was dat de hel van ede-wageningen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef Gripper het volgende:
Net een heerlijk MTB tochtje gemaakt in m'n hometown. Alles klopte, lekker weer, bos was gelukkig goed droog, mooie route met veel singeltracks en -zelfs voor mij als local- toch nog enkele onbekende paden.
Daarna broodje bal & bockbier in de kantine van de wielerclub. Lekker die herfst
https://www.strava.com/activities/89959024
Heerlijk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef Gripper het volgende:
Net een heerlijk MTB tochtje gemaakt in m'n hometown. Alles klopte, lekker weer, bos was gelukkig goed droog, mooie route met veel singeltracks en -zelfs voor mij als local- toch nog enkele onbekende paden.
Daarna broodje bal & bockbier in de kantine van de wielerclub. Lekker die herfst
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef Gripper het volgende:
Ja mooi. Goed dat jij ook ff bij de zadels ging kijken. Kon ik mooi ff bij haar het pashokje in duiken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Patroon het volgende:
Ja en dat je bij mijn famke ff mocht voelen of de Castelli broek wel goed zat he
Jij ook weer lekker gereden vandaag las ik, nog altijd aant koersen terwijl de rest vant peloton al bij de haard zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Wombcat het volgende:
Bling bling
Mooi zwart is niet lelijk
Ja, het was ook een klein pelotonquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij ook weer lekker gereden vandaag las ik, nog altijd aant koersen terwijl de rest vant peloton al bij de haard zit.
Is inderdaad een drama, kwam ik laatst ook achter. Mooi tochtje trouwensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vandaag eens een keer naar Duitsland gefietst om daar de boel te verkennen. Man man man wat is daar alles slecht aangegeven zeg, geen knooppunten bord zodat je wat nummertjes kunt volgen. Ik was echt helemaal verdwaald, toen ik naar Nederland wou ging ik ineens weer naar beneden in plaats van weer terug. Toen kwam ik op het idee om richting de zon te fietsen. Uiteindelijk kwam ik op een weg waar ik al eerder kwam en was toen maar weer terug
gefietst via die weg.
Da's wel een beetje de bedoeling, ja. Probleem is alleen dat ik niet zo'n sterke sprint heb. Maar ik zit er iig wel bij de afgelopen paar keer, dus dat schept hoopquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien kan je nog wel een keer winnen zo, dat zou tof zijn.
Geeft ook meteen een goed moraal voor de winter.
Dan moet je niet op de sprint wachten, zorgen dat je erbij zit zonder teveel energieverspilling en dan een half uur voor het eind iedereen gek demarreren, of zo hard gaan rammen op kop dat je de rest de nek afdraait.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel een beetje de bedoeling, ja. Probleem is alleen dat ik niet zo'n sterke sprint heb. Maar ik zit er iig wel bij de afgelopen paar keer, dus dat schept hoop
Daar moet je anders weer aardig met een snij ijzer aan de gang om die draad in de bracketpot weer te zuiveren. Vergeten af te plakken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
die vlekjes zijn lichtreflectie btw want tis hoogglans
Pff ik ram 't er gewoon in, das goede borg. Anders ff frezen bij de FM.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar moet je anders weer aardig met een snij ijzer aan de gang om die draad in de bracketpot weer te zuiveren. Vergeten af te plakken?
Joh, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de sprint wachten, zorgen dat je erbij zit zonder teveel energieverspilling en dan een half uur voor het eind iedereen gek demarreren, of zo hard gaan rammen op kop dat je de rest de nek afdraait.
Kijk, die spuiterd van jou snapt het: ze mag lekker knus op bed bij de radiator liggen om op te drogen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
Nice kolonel.
Sneak preview van de fris gespoten Lorini gekregen, morgen is ze hier.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
quote:
In Sneek zeggen we over Leeuwarden altijd: 't was niks, 't is niks en het zal niets wordenquote:
das wel kut man.. gelukkig einde seizoen. wel sterkte en beterschap natuurlijk!quote:
Als ik dat zou zeggen had iedereen er wel wat over gezegd...<insert Calimero uitroep>.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mooi. Goed dat jij ook ff bij de zadels ging kijken. Kon ik mooi ff bij haar het pashokje in duiken.
Ja dit. Hoewel ik mss nog teruggebeld kan worden door chirurgie want de breuk gaat dwars door t gewricht (pip). Maar die lagen al naast hun vrouw toen ik binnenkwamquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:34 schreef kaasplankje het volgende:
Zal hooguit een week of 6 gips zijn denk ik. Wel vervelend muzas. Beterschappies.
Ja sterkte muzas! Nu kun je wel lekker elitair met je pink omhoog fietsenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:21 schreef Patroon het volgende:
Sterkte Muzas! Einde seizoen is het nu voor ons allemaal he
Is het nog steeds einde seizoen, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet fietsen..valt geen eer meer te halen iig.;)quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik zat anders voor dag en dauw al op de fiets voor een nuchter rondje hoor. Straftraining na gisteravond uitgebreid uit eten (in rotjeknor, ik was vlakbij kaasplank aan het zuidplein. M'n nichtje woont daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |