trainingskoersje bij de B'squote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen eer te behalen? Echt wel![]()
Winst op de nedereindsebergZat als enige B in de kopgroep
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen eer te behalen? Echt wel![]()
Winst op de nedereindsebergZat als enige B in de kopgroep
volgens mij gaat kaas al koerierend al die kantoor gebouwen in en laat hij zijn gps aan staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik mij maar afvragen hoe kaasplankje aan die hoogtemeters komt daar in Rotterdam, maar er zitten gewoon flinke flaws in de GPS data van R'dam. Klimmen van 20%...
Nee. Het zijn gewoon echte segmenten, en die gaan niet door gebouwen heen. Het zijn flaws in de GPS gegevens van Google zelf, niet in de data van Kaas.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:25 schreef dop het volgende:
[..]
volgens mij gaat kaas al koerierend al die kantoor gebouwen in en laat hij zijn gps aan staan.
dus veel flaws en misschien ook nog wel ritjes met de lift
Oh, dat valt een beetje tegen. Van jou had ik wel veracht dat je gewoon die trappen opfietst.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm mijn stravadata in de stad is nog al onderhevig aan gps drift, komt door al die gebouwen denk ik. De totaalafstand komt aardig overeen met wat er op mijn tellertje staat, dit heb ik nl in 't begin een maandje ofzo vergeleken.
Verder maak ik wel behoorlijk hoogtemeters met die bruggen hier, moet er minstens wel 8x over op een dag. Maar ook de liftmeters zitten erbij idd, dus dat zal mss een scheef beeld geven.
Dankjequote:
Precies. Ik ga er ook altijd vanuit dat degenen die er niet zijn niet vanuit weelde thuisblijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
Al deden er 6 mee, jij was er en je won. Proficiat.
pff kasplantjequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef the_critic het volgende:
zojuist even een halfuurtje op de tacx geprobeerd.. Mijn verjaarscadeau.. even testen, afstellen etc.
ppff was weer vergeten hoe verschrikkelijk ik zo een ding vind. Heb gelukkig ook nog een rollenbank, dus kan afwisselen komende winter..
Er moet wel wat gebeuren Critic, het is zomaar meiquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef the_critic het volgende:
zojuist even een halfuurtje op de tacx geprobeerd.. Mijn verjaarscadeau.. even testen, afstellen etc.
ppff was weer vergeten hoe verschrikkelijk ik zo een ding vind. Heb gelukkig ook nog een rollenbank, dus kan afwisselen komende winter..
2 vingers in de neus patroon... van beide handen 1quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Er moet wel wat gebeuren Critic, het is zomaar mei
Ja, de schoenen poetsen en de plinten afstoffen doet ze natuurlijk niet daar. Jij faalt volkomen als neanderthaler, ik merk het al.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo de keuken insleurenGaat jouw vrouw de keuken wel eens uit dan
Wauw mooie afstandquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:46 schreef ddx het volgende:
Vanmorgen wou ik klein rondje maken van denk 80km ofzo, kwam op de pont hier iemand tegen die naar z'n ouders in Voorthuizen ging, na pont stukje kop over kop ivm harde wind en toen maar besloten stukje met hem mee te fietsen.
Stukje werd alleen hele route
En toen alleen terug, had alleen lampjes moeten meenemen want laatste half uur had ik ze eigenlijk wel moeten hebben. (maar gelukkig allemaal fietspad)
Net geen 200km vandaag
Ook al met stickers er op of dat nog niet? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Lorini is weer terug bij de baas, ziet er prachtig uit.
Had 2 snelle jelle's mee, maar die heb ik pas op terugweg genomen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wauw mooie afstandhoe deed je dat met eten of had je daar wel genoeg van mee?
Leuk, vooral de dagen van de proloog, tijdritten en rustdagen lijken me zeer inspirerend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef DeBuffel het volgende:
Vanochtend bij een erg inspirerende bijeenkomst van Tour de Concorde geweest.
Als er genoeg deelnemers gaan zijn, staat er voor komend jaar een flinke uitdaging op het programma.
Dan wil ik de volledige Tour de France gaan fietsen, één dag voor het echte peloton uit, dezelfde etappes, dezelfde afstanden
Is het dan nog steeds een Lorini, of is het nu weer een onvervalste Sensa?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Lorini is weer terug bij de baas, ziet er prachtig uit.
En je kende die persoon eerst niet? Dat is echt wel aardig van hem! Als ik een lange afstand ga fietsen dan neem ik ook een halve liter melk en brinta in een kom + nog wat bruine boterhammen, dan kom ik de eerste 70-80 km wel weer door.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Had 2 snelle jelle's mee, maar die heb ik pas op terugweg genomen.
Halverwege gestopt voor appeltaartje en bij zijn ouders lekkere kop tomatensoep gehad/wat koekjes.
En 's ochtends al goed ontbijt gehad (halve liter melk/brinta)
Het is nu een customkaasbike.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Is het dan nog steeds een Lorini, of is het nu weer een onvervalste Sensa?
Ik heb vandaag in Valkenburg (pleuris eind rijden) weer wat Italiaanse pareltjes gezien. Nee ik bedoel niet die fietsen maar meer wat er op zat.quote:
Hoezo? Gisteren nog geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in Valkenburg (pleuris eind rijden) weer wat Italiaanse pareltjes gezien. Nee ik bedoel niet die fietsen maar meer wat er op zat.
Ennuh, zwart met een subtiel gif-groen lijntje is ook heel mooi hoor. Maar we wachten op de pics van het afgemonteerde resultaat......
Weet ik nog niet, misschien wel is best leuk om zo in de winter een beetje bezig te blijven. Ga jij die fietsen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef Wombcat het volgende:
@DeBuffel: Da's de moeite de TDF voorfietsen.
@ddx: idd aardig van die gast dat je wat bij 'm kon eten, maar je had 'm ook flink geholpen natuurlijk
@MarcoD: leuk tochtje. Ga je ook de Beachchallenge rijden?
Was ik eerst wel van plan, maar nu weet ik het niet zo. In de wintercompetitie (weg) op de Nedereindseberg sta ik nu 2e in het klassement (ondanks dat ik 2 van de 5 wedstrijden heb gemist), dus misschien ga ik me daar op richten. Dan moet ik niet teveel wedstrijden missen en met de kerst zit ik 2 weken op Fuerteventura (absoluut geen straf natuurlijk), dus dan mis ik er alweer 4 (edit: 6 zelfs).quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien wel is best leuk om zo in de winter een beetje bezig te blijven. Ga jij die fietsen dan?
ken iemand die hem in 2012 gereden heeft... Erg bijzondere en gave ervaring als ik het geloven mag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef DeBuffel het volgende:
Vanochtend bij een erg inspirerende bijeenkomst van Tour de Concorde geweest.
Als er genoeg deelnemers gaan zijn, staat er voor komend jaar een flinke uitdaging op het programma.
Dan wil ik de volledige Tour de France gaan fietsen, één dag voor het echte peloton uit, dezelfde etappes, dezelfde afstanden
Leuk dat je in Valkenburg was, het was niet heel druk met Belgen geloof ik hé?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in Valkenburg (pleuris eind rijden) weer wat Italiaanse pareltjes gezien. Nee ik bedoel niet die fietsen maar meer wat er op zat.
Ennuh, zwart met een subtiel gif-groen lijntje is ook heel mooi hoor. Maar we wachten op de pics van het afgemonteerde resultaat......
Maar hoe spuiten ze tegenwoordig? Gewoon laten drogen bij 40 graden of zo en dan nog blanke lak er over? Benieuwd!
http://www.beach-challeng(...)criterium/informatiequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien wel is best leuk om zo in de winter een beetje bezig te blijven. Ga jij die fietsen dan?
Deez http://www.rabobeachchallenge.nlquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.beach-challeng(...)criterium/informatie
Die
Ah, ik vind EPE wel genoeg voor dit seizoen. Daar zal ik ook nog even serieus voor moet trainen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Deez http://www.rabobeachchallenge.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |