quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Karina verwijdert er handmatig eentje als wraak.
Henny heeft genoeg credits, met je pauperbadjas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard? Zag er meer uit als een softe baas.
Playbackshow en miniplaybackshow waren leuk, die wil ik je nog wel geven. Maar verder... nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny heeft genoeg credits, met je pauperbadjas.
Straks ga je jezelf nog Corrie noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huilen en flessen wijn leeg drinken.
Daar wil je niet naar toe.
Hoe niet waaromquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Omdat er geen lamp meer aan het plafond zit?
Volle bak..?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe niet waaromNiet halfbakken snuffen als een watje.
Ik ben niet eens weduwnaar. Nou ja, dat huilen valt ook wel mee trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huilen en flessen wijn leeg drinken.
Daar wil je niet naar toe.
Surpriseshow, Soundmixshow. Keiharde baas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Playbackshow en miniplaybackshow waren leuk, die wil ik je nog wel geven. Maar verder... nee.
Nel Veerkamp is hier jaloers op.quote:
Oh ja die ook. Maar dat is allemaal al jaren geleden. Nu is het een watje. VIND Ik het een watjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Surpriseshow, Soundmixshow. Keiharde baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |