Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Sowieso, ik heb me echt dood gelachen gisterenquote:
Ik zou me met neptieten en een pruik op nog mannelijk voelen in die vrouwelijk gekleurde wagenquote:
Dat is deze maar ik heb die hele OP eruitgeflikkerd omdat het niet gebruikt werd, ga even naar eerdere topics van deze reeks daar staan ze nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was ergens een stoners topic met allemaal draai-tutorials in de OP, ik kan hem niet meer vinden
Jullie weten vast wel welke ik bedoel
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is deze maar ik heb die hele OP eruitgeflikkerd omdat het niet gebruikt werd, ga even naar eerdere topics van deze reeks daar staan ze nog wel
rond #50 moet je kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was ergens een stoners topic met allemaal draai-tutorials in de OP, ik kan hem niet meer vinden
Jullie weten vast wel welke ik bedoel
Moet je even adblock opnieuw installeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Adblock plus blokkeert geen reclames meer bij YT. Hebben ze een omweg gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |