Men ging vrijwillig bij de SS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
En nu vind jij dat iedere SS'er dat ook had moeten doen? Onmogelijk en eigenlijk onvoorstelbaar dat je het oppert
Dat laatste zal hij niet gezegd hebben geloof ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Ulx het volgende:
Priebke was trouwens toch een Gestapo man vanaf 1936? Dan had hij tijd en mogelijkheden genoeg om te zien wat er gebeurde. Met een "befehl ist befehl" en "Ich hab er nicht gewusst" moet zo'n persoon natuurlijk niet aankomen.
Maar befehl ist befehl is geen excuus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat laatste zal hij niet gezegd hebben geloof ik.
Dat eerste blijft een Duits dingetje. Idem hoe Eichmann zijn verantwoording afschoof: "ik was een transporteur en wist niet of ze naar een werk- of vernietigingskamp gingen".. Uhuh.. Dat Eichmann bij de conferentie van Wannsee aanwezig was vergeet hij dan maar even
Precies, eigenlijk hadden ze z'n lijk gewoon naar de vuilverbranding moeten brengen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nou en?
Lekker interessant wat er wordt gedaan met het lichaam van die tyfus-nazi.
Ja, dat had iedere SS'er moeten. Ze gingen echter niet voor niets vrijwillig bij de SS, de meeste zouden dat nooit doen. Dat neemt niet weg dat het wel zouden moeten doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
En nu vind jij dat iedere SS'er dat ook had moeten doen? Onmogelijk en eigenlijk onvoorstelbaar dat je het oppert
Als iemand oprecht spijt betuigt is er geen sprake van krokodillentranen.quote:Zo makkelijk gezegd allemaal
Spijt betuigen? Ja want krokodillentranen verzachten al het leed
Jij kent de SS alleen van de concentratiekampbewakingsverhalen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat had iedere SS'er moeten. Ze gingen echter niet voor niets vrijwillig bij de SS, de meeste zouden dat nooit doen. Dat neemt niet weg dat het wel zouden moeten doen.
Als iemand na zo'n slachtpartij, tijdens een hoorzitting, spijt betuigt is er geen sprake van een oprechte spijtbetuiging.quote:[..]
Als iemand oprecht spijt betuigt is er geen sprake van krokodillentranen.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij kent de SS alleen van de concentratiekampbewakingsverhalen?
Ik ben blij dat jij in andermans hoofd kunt kijken.quote:Als iemand na zo'n slachtpartij, tijdens een hoorzitting, spijt betuigt is er geen sprake van een oprechte spijtbetuiging.
Hetzelfde bij criminelen, die hebben vaker spijt dat ze betrapt zijn als dat ze spijt hebben van de daad.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nou en?
Lekker interessant wat er wordt gedaan met het lichaam van die tyfus-nazi.
Ach, ik kan wel begrijpen dat landen geen graf van Priebke willen hebben. Krijg je weer zo'n bedevaartsoord voor rechtse mensen in je land. Dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen hier die vinden dat je dat lijk maar gewoon ergens moet dumpen.![]()
Zelfs respect voor de doden zit er niet meer in hier op fok.
Dan kun je dat toch gewoon gaan verbieden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel begrijpen dat landen geen graf van Priebke willen hebben. Krijg je weer zo'n bedevaartsoord voor rechtse mensen in je land. Dat wil je ook niet.
Wat hebben doden aan respect? Ze zijn dood.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen hier die vinden dat je dat lijk maar gewoon ergens moet dumpen.![]()
Zelfs respect voor de doden zit er niet meer in hier op fok.
Je valt uit je act.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben doden aan respect? Ze zijn dood.
Mij denken te kennenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je valt uit je act.
Jij als linkseboomknuffelaar die een beetje stoer komt doen.
Daarom heb je onbekende/ geheime graven? Zoals bijv. Hanns Albin Rauter en ik meen Anton Mussert?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel begrijpen dat landen geen graf van Priebke willen hebben. Krijg je weer zo'n bedevaartsoord voor rechtse mensen in je land. Dat wil je ook niet.
Maar jij bent een stoere rechtse rauwdouwer, begrijp ik.quote:
Alles behalve, kindje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij bent een stoere rechtse rauwdouwer, begrijp ik.
Kindje?quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wil je iets zeggen?
Het kan, ik bijt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |