Leuk dat je in Valkenburg was, het was niet heel druk met Belgen geloof ik hé?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in Valkenburg (pleuris eind rijden) weer wat Italiaanse pareltjes gezien. Nee ik bedoel niet die fietsen maar meer wat er op zat.
Ennuh, zwart met een subtiel gif-groen lijntje is ook heel mooi hoor. Maar we wachten op de pics van het afgemonteerde resultaat......
Maar hoe spuiten ze tegenwoordig? Gewoon laten drogen bij 40 graden of zo en dan nog blanke lak er over? Benieuwd!
http://www.beach-challeng(...)criterium/informatiequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien wel is best leuk om zo in de winter een beetje bezig te blijven. Ga jij die fietsen dan?
Deez http://www.rabobeachchallenge.nlquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.beach-challeng(...)criterium/informatie
Die
Ah, ik vind EPE wel genoeg voor dit seizoen. Daar zal ik ook nog even serieus voor moet trainen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Deez http://www.rabobeachchallenge.nl
Dan snap ik het wel ja, ook leuk toch!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was ik eerst wel van plan, maar nu weet ik het niet zo. In de wintercompetitie (weg) op de Nedereindseberg sta ik nu 2e in het klassement (ondanks dat ik 2 van de 5 wedstrijden heb gemist), dus misschien ga ik me daar op richten. Dan moet ik niet teveel wedstrijden missen en met de kerst zit ik 2 weken op Fuerteventura (absoluut geen straf natuurlijk), dus dan mis ik er alweer 4 (edit: 6 zelfs).
Gister tegen de 2 bar, best hard eigenlijk. rij met 26 inch geax tattoo light banden, 2,3 inch breed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik vind EPE wel genoeg voor dit seizoen. Daar zal ik ook nog even serieus voor moet trainen.
Op hoeveel bar fiets jij? En welke maat banden?
2 bar is wel veel, ik lees vaak 0.7 tot 1.3 oid. Vorig jaar had ik op EPE teveel druk ook waardoor ik teveel wegzakte (achteraf gezien).quote:
Als je tubeless rij kan dat best, met binnenbanden erin vind ik rond de 1bar wel een beetje weinig. Met EPE wel rond de 1,4 gereden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 bar is wel veel, ik lees vaak 0.7 tot 1.3 oid. Vorig jaar had ik op EPE teveel druk ook waardoor ik teveel wegzakte (achteraf gezien).
Volgens mij heb ik 2.1's. Ik las wel dat er aangeraden wordt om 2.1 voor en 2.35 oid achter te nemen. Misschien koop ik nog wel even zo'n geax. Die zijn niet al te duur.
Neuh, ik rij niet tubeless. Ik ga wel eens kijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:24 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als je tubeless rij kan dat best, met binnenbanden erin vind ik rond de 1bar wel een beetje weinig. Met EPE wel rond de 1,4 gereden.
Gingen gister ook een paar stukken over de weg en het bochtengedrag is dan niet echt optimaal. In het begin had dat wel voordeel kunnen geven, maar de tweede helft was een beetje meer druk best lekker door de snelheid die je kon maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Vooral dit jaar valt het bijzonder goed met het werk te combineren, en de zin is er inmiddels helemaal. Dus ik hoop echt dat het door gaatquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef the_critic het volgende:
uote:
Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef DeBuffel het volgende:
Vanochtend bij een erg inspirerende bijeenkomst van Tour de Concorde geweest.
Als er genoeg deelnemers gaan zijn, staat er voor komend jaar een flinke uitdaging op het programma.
Dan wil ik de volledige Tour de France gaan fietsen, één dag voor het echte peloton uit, dezelfde etappes, dezelfde afstanden
ken iemand die hem in 2012 gereden heeft... Erg bijzondere en gave ervaring als ik het geloven mag.
Gaaf man! Als je de kans en tijd hebt... zeker doen!
lekker 25mm gebruiken.. kun je in voorjaar ook nog gebruiken voor rvv of p-r ofzo..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:18 schreef Patroon het volgende:
Ik ben ff banden voor de winter aan het bestellen. Ik ga voor de Conti Grandprix. Nu kan ik kiezen uit 23 of 25mm. Ik weet dat 25mm past op mijn Koga. Wat zouden jullie doen qua breedte voor de winter? Rolweerstand is geen issue, lekbestendigheid en grip des te meer.
Oeps, dat was de originele versie, hier zoals ie er nu uitziet:quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef ultra_ivo het volgende:
De Somec is wat verbeterd, nu zitten er tenminste onderdelen op die bij het frame passen en doen de derailleurs waar ze voor bedoeld zijn.
[ afbeelding ]
je bent toch 3 weken zomervakantie kwijt.. en daarnaast flink veel tijd kwijt aan sponsoren zoeken, mensen in je omgeving zo gek krijgen om mee te gaan als ondersteunende diensten.. maar wel erg gaaf.. benieuwd naar je ervaring uiteindelijk..quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef DeBuffel het volgende:
[..]
Vooral dit jaar valt het bijzonder goed met het werk te combineren, en de zin is er inmiddels helemaal. Dus ik hoop echt dat het door gaat
Daarnaast vandaag ook nog even met de neus in de boter gevallen. Geloof dat het ook in dit topic voorbij was gekomen, de Skoda - prof voor een dag - actie, door een afvaller ben ik alsnog ingeloot
Dat beloofd een mooi dagje te worden
@Kaasplankje, Frame ziet er al goed uit!
Mooi fietsje zo, jij hebt wel een iel lange stuurpen eh?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dat was de originele versie, hier zoals ie er nu uitziet:
[ afbeelding ]
Mwah, gewoon qua dikte passend in de tijd van de fiets. Zo reden we altijd rond. 't is een 13cm pen, voor een Italiaans frame is dat normaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi fietsje zo, jij hebt wel een iel lange stuurpen eh?
De Somec wordt meer voor het kortere zomerwerk. Af en toe een 200je moet ook wel lukken ermee. Voor het echte werk heb ik andere fietsenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Leuk fietsje Ivo! Waar ga je dees voor gebruiken?
Het kortere werk noem je datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Somec wordt meer voor het kortere zomerwerk. Af en toe een 200je moet ook wel lukken ermee. Voor het echte werk heb ik andere fietsen.
Hmja, eerst eens meemaken. Wellicht volgende keer. Beetje ervaring op doen, zit ook veel puzzel/uitzoek werk in. Kaarthoeken, GPS, route Fibonacci (??) etc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:28 schreef No-P het volgende:
Doe dan de lange afstand bij gold rush... Dacht dat er ook een 8 uurs race was? Wel tof, heb er een van 22 uur gedaan laatst. Bootcamp is voor noobs, maar wel goed als afwisseling.
Fibonacci was een wiskundige en vond de fibonacci spiraal uit (elk getal is de som van de 2 voorgaande getallen) dus je zult iets in die richting kunnen verwachten. Vanuit een beginpunt in steeds grotere cirkels lopen en ergens heel exact moeten uitkomen ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hmja, eerst eens meemaken. Wellicht volgende keer. Beetje ervaring op doen, zit ook veel puzzel/uitzoek werk in. Kaarthoeken, GPS, route Fibonacci (??) etc.
Ik heb een tijdje 35 gedaan. Kost wel een hoop tijd, maar het is wel lekker altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:00 schreef Blik het volgende:
Vanmiddag voor de eerste keer vanaf werk naar huis fietsen, en dan morgenochtend weer terug. 2x40 km. Doel is uiteraard om volgend fietsseizoen op 1 dag op en neer te fietsen.
quote:
Het is voor mij ook de enige manier om nog serieuze km's te maken doordeweeks. Met werk en het naar bed gaan ritueel van de kleine ben ik vaak pas rond 19:30 klaar. Dan heb ik vaak weinig zin meer om de fiets te pakkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 35 gedaan. Kost wel een hoop tijd, maar het is wel lekker altijd.
In de auto/trein heb ik het gevoel dat ik pas thuis ben/klaar met werken ben als ik het huis instap (en andersom, mijn werkdag begint als ik de auto/trein instap), maar op de fiets voelt het alsof mijn werk pas begint als ik onder de douche vandaan kom op het werk en enindigd als ik mijn fietskleding aan sta te trekken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]Stap zo op de fiets, even paar uurtjes toeren.
Tja, ik had ook graag de middag vrij willen nemen voor een mooie rit. Helaas krijg ik net vandaag een belangrijke klant op bezoek, ook nog eens laat in de middag. Dus kom er niet onderuit om netjes te zitten en pootje te geven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]Stap zo op de fiets, even paar uurtjes toeren.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kom net van de gym af...elke dag van de week, derde week op rij nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |