Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Sowieso, ik heb me echt dood gelachen gisterenquote:
Ik zou me met neptieten en een pruik op nog mannelijk voelen in die vrouwelijk gekleurde wagenquote:
Dat is deze maar ik heb die hele OP eruitgeflikkerd omdat het niet gebruikt werd, ga even naar eerdere topics van deze reeks daar staan ze nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was ergens een stoners topic met allemaal draai-tutorials in de OP, ik kan hem niet meer vinden
Jullie weten vast wel welke ik bedoel
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is deze maar ik heb die hele OP eruitgeflikkerd omdat het niet gebruikt werd, ga even naar eerdere topics van deze reeks daar staan ze nog wel
rond #50 moet je kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was ergens een stoners topic met allemaal draai-tutorials in de OP, ik kan hem niet meer vinden
Moet je even adblock opnieuw installeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Adblock plus blokkeert geen reclames meer bij YT. Hebben ze een omweg gevonden?
Gedaan, maar eens kijken of het gaat werken. Thnx.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je even adblock opnieuw installeren.
hehehehe. Gewoon oefenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja godverdomme ik kan dit niet
[ afbeelding ]
Heb je gruis gekocht of gegrind?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Bubba Kush is dit, is al gegrindquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je gruis gekocht of gegrind?
Gruis kopen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al een paar vloeitjes verder johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:33 schreef GekkePoes het volgende:
Die aantikken en bijvullen, dan kom je er wel.
Je quote is voldoende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dan, alleen mijn katten krijgen de speciale Vas-behandeling.
Aight aight have funquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, beter. Ik ga hem even ergens benutten en dan de trein naar school pakken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sry ho ma juh naam staat dr nie owp
http://www.online-image-editor.com/quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb geen superdeluxe gif maker programma dus ik houd het bij paint.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
Vroeg opstaan heeft ook zeker zijn charme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
En het is half 3Wat kun je eigenlijk veel doen op een dag als je níét om half 3 's middags op staat
Moet je wel goed en genoeg hebben geslapen de nacht ervoor, thoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vroeg opstaan heeft ook zeker zijn charme.
Dit is maar al te waar zuster.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je wel goed en genoeg hebben geslapen de nacht ervoor, though
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay, hij rookte nog prima ook. Nu zit ik tussen de brugpiepers in de trein
Vond hem wel aardig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:
Heeft iemand hier The Conjuring gezien?
Is die een beetje aan te raden?
Ben 'm nu aan het downloaden.quote:
A serbian film is gewoon bruut, babyverkrachting enzo... beter die nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
En van het volgende lijstje, welke zouden jullie aanraden?
- Sleepaway Camp
- Paranormal Activity (alle 4)
- A Serbian Film
- Battle Royale
- Hold your breath
- Resurrection
- VHS + VHS 2
- Chain lettre
- the Blair Witch project
- Grave encounters 1+2
- Mirrors 1+2
- Dead Silence
- Witchfinder general
- Steven King's Christine
- Steven King's 1408
- From Hell
- Hellraiser
- The hills have eyes
Ja klopt, maar ik kijk ook de human centipede enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
A serbian film is gewoon bruut, babyverkrachting enzo... beter die niet
Eden Lake is ook wel vetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kijk ook de human centipede enzoBen altijd nieuwsgierig
Had rondgevraagd op Horks verjaardagspartijtje, maar nu kan ik nog niets kiezen uit dit lijstje
waar gaat het over en wat maakt dat je het een toffe film vindt dan?quote:
Voeg REC 1 en 2 daaraan toe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
- Sleepaway Camp
- A Serbian Film
- Battle Royale
- Hold your breath
- Resurrection
- VHS + VHS 2
- Chain lettre
- Grave encounters 1+2
- Mirrors 1+2
- Dead Silence
- Witchfinder general
- Steven King's 1408
- From Hell
- Hellraiser
- The hills have eyes
- Eden Lake
Dan mag je ruim 440 reeksen terug gaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, pracht motoriekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Waar een streep doorstaat moet je echt niet de moeite voor nemen om te kijken in ieder geval. Zo fucking slecht en saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
- Sleepaway Camp
- A Serbian Film
- Battle Royale
- Hold your breath
- Resurrection
- VHS + VHS 2
- Chain lettre
- Grave encounters 1+2
- Mirrors 1+2
- Dead Silence
- Witchfinder general
- Steven King's 1408
- From Hell
- Hellraiser
- The hills have eyes
- Eden Lake
- REC 1 + 2
Geil zusje. Jammerlijk dat er geen pics van zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
SEX / Zusje masturbeert met robot stofzuiger...
Wauw.
Jij wil dat etui kopen he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geil zusje. Jammerlijk dat er geen pics van zijn.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, dat zusje. Dan mag ze hier de stofzuiger komen doen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
Haar 'behind' mag ze lekker opschonen onder de douche.quote:
Wauw.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze mag bij mij de stofzuiger komen doen.
Nee, alle gekheid op een stokje. Oplossen zonder je ouders
Speeltje fixen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lekker zeg, een seksspeeltje voor je zusje uitzoeken.
Verrassendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haar 'behind' mag ze lekker opschonen onder de douche.
En dan is het good 2 go.
Wauw.
Echt he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een kakwijf
Die heeft echt issues
Nee hoor is normaal, doe ik ook in de gangen op school.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een kakwijf
Die heeft echt issues
hehehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor is normaal, doe ik ook in de gangen op school.
battle royale is baas jwtzquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Welke film zou je aanraden?
Topic gemacht.
Plz help
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor is normaal, doe ik ook in de gangen op school.
Godverdekanker wat is dit nu weer?quote:
He did no have glasses.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een stijve penis van die hete wijven in de OP![]()
Vooral die redhead
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou me met neptieten en een pruik op nog mannelijk voelen in die vrouwelijk gekleurde wagen![]()
Kortom, ik heb meer ballen dan een flipperkastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
[..]
Ding is zo vaak verkozen tot flikker auto van het jaar.
Zo kan je het inderdaad ook bekijken. Ik zou er nog niet door aangereden willen worden uit angst dat ik in het politierapport word vermeld als latente homo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, ik heb meer ballen dan een flipperkast
meid ben je KK lesbo ofc. :Squote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een stijve penis van die hete wijven in de OP![]()
Vooral die redhead
quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meid ben je KK lesbo ofc. :S
Je zegt tegen mij ben je kk lesbo ofc en dan: je was bigurl toch.quote:
het was ironiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij ben je kk lesbo ofc en dan: je was bigurl toch.
Dus je wist dat ik bigurl ben en dan vraag je of ik lesbo ben
snapje
een koppel gaat op een kampeervakantie ofzo en dan krijgen ze fittie met wat pubertjes en dan gaan die pubertjes hun martelen en shit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar gaat het over en wat maakt dat je het een toffe film vindt dan?
Wil altijd beetje weten of het de moeite waard is voor ik weer 2 uur van m'n leven vergooi
Kut, viro. Ik check je manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Het is niet te geloven, maar pc en laptop zijn beiden vandaag defect geraakt. Mobiel fok!ken gaat het hem niet worden. Tot snel stoners![]()
zal eem kieknquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
een koppel gaat op een kampeervakantie ofzo en dan krijgen ze fittie met wat pubertjes en dan gaan die pubertjes hun martelen en shit.
Heeft tof einde. Ik hou echt niet van dit soort films, maar deze vond ik wel oke
ripquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Het is niet te geloven, maar pc en laptop zijn beiden vandaag defect geraakt. Mobiel fok!ken gaat het hem niet worden. Tot snel stoners![]()
Oh das echt kakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Beide dingen inmiddels al gedaan. Beugels na een zware werkdagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik smacht naar je![]()
Maar was ondertussen bier aan het drinken en bijkomen van een lange werkdag
Gewoon lekker binnen smokenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
ongemakkelijk als je met een joint uit het raam hangt en er iemand langsloopt
Maar het is wel onze gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
gekke stoeptegel ben je ook af en toe
Er komen soms tieten in voor en de rest is het gescripte drama.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Beach het volgende:
Is dat leuk? Ik zie weleens op MTV reclame voorbij komen ervoor en het ziet er ongelooflijk stom uit.
Mensen die het leuk vinden om zo dronken mogelijk te zijn, zoveel mogelijk make-up op te hebben en alleen maar schelden. Nogal marginaal.
Ik haak af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er komen soms tieten in voor en de rest is het gescripte drama.
je bent bezopen, wat een eng wijf zegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
Waaarom vind ik haar zo sexy?![]()
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Jij bent 28?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Om en nabij.quote:
The lost boys.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent bezopen, wat een eng wijf zeg
zij lijkt op een van mijn kapstersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Dm naam en locatie van die zaak en dan mag zij wel een keer mijn haar wassen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
zij lijkt op een van mijn kapsters
ze hebben netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat er op het einde duidelijk wordt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat er op het einde duidelijk wordt datIk zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had liever gehad dat ze op het eindequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar misschien komt er nog zoiets, straks nog even episode kijken voor ik ga pitten
Hallon. Ik ben besjoophunquote:
Omg snertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben besjoophunEn heb nu een pannetjes ( home made) snert opstaan
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg snertDaar heb ik ook zin in!
Rookworst, verse worst, spek, varkenvlees.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..], rookworst enzo
Pfff Gvd, cow-low ( mooeeehhhh) lekker
omgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben besjoophunEn heb nu een pannetjes ( home made) snert opstaan
Met deze soep ben ik echt masterchef, maak het van roomboter tot bouillon en bloem, room en mosterd enzoquote:
Ja hou nou maar opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met deze soep ben ik echt masterchef, maak het van roomboter tot bouillon en bloem, room en mosterd enzo
Kom maar hier :d ik ga maken voor je <3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hou nou maar opIk wil ook haha
Wanneer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom maar hier :d ik ga maken voor je <3
Daar hou ik je zo aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Effe dag inplannen in de vakantie
We DM'en
Slap aftreksel van echte soep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gehad. En in restaurants af en toe.
Trusten Oom S.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd![]()
![]()
Ome S gaat op 1 oor. Ik ben cow-low weg
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier nu al bijna te kwijlen. FackZelfgemaakte mosterdsoep wel zo lekker zijn
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?
Leuk geprobeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?
Bij welke provider mag je je belminuten onbeperkt op laten bouwen dan? Bij T-Mobile mag je alleen de belminuten van 1 maand meenemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog 583 belminuten en de 26ste krijg ik er nog 250 bij. Ik hou echt veel te veel over elke maand
Niet onbeperkt hoor.. Heb trouwens HollandsNieuw. 1 November en 1 December gaat er 10 euro af omdat dat dan meer geldig is (van het oude tegoed) maar ik hou na November wel weer over van het tegoed wat ik die maand heb gekregenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij welke provider mag je je belminuten onbeperkt op laten bouwen dan? Bij T-Mobile mag je alleen de belminuten van 1 maand meenemen
Haha iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik bel ook bijna nooit meer. En als ik bel is het echt niet langer dan 2 minuten. Meestal alleen "waar ben je" ofzo
In 2008 had ik nog een abonnement met onbeperkt internet. Dat bestaat nu niet eens meer, en als dat wel bestaat dan betaal je er waarschijnlijk klauwen met geld voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat telefoonmaatschappijen dat ook wel merken. Steeds minder mensen die buiten hun abonnement gaan,
Ja echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
Dat verneuken van een Nederlands kinderfeest
Godverdomme hoe triest ook. Die kids denken helemaal niet in termen of die hele zwarte piet nou wel of geen negert is. Zwarte piet is gewoon zwarte piet, strooit pepernoten, doet acrobatische kunstjes en het zijn de hulpjes van de oude sint. En dat is voor die kinderen toch goddomme elk jaar weer iets om naar uit te kijken.
Zeiknegers en moraalridders
Ja precies.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echtIk had er vroeger ook helemaal geen associatie bij dat het negers/slaven waren, ik wist gewoon dat het geschminkte mensen waren en klaar.
Ik vind het raar dat iemand zich blijkbaar niet beledigd mag voelen en dat je daar ook nog een soort van boos om wordt. Een beetje de omgekeerde wereld, niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
Godverdomme hoe triest ook. Die kids denken helemaal niet in termen of die hele zwarte piet nou wel of geen negert is. Zwarte piet is gewoon zwarte piet, strooit pepernoten, doet acrobatische kunstjes en het zijn de hulpjes van de oude sint. En dat is voor die kinderen toch goddomme elk jaar weer iets om naar uit te kijken.
Het gaat hier om de kinderen, niet om die jankvolwassenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat iemand zich blijkbaar niet beledigd mag voelen en dat je daar ook nog een soort van boos om wordt. Een beetje de omgekeerde wereld, niet?
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om de kinderen, niet om die jankvolwassenen.
Alsof ik geen dingen zie waar ik mij aan kan storen of mij beledigd door voel. Daar leer je mee dealen. Prima dat er een groep mensen is die vanuit hun perspectief een punt willen maken, maar ik ben het er niet mee eens en blijf erbij dat het gewoon het verzieken van een kinderfeest is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat iemand zich blijkbaar niet beledigd mag voelen en dat je daar ook nog een soort van boos om wordt. Een beetje de omgekeerde wereld, niet?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar heeft Oerbeer het over, dus.
quote:
Gelukkig mag jij daar in Nederland net als ieder daar iets over zeggen. Dat jij dat niet doet bij bepaalde dingen wil niet zeggen dat andere dat niet mogen doen over iets waar jij het niet mee eens bent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alsof ik geen dingen zie waar ik mij aan kan storen of mij beledigd door voel. Daar leer je mee dealen. Prima dat er een groep mensen is die vanuit hun perspectief een punt willen maken, maar ik ben het er niet mee eens en blijf erbij dat het gewoon het verzieken van een kinderfeest is.
Verder gaan ze hun grandioze gang maar met dat boos worden en stampvoeten.
Ik zeg ook nergens dat ze het niet mogen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij daar in Nederland net als ieder daar iets over zeggen. Dat jij dat niet doet bij bepaalde dingen wil niet zeggen dat andere dat niet mogen doen over iets waar jij het niet mee eens bent.
Misschien dat ze het oprecht zo zien/vinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zijn ze toch ook? Ik ken er zat die er geen enkele moeite mee hebben.
Dat mag. Ik blijf het gejank vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien dat ze het oprecht zo zien/vinden?
Jup.quote:Zoals eerder gezegd, mensen hebben het recht om zich beledigd te voelen en dat te uiten.
Niet letterlijk nee. Maar wel zeuren dat ze hun muil moeten houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het niet mogen doen.
Onzin, sinterklaas zou prima zonder zwarte pieten kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh, ja. OMDAT dit gedoe het verziekt voor de kinderen.
Dat klopt. Maar wat is je punt nou precies dan? Ik post enkel wat ik er van denk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee. Maar wel zeuren dat ze hun muil moeten houden.
Waarom zou je je beledigd voelen over een eeuwenoude traditie dan? Dat gezeik erover is echt pas iets van de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het ook over deze heisa, niet over het feit of zwarte piet al dan niet zwart of gewoon blank isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef Typisch het volgende:
Onzin, sinterklaas zou prima zonder zwarte pieten kunnen.
Een kind merkt het verschil niet eens tussen een zwarte piet en een niet zwarte piet, eens een itempje van de Jakhalzen van gezien. Een van de weinige goede items.
Dat ik het raar vind dat mensen boos worden op mensen die zich beledigd voelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat is je punt nou precies dan? Ik post enkel wat ik er van denk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je je beledigd voelen over een eeuwenoude traditie dan?
Misschien heeft dat te maken met het feit dat het ook nog niet zo lang is dat er veel negers zijn, laat staan genoeg om een punt te maken.quote:Dat gezeik erover is echt pas iets van de laatste jaren.
Zwarte Piet was niet eens een slaaf, dus wat doen ze überhaupt moeilijk
Ze mogen zich prima beledigd voelen (al snap ik niet waarom je je beledigd zou voelen om zoiets onzinnigs), maar als ze daarmee een eeuwenoude traditie willen verneuken moeten ze daar imo wel een damn goede reden voor hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ik het raar vind dat mensen boos worden op mensen die zich beledigd voelen.
[..]!
Waarom moet iemand verantwoording afleggen over iets waar hij/zij zich beledigd over voelt aan jou? Iemand voelt zich beledigd, punt.
En die snap ik niet helemaal..quote:[..]
Misschien heeft dat te maken met het feit dat het ook nog niet zo lang is dat er veel negers zijn, laat staan genoeg om een punt te maken.
Boos niet echt. Maar het stoort mij wel ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Dat ik het raar vind dat mensen boos worden op mensen die zich beledigd voelen.
Ermagehrddddddddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waarom moet iemand verantwoording afleggen over iets waar hij/zij zich beledigd over voelt aan jou? Iemand voelt zich beledigd, punt.
Straks gaan de lilliputters nog klagen dat ze geen lilliputters meer mogen gebruiken voor kerstfilms enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
Ze hadden een aantal jaar terug toch een Sinterklaasfeest met gekleurde pieten?
Dat draaide echt uit op een flop en is er ook niet in gebleven.
Sinterklaasfeest = Zwarte Piet.
Als Zwarte Piet niet meer zwart mag zijn kun je net zo goed dat hele feest afschaffen en allemaal maar lekker commercieel mee doen met de Kerstman..
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen ietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze mogen zich prima beledigd voelen (al snap ik niet waarom je je beledigd zou voelen om zoiets onzinnigs), maar als ze daarmee een eeuwenoude traditie willen verneuken moeten ze daar imo wel een damn goede reden voor hebben.
[..]
En die snap ik niet helemaal..
Juist!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dan ook al vrij vaak veranderd, nu is het een eckte kindervriend. Ieder kind houdt van die dudesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen iets
staat namelijk in de weg voor progressie
Als ze dat al niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Straks gaan de lilliputters nog klagen dat ze geen lilliputters meer mogen gebruiken voor kerstfilms enzo
Ligt eraan. Als je je tradities niet in stand houdt zullen de kinderen van onze kinderen nooit meer weten hoe het was om in onze tijd te leven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen iets
staat namelijk in de weg voor progressie
Precies, niks om over te klagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dan ook al vrij vaak veranderd, nu is het een eckte kindervriend. Ieder kind houdt van die dudes
Aansteker erbij en is weg binnen 10 sec.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
Wel eerst ff kakken though, moet alleen ff wachten tot Mono's schijtlucht is vertrokken.
Vrees dat dan het hele gebouw ook weg isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aansteker erbij en is weg binnen 10 sec.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bijna vergeten uit de trein te stappen, damnit
leer jij je kinderen ook kindermisbruik, verhongering, vermoord je ook het jongste zusje, om ze te laten zien dat de eerste man vroeger belangrijk was en hij moest groeien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je je tradities niet in stand houdt zullen de kinderen van onze kinderen nooit meer weten hoe het was om in onze tijd te leven.
We leven ook met de eeuwenoude traditie van een koningshuis en al die gekke middeleeuws-achtige shitjes die erbij horen als er een nieuwe gekroond wordt enzo.
Dan denk je ook wtfDoe normaal
Maar eigenlijk vind ik het wel belangrijk dat dat soort tradities in stand worden gehouden, anders blijft er gewoon niks meer van je geschiedenis over.
Het wordt in de loop van de tijd allemaal wel gemoderniseerd en aangepast, maar de traditie blijft
Ehh, wat jij noemt zijn geen tradities en Sinterklaas is ook geen wet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leer jij je kinderen ook kindermisbruik, verhongering, vermoord je ook het jongste zusje, om ze te laten zien dat de eerste man vroeger belangrijk was en hij moest groeien?
het prachtige van progressie is dat je voorbij idiote 'tradities' kan komen en ze geschiedenis worden, ipv wet
Traditiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ehh, wat jij noemt zijn geen tradities en Sinterklaas is ook geen wet.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Traditie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een traditie (Latijn: trádere, overleveren) is een gebruik of gewoonte die van de ene generatie op de andere wordt doorgegeven. De functie hiervan is het in stand houden van de maatschappelijke stabiliteit. Tradities kunnen als waardevol worden beschouwd en boven alle kritiek verheven, maar ook als conservatisme dat remmend werkt op de vooruitgang. Hoewel tradities statisch kunnen lijken, veranderen en vernieuwen deze voortdurend.
eg wol
brood en spelen; zo lang men nog bezig is of het wel of niet zou mogen om jezelf zwart te sminken leid af van de werkelijke problematiek in de wereld, voor progressie is aandacht en openheid nodig, die ontbreekt nuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Het afschaffen van Sinterklaas of Zwarte Piet heeft niks met progressie te maken
Wat heeft dit met zwarte piet te maken? Even serieus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:27 schreef Life2.0 het volgende:
sterker nog; je jongste kind vermoorden gebeurde voor gristuzzzz en dit jaar ook, lijkt mij dat iemand wel zou kunnen stellen dat het mogelijk een norm is in bepaalde culturen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
brood en spelen; zo lang men nog bezig is of het wel of niet zou mogen om jezelf zwart te sminken leid af van de werkelijke problematiek in de wereld, voor progressie is aandacht en openheid nodig, die ontbreekt nu
Je slaat de plank een beetje mis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:27 schreef Life2.0 het volgende:
sterker nog; je jongste kind vermoorden gebeurde voor gristuzzzz en dit jaar ook, lijkt mij dat iemand wel zou kunnen stellen dat het mogelijk een norm is in bepaalde culturen
tradiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met zwarte piet te maken? Even serieus.
Ondanks deze verwarrende uitslag ga ik lekker toch een jointje draaienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
Het is weer tijd voor de donderdagmiddag poll:
Poll: Moet Moira. nu een jointje draaien en roken?
• Ja, want Moira. is een baas.
• Nee, want Moira. is een kakhoer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee het vermoorden van je jongste kind zorgt voor meer voeding voor je eerste kind, welke sterker ouder en slimmer is, en dus eerder zelfstandig kan wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je slaat de plank een beetje mis.
Bovendien is het vermoorden van je jongste kind een blijk van psychische problemen, niet van traditie of cultuur.
Heb jij ziektes ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee het vermoorden van je jongste kind zorgt voor meer voeding voor je eerste kind, welke sterker ouder en slimmer is, en dus eerder zelfstandig kan worden
net kat door het huis laten stuiven door hand in een sok te doen![]()
!
joah moet de overstap naar hasj of haze maar eens makenquote:
het gaat om het punt of traditie opzich een argument is voor de traditie; neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan nog, valt het te vergelijken? Nee.
gewoon afwisselenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joah moet de overstap naar hasj of haze maar eens maken
dan had iemand nog een idee waar ik het over hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat er dan weer mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |