Oké, apart...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha die wilde ik er juist niet uit hebben![]()
Ik vond Paulien met de aflevering leuker worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik zat vorig jaar steeds te hopen dat Paulien, Zarayda of Tania eruit ging
Of Tygoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriet ligt er altijd als eerste uit, dus het zal wel Freek als eerste exit zijn.
Mijn Mol ligt er altijd als eerste uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriet ligt er altijd als eerste uit, dus het zal wel Freek als eerste exit zijn.
Ja jij kunt me qua smaak wel aardig inschatten, dus ik denk dat je gelijk hebt dat ik er over ga hyperenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn Mol ligt er altijd als eerste uit.![]()
Oh Greys ik ben helemaal hyper dat je mee gaat kijken, je gaat dit zo tof vinden, hyperventileren en slapeloze nachten.
Zaraydaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik zat vorig jaar steeds te hopen dat Paulien, Zarayda of Tania eruit ging
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij kunt me qua smaak wel aardig inschatten, dus ik denk dat je gelijk hebt dat ik er over ga hyperen![]()
Je maakt daar ook blogs over begrijp ik? Want ik vond je Boer Zoekt Vrouw blogs zelfs leuk zonder dat ik ooit het programma zag!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen heb ik WIDM ook geblogt. Als het meezit komend seizoen ook.
Graag, vond ze altijd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Sofie van den Enk: Twittert de hele periode doortwitter:TygoGernandt1 twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 00:02:41Was even aan de andere kant van de wereld... Moest ff... http://t.co/BrC3SbqDic reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 mei aanwezig
12 mei aanwezig (paul niet met timur)
19 mei afwezig (sharid)
26 mei afwezig (sharid)
02 juni afwezig (paul + timur)
09 juni aanwezig (paul niet met timur)
16 juni pinkpop
23 juni Best Kept Secret Festival
30 juni afwezig (sharid)
ja denk dat ze al hun normale activiteiten tussen die data stil hebben moeten leggen om niet al teveel te verraden. Volgens mij was het vorig jaar al vrij rap duidelijk dat sommige vroeger waren afgevallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Sofie heeft elke zondag een programma op 3FM:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Of een mol die een krijtje van een berg afgooit zodat ze minder snel kunnen schrijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Al kan ik me nog de filmpjes herinneren van seizoen 5 in de laatste aflevering waarbij je ziet dat de mol geen reet uitvoert waar dat wel had gemoeten. Dat soort dingen zijn leuk achteraf vind ik.
Tegenwoordig wordt dat wat meer gezocht in als je alle beginletters van elke eerste zin in elke aflevering achter elkaar zet dan... zeg maar.
Maar seizoen 13 heb ik maar met een half oog gekeken dus als jij zegt dat daar niet zoveel aan nep mollen wordt gedaan ga ik die nog een terug kijken!
Ik was net te laat dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste beelden van seizoen 14 zijn er!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste beelden van seizoen 14 zijn er!
Je kunt vast beginnen met het vormen van theorieën.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |