Ze mogen zich prima beledigd voelen (al snap ik niet waarom je je beledigd zou voelen om zoiets onzinnigs), maar als ze daarmee een eeuwenoude traditie willen verneuken moeten ze daar imo wel een damn goede reden voor hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ik het raar vind dat mensen boos worden op mensen die zich beledigd voelen.
[..]!
Waarom moet iemand verantwoording afleggen over iets waar hij/zij zich beledigd over voelt aan jou? Iemand voelt zich beledigd, punt.
En die snap ik niet helemaal..quote:[..]
Misschien heeft dat te maken met het feit dat het ook nog niet zo lang is dat er veel negers zijn, laat staan genoeg om een punt te maken.
Boos niet echt. Maar het stoort mij wel ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Dat ik het raar vind dat mensen boos worden op mensen die zich beledigd voelen.
Ermagehrddddddddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waarom moet iemand verantwoording afleggen over iets waar hij/zij zich beledigd over voelt aan jou? Iemand voelt zich beledigd, punt.
Straks gaan de lilliputters nog klagen dat ze geen lilliputters meer mogen gebruiken voor kerstfilms enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
Ze hadden een aantal jaar terug toch een Sinterklaasfeest met gekleurde pieten?
Dat draaide echt uit op een flop en is er ook niet in gebleven.
Sinterklaasfeest = Zwarte Piet.
Als Zwarte Piet niet meer zwart mag zijn kun je net zo goed dat hele feest afschaffen en allemaal maar lekker commercieel mee doen met de Kerstman..
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen ietsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze mogen zich prima beledigd voelen (al snap ik niet waarom je je beledigd zou voelen om zoiets onzinnigs), maar als ze daarmee een eeuwenoude traditie willen verneuken moeten ze daar imo wel een damn goede reden voor hebben.
[..]
En die snap ik niet helemaal..
Juist!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
Dat verneuken van een Nederlands kinderfeest
Godverdomme hoe triest ook. Die kids denken helemaal niet in termen of die hele zwarte piet nou wel of geen negert is. Zwarte piet is gewoon zwarte piet, strooit pepernoten, doet acrobatische kunstjes en het zijn de hulpjes van de oude sint. En dat is voor die kinderen toch goddomme elk jaar weer iets om naar uit te kijken.
Zeiknegers en moraalridders
Het is dan ook al vrij vaak veranderd, nu is het een eckte kindervriend. Ieder kind houdt van die dudesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen iets
staat namelijk in de weg voor progressie
Als ze dat al niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Straks gaan de lilliputters nog klagen dat ze geen lilliputters meer mogen gebruiken voor kerstfilms enzo
Ligt eraan. Als je je tradities niet in stand houdt zullen de kinderen van onze kinderen nooit meer weten hoe het was om in onze tijd te leven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een traditie mag nooit een argument zijn voor/tegen iets
staat namelijk in de weg voor progressie
Precies, niks om over te klagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dan ook al vrij vaak veranderd, nu is het een eckte kindervriend. Ieder kind houdt van die dudes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |