Inderdaad, jankgedrag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus typisch negergedrag dit. Ze voelen zich altijd achtergesteld.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Als ze onze cultuur niet aan staat, moeten ze maar opdonderen.
En hij maakte hier altijd de plee schoon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef cobain1994 het volgende:
Ik vond piet altijd een aardige man, al die cadeautjes die je van hem kreeg?.. Wat nou racisme..
Het is maar net wat in je hoofd zit...20/25 jaar geleden toen ik nog in Sinterklaas geloofde, had ik die associaties niet, maargoed bij ons had je sowieso geen negers en Marokkanen in het dorp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het is toch gewoon een kinderfeest, denken ze nu echt dat kinderen gaan denken "zwarte piet is zwart, dus alle zwarten zijn ondergeschikt aan de blanken"? Zoiets?
Wijze woorden....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Als ze onze cultuur niet aan staat, moeten ze maar opdonderen.
Sinterklaas op brommerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Sinterklaas was toch leuker met het jaarlijkse Spijkerman filmpje...
Paul en Robert Brink als Sint en Piet is ook wel grappig,quote:
Kopspijkers toch eerst? Mooi, lang geleden.quote:
Ooh joh die zoek ik al langquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef waxmask het volgende:
De Sinterklaas van De Pulpshow (NewKids) is nog het best!
Moet je ook die van de 1 minuut gratis winkelen eens kijken...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh joh die zoek ik al lang
Lekker subtiel gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
FOute mannen en dan die 2 sinterklaashaters in beeld
The KGB is back..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Nederlandse diplomaat mishandeld in Moskou
en Nederlandse diplomaat is dinsdagavond mishandeld in zijn woning in Moskou. Twee mensen waren zijn huis binnen gedrongen en hebben de inrichting beschadigd. Dat meldde het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De diplomaat raakte lichtgewond, maar maakt het inmiddels goed.
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft de Russische ambassadeur laten ontbieden.
Timmermans heeft inmiddels gebeld met de Nederlandse diplomaat, zo laat hij op Facebook weten. 'Ik heb hem gebeld, hij maakt het inmiddels goed', schrijft de minister.
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)deld-in-Moskou.dhtml
Rusland.![]()
![]()
![]()
Nederland stuurt lulletje rozenwater: Timmermans met zijn kut hipsterbril
Poetin eindbaas.
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kidsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ook die van de 1 minuut gratis winkelen eens kijken...Prijs van de Konmar, maar stonden in de Appie.
Die Timmermans is een paardenlul. Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het zijn net grote bedrijven, steeds een andere naam. Ik hou het niet meer bij..;)
Eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kids
Dat is nu nog af en toe op CC. Zaterdagnacht of zo? Ik zie het in ieder geval weleens voorbijkomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kids
Zag het laatst ook Wat hadden jack en de rest nog jonge koppies. Word ik nou zo oud of zijn zij nou zo jong..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nu nog af en toe op CC. Zaterdagnacht of zo? Ik zie het in ieder geval weleens voorbijkomen.
Toen hadden wij ook nog jonge koppies hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zag het laatst ook Wat hadden jack en de rest nog jonge koppies. Word ik nou zo oud of zijn zij nou zo jong..
Pulpshow is een beetje Jackass proberen na te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen hadden wij ook nog jonge koppies hoor
Ik was toen volgens mij 11 ofzo. Gewoon gasten die lopen te klotenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pulpshow is een beetje Jackass proberen na te doen.
Alleen gaan ze dan bij de lokale supermarkt er een teringzooi van maken.
Enorme kutshow.
Oh dat niet. IK niet. Maar je hebt wel gelijk dat zoiets er niet meer is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ja toen..Maar ik mis zulk soort tv toch wel eigenlijk..
Vond alleen de films wel leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was toen volgens mij 11 ofzo. Gewoon gasten die lopen te kloten![]()
New kids was wel grappig maar het werd na een tijdje eentonig en geforceert
Het is direct teveel uitgemolken.. Heb deel 2 niet helemaal af kunnen kijken. New kids moeheid ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen de films wel leuk.
Je werd haast verplicht..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb zelfs deel 1 niet gekeken. Zo leuk vond ik het nou ook weer niet eigenlijk.
Nee jij koopt liever een gare badjas van de Zeeman.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb zelfs deel 1 niet gekeken. Zo leuk vond ik het nou ook weer niet eigenlijk.
Beter dan met een matje lopen zoals die gozers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij koopt liever een gare badjas van de Zeeman.
Ach ja, ben blij dat het voorbij is..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan zou het voor mij juist een reden zijn niet te kijken, uit koppigheid.
Ja nu kijken wel P&Wquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ach ja, ben blij dat het voorbij is..
Nee, Poetin moeten ze eigenlijk tegen de muur zetten net zoals bij die Roemeense dictator en zijn vrouw vroeger. Hij verdiend ook niet beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Nederlandse diplomaat mishandeld in Moskou
en Nederlandse diplomaat is dinsdagavond mishandeld in zijn woning in Moskou. Twee mensen waren zijn huis binnen gedrongen en hebben de inrichting beschadigd. Dat meldde het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De diplomaat raakte lichtgewond, maar maakt het inmiddels goed.
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft de Russische ambassadeur laten ontbieden.
Timmermans heeft inmiddels gebeld met de Nederlandse diplomaat, zo laat hij op Facebook weten. 'Ik heb hem gebeld, hij maakt het inmiddels goed', schrijft de minister.
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)deld-in-Moskou.dhtml
Rusland.![]()
![]()
![]()
Nederland stuurt lulletje rozenwater: Timmermans met zijn kut hipsterbril
Poetin eindbaas.
Waar slaat dat nou weer op ? ik heb toch al veel voorbij horen komen maar euh...quote:
Dat is cool.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit daar een man met een petje verkeerd om op?
Het is vandaag woensdag woensdag 16 oktober.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Goede avond goede avond dames en heren.
Welkom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is vandaag woensdag woensdag 16 oktober.
Ja echt een onderwerp voor P&W...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Latert het volgende:
Jan Hoek
Speurde bijzondere advertenties af voor 'Marktplaatspoëzie'.
Hoorde dat ie bij een motorbende zat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is Henk overleden ofzo? Die andere 2 zie ik nog regelmatig op tv.
Een heel radiolichaam.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die mevrouw heeft ook wel een radiohoofd.
Gaat nu door het leven als Hendrik Jan Bongaartsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoorde dat ie bij een motorbende zat.
Misschien is hij een tennisserquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Doe je pet af, je bent op televisie.
Die ene kerel van De Kik had zijn zonnebril op in de studio.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Doe je pet af, je bent op televisie.
Henk wil niet meer..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is Henk overleden ofzo? Die andere 2 zie ik nog regelmatig op tv.
Dat is rock-n-rollquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Die ene kerel van De Kik had zijn zonnebril op in de studio.
Dan moet je gewoon op een trein.
Hatseflatsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet meeeeeeeer.
Nog meer afgevallen? En hij is al zo dun.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Godzijdank is Dolf Jansen afgevallen. Die zou aanvankelijk komen.
Zo las ik het ook eerstquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog meer afgevallen? En hij is al zo dun.
Op het moment dat ik het plaatste wist ik dat deze grap zou komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog meer afgevallen? En hij is al zo dun.
Touwtje er omheen, rollade.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef cobain1994 het volgende:
Word straks nog wat met die vrouw...Ze doet me denken aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n grap, dat is not dun.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het plaatste wist ik dat deze grap zou komen.
Toen hadden ze al gebogen telefoons!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog wat extra beweging als je wilde bellen.
[ afbeelding ]
What about a guy in a legging? With a big S?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dan maar een film met Stallone kijken, iets met Russen of zo.
Ook goedenavond, tovarisj.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef noodgang het volgende:
Я думаю, у нас есть несколько лет русской речью
Supermanski!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
What about a guy in a legging? With a big S?
Daar was ik al bang voorquote:
http://abcnews.go.com/Ent(...)-production-20591289quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorWijsneus. Maar ik ga toch nog even zelf zoeken.
Als je de nieuwe EP zoekt, die is er pas vannacht rond 5 uur want eerder wordt ie niet uitgezonden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorWijsneus. Maar ik ga toch nog even zelf zoeken.
Ik heb er een, wacht tot ie geld waard is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog wat extra beweging als je wilde bellen.
[ afbeelding ]
Ja ik had het al gevondenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Ent(...)-production-20591289
Nee schat dat deed ik niet. Zie edit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je de nieuwe EP zoekt, die is er pas vannacht rond 5 uur want eerder wordt ie niet uitgezonden.
Veel plezier met zoeken in je gare badjas.
Denk het niet. Is niet groot nieuws in USA. De banden US & Rus waren al slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had het al gevonden
OK terug on topic. SP in Rusland de volgende ep?
Of totdat ze noodgedwongen weer moeten worden aangesloten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb er een, wacht tot ie geld waard is.
Was gewoon een random on topic postquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het niet. Is niet groot nieuws in USA. De banden US & Rus waren al slecht.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Was gewoon een random on topic post
Als die Republikeinse idioten weer een beetje bij zinnen komen misschien wel.quote:
Eerder of binnenkort.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vroeger of later is een anglicisme, mijnheer.
Lol, nee Obama is een succes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als die Republikeinse idioten weer een beetje bij zinnen komen misschien wel.
Goed dat hij zo expressief met zijn handen is dan. Zijn ze in elk geval boven tafel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem altijd een beetje op Runkle lijken maar dan met meer haar.
Nee, aan tafel, vage kneus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
Wtf, zit er iemand met een pet aan tafel of was dat in het publiek?
Een spion is het..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Oksana spreekt wel goed Nederlandski.
De BVD.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
Wtf, zit er iemand met een pet aan tafel of was dat in het publiek?
Borat is dan ook een harde baas met vuige snor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eerste vrouw van Borat heette ook Oxana.
Ik had meer het idee dat hij steeds verder onderuit aan het zakken is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef jaaapiooo het volgende:
is die dude met de pet ook zo klein als hij lijkt?
Oxana dreigde wel zijn lul te breken als hij vreemd zou gaan in de US of A.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Borat is dan ook een harde baas met vuige snor.
nee, wel zo dom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef jaaapiooo het volgende:
Geen idee, hij heeft wel klappen nodig zo te zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef jaaapiooo het volgende:
En terecht! Vreemdgaan is not done.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oxana dreigde wel zijn lul te breken als hij vreemd zou gaan in de US of A.
Tja, de coffeeshops..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat hij steeds verder onderuit aan het zakken is.
Daarom gebeurt het zo vaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En terecht! Vreemdgaan is not done.
Sowieso mannen kleiner dan 2 meterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef jaaapiooo het volgende:
Zijn kloten varen er wel bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een klotestreek, zo goed, sjongejonge.
Wow roestig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een klotestreek, zo goed, sjongejonge.
Maar dat Marktplaatsgezwam is misschien wel leuk.quote:
KLB / Marktplaats idioten (topic #103942)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dat Marktplaatsgezwam is misschien wel leuk.
Echte mannen huilen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard? Zag er meer uit als een softe baas.
Karina verwijdert er handmatig eentje als wraak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn kloten varen er wel bij.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Karina verwijdert er handmatig eentje als wraak.
Henny heeft genoeg credits, met je pauperbadjas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard? Zag er meer uit als een softe baas.
Playbackshow en miniplaybackshow waren leuk, die wil ik je nog wel geven. Maar verder... nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny heeft genoeg credits, met je pauperbadjas.
Straks ga je jezelf nog Corrie noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huilen en flessen wijn leeg drinken.
Daar wil je niet naar toe.
Hoe niet waaromquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Omdat er geen lamp meer aan het plafond zit?
Volle bak..?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe niet waaromNiet halfbakken snuffen als een watje.
Ik ben niet eens weduwnaar. Nou ja, dat huilen valt ook wel mee trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huilen en flessen wijn leeg drinken.
Daar wil je niet naar toe.
Surpriseshow, Soundmixshow. Keiharde baas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Playbackshow en miniplaybackshow waren leuk, die wil ik je nog wel geven. Maar verder... nee.
Nel Veerkamp is hier jaloers op.quote:
Oh ja die ook. Maar dat is allemaal al jaren geleden. Nu is het een watje. VIND Ik het een watjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Surpriseshow, Soundmixshow. Keiharde baas.
Nou, jouw mening is helemaal niet rullevant in deze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook. Maar dat is allemaal al jaren geleden. Nu is het een watje. VIND Ik het een watje
JOHAN JOHAN JOHANquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Zei iemand Derksen?
[ afbeelding ]
Uit een pak appelsap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij is deze vrouw een hardcore sherry drinker.
Dat kunstgebit is mee gecremeerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D'r kunstgebit vliegt uit d'r bek als ze dit ziet.
Offer jij je op?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Deze vrouw is keihard toe aan seks. De thermostaat op de Megalomaan is al aan het loeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |