Dan ga ik toch nog ff opzoek naar die post over zondagochtend, croissants en wippen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja sterkte muzas! Nu kun je wel lekker elitair met je pink omhoog fietsen![]()
Patroon, ik zat toch voor dag en dauw al op de fiets voor een nuchter rondje hoor. Straftraining na gisteravond uitgebreid uit eten (in rotjeknor, ik was vlakbij kaasplank aan het zuidplein. M'n nichtje woont daar)
Geen eer te behalen? Echt welquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is het nog steeds einde seizoen, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet fietsen..valt geen eer meer te halen iig.;)
trainingskoersje bij de B'squote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen eer te behalen? Echt wel![]()
Winst op de nedereindsebergZat als enige B in de kopgroep
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen eer te behalen? Echt wel![]()
Winst op de nedereindsebergZat als enige B in de kopgroep
volgens mij gaat kaas al koerierend al die kantoor gebouwen in en laat hij zijn gps aan staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik mij maar afvragen hoe kaasplankje aan die hoogtemeters komt daar in Rotterdam, maar er zitten gewoon flinke flaws in de GPS data van R'dam. Klimmen van 20%...
Nee. Het zijn gewoon echte segmenten, en die gaan niet door gebouwen heen. Het zijn flaws in de GPS gegevens van Google zelf, niet in de data van Kaas.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:25 schreef dop het volgende:
[..]
volgens mij gaat kaas al koerierend al die kantoor gebouwen in en laat hij zijn gps aan staan.
dus veel flaws en misschien ook nog wel ritjes met de lift
Oh, dat valt een beetje tegen. Van jou had ik wel veracht dat je gewoon die trappen opfietst.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm mijn stravadata in de stad is nog al onderhevig aan gps drift, komt door al die gebouwen denk ik. De totaalafstand komt aardig overeen met wat er op mijn tellertje staat, dit heb ik nl in 't begin een maandje ofzo vergeleken.
Verder maak ik wel behoorlijk hoogtemeters met die bruggen hier, moet er minstens wel 8x over op een dag. Maar ook de liftmeters zitten erbij idd, dus dat zal mss een scheef beeld geven.
Dankjequote:
Precies. Ik ga er ook altijd vanuit dat degenen die er niet zijn niet vanuit weelde thuisblijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
Al deden er 6 mee, jij was er en je won. Proficiat.
pff kasplantjequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef the_critic het volgende:
zojuist even een halfuurtje op de tacx geprobeerd.. Mijn verjaarscadeau.. even testen, afstellen etc.
ppff was weer vergeten hoe verschrikkelijk ik zo een ding vind. Heb gelukkig ook nog een rollenbank, dus kan afwisselen komende winter..
Er moet wel wat gebeuren Critic, het is zomaar meiquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef the_critic het volgende:
zojuist even een halfuurtje op de tacx geprobeerd.. Mijn verjaarscadeau.. even testen, afstellen etc.
ppff was weer vergeten hoe verschrikkelijk ik zo een ding vind. Heb gelukkig ook nog een rollenbank, dus kan afwisselen komende winter..
2 vingers in de neus patroon... van beide handen 1quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Er moet wel wat gebeuren Critic, het is zomaar mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |