Dus wat hebben we geleerd? Vanavond netjes om 4:00 naar bedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij sliep ik uiteindelijk om half 6 dus zespo. TV kijken en nog een beetje uitrusten dan maar
Kan hij dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:01 schreef Latert het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gister weer eens stukje heb meegekregen... en ik moest best even gniffelen toen Sonja Barend vertelde dat Pauw iemand alle hoeken van de kamer kan laten zien
quote:
Lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus wat hebben we geleerd? Vanavond netjes om 4:00 naar bed
Toen ging mijn wekker al bijna.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij sliep ik uiteindelijk om half 6 dus zespo. TV kijken en nog een beetje uitrusten dan maar
Dit lijkt me wel zo iets voor Corrie, dat een kerel vraagt 'hey maar jij zuigt toch ook onder de dekens?'.quote:
Nee joh, als je een keer kritiek hebt op een dronken pool die je hele schuurdak laat affikken haat je toch ook niet alle Polen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
nu denkt iedereen dat ik vrouwen haat ofzo
Rare vooroordelen heb jij over mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo iets voor Corrie, dat een kerel vraagt 'hey maar jij zuigt toch ook onder de dekens?'.
En dat ze dan d'r stofzuiger gaat pakken.
Net voor ik in slaap viel hoorde ik volgens mij de buurman weggaanquote:
Ja vooral alle vrouwen denken dat nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
nu denkt iedereen dat ik vrouwen haat ofzo
Helemaal niet. Louis gebruikt nog de juiste woorden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Het Engels van Van Gaal is maar net ietsjes beter dan dat van Rob Geus
Double windows? Volgens mij is dat niet goed hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet. Louis gebruikt nog de juiste woorden.
Dat moest double glass windows zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Double windows? Volgens mij is dat niet goed hoor.
Volgens mij is de term double glazing, maar jij zult het wel weer beter weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moest double glass windows zijn.
Nou nou, poeh poeh.
Oh op tvgids stond het dacht ik niet, alleen half 8. Ik heb even op teletekst gekeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
in de Veronica gids stond er gewoon bij dat de wedstrijd om 8 uur begint.
Kom naar pleintje joh mafjurk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de term double glazing, maar jij zult het wel weer beter weten.
Ja kom dan, gek! Met je obstinate bui.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom naar pleintje joh mafjurk.
Glazing is volgens mij glazuur voor over een taart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kom dan, gek! Met je obstinate bui.
OOK ja. Beterweter ben je toch hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Glazing is volgens mij glazuur voor over een taart.
Maar goed. Met je gare badjas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat en kom wat aardiger terug, gek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
Ik moet nog even Edgar spotten bij de Plus.
Niet te tof gaan doen nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat en kom wat aardiger terug, gek.
Heb je het wel bij de servicebalie gevraagd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
die is er nooit.
ik vroeg het een keer, toen keken ze me aan alsof ik gek was
Iemand verdient inderdaad een kopschopper bij hem thuisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wil die mongool met zijn politie sensor dat fukkin' ding uitzetten
Zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
Prem zou in Rusland allang weggestopt zijn in een Goelag.
Arjan heeft het geschreven dus het klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk klopt je signature niet helemaal: rook is een beetje onzin, zou 'roken' moeten zijn.
Misschien moest het 'rookvlees' zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arjan heeft het geschreven dus het klopt.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen.
Dat staat er niet, er staat 'rook'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:26 schreef arjan1112 het volgende:
het is rookverbod dus taalkundig klopt het wel
Ja precies, het eerste wat ik zag was een 'bijna goal'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Ik zie alleen maar Turken in de aanval sinds hij op het voetbal staat.
Hey Liesje, alles goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Liesje, alles goed?Ja prima! En met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja veel nuttiger dingen zijn er niet over te zeggen he?quote:![]()
Ik ben gewoon druk bezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ja veel nuttiger dingen zijn er niet over te zeggen he?
Dweiltje erbij met al die hete Turkboys.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Goed, effe kijken, tot in de rust of zo.
Multitasken want ik ben ook op internet aan het kijken.quote:
Oh dat lukt mij ook nog net, maar multitasken is verder niet zo mijn ding geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Multitasken want ik ben ook op internet aan het kijken.
Vrouwen zeggen dat ze juist wel kunnen multitasken over het algemeen.quote:
Ik ken weinig vrouwen die dat kunnen hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
vrouwen doen altijd 7 dingen tegelijk
Vrouwen zeggen wel meer soms.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen dat ze juist wel kunnen multitasken over het algemeen.
Ik zeg ook niet dat ze het ook daadwerkelijk kunnen.quote:
Nou ik zag er eentje die was best leuk, Inan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dweiltje erbij met al die hete Turkboys.
Zonder veters...... tsssk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Vrouwedingetje voor Liesje, vandaag voorlopig voor het laatst iets leuks voor mezelf gekocht, een paar laarzen.
[ afbeelding ]
Ja ik zat me net te bedenken dat ik soms wel eens de neiging heb meerdere dingen tegelijkertijd te doen. Dat zijn nooit succesverhalen zeg maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het ook daadwerkelijk kunnen.
Laarzen met vetersquote:
Nu willen we die verhalen ook horen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zat me net te bedenken dat ik soms wel eens de neiging heb meerdere dingen tegelijkertijd te doen. Dat zijn nooit succesverhalen zeg maar.![]()
Oh mooi zeg! Leuk hakje ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Vrouwedingetje voor Liesje, vandaag voorlopig voor het laatst iets leuks voor mezelf gekocht, een paar laarzen.
[ afbeelding ]
Ja niet plat en ook niet te hoogquote:
Had ik vroeger, zwarte met gele vetersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook van die Dr. Martens tot aan je knie kopen.
Bij mij trekt het alweer weg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb een bruine kop. Na Spanje ff zonneplanken. Nou dat heb ik geweten (heb zo'n ding thuis). Ben in slaap gevallen en een zware pijnlijke jeuk afgelopen nacht. Komt goed.
Ik moet bijvoorbeeld als ik aan het koken ben, in de keuken blijven. Dat doe ik vaak niet. Dat gaat wel eens mis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu willen we die verhalen ook horen natuurlijk.
Pics.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
morgen de kapper bellen.. donderdag eens naartoe.. want dinsdag naar spanje
kan echt niet zo met dat haar
Ik heb ook nog wat laarzen die ik moet inlopen maar daar heb ik nooit zin in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja niet plat en ook niet te hoogVan de week maar even uitlopen. Ze passen wel, maar een klein beetje strak. Maar een maat groter is weer te groot.
Waar ga je heen in Spanje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
morgen de kapper bellen.. donderdag eens naartoe.. want dinsdag naar spanje
kan echt niet zo met dat haar
Ik had ze vanmiddag in huis aan, maar ik heb laminaat dus het maakt wel wat lawaaiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat laarzen die ik moet inlopen maar daar heb ik nooit zin in.
Misschien vind ik het wel lekker lopen. Weet jij niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is er mis met die laarzen? Jij hoeft ze toch niet aan?
Staat je vast goed, hoge hakkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel lekker lopen. Weet jij niet.
Mee too, maar deze wil ik proberen vast te houden. Voor mijn huid(zikte) was Spanje een full code green. Zit de volgende al in te plannen (feb 2014).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij trekt het alweer weg.Had in Spanje wel een beetje kleur gekregen.
Wat heb je dan? Psoriasis ofzo? Kan me wel voorstellen dat zon goed kan doen bij een moeilijke huid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mee too, maar deze wil ik proberen vast te houden. Voor mijn huid(zikte) was Spanje een full code green. Zit de volgende al in te plannen (feb 2014).
Of een man die zegt dat hij goed is met zijn vingers en dan blijkt dat hij van die miniatuurschepen in flessen maakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo iets voor Corrie, dat een kerel vraagt 'hey maar jij zuigt toch ook onder de dekens?'.
En dat ze dan d'r stofzuiger gaat pakken.
Bingo, Ik ben in het verkeerde land geboren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Psoriasis ofzo? Kan me wel voorstellen dat zon goed kan doen bij een moeilijke huid.
jaren geleden ben ik in Benidorm geweest. Dat was toen een beetje Oh Oh Cherso, geen idee of dat nu nog steeds is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Drugshond het volgende:
Als ik naar Alicante ga, is Benidorm dichtbij. Manhatten van Spanje. Met de bus voor 25 euro op en neer. Ik ben eigenlijk allang aan het plannen.
Heb je dat wel eens meegemaakt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of een man die zegt dat hij goed is met zijn vingers en dan blijkt dat hij van die miniatuurschepen in flessen maakt.
Jij mag mee, maar niet naar binnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij mag ook mee want onder de 12 krijg je korting.
Ik wil daar alleen maar bejaarden pesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
jaren geleden ben ik in Benidorm geweest. Dat was toen een beetje Oh Oh Cherso, geen idee of dat nu nog steeds is.
Ja er zitten daar ook veel bejaarden die overwinterenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil daar alleen maar bejaarden pesten.
Zoveel mooie steden. Praag schijnt ook heel mooi te zijn. Of Wenen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen wil, maar ik wil opzeker weer weg. Wilde eigenlijk heel graag naar Istanbul maar volgens Yv is dat niet heel handig als vrouw alleen. Bummer want het leek me fantastisch.
Schiedam schijnt ook mooi te zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel mooie steden. Praag schijnt ook heel mooi te zijn. Of Wenen?
Valencia....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen wil, maar ik wil opzeker weer weg. Wilde eigenlijk heel graag naar Istanbul maar volgens Yv is dat niet heel handig als vrouw alleen. Bummer want het leek me fantastisch.
Nee, maar vind die schepen is flessen wel altijd heel tof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens meegemaakt?
Weet je wat ook heel mooi is, Amsterdamquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schiedam schijnt ook mooi te zijn.
Praag, is schitterend.... een stad om in te trouwen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Salzburg geweest, dat was ook heel mooi, was echt een verrassing voor mij. En Wenen vond ik ook geweldigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Praag is mijn tweede keuze, na Istanbul, maar ik wil graag in het voorjaar en een beetje aangename temperatuur en zon. Naja ik zie wel, misschien Italie ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
In Praag is het dan mooi toch? Of hoe warm wil je het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag is mijn tweede keuze, na Istanbul, maar ik wil graag in het voorjaar en een beetje aangename temperatuur en zon. Naja ik zie wel, misschien Italie ofzo.
Florence! Kun je lekker eten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag is mijn tweede keuze, na Istanbul, maar ik wil graag in het voorjaar en een beetje aangename temperatuur en zon. Naja ik zie wel, misschien Italie ofzo.
Dit was toch jouw eerste keer Spanje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde hoewel ik echt een beetje mijn hart verloren heb aan Spanje graag een ander land.
Was jaren geleden al 'in'. Dus of het dan hipster is weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor iedereen altijd over Praag.
Lijkt me daardoor echt een hipsterstad.
Warmer dan het dan in Nederland is in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Praag is het dan mooi toch? Of hoe warm wil je het?
Liever iets aan de kust. Verder ben ik helemaal niet kritisch natuurlijk.quote:
Dan is het retro.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Was jaren geleden al 'in'. Dus of het dan hipster is weet ik niet.
Ja maar jij was er nog in 1800.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Was jaren geleden al 'in'. Dus of het dan hipster is weet ik niet.
Napels. Ben ik geweest kun je ook de blauwe grotten bezoeken. En Capri.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Warmer dan het dan in Nederland is in ieder geval.
[..]
Liever iets aan de kust. Verder ben ik helemaal niet kritisch natuurlijk.
Waar ligt dat nou weer?quote:
Ja, hoewel vroeger ook wel eens een dagje geweest. Maar dan kan je toch nog wel verliefd worden? Liefde op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was toch jouw eerste keer Spanje?
Oh, dat heb ik toen gezien. Iedereen stijf van de drugsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:12 schreef Latert het volgende:
[..]
2 klikken met google.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kazantip
Oh wow, dat ziet er mooi uit zeg! Napels lijkt me op zich wel wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Napels. Ben ik geweest kun je ook de blauwe grotten bezoeken. En Capri.
[ afbeelding ]
Op Capri ben ik nog ontzettend verbrandEen dag in bed gelegen en mijn reisgenoot maar met koude handdoeken slepen.
Ja dat bedoel ik, dat je daarom ineens zo verkocht bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, hoewel vroeger ook wel eens een dagje geweest. Maar dan kan je toch nog wel verliefd worden? Liefde op het eerste gezicht.
Ik heb in de vakantie de serie nog gezien op RTL telekids om 4 uur snachtsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
Ik heb wel een keer Bassie en Adriaan in Spanje gezien met die reis door Europa.
Was achteraf gezien allemaal EEG propaganda.
Syrië? Zuid-Soedan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ach er zijn zoveel mooie plekken Liesje. Anders eens in TRV kijken? Misschien zie je wel iets waar je echt nooit aan had gedacht?
Sinds ik terug ben heb ik ongeveer alle actieve topics in TRV gelezen, speur ik internet af naar mooie plekjes en gister betrapte ik mezelf er zelfs op dat ik op waarbenjijnu vakantiefilmpjes van wildvreemden zat te kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ach er zijn zoveel mooie plekken Liesje. Anders eens in TRV kijken? Misschien zie je wel iets waar je echt nooit aan had gedacht?
Daarom kwam Sinterklaas met de Zwarte Pieten naar Nederland. Die laatste komen straks het land niet meer inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
Ik heb wel een keer Bassie en Adriaan in Spanje gezien met die reis door Europa.
Was achteraf gezien allemaal EEG propaganda.
Tja dat is het nadeel, kost een hoop geld allemaal. Maar de voorpret vond ik ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben heb ik ongeveer alle actieve topics in TRV gelezen, speur ik internet af naar mooie plekjes en gister betrapte ik mezelf er zelfs op dat ik op waarbenjijnu vakantiefilmpjes van wildvreemden zat te kijken.
Ja het heeft me echt een beetje te pakken.
Maar eerst maar weer sparen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar de voorpret vond ik ook altijd leuk.
Nee, bij jullie is iedereen zijn auto gejat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Hier is nooit getoeter. Ik woon in een nette buurt denk ik
Nee lul, mijn auto staat er nog toevallig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, bij jullie is iedereen zijn auto gejat.
Wat ben jij een sadclown zeg. Ik word helemaal depressief van jou.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef arjan1112 het volgende:
Vakantie is gewoon kut. Tenzij je ergens een jaar blijft
Ga je op vakantie je bent er net, en je kan weer terug.. nou leuk
Jij gaat altijd een dag op vakantie ofzo? Als je ergens 2 weken bent is dat toch mooi zat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef arjan1112 het volgende:
Vakantie is gewoon kut. Tenzij je ergens een jaar blijft
Ga je op vakantie je bent er net, en je kan weer terug.. nou leuk
Lupo. Toevallig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef Tem het volgende:
Maar goed, dan hebben we het ook over een VW Fox
Ja anders kan ik toch niks drinken? En met de auto is het ook iets van een uur en een kwartier merkte ik laatst toen ik meereed met iemand, dus qua tijd scheelt het niet eens zoveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef arjan1112 het volgende:
Je hebt een auto? waarom dan met de trein naar r'dam
Met 20 bier op kan ik niet eens meer lopen manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
ow
hm
mag je geen auto rijden dan met 20 bier op?
Technisch gezien mag je dan ook niet fietsen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
ow
hm
mag je geen auto rijden dan met 20 bier op?
Als ik 7 biertjes op heb dan kan ik niet meer goed rijden hoor. Sowieso rijd ik niet met iets op. Nooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
onzin je kan er makkelijk 7 drinken, en als je dan moet blazen mag je gewoon doorrijden
watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
onzin je kan er makkelijk 7 drinken, en als je dan moet blazen mag je gewoon doorrijden
Ja dat heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Was een keer een test bij blik op de weg.. een gast zat bier te drinken.. en elke keer blazen.. pas bij de 9de mocht ie niet meer gaan rijden
Altijd een shock hoeveel troep je hebt als je verhuist he? Zal bij jullie nog wel veel erger zijn omdat jullie allemaal kinderspullen hebben.quote:
Pokkewerk he? Je weet nooit goed hoeveel zooi je verzameld hebt tot het allemaal in dozen moet.quote:
Alles in 1 doos?quote:
Ik heb de eerste al scheldend over straat horen lopen. Geweldigquote:
Moet je zeggen: hey doe mij broodje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste al scheldend over straat horen lopen. Geweldig
Omdat dat moet van zijn vriendin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk niet heel erg strak en modern eigenlijk. Veel licht hout en gezellige freubels enzo.
Was van plan nog een Lahmacun te gaan halen net na het eindsignaal. Is nog 1 tentje open tot 12 uur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je zeggen: hey doe mij broodje.
Ja, en dan zo'n grote zware eettafel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik denk veel hout. Beetje van dat robuuste werk. parket op de vloer.
Ja, en ik moest zondag de kledingkast alvast uit elkaar halen dat is ook zo'n onmogelijk ding.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pokkewerk he? Je weet nooit goed hoeveel zooi je verzameld hebt tot het allemaal in dozen moet.
Moet er nog veel aan het huis gebeuren of kunnen jullie er zo in? Wanneer ga je over?
Duh, alsof mannen iets gezellig kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat moet van zijn vriendin.
Maar 1 antwoord mogelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duh, alsof mannen iets gezellig kunnen maken.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik denk veel hout. Beetje van dat robuuste werk. parket op de vloer.
Mooiquote:
Oh en nu dus overal stapels kleding nog? Qua klussen valt het wel mee zo te horen. En een bad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en ik moest zondag de kledingkast alvast uit elkaar halen dat is ook zo'n onmogelijk ding.
We moeten verven, wat elektra werk en er moet een bad komen. De rest komt wel als we er zitten, we hebben niet veel tijd eigenlijk.
Tegenwoordig niet echt meer hoor. Anders zou ik ook bij de coole mensen horenquote:
Damn. Dat is het dus. Bij hipsermeisjes doe ik me altijd als een vegetariër voor, maar dat schijnt dus niet meer te werkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet echt meer hoor. Anders zou ik ook bij de coole mensen horen
Sowieso je anders voordoen werkt niet he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn. Dat is het dus. Bij hipsermeisjes doe ik me altijd als een vegetariër voor, maar dat schijnt dus niet meer te werken
Daar zal het aan liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn. Dat is het dus. Bij hipsermeisjes doe ik me altijd als een vegetariër voor, maar dat schijnt dus niet meer te werken
Bij sommige mensen welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso je anders voordoen werkt niet he?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggen inderdaad.
Werd mij laatst aangeraden om dat te doen. Maar dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel![]()
Maar het was maar een flauw garpje.
Hoe wou jij precies anders gaan doen dan je bent met je ontzettende Cnorrie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd mij laatst aangeraden om dat te doen. Maar dat kan ik niet.
Dit wordt binnenkort mijn nieuwe signature.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
Godver overgiet mezelf met bier
heel me shirt zeiknat
Dat doe ik alleen bij anderen. Is veel leuker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
heel me shirt zeiknat
picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
heel me shirt zeiknat
Voor dat laatste, vrolijk doen als ik het niet ben. Omdat mensen je leuker vinden/eerder aanspreken als je vorlijk bent/doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe wou jij precies anders gaan doen dan je bent met je ontzettende Cnorrie?
Die gooien ook emmers pis over elkaar bij Normaal concerten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
het is alleen leuk als je een boer uit de achterhoek bent
Je kan jezelf aanleren iets vaker vrolijk te zijn. Dan doe je je niet anders voor dan dat je bent. Zodra je je opzichtig anders gaat gedragen, dan merken anderen dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor dat laatste, vrolijk doen als ik het niet ben. Omdat mensen je leuker vinden/eerder aanspreken als je vorlijk bent/doet.
Hoe kun je je dat nou aanleren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanleren iets vaker vrolijk te zijn. Dan doe je je niet anders voor dan dat je bent. Zodra je je opzichtig anders gaat gedragen, dan merken anderen dat.
Uiteraard kost dit wel tijd om je gedrag aan te passen, je veranderd niet van de ene op de andere dag.
Ik dacht ik zeg het maar nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij schijnt een massaverkrachter te zijn.
Vrolijk doen werkt sowieso niet, prikken mensen snel doorheen. Beter kan je zorgen dat je gewoon vrolijk bent, is voor jezelf ook prettig. (In het algemeen, slaat niet specifiek op jou)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor dat laatste, vrolijk doen als ik het niet ben. Omdat mensen je leuker vinden/eerder aanspreken als je vorlijk bent/doet.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanleren iets vaker vrolijk te zijn. Dan doe je je niet anders voor dan dat je bent. Zodra je je opzichtig anders gaat gedragen, dan merken anderen dat.
Uiteraard kost dit wel tijd om je gedrag aan te passen, je veranderd niet van de ene op de andere dag.
Situaties creëren waar je blij van wordt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kun je je dat nou aanleren?
[..]
Ik dacht ik zeg het maar niet
Nee man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
ja de assistent doet het werk.. en de coach zit met zijn stropdas op zijn kantoor
Beetje moeilijk. Maar goed doet er verder ook niet toequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Situaties creëren waar je blij van wordt?
Ik weet niet wie dat tegen je gezegd hebt, of je het daarmee eens bent en of je daar ook iets aan wilt veranderen.quote:
Zit ook in kleine dingetjes he? Tuurlijk heb je niet overal invloed op maar er zijn altijd kleine dingen waar je wel invloed op hebt. Het kopen van een paar nieuwe laarzen bijvoorbeeld. (Niet dat ik weet of shoppen voor jou werkt hoor, voor mij doet dat niets, een stuk fietsen daarentegen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje moeilijk. Maar goed doet er verder ook niet toe
Nee jij bent een mopperkont.quote:
Dat was meer omdat ik niks anders meer had wat er nog een beetje toonbaar uitzagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het kopen van een paar nieuwe laarzen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |