk traag. Maar met onbekende Nederlanderds vind ik het sowieso minder.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Zwarte" vrijstellingen? Dat wordt weer een maatschappelijk debat.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Zwarte" vrijstellingen? Dat wordt weer een maatschappelijk debat.
Are you Brad Pitt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Seizoen 5 is wel een leuk seizoen om te beginnen, vooral omdat ik om bepaalde kandidaten helemaal dubbel lag
Ik vond vooral Marc Marie geniaal, dat hij Lottie na ging doen: "Hello I'm Lottie, what's the name of the village......!?"quote:
Dat seizoen ben ik nu aan het kijken jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond vooral Marc Marie geniaal, dat hij Lottie na ging doen: "Hello I'm Lottie, what's the name of the village......!?"
Isabelle is eigenwijs, en doof ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond vooral Marc Marie geniaal, dat hij Lottie na ging doen: "Hello I'm Lottie, what's the name of the village......!?"
MM was echt geniaal jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was niet alleen leuk vanwege de mol, maar de gehele kandidatengroep. De afgelopen jaren leek het af en toe een theekransje, het was eerst veel feller (ook nog met de eerste seizoenen met BN'ers).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Seizoen 3 wordt overigens wel wat te rooskleurig bekeken vind ik. De Mol was leuk ja, maar ik heb wat afleveringen teruggekeken pasgelden, en alles is nog wel behoorlijk traag. Maar met onbekende Nederlanderds vind ik het sowieso minder.
Ik vond die Frits Sissing die opeens ging naaien bij zo'n opdracht en die reactie daarop ook wel fel hoor. Wel harde actie van die Frits.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was niet alleen leuk vanwege de mol, maar de gehele kandidatengroep. De afgelopen jaren leek het af en toe een theekransje, het was eerst veel feller (ook nog met de eerste seizoenen met BN'ers).
Maar ZO begrijpelijk. Stelletje naïevelingen die dat niet aan hadden zien komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik vond die Frits Sissing die opeens ging naaien bij zo'n opdracht en die reactie daarop ook wel fel hoor. Wel harde actie van die Frits.
Aan het strand met een krijsende Isabelle was ook geniaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |