Zo horror was die 1e date niet maar er zat een bijsmaakje aan. Ik heb het nog een 2e kans gegeven maar date 3 komt zeker niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
M1st1g, hoe zat dat nu met je horrordate van een paar weken terug?
Bij sommige dames ben ik er al achter na 2 minuten aan het tafeltje gezeten te hebben, meestal weet je na date 2 echt wel zeker of je er meer tijd in wil investeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Hoeveel dates doen jullie er gemiddeld trouwens over erachter te komen of het 'echt wat is'? Dus serieus relatiemateriaal zeg maar.
Kan me voorstellen dat het soms binnen 1 date totaal duidelijk is, maar hebben jullie een date of 4 a 5 ook wel eens meegemaakt om erachter te komen dat het uiteindelijk niets is?
Heb nu 2 dates gehad met iemand en ben er nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
vertel ff. Dik het her en der wat aan. Ben zo terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo horror was die 1e date niet maar er zat een bijsmaakje aan. Ik heb het nog een 2e kans gegeven maar date 3 komt zeker niet.
ik zal er weinig tijd en woorden aan besteden. Huisje, boompje, beestje en kotersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vertel ff. Dik het her en der wat aan. Ben zo terug.
Dat verschilt. Soms was ik er na 1 date al uit en soms na een paar nog niet, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Hoeveel dates doen jullie er gemiddeld trouwens over erachter te komen of het 'echt wat is'? Dus serieus relatiemateriaal zeg maar.
Kan me voorstellen dat het soms binnen 1 date totaal duidelijk is, maar hebben jullie een date of 4 a 5 ook wel eens meegemaakt om erachter te komen dat het uiteindelijk niets is?
Heb nu 2 dates gehad met iemand en ben er nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
hoe is het met die midget van jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt. Soms was ik er na 1 date al uit en soms na een paar nog niet, zoals je zelf al aangeeft.
Klinkt positief.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:30 schreef tammepiet het volgende:
Vrijdag naar Feuten met mijn Utrecht, veel te lang op het station, date.
Ze is nu ziek mocht ze vrijdag nog ziek zijn komt ze zaterdagavond bij me thuis.
Veel beweging nodig dus dus veel neuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
Op zich dus te hopen dat ze morgen ziek is, ware het niet dat ze nogal chubby was toch?
Zit een pijnlijk herkenbaar stukje inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef japiedevlugge het volgende:
http://zesdates.nl/ Laatste aflevering was er ook nog trouwens
Die klap?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zit een pijnlijk herkenbaar stukje in
Nee, date/vriendin die niet accepteert dat het over is. Alsof je het kunt afdwingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die klap?
Ik vond het een beetje jammer, die 6e date.
Tuurlijk, opsluiten in een kelder en wachten tot ze het Stockholm Syndroom krijgen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, date/vriendin die niet accepteert dat het over is. Alsof je het kunt afdwingen
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
Neuken met een dikkerd of feuten de movie. Het moet wel Erika Terpstra zijn wil ik voor die film kiezen.
Kan toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Sannne het volgende:
Heimwee?
Wat een hork. Eerst zeggen 'het is geen discussie', en dan zeggen 'ik ga je missen'.
Probeer gewoon uit. Hoe zou je zelf benaderd willen worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vroeg net aan een meisje wat voor sport ze beoefende en ik kreeg zowaar een reactie terug. Ze noemde 2 sporten, waarvan ik eentje niet wist wat het was en daarop gaf ze weer antwoord.
Maar wat moet ik nu zeggen dan? Ze had ook niet echt een concreet profiel, wel wat tekst maar zweverig zeg maar.
Als ik nu weer een vraag ga stellen komt het wel heel boring over toch?
Dat wil je echt niet horen dan hoor.quote:
Geen idee, ik word nooit benaderd, dus als ik überhaupt al benaderd zou ik dat al leuk vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer gewoon uit. Hoe zou je zelf benaderd willen worden?
Hmwoah, het hangt er vanaf welke richting je op wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vroeg net aan een meisje wat voor sport ze beoefende en ik kreeg zowaar een reactie terug. Ze noemde 2 sporten, waarvan ik eentje niet wist wat het was en daarop gaf ze weer antwoord.
Maar wat moet ik nu zeggen dan? Ze had ook niet echt een concreet profiel, wel wat tekst maar zweverig zeg maar.
Als ik nu weer een vraag ga stellen komt het wel heel boring over toch?
Lijkt me van wel anders beoefende ze het toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Silenus het volgende:
De saaie richting: "Oke en hoe vaak beoefen je die sport? Vind je het leuk?"
Hierop zal ze waarschijnlijk antwoorden met: "dankje" en dan is het gesprek afgelopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Silenus het volgende:
De geile richting: "Ah dus vandaar dat je zo'n goed figuur hebt! "
Dit is opzich wel een goeie maar ik heb al gevraagd wat het nou precies was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Silenus het volgende:
De ik-doe-cool-kom-nu-zelf-maar-met-een-vraag-richting: "Ahja gave sport, had er laatst wat over gelezen." (afsluiten met een punt.)
Ja / nee antwoord zal ik hierop krijgen en dan is er nog steeds geen momentum in het gesprek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Silenus het volgende:
De wat-kan-mij-die-sport-boeien-ik-wil-wat-anders-weten-richting: "Ah oke! En zit je eigenlijk al lang op paiq/knuz/tinder? Kom je nog wat boeiends tegen hier?"
Ik had de date afgezegt en had de kroeg in gedoken met vriendenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze chubby is zou ik hopen op de film
Oh was dat ook een optiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had de date afgezegt en had de kroeg in gedoken met vrienden
Weet ik veel, maar als je niet van dat type lichaam houd ga je toch niet date?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
Nou met zo'n saaie/apatische doos wil je toch ook niet verder praten dan?
Opgelost, slotje.
Nee het is ten alle tijden een wissel werking. Maar jij bent het type dat zich van alles gaat zitten afvragen en al gaat bedenken hoe een gesprek gaat lopen voor dat het gesprek er is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het gebruikelijk dat je als man alles van jouw kant moet komen? Als ik nu met dit meisje stop met reageren krijg ik sowieso niks terug.
Man, jij zou een PUA-boek moeten schrijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmwoah, het hangt er vanaf welke richting je op wil.
De saaie richting: "Oke en hoe vaak beoefen je die sport? Vind je het leuk?"
De geile richting: "Ah dus vandaar dat je zo'n goed figuur hebt!"
De ik-doe-cool-kom-nu-zelf-maar-met-een-vraag-richting: "Ahja gave sport, had er laatst wat over gelezen." (afsluiten met een punt.)
De wat-kan-mij-die-sport-boeien-ik-wil-wat-anders-weten-richting: "Ah oke! En zit je eigenlijk al lang op paiq/knuz/tinder? Kom je nog wat boeiends tegen hier?"
Inderdaad. Hij denkt te veel. Het is geen ramp als het niet goed uitpakt. Gewoon denken: "next." En maar doorouwehoerenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee het is ten alle tijden een wissel werking. Maar jij bent het type dat zich van alles gaat zitten afvragen en al gaat bedenken hoe een gesprek gaat lopen voor dat het gesprek er is.
Lul gewoon wat, komt alles van 1 kant meteen afkappen en next. En ga ook niet zitten denken van ja als ik dit zeg dan zal zij dat zeggen en dan gaat het sus en dan weer enz enz enZ.
Niet bepaald rustgevend neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke avatar heb je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 18:09:24 ]
En moet ik geloven dat de mannen die toch al zo wanhopig zijn dat ze op tig datingsites zitten zo kieskeurig zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar als je niet van dat type lichaam houd ga je toch niet date?
Haha je moest eens weten, genoeg van die classic frustraties te vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En moet ik geloven dat de mannen die toch al zo wanhopig zijn dat ze op tig datingsites zitten zo kieskeurig zijn?
Voor de dames wel ja. En misschien 10% van de mannen. De rest zal pakken wat ie pakken kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten, genoeg van die classic frustraties te vinden.
Heb juist het idee dat ze er alleen maar kritischer van worden trouwens, veel te veel keuze enzulks.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hele gesprek erbij, dit was dus dat meisje.Loop jij nou te trollen daar, en hier? of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijp ze!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hele gesprek erbij, dit was dus dat meisje.haha huldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 1500 tekens chattenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer is het een goed moment om haar nummer te vragen / drankje doen?
Na 3 dagen praten?
Zo nu en dan zie ik een post van jou voorbijkomen en volgens mij ben jij echt DE alphaman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als het goed is volgende week een date via zowel Paiq als RP, én Tinder. Vergelijkend warenonderzoek...
Thanks, maar nee hoor. Gewoon een average Joe.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zo nu en dan zie ik een post van jou voorbijkomen en volgens mij ben jij echt DE alphaman.
De ALPHAMANquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zo nu en dan zie ik een post van jou voorbijkomen en volgens mij ben jij echt DE alphaman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ALPHAMAN
Iemand voelt zich miskend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik vind het eerder humorquote:
Eh, ja. Zin in trouwens, vooral die ene van RP. Hoezo, wilde je mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder humor![]()
"Als het goed is volgende week een date via zowel Paiq als RP, én Tinder. Vergelijkend warenonderzoek..."
Ik ga niet om de halve Aarde reizen als ik haar amper kenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ja. Zin in trouwens, vooral die ene van RP. Hoezo, wilde je mee?
Ik ook niet. Ditmaal laat ik de Millennium Falcon thuis. Voorkomt problemen met parkeren ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga niet om de halve Aarde reizen als ik haar amper ken
Dit, maar lees graag Hungry_Joe verslagen dus van mij mag hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
3 date's waar heb je zin in zeg
Maar ben benieuwd!
En dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, maar lees graag Hungry_Joe verslagen dus van mij mag het
Ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
3 date's waar heb je zin in zeg
Maar ben benieuwd!
Ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, maar lees graag Hungry_Joe verslagen dus van mij mag het
En ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
H_J laat gewoon zien dat het mogelijk is. En ik wens hem dan ook alle plezier toe.
Oh maar laat 1 ding duidelijk zijn! Ik gun hem alle plezier! En hij vind het leuk om te doen dus geen probleem! En het levert hopelijk wat leuke verhalen voor ons opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
H_J laat gewoon zien dat het mogelijk is. En ik wens hem dan ook alle plezier toe.
Sara is nog vrijgezel dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef japiedevlugge het volgende:
http://zesdates.nl/ Laatste aflevering was er ook nog trouwens
Alsof het zo moeilijk is om wat internet dates te regelen in een week via datingssites. Alle vrouwen daar zijn op zoek. Een kwestie van geld betalen voor een account en veel chatten. Als je je afvraagt wat een numbersgame is, is het internet wel. Heb je je op twee sites ingeschreven en je bent twee keer zo veel online aan het chatten, twee keer zoveel kans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
Hangt er vanaf hoe kieskeurig je bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:04 schreef Sannne het volgende:
3 dates regelen in een week is niet zo moeilijk toch?
En of je man of vrouw bent, scheelt ook een bergquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe kieskeurig je bent
Werkt andersom ook hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:29 schreef Sannne het volgende:
Dat je dochter van via de Lexa app allerlei flirts uitdeelt en dat je dan enorm enthousiaste berichten van de grootste kneuzen krijgt
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Werkt andersom ook hoor
Laat ik het oneerbiedig zeggen: als ik de dikste dozen met een kort pittig kapsel aanspreek zou ik zomaar ook 3 dates kunnen regelen
Of je daar gelukkig van wordt is een 2e
Dat klopt inderdaad, Tinder is wel bizarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, Tinder is wel bizar(op een positieve manier
)
Ik word alleen gek van alle groepsfoto's, zonnebrilfoto's en vooral de foto's van vrouwen met hun vriend eropquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:41 schreef Sannne het volgende:
[..]Op Lexa dacht ik echt even dat de leuke mannen op waren. Tinder bewijst het tegendeel
Ik werd als enige geloof ik niet moe van jou, maar nu begint het me wel een klein beetje de strot uit te hangen. Waarom moet jij continu reageren, met beetje neerbuigende toon, op dit soort berichten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om wat internet dates te regelen in een week via datingssites. Alle vrouwen daar zijn op zoek. Een kwestie van geld betalen voor een account en veel chatten. Als je je afvraagt wat een numbersgame is, is het internet wel. Heb je je op twee sites ingeschreven en je bent twee keer zo veel online aan het chatten, twee keer zoveel kans.
Het is hetzelfde als een speeddate regelen, echt alle vrouwen zijn heel erg op zoek lol. Ze hebben er tijd en geld voor gespendeerd en willen het graag laten werken.
Zit niet zo te zeiken joh. Slecht voor je hart.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om wat internet dates te regelen in een week via datingssites. Alle vrouwen daar zijn op zoek. Een kwestie van geld betalen voor een account en veel chatten. Als je je afvraagt wat een numbersgame is, is het internet wel. Heb je je op twee sites ingeschreven en je bent twee keer zo veel online aan het chatten, twee keer zoveel kans.
Het is hetzelfde als een speeddate regelen, echt alle vrouwen zijn heel erg op zoek lol. Ze hebben er tijd en geld voor gespendeerd en willen het graag laten werken.
Ja, maar jij bent een meisje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!
Dat heeft er eigenlijk vrij weinig mee van doen. Als je een goed uitziende man bent heb je ook matches bij de vleet. En er zullen genoeg vrouwen zijn die geen matches hebben.quote:
Nee, dat is vrij naïef. Het komt denk ik eerder neer op het volgende. Een goed uitziende vrouw heeft met 99% van de mannen een match. Een goed uitziende man heeft veel matches. Een gemiddelde vrouw heeft veel matches, een gemiddelde man heeft een aantal matches. Een lelijke vrouw heeft een aantal matches, een lelijke man heeft geen matches.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heeft er eigenlijk vrij weinig mee van doen. Als je een goed uitziende man bent heb je ook matches bij de vleet. En er zullen genoeg vrouwen zijn die geen matches hebben.
Lekker wippen, lekker neuken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
Lekker wippen lekker neuken lekker batsen in de keuken!
Sorry.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga in ieder geval weer eens wippen dit weekend.
Het houdt je maar bezig, he.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu wel belachelijk veel zin om te wippen.
We hebben allemaal zo onze hobby's toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het houdt je maar bezig, he.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het houdt je maar bezig, he.
Omdat als je ver in de 30 bent gewoon dates moet kunnen regelen met mensen die je in het dagelijks leven tegen komt, in plaats van via een website waarbij je de vrouwen zelfs nog nooit in het echt hebt gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik werd als enige geloof ik niet moe van jou, maar nu begint het me wel een klein beetje de strot uit te hangen. Waarom moet jij continu reageren, met beetje neerbuigende toon, op dit soort berichten?
Ik weet ook wel dat hier op Fok 95% kneus is, maar geloof me, er zijn er een paar die wel gewoon functioneren. Daar hoef jij niet op jouw maniertje op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |