Mag ik dan ook een invite?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Hope so, hij is de man van de dikke missies en ik heb de soep bijna op
Haha van mij wel! Ik lande m ook maar net aan hoor, bijna gecrashtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een invite?
Beloof ik dat ik niet weer als een mongool weg ga vliegen
Ik doelde eigenlijk op die base invader missie. Ik vloog weg omdat ik dacht dat er maximaal 2 man in pastte. Blijkbaar passen er meer in dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Haha van mij wel! Ik lande m ook maar net aan hoor, bijna gecrasht
Oja haha maar kon er toch niet in, en hebben er smakelijk om gelachen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef Shadeauw het volgende:
eigenlijk op die base invader missie. Ik vloog weg omdat ik dacht dat er maximaal 2 man in pastte. Blijkbaar passen er meer in
jep zat er in alleen kreeg time outquote:
Oke raar. Komt dat vaker voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
jep zat er in alleen kreeg time out
ik heb het nog nooit gehadquote:
kan ik nog niet helaas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Stink-ui het volgende:
hmm miischien iemand anders even hosten????
graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Bijna klaar, ga weer een andere missie regelen.
Aaaaightquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Bijna klaar, ga weer een andere missie regelen.
27 al geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef Shadeauw het volgende:
Wat voor level missie was dat eigenlijk?
Zitten ook veel passieve gebruikers nu tussen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Het is overigens te achterlijk voor woorden dat de PS3 spelers de FOKF crew overgenomen hebben. Je kan met een crew op zowel XBOX als PS3 spelen.
Nu krijg je weer 2 halfbakken crews waarvan de helft van de xbox spelers in FOKF blijft zitten en de rest naar FOKX gaat..
Je gaat mij iig niet vertellen dat 222 mensen die in FOKF zitten allemaal PS3 gebruikers zijn.
Ach wat doe je eraan. Ik vind het wel prima zo. Het zal niet heel lang duren voordat de Xbox gebruikers overstappen naar deze crew denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Het is overigens te achterlijk voor woorden dat de PS3 spelers de FOKF crew overgenomen hebben. Je kan met een crew op zowel XBOX als PS3 spelen.
Nu krijg je weer 2 halfbakken crews waarvan de helft van de xbox spelers in FOKF blijft zitten en de rest naar FOKX gaat..
Je gaat mij iig niet vertellen dat 222 mensen die in FOKF zitten allemaal PS3 gebruikers zijn.
Het was volgens mij meer om te rellen tegen xbox gebruikers dan dat het echt iets gaat opleveren. Zitten zoals Abed al zegt passieve gebruikers tussen en die blijven daar ook wel hun plek innemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
Je doet er inderdaad niets aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ach wat doe je eraan. Ik vind het wel prima zo. Het zal niet heel lang duren voordat de Xbox gebruikers overstappen naar deze crew denk ik.
Dat van die crews boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Vendris het volgende:
party?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |