Dat gaat 'm natuurlijk ook niet worden... Het was nog een Oostblokker ook volgens mij... aan de naam te zien.quote:ik zou de nokia eerst willen zien!
verzenden is prima maar mocht ik niet tevreden zijn dan stuur ik de nokia graag terug.
mocht ik tevreden zijn dan ontvang je jouw geld.
groetjes [xxx]
lolz, dat was een typefout, ik zie het nu pas. Maargoed, dat geloof je vast nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
haahahaha en negeriaan ipv nigeriaan, hoe verzin je ze man, fucking hi hi hi hilarisch![]()
Serieus, had het er gister met een neger over en we zaten vette grappen en grollen te maken over Niggeria en dat we daar nog nooit eerder op waren gekomen en en en hilariteit alom!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
haahahaha en negeriaan ipv nigeriaan, hoe verzin je ze man, fucking hi hi hi hilarisch![]()
Ieuw jij praat met negersquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Serieus, had het er gister met een neger over en we zaten vette grappen en grollen te maken over Niggeria en dat we daar nog nooit eerder op waren gekomen en en en hilariteit alom!![]()
![]()
!!!1!!eins!!
Daar moest je gewoon bij zijn, of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Serieus, had het er gister met een neger over en we zaten vette grappen en grollen te maken over Niggeria en dat we daar nog nooit eerder op waren gekomen en en en hilariteit alom!![]()
![]()
!!!1!!eins!!
Volgens mij was het meer sarcastisch bedoeld maar dat maakt niet uit verder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Daar moest je gewoon bij zijn, of niet?
Ik denk hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Daar moest je gewoon bij zijn, of niet?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Goede tip, thxquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef waternet het volgende:
De echte bazen gebruiken Ebay TS.![]()
Kap met die klote marktplaats sjttt... Op ebay heb je nooit dit probleem, heb daar heel veel spullen verkocht en gekocht.
Ja in nigeria kunnen ze dan het geld weer terug laten storten(met wta truucjes) naar hun eigen rekening en soms nog MEER dan het oorspronkelijke bedrag ook. Dus dan ben je je telefoon kwijt en nog een paar ruggen als je pech hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:13 schreef willmuij het volgende:
ik kreeg ook altijd mailtjes dat ik shit naar het buitenland moest versturen. Zeer wazig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |