quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor is normaal, doe ik ook in de gangen op school.
Godverdekanker wat is dit nu weer?quote:
He did no have glasses.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een stijve penis van die hete wijven in de OP![]()
Vooral die redhead
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou me met neptieten en een pruik op nog mannelijk voelen in die vrouwelijk gekleurde wagen![]()
Kortom, ik heb meer ballen dan een flipperkastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
[..]
Ding is zo vaak verkozen tot flikker auto van het jaar.
Zo kan je het inderdaad ook bekijken. Ik zou er nog niet door aangereden willen worden uit angst dat ik in het politierapport word vermeld als latente homo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, ik heb meer ballen dan een flipperkast
meid ben je KK lesbo ofc. :Squote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een stijve penis van die hete wijven in de OP![]()
Vooral die redhead
quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meid ben je KK lesbo ofc. :S
Je zegt tegen mij ben je kk lesbo ofc en dan: je was bigurl toch.quote:
het was ironiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij ben je kk lesbo ofc en dan: je was bigurl toch.
Dus je wist dat ik bigurl ben en dan vraag je of ik lesbo ben
snapje
een koppel gaat op een kampeervakantie ofzo en dan krijgen ze fittie met wat pubertjes en dan gaan die pubertjes hun martelen en shit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar gaat het over en wat maakt dat je het een toffe film vindt dan?
Wil altijd beetje weten of het de moeite waard is voor ik weer 2 uur van m'n leven vergooi
Kut, viro. Ik check je manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Het is niet te geloven, maar pc en laptop zijn beiden vandaag defect geraakt. Mobiel fok!ken gaat het hem niet worden. Tot snel stoners![]()
zal eem kieknquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
een koppel gaat op een kampeervakantie ofzo en dan krijgen ze fittie met wat pubertjes en dan gaan die pubertjes hun martelen en shit.
Heeft tof einde. Ik hou echt niet van dit soort films, maar deze vond ik wel oke
ripquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Het is niet te geloven, maar pc en laptop zijn beiden vandaag defect geraakt. Mobiel fok!ken gaat het hem niet worden. Tot snel stoners![]()
Oh das echt kakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
Beide dingen inmiddels al gedaan. Beugels na een zware werkdagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik smacht naar je![]()
Maar was ondertussen bier aan het drinken en bijkomen van een lange werkdag
Gewoon lekker binnen smokenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
ongemakkelijk als je met een joint uit het raam hangt en er iemand langsloopt
Maar het is wel onze gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
gekke stoeptegel ben je ook af en toe
Er komen soms tieten in voor en de rest is het gescripte drama.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Beach het volgende:
Is dat leuk? Ik zie weleens op MTV reclame voorbij komen ervoor en het ziet er ongelooflijk stom uit.
Mensen die het leuk vinden om zo dronken mogelijk te zijn, zoveel mogelijk make-up op te hebben en alleen maar schelden. Nogal marginaal.
Ik haak af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er komen soms tieten in voor en de rest is het gescripte drama.
je bent bezopen, wat een eng wijf zegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
Waaarom vind ik haar zo sexy?![]()
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Jij bent 28?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Om en nabij.quote:
The lost boys.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent bezopen, wat een eng wijf zeg
zij lijkt op een van mijn kapstersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 20 jaar ouder.
Dm naam en locatie van die zaak en dan mag zij wel een keer mijn haar wassen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
zij lijkt op een van mijn kapsters
ze hebben netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat er op het einde duidelijk wordt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat er op het einde duidelijk wordt datIk zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had liever gehad dat ze op het eindequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar misschien komt er nog zoiets, straks nog even episode kijken voor ik ga pitten
Hallon. Ik ben besjoophunquote:
Omg snertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben besjoophunEn heb nu een pannetjes ( home made) snert opstaan
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg snertDaar heb ik ook zin in!
Rookworst, verse worst, spek, varkenvlees.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..], rookworst enzo
Pfff Gvd, cow-low ( mooeeehhhh) lekker
omgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben besjoophunEn heb nu een pannetjes ( home made) snert opstaan
Met deze soep ben ik echt masterchef, maak het van roomboter tot bouillon en bloem, room en mosterd enzoquote:
Ja hou nou maar opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met deze soep ben ik echt masterchef, maak het van roomboter tot bouillon en bloem, room en mosterd enzo
Kom maar hier :d ik ga maken voor je <3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hou nou maar opIk wil ook haha
Wanneer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom maar hier :d ik ga maken voor je <3
Daar hou ik je zo aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Effe dag inplannen in de vakantie
We DM'en
Slap aftreksel van echte soep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gehad. En in restaurants af en toe.
Trusten Oom S.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd![]()
![]()
Ome S gaat op 1 oor. Ik ben cow-low weg
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier nu al bijna te kwijlen. FackZelfgemaakte mosterdsoep wel zo lekker zijn
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?
Leuk geprobeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kwijlt gewoon om mij. Jij vind mij lekker, ik jou, wanneer seks ?
Bij welke provider mag je je belminuten onbeperkt op laten bouwen dan? Bij T-Mobile mag je alleen de belminuten van 1 maand meenemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog 583 belminuten en de 26ste krijg ik er nog 250 bij. Ik hou echt veel te veel over elke maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |