Hangt er vanaf hoe kieskeurig je bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:04 schreef Sannne het volgende:
3 dates regelen in een week is niet zo moeilijk toch?
En of je man of vrouw bent, scheelt ook een bergquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe kieskeurig je bent
Werkt andersom ook hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:29 schreef Sannne het volgende:
Dat je dochter van via de Lexa app allerlei flirts uitdeelt en dat je dan enorm enthousiaste berichten van de grootste kneuzen krijgt
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Werkt andersom ook hoor
Laat ik het oneerbiedig zeggen: als ik de dikste dozen met een kort pittig kapsel aanspreek zou ik zomaar ook 3 dates kunnen regelen
Of je daar gelukkig van wordt is een 2e
Dat klopt inderdaad, Tinder is wel bizarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, Tinder is wel bizar(op een positieve manier
)
Ik word alleen gek van alle groepsfoto's, zonnebrilfoto's en vooral de foto's van vrouwen met hun vriend eropquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:41 schreef Sannne het volgende:
[..]Op Lexa dacht ik echt even dat de leuke mannen op waren. Tinder bewijst het tegendeel
Ik werd als enige geloof ik niet moe van jou, maar nu begint het me wel een klein beetje de strot uit te hangen. Waarom moet jij continu reageren, met beetje neerbuigende toon, op dit soort berichten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om wat internet dates te regelen in een week via datingssites. Alle vrouwen daar zijn op zoek. Een kwestie van geld betalen voor een account en veel chatten. Als je je afvraagt wat een numbersgame is, is het internet wel. Heb je je op twee sites ingeschreven en je bent twee keer zo veel online aan het chatten, twee keer zoveel kans.
Het is hetzelfde als een speeddate regelen, echt alle vrouwen zijn heel erg op zoek lol. Ze hebben er tijd en geld voor gespendeerd en willen het graag laten werken.
Zit niet zo te zeiken joh. Slecht voor je hart.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is om wat internet dates te regelen in een week via datingssites. Alle vrouwen daar zijn op zoek. Een kwestie van geld betalen voor een account en veel chatten. Als je je afvraagt wat een numbersgame is, is het internet wel. Heb je je op twee sites ingeschreven en je bent twee keer zo veel online aan het chatten, twee keer zoveel kans.
Het is hetzelfde als een speeddate regelen, echt alle vrouwen zijn heel erg op zoek lol. Ze hebben er tijd en geld voor gespendeerd en willen het graag laten werken.
Ja, maar jij bent een meisje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet met 3 dates regelen hoor. Via Tinder zijn er zoveel leuke mannen die meteen af willen spreken, dat is echt geen enkele moeite!
Dat heeft er eigenlijk vrij weinig mee van doen. Als je een goed uitziende man bent heb je ook matches bij de vleet. En er zullen genoeg vrouwen zijn die geen matches hebben.quote:
Nee, dat is vrij naïef. Het komt denk ik eerder neer op het volgende. Een goed uitziende vrouw heeft met 99% van de mannen een match. Een goed uitziende man heeft veel matches. Een gemiddelde vrouw heeft veel matches, een gemiddelde man heeft een aantal matches. Een lelijke vrouw heeft een aantal matches, een lelijke man heeft geen matches.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heeft er eigenlijk vrij weinig mee van doen. Als je een goed uitziende man bent heb je ook matches bij de vleet. En er zullen genoeg vrouwen zijn die geen matches hebben.
Lekker wippen, lekker neuken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
Lekker wippen lekker neuken lekker batsen in de keuken!
Sorry.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga in ieder geval weer eens wippen dit weekend.
Het houdt je maar bezig, he.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu wel belachelijk veel zin om te wippen.
We hebben allemaal zo onze hobby's toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het houdt je maar bezig, he.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het houdt je maar bezig, he.
Omdat als je ver in de 30 bent gewoon dates moet kunnen regelen met mensen die je in het dagelijks leven tegen komt, in plaats van via een website waarbij je de vrouwen zelfs nog nooit in het echt hebt gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik werd als enige geloof ik niet moe van jou, maar nu begint het me wel een klein beetje de strot uit te hangen. Waarom moet jij continu reageren, met beetje neerbuigende toon, op dit soort berichten?
Ik weet ook wel dat hier op Fok 95% kneus is, maar geloof me, er zijn er een paar die wel gewoon functioneren. Daar hoef jij niet op jouw maniertje op te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |