Dus wat hebben we geleerd? Vanavond netjes om 4:00 naar bedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij sliep ik uiteindelijk om half 6 dus zespo. TV kijken en nog een beetje uitrusten dan maar
Kan hij dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:01 schreef Latert het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gister weer eens stukje heb meegekregen... en ik moest best even gniffelen toen Sonja Barend vertelde dat Pauw iemand alle hoeken van de kamer kan laten zien
quote:
Lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus wat hebben we geleerd? Vanavond netjes om 4:00 naar bed
Toen ging mijn wekker al bijna.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Volgens mij sliep ik uiteindelijk om half 6 dus zespo. TV kijken en nog een beetje uitrusten dan maar
Dit lijkt me wel zo iets voor Corrie, dat een kerel vraagt 'hey maar jij zuigt toch ook onder de dekens?'.quote:
Nee joh, als je een keer kritiek hebt op een dronken pool die je hele schuurdak laat affikken haat je toch ook niet alle Polen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
nu denkt iedereen dat ik vrouwen haat ofzo
Rare vooroordelen heb jij over mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo iets voor Corrie, dat een kerel vraagt 'hey maar jij zuigt toch ook onder de dekens?'.
En dat ze dan d'r stofzuiger gaat pakken.
Net voor ik in slaap viel hoorde ik volgens mij de buurman weggaanquote:
Ja vooral alle vrouwen denken dat nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
nu denkt iedereen dat ik vrouwen haat ofzo
Helemaal niet. Louis gebruikt nog de juiste woorden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Het Engels van Van Gaal is maar net ietsjes beter dan dat van Rob Geus
Double windows? Volgens mij is dat niet goed hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet. Louis gebruikt nog de juiste woorden.
Dat moest double glass windows zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Double windows? Volgens mij is dat niet goed hoor.
Volgens mij is de term double glazing, maar jij zult het wel weer beter weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moest double glass windows zijn.
Nou nou, poeh poeh.
Oh op tvgids stond het dacht ik niet, alleen half 8. Ik heb even op teletekst gekeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
in de Veronica gids stond er gewoon bij dat de wedstrijd om 8 uur begint.
Kom naar pleintje joh mafjurk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de term double glazing, maar jij zult het wel weer beter weten.
Ja kom dan, gek! Met je obstinate bui.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom naar pleintje joh mafjurk.
Glazing is volgens mij glazuur voor over een taart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kom dan, gek! Met je obstinate bui.
OOK ja. Beterweter ben je toch hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Glazing is volgens mij glazuur voor over een taart.
Maar goed. Met je gare badjas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat en kom wat aardiger terug, gek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
Ik moet nog even Edgar spotten bij de Plus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |