3e hahahaquote:
Was van mij en idd glitchquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Was die Entity van jou trouwens?
Hoe kom je aan dat geld? Glitch ofwat?
Ok nicequote:
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevertquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Jij bedoelt die LS Customs toch? Met die motor?
Of zit ik fout?
Aah ok.. Zal misschien vanavond even proberen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevert
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Eerst met de motor wat verzamelen en dan kun je die truc ook met een ge-upgrade auto doen die per keer 100k-200k oplevert
Ach ja, zou goed kunnen. Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?
Pro-tip: Trust no-one. Als je een wit stipje ziet, maak dat je weg komtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Vendris het volgende:
Als iemand nog pro-tips heeft voor een complete newbie in de GTA online wereld, hoor ik 't graag!
Ben niet zo van de deathmatches in ieder geval.. dus goeie tips om wat te cashen zijn welkom.
Was niet zon pretje met allemaal lvl 60+ als lvl 6'er
Daar was ik al achter, en elke cent die ik verdien gaat meteen op mn rekening..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Pro-tip: Trust no-one. Als je een wit stipje ziet, maak dat je weg komt
Ze konden toch niet mikkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:03 schreef Shadeauw het volgende:
Sorry Mani, was half aan het warm etenKon je dus niet zo goed assisteren
Geaccepteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef boffer69 het volgende:
Kan ik een invite krijgen voor die nieuwe fok crew?
GT: Boffer69
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
Kkr spel. Heb ik zo'n high tering vehicle helemaal gesprayed perongeluk nog dure kleur van paar duizend genomen. Ben ik bijna bij die kut garage word ik opgeblazen, kut spel. Gelijk uit gezet
val reuze meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je weet dat mensen hier voor hun char zijn kwijtgeraakt he?
Hij wordt er niet echt mooier op moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen al 3 ton in deze auto denk ik wel.
Ik ben altijd van het extreme. Belachelijke kleuren en kledingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hij wordt er niet echt mooier op moet ik eerlijk zeggen
Vanavond wil ik graag mee doen. Gisteren nacht zat ik volgens mij even bij jou in de auto. Een gele sport wagen was het iig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
zullen we in een Closed Crew Session zonder die andere witte mede spelers alleen Fokkers in 1 server?
Ik doe wel mee, ben er om half 9quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
zullen we in een Closed Crew Session zonder die andere witte mede spelers alleen Fokkers in 1 server?
haha jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vanavond wil ik graag mee doen. Gisteren nacht zat ik volgens mij even bij jou in de auto. Een gele sport wagen was het iig.
Primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef YepssNL het volgende:
Kun je nieuwe geaccepteerde mensen gelijk in de OP zetten? Nu is die lijst nog niet heel erg nodig, maar mochten er straks echt veel mensen in de crew zitten lijkt het me wel praktisch.quote:
Er zat trouwens een NPC in, raarrr.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Geen idee, dat ding was toch nog gewoon intact???
ja met ze alle parachutespringen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Zoiets?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Iemand nog leuke/grappige dingen om te doen online?
Teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Over de 500k, kom maar op die donatie.
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jattenquote:
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jatten
Addedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand zin om strength te maxxen?
Add me op Xbox Live: SirJudge.
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb die titan van 2miljoen die ik gekocht heb
van de leger jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Dat is toch dat grote vrachtvliegtuig?
Ik kom over een half uurtje ofzo online. Ff kijken of we een closed crew sessie kunnen starten ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo eens even mijn XBOX aanzetten. Wie is er online? En wil even geld verdienen met mij? Ik ben namelijk nog steeds arm.
idd man. Ik merk t hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Duurt nog best lang, ik zit nu op 60/100 strength.
Criminal Records?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Shadeauw het volgende:
Haha ok, Ik ook nu.Even snel levelen?
staat gewoon op het los santos international airport direct om de hoek als je binnen komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit ja. Moeten we wel zo'n cargobob zien te jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |