Een tijdje terug toen ik mijn zusjes kamer binnen liep zat ze in haar ondergoed (een string die ze normaal nooit draagt) op onze robot stofzuiger en ze had van haar etui met een truitje erin een soort zitje gemaakt waar ze nogal op een verdachte manier op zat....
Ze doet wel meer rare dingen dus ik heb er niet echt wat van gezegd ofzo maar toen weer een paar dagen later hoorde ik die stofzuiger op de badkamer terwijl me zusje daar ook was, dus ik aankloppen. Deed ze helemaal bezweet open, stofzuiger achter de wasmachine verstopt, etui in de wasmand en toen heeft ze het uiteindelijk toch maar toegeven..
Dus ik had wel verwacht dat ze zou stoppen maar nu doet ze het bijna openlijk...
soms licht die etui gewoon vol in het zicht zo half onder haar bed en hij stinkt echt
vreselijk naar haar “behind” zeg maar....
En die stofzuiger is inmiddels ook helemaal door gebogen en de wieltjes zijn helemaal krom enzo...
Zo'n stofzuiger is best duur en ik gebruikte hem ook best vaak, was echt vet handig maar nu durf ik hem niet eens meer vast te pakken...
En is het niet gevaarlijk voor haar om op zo'n ding te masturberen? Kan ze er geen opdonder van krijgen ofzo? (als haar vocht erin lekt ofzo? )
Ik heb haar belooft niks tegen me ouders te zeggen maar ik zit nu echt te twijfelen...
Het klinkt waarschijnlijk allemaal heel lachwekkend maar ik vind het best wel een k*t situatie..
Ik verwacht hier op fok eigenlijk geen serieuze reacties maar wie weet..