Kun je nieuwe geaccepteerde mensen gelijk in de OP zetten? Nu is die lijst nog niet heel erg nodig, maar mochten er straks echt veel mensen in de crew zitten lijkt het me wel praktisch.quote:
Er zat trouwens een NPC in, raarrr.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Geen idee, dat ding was toch nog gewoon intact???
ja met ze alle parachutespringen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Zoiets?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Over de 500k, kom maar op die donatie.
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jattenquote:
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jatten
Addedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand zin om strength te maxxen?
Add me op Xbox Live: SirJudge.
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht heb
van de leger jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?
Ik kom over een half uurtje ofzo online. Ff kijken of we een closed crew sessie kunnen starten ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo eens even mijn XBOX aanzetten. Wie is er online? En wil even geld verdienen met mij? Ik ben namelijk nog steeds arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |