Is die ook wel beetje eng enzo dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Battle Royale. Omdat het een goede film is. (deel twee is trouwens kut)
Nope, is geen horrorfilm.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is die ook wel beetje eng enzo dan?
Mm ja, maar de boy moet morgen ook weer werken dus we kunnen niet eeuwig aan de monitor gekluisterd zittenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef Markster het volgende:
de conjuring was fucking saai!
Ik zou een Hellraiser marathon houden, ben je ff zoet
Wil 'm sowieso nog wel zien, want hoor er veel bazigheden over. Maar voor vanavond denk ik gewoon een enge ofzoquote:
Heb je zelf toevoegingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Paranormal Activity moet je eigenlijk alleen kijken, ik weet dat is niet gezellig maar alleen dan is die echt eng.
Battle Royale is gewoon een hele toffe film, het is The Hunger Games maar dan zonder kinderachtige bullshit. Alle andere films zijn nogal... meh. Daar lag je meer om zegmaar
ik lag, jij lagt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Paranormal Activity moet je eigenlijk alleen kijken, ik weet dat is niet gezellig maar alleen dan is die echt eng.
Battle Royale is gewoon een hele toffe film, het is The Hunger Games maar dan zonder kinderachtige bullshit. Alle andere films zijn nogal... meh. Daar lag je meer om zegmaar
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik zeg mirrors 1+2 omdat mirrors.....
dan moet je hem inderdaad bewaren tot later een keer, en voor vanavond raad ik je dan Christine aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mm ja, maar de boy moet morgen ook weer werken dus we kunnen niet eeuwig aan de monitor gekluisterd zitten
[..]
Wil 'm sowieso nog wel zien, want hoor er veel bazigheden over. Maar voor vanavond denk ik gewoon een enge ofzo
Die zijn baas jaquote:
motivatie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan moet je hem inderdaad bewaren tot later een keer, en voor vanavond raad ik je dan Christine aan.
het is de enige andere film die er tussen staat die ik ken en die ik eng vondquote:
Nattevagten (1994) - IMDbquote:
Je hoeft in principe alleen de eerste 2 te zien, 3 en 4 zijn ook wel tof, maar niet meer dan dat. De rest is zware bagger wat eigenlijk de naam Hellraiser niet mag dragen. Geloof dat Clive Barker, de schrijver ook vanaf 3 al zijn naam niet meer aan die films wilde verbinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef Markster het volgende:
Ik zou een Hellraiser marathon houden, ben je ff zoet
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is de enige andere film die er tussen staat die ik ken en die ik eng vond
of nouja, the Blair Witch vond ik destijds ook heel eng, maar daar verschillen de meningen heel erg over, en volgens mij kent iedereen de clue ook al inmiddels.
JAAAAAAAAAAA! DIE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou zelf Martyrs heel erg willen aanraden. Franse film maar zo ongeveer de allerbeste horror die ik ooit gezien heb.
Ben het met je eens dat alleen deel 1 en 2 echt tof zijn, maar de rest is wel grappig om te zien. Wordt wel zwaar eentonig, en op een gegeven moment gewoon raar. (dat deel met dat computergebeuren?)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hoeft in principe alleen de eerste 2 te zien, 3 en 4 zijn ook wel tof, maar niet meer dan dat. De rest is zware bagger wat eigenlijk de naam Hellraiser niet mag dragen. Geloof dat Clive Barker, de schrijver ook vanaf 3 al zijn naam niet meer aan die films wilde verbinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |