Kijk, die spuiterd van jou snapt het: ze mag lekker knus op bed bij de radiator liggen om op te drogen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
Nice kolonel.
Sneak preview van de fris gespoten Lorini gekregen, morgen is ze hier.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
quote:
In Sneek zeggen we over Leeuwarden altijd: 't was niks, 't is niks en het zal niets wordenquote:
das wel kut man.. gelukkig einde seizoen. wel sterkte en beterschap natuurlijk!quote:
Als ik dat zou zeggen had iedereen er wel wat over gezegd...<insert Calimero uitroep>.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mooi. Goed dat jij ook ff bij de zadels ging kijken. Kon ik mooi ff bij haar het pashokje in duiken.
Ja dit. Hoewel ik mss nog teruggebeld kan worden door chirurgie want de breuk gaat dwars door t gewricht (pip). Maar die lagen al naast hun vrouw toen ik binnenkwamquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:34 schreef kaasplankje het volgende:
Zal hooguit een week of 6 gips zijn denk ik. Wel vervelend muzas. Beterschappies.
Ja sterkte muzas! Nu kun je wel lekker elitair met je pink omhoog fietsenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:21 schreef Patroon het volgende:
Sterkte Muzas! Einde seizoen is het nu voor ons allemaal he
Is het nog steeds einde seizoen, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet fietsen..valt geen eer meer te halen iig.;)quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik zat anders voor dag en dauw al op de fiets voor een nuchter rondje hoor. Straftraining na gisteravond uitgebreid uit eten (in rotjeknor, ik was vlakbij kaasplank aan het zuidplein. M'n nichtje woont daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |