Paul en Robert Brink als Sint en Piet is ook wel grappig,quote:
Kopspijkers toch eerst? Mooi, lang geleden.quote:
Ooh joh die zoek ik al langquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef waxmask het volgende:
De Sinterklaas van De Pulpshow (NewKids) is nog het best!
Moet je ook die van de 1 minuut gratis winkelen eens kijken...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh joh die zoek ik al lang
Lekker subtiel gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
FOute mannen en dan die 2 sinterklaashaters in beeld
The KGB is back..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Nederlandse diplomaat mishandeld in Moskou
en Nederlandse diplomaat is dinsdagavond mishandeld in zijn woning in Moskou. Twee mensen waren zijn huis binnen gedrongen en hebben de inrichting beschadigd. Dat meldde het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De diplomaat raakte lichtgewond, maar maakt het inmiddels goed.
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft de Russische ambassadeur laten ontbieden.
Timmermans heeft inmiddels gebeld met de Nederlandse diplomaat, zo laat hij op Facebook weten. 'Ik heb hem gebeld, hij maakt het inmiddels goed', schrijft de minister.
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)deld-in-Moskou.dhtml
Rusland.![]()
![]()
![]()
Nederland stuurt lulletje rozenwater: Timmermans met zijn kut hipsterbril
Poetin eindbaas.
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kidsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ook die van de 1 minuut gratis winkelen eens kijken...Prijs van de Konmar, maar stonden in de Appie.
Die Timmermans is een paardenlul. Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het zijn net grote bedrijven, steeds een andere naam. Ik hou het niet meer bij..;)
Eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kids
Dat is nu nog af en toe op CC. Zaterdagnacht of zo? Ik zie het in ieder geval weleens voorbijkomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa ik ken alles van de pulpshow, keek dat vroeger altijd. Stuk leuker dan de new kids
Zag het laatst ook Wat hadden jack en de rest nog jonge koppies. Word ik nou zo oud of zijn zij nou zo jong..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nu nog af en toe op CC. Zaterdagnacht of zo? Ik zie het in ieder geval weleens voorbijkomen.
Toen hadden wij ook nog jonge koppies hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zag het laatst ook Wat hadden jack en de rest nog jonge koppies. Word ik nou zo oud of zijn zij nou zo jong..
Pulpshow is een beetje Jackass proberen na te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen hadden wij ook nog jonge koppies hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |