SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist
XBOX (Forum nick- Gamertag - Socialclub naam:
Shadeauw - The Vital - xTheVital
Sjonnie1990 - Mentioneddcmj - Mentioneddcmj
YepssNL - YepssDotNL - yepssdotnl
Mr_Eenoog - Mr Eenoog - Mr_Eenoog
Abed - Pepe Pinzon - Pepe_Pinzon
Thieske - Thieskeb - Thieskeb
Anus_Cocainus - ir0x0ryourb0x0r - Lordcocainus
OMG - Hairdo 2000 AD - Hairdo_2000_AD
Kamikaas - KamikazeKid33 - KamikazeKid
Rickk_ - tEELzor - Teelzor
Lamabal - Sniperbooyaa- RndRAWR
robvr - RobvR - RobvR11
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny ferrybb
Swindler - Paterminator Paterminator
Mani89 - Straighton89 - Straighton89
house_is_a_feeling - lipinsky - lipinsky
Tassendief - NL Bale I 11 I - hallon53658
Mothzor - Anormius - Anormius
hiddit - hiddit - hiddit
spunznl - spunznl - Spunz12
Badeendt - MJayNL - vuurstje
liveevil - liveevil - DosiNL
Vendris - volturnus - volturnus86
Koopsie - R Tootall - RTootall
HostiHawaii - Sternae86takumi - HostiHawaii
Phaelanx_NL - SirJudge - SirJudge
Fok-now - Waggishbeef45 - mrdutchman
[ Bericht 6% gewijzigd door YepssNL op 16-10-2013 18:35:40 ]
Invite is gestuurdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
XBL:Sternae86takumi
RSC: HostiHawaii
Aight cool, zal hem effe accepteren op RSC. Live doe ik morgen pas.quote:
wat is je socialclub naam voor de crew ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef Fok-now het volgende:
Kan ik worden geaccepteerd voor die 2e crew?
Waggishbeef45 (xbox)
invite gestuurdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen.
http://socialclub.rockstargames.com/member/sirjudge
geen problemen van boneyyard, ik zit achter een bouw huisje en die rode muurtjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand ook problemen met de boneyard survival? Als ik op dat gebouwtje zit, lijkt het net alsof ik buiten de grenzen van et gebied kom waardoor ik binnen een halve minuut gekicked wordt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zal eens aan een emblem gaan werken.
Kan ik daarvoor permission krijgen op social club?
Omdat het kennelijk geen officiele topic-chain isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:50 schreef Shadeauw het volgende:
Waarom stond deze niet in mijn AT?
Ik wil trouwens ook spelen
Geestdodend werk doe ik nu...
Kan je ook alleen de letters?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Als er betere ideeën zijn, post hier een plaatje, dan zet ik hem om in een emblem.
mrdutchmanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef YepssNL het volgende:
[..]
wat is je socialclub naam voor de crew ?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_x360_crew
ik had je al een invite gestuurdquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Kamikaas het volgende:
Fok x360 Crew Memberlist:
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
robvr - RobvR - RobvR11
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo – MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny – ferrybb
Swindler - Paterminator – Paterminator
hiddit - hiddit - hiddit
Volgens mij is hij nu up to date.
Als iedereen die geaccepteerd wordt zijn naam er vanaf nu weer aan toe zou willen voegen, zou mooi zijn.
En even in de OP zetten, Yepss?
Done.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Kan je ook alleen de letters?
dan kan ook makkelijker op de auto's en shirts enzo
Donequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Kamikaas het volgende:
Fok x360 Crew Memberlist:
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
robvr - RobvR - RobvR11
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo – MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny – ferrybb
Swindler - Paterminator – Paterminator
hiddit - hiddit - hiddit
Volgens mij is hij nu up to date.
Als iedereen die geaccepteerd wordt zijn naam er vanaf nu weer aan toe zou willen voegen, zou mooi zijn.
En even in de OP zetten, Yepss?
Nicequote:
De emblem wat je ziet is de vaste crew emblemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:20 schreef Kamikaas het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die 'emblems', aangezien er nu meerdere staan. Kun je dan kiezen welke je op je auto wilt, of wat?
Donequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef spunznl het volgende:
Ha yeppsnl,
Ik zie ng geen invite op m'n Xbox live.
Wil je me toevoegen op xboxlive?
Gamertag: spunznl
Alvast bedankt!
Hoe kom je aan die auto's? Allemaal gekocht via de website?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:54 schreef YepssNL het volgende:
Mijn auto's en 1 motor verzameling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:58 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die auto's? Allemaal gekocht via de website?
Zitten jullie er wel in? Ik ben er uitgegooid iig..quote:
daar achter kan je goed staan, handig voor de heli'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Boneyard gepatched, alle goeie spots zijn nu verboden terrein.
yepquote:
wat moet ik doen dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hallo, Yepss, doe eens iets aan die Hierarchy![]()
En waarop wil je dat baseren? Online activity?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Iedereen is MuscleEr moet natuurlijk wel enig beleid gevoerd worden
het lijkt er op dat mensen die exploits gebruikt hebben, gekenmerkt worden als cheaters. Die krijgen ingame een mooie mutsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb jij het gedaan? Want ik wil opzich wel zoveel gold
vriendjespolitiek... net als in het echtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
En waarop wil je dat baseren? Online activity?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het lijkt er op dat mensen die exploits gebruikt hebben, gekenmerkt worden als cheaters. Die krijgen ingame een mooie muts
[ afbeelding ]
er kan toch geen cheats gebruikt worden alleen in singleplayer toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het lijkt er op dat mensen die exploits gebruikt hebben, gekenmerkt worden als cheaters. Die krijgen ingame een mooie muts
[ afbeelding ]
die melding heb ik al een week niet meer gezien geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:48 schreef Koopsie het volgende:
Kan nogsteeds geen missions doen. Rockstar services are ...
Ik zal even kijken op welke die momenteel staat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die melding heb ik al een week niet meer gezien geloof ik.
DNS truukje al geprobeerd?
ah, kijk aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Die muts krijg je ook als bad sport.
http://m.ign.com/wikis/gta-5/Bad_Sports
Johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ah, kijk aan.
maar het gaat ook om dat tekstje links in beeld he
Hmm. cloud servers zeker weer down. Vind moeilijkheid nog wel meevallen. Nu gehaald.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:10 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Staat t zelfde alleen dan met jouw naam??
Wat een tievus missie
invite gestuurdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Stink-ui het volgende:
Meld me even aan
Stink-ui / Tief Hoofd NL / Techatak
Thanks!quote:
jupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Thanks!
Ben vanmiddag rond 5 wel even online iemand nog meer?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hmmm, ik werd geteleporteerd naar mijn eigen garage via jouw garage Yepss.
Mani missiesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er ongeveer weer vanaf 16:00 om wat missies te doen.
via een exploit, want anders is ie te duur om te verkopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
I know, weg bugatti haha. HOE VERKOOP IK DAT KUT DING
RP = respectpoints, soort XP om mee te levellen, om het maar ff met een RPG te vergelijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:14 schreef Thieske het volgende:
Wat is het verschil tussen JP punten en RP?
Ben ik net op tijd thuisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er ongeveer weer vanaf 16:00 om wat missies te doen.
ik doe mee boysquote:
ja is goedquote:
hoe zien ze dat t jouw huis is dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Abed het volgende:
Die gasten zijn ook zo geil als je een bounty hebt he, posten voor je huis.
Nouja ik zit binnen (ondertussen soep aan het eten) en je ziet op de map steeds meer mannetjes voor mn deur verzamelen of niet verdacht op de hoek van de straat staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoe zien ze dat t jouw huis is dan?
Zit je je stiekem binnen te verstoppen?
Hope so, hij is de man van de dikke missies en ik heb de soep bijna opquote:
Mag ik dan ook een invite?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Hope so, hij is de man van de dikke missies en ik heb de soep bijna op
Haha van mij wel! Ik lande m ook maar net aan hoor, bijna gecrashtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een invite?
Beloof ik dat ik niet weer als een mongool weg ga vliegen
Ik doelde eigenlijk op die base invader missie. Ik vloog weg omdat ik dacht dat er maximaal 2 man in pastte. Blijkbaar passen er meer in dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Haha van mij wel! Ik lande m ook maar net aan hoor, bijna gecrasht
Oja haha maar kon er toch niet in, en hebben er smakelijk om gelachen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef Shadeauw het volgende:
eigenlijk op die base invader missie. Ik vloog weg omdat ik dacht dat er maximaal 2 man in pastte. Blijkbaar passen er meer in
jep zat er in alleen kreeg time outquote:
Oke raar. Komt dat vaker voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
jep zat er in alleen kreeg time out
ik heb het nog nooit gehadquote:
kan ik nog niet helaas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Stink-ui het volgende:
hmm miischien iemand anders even hosten????
graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Bijna klaar, ga weer een andere missie regelen.
Aaaaightquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Bijna klaar, ga weer een andere missie regelen.
27 al geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef Shadeauw het volgende:
Wat voor level missie was dat eigenlijk?
Zitten ook veel passieve gebruikers nu tussen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Het is overigens te achterlijk voor woorden dat de PS3 spelers de FOKF crew overgenomen hebben. Je kan met een crew op zowel XBOX als PS3 spelen.
Nu krijg je weer 2 halfbakken crews waarvan de helft van de xbox spelers in FOKF blijft zitten en de rest naar FOKX gaat..
Je gaat mij iig niet vertellen dat 222 mensen die in FOKF zitten allemaal PS3 gebruikers zijn.
Ach wat doe je eraan. Ik vind het wel prima zo. Het zal niet heel lang duren voordat de Xbox gebruikers overstappen naar deze crew denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Het is overigens te achterlijk voor woorden dat de PS3 spelers de FOKF crew overgenomen hebben. Je kan met een crew op zowel XBOX als PS3 spelen.
Nu krijg je weer 2 halfbakken crews waarvan de helft van de xbox spelers in FOKF blijft zitten en de rest naar FOKX gaat..
Je gaat mij iig niet vertellen dat 222 mensen die in FOKF zitten allemaal PS3 gebruikers zijn.
Het was volgens mij meer om te rellen tegen xbox gebruikers dan dat het echt iets gaat opleveren. Zitten zoals Abed al zegt passieve gebruikers tussen en die blijven daar ook wel hun plek innemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Je doet er inderdaad niets aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ach wat doe je eraan. Ik vind het wel prima zo. Het zal niet heel lang duren voordat de Xbox gebruikers overstappen naar deze crew denk ik.
Dat van die crews boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
party?quote:
kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef Shadeauw het volgende:
Ik hoor niks? Ik heb ook geen headset, maar ik hoorde Tief Hoofd zonet wel?
Je parkeert hem nog bijna even mooi op het strandquote:
race ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Shadeauw het volgende:
Zal ik base invaders eens proberen te hosten?>
Nvm, staat er niet tussen. Waarsch te hoog level
Je moet Ron bellen en dan hopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Shadeauw het volgende:
Zal ik base invaders eens proberen te hosten?>
Nvm, staat er niet tussen. Waarsch te hoog level
Was chimeid aant hosselen ondertussen, lette niet opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je parkeert hem nog bijna even mooi op het strand
Einde van deze week dacht ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef Shadeauw het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens die 250k van R*?
Ik zat in de top 10 van die andere FOK Crewquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat van die crews boeit me niet zo veel.
hij zat tegen de 300 aan... dus ze waren bang dat ie straks weer vol zat.
ik ben eruit gegaan omdat ik hem nog niet als active crew had, en zo niet onnodig een plaatsje wil vasthouden.
Dat er nu echter aparte topics zijn voor xbox en ps3 hier snap ik totaal niet. Juist de lol op het forum hier is het er met elkaar over hebben. Belevenissen delen, hints en tips delen. Dat is universeel, dat hoort in 1 topic, ongeacht console.
Ja, bijna klaar volgens mij. ff titan bezorgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja, die missie die jij volgens mij gestart hebt?
Ojaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja, die missie die jij volgens mij gestart hebt?
Ik haat dat tussen races door. Dan heb je eigenlijk te weinig tijd en dan ga je het ophouden maar dan kan je niet goed meer racen omdat je telkens aan je volle blaas denktquote:
Haha truequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik haat dat tussen races door. Dan heb je eigenlijk te weinig tijd en dan ga je het ophouden maar dan kan je niet goed meer racen omdat je telkens aan je volle blaas denkt
yeah invite please???quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef Abed het volgende:
Welke gaan we doen? Zit nog nergens in.
Ah base invaders!
Dat was ik vrees ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wie sloopt net de cargobob in base invaders?
haha nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat was ik vrees ik
Tenminste, vliegtuig storte neer omdat ik eruit sprong
Missies samen online doen zonder headsetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:23 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
haha nice.
Maar had er niemand een headset tijdens die missie?
3e hahahaquote:
Was van mij en idd glitchquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Was die Entity van jou trouwens?
Hoe kom je aan dat geld? Glitch ofwat?
Ok nicequote:
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevertquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Jij bedoelt die LS Customs toch? Met die motor?
Of zit ik fout?
Aah ok.. Zal misschien vanavond even proberen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevert
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevert
Ach ja, zou goed kunnen. Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?
Pro-tip: Trust no-one. Als je een wit stipje ziet, maak dat je weg komtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Vendris het volgende:
Als iemand nog pro-tips heeft voor een complete newbie in de GTA online wereld, hoor ik 't graag!
Ben niet zo van de deathmatches in ieder geval.. dus goeie tips om wat te cashen zijn welkom.
Was niet zon pretje met allemaal lvl 60+ als lvl 6'er
Daar was ik al achter, en elke cent die ik verdien gaat meteen op mn rekening..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Pro-tip: Trust no-one. Als je een wit stipje ziet, maak dat je weg komt
Ze konden toch niet mikkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:03 schreef Shadeauw het volgende:
Sorry Mani, was half aan het warm etenKon je dus niet zo goed assisteren
Geaccepteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef boffer69 het volgende:
Kan ik een invite krijgen voor die nieuwe fok crew?
GT: Boffer69
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
Kkr spel. Heb ik zo'n high tering vehicle helemaal gesprayed perongeluk nog dure kleur van paar duizend genomen. Ben ik bijna bij die kut garage word ik opgeblazen, kut spel. Gelijk uit gezet
val reuze meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?
Hij wordt er niet echt mooier op moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen al 3 ton in deze auto denk ik wel.
Ik ben altijd van het extreme. Belachelijke kleuren en kledingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hij wordt er niet echt mooier op moet ik eerlijk zeggen
Vanavond wil ik graag mee doen. Gisteren nacht zat ik volgens mij even bij jou in de auto. Een gele sport wagen was het iig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
zullen we in een Closed Crew Session zonder die andere witte mede spelers alleen Fokkers in 1 server?
Ik doe wel mee, ben er om half 9quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
zullen we in een Closed Crew Session zonder die andere witte mede spelers alleen Fokkers in 1 server?
haha jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vanavond wil ik graag mee doen. Gisteren nacht zat ik volgens mij even bij jou in de auto. Een gele sport wagen was het iig.
Primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
Kun je nieuwe geaccepteerde mensen gelijk in de OP zetten? Nu is die lijst nog niet heel erg nodig, maar mochten er straks echt veel mensen in de crew zitten lijkt het me wel praktisch.quote:
Er zat trouwens een NPC in, raarrr.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Geen idee, dat ding was toch nog gewoon intact???
ja met ze alle parachutespringen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Zoiets?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Over de 500k, kom maar op die donatie.
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jattenquote:
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jatten
Addedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand zin om strength te maxxen?
Add me op Xbox Live: SirJudge.
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht heb
van de leger jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?
Ik kom over een half uurtje ofzo online. Ff kijken of we een closed crew sessie kunnen starten ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo eens even mijn XBOX aanzetten. Wie is er online? En wil even geld verdienen met mij? Ik ben namelijk nog steeds arm.
idd man. Ik merk t hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Duurt nog best lang, ik zit nu op 60/100 strength.
Criminal Records?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Shadeauw het volgende:
Haha ok, Ik ook nu.Even snel levelen?
staat gewoon op het los santos international airport direct om de hoek als je binnen komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |