invite gestuurd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:49 schreef liveevil het volgende:
Is er nog een lijstje?
DosiNL (liveevil)
request pending..
Niet kopen.quote:
je heb ook goedkope huizen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet kopen.
Heb ik echt spijt van. Je kan er niks mee (nouja die futiele dingen als douchen etc.), je ka. Beter je wapens upgraden en je auto's tunen.
Bye bye 400.000$
Nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:32 schreef Abed het volgende:
Vind dit wel iets voor morgenaaf trouwens![]()
[ afbeelding ]
Pool diving, the next best thing
Als de DLC met heists uitkomt moet je toch een high-end appartement hebben dacht ik?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet kopen.
Heb ik echt spijt van. Je kan er niks mee (nouja die futiele dingen als douchen etc.), je ka. Beter je wapens upgraden en je auto's tunen.
Bye bye 400.000$
ik heb dat huis van $400.000quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Als de DLC met heists uitkomt moet je toch een high-end appartement hebben dacht ik?
Ik ga die van 130k halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet kopen.
Bye bye 400.000$
Klopt, FOKX is het nu, en invite is verstuurdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:54 schreef Vendris het volgende:
Socialclub: volturnus86
Xboxlive: volturnus
Ik neem aan dat FOKF nu weg is?
Kan je me accepteren in FOKX? thxquote:
Goed planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Kan je me accepteren in FOKX? thx![]()
Socialclub: RTootall
Xboxlive: R Tootall
Ik had trouwens het Fok! logo gemaakt (voor het toen nog FOKF), zullen we die gewoon ook gebruiken?
geaccepteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Kan je me accepteren in FOKX? thx![]()
Socialclub: RTootall
Xboxlive: R Tootall
Ik had trouwens het Fok! logo gemaakt (voor het toen nog FOKF), zullen we die gewoon ook gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |