SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
We zijn allemaal druk aan het sportenquote:
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje stout de laatste dagen
ik heb vakantie en ik word steeds zo laat wakker dat ik geen tijd meer heb om te ontbijten omdat het al ruim lunchtijd is
dus mijn lijstjes zijn niet zo netjes
of nou ja, eigenlijk wel maar dan opgeschoven
de eettijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaat
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
Dat maakt toch niets uit johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
ja van niemand specifiekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjes
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja van niemand specifiekgewoon van de wereld
maar goed, vakantie is vakantie hoor
ik ga niet om 8 uur opstaan alleen omdat ik dan kan ontbijten
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijd
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritmequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
en zo laat ga ik ook niet naar bed hoorlekker zo tussen 23.00 en 24.00 naar bed en daar nog een filmpje kijken of lekker lang lezen
ik moet gewoon echt even bijslapen geloof ikwant normaal word ik vanzelf eerder wakker
Dat uitslapen tot na noen echter nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijd
ja ik normaal dus ook niet, zelfs na een avond stappen ben ik normaal rond half 10 toch echt wel wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat uitslapen tot na noen echter niet
Ik kan het al niet meer tenzij ik mezelf van het padje heb gezopen de avond te voren, en ik was echt koningin van de langslapers
oh dat red ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritme
Werken. Maar dat is ook een sportquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We zijn allemaal druk aan het sporten
Ik zweer bij de aquajog-badpakken van Decathlon... Deze dus: http://www.decathlon.nl/tikan-zwart-blauw-badpak-id_8216208.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil net naar aquafitness maar ik besef me net dat dat helemaal geen optie is met mijn oude badpakken
Ik hup zo mijn tieten er uit
iemand een adresje voor (goedkope) badpakken met een beugelbhgebeuren er in?
Koop je ze niet te groot dan? Ik heb tien jaar gezwommen en als je een maat te groot koopt, verslappen ze heel snel. En als ze heel goedkoop zijn, is de kwaliteit soms ook niet alles misschien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx
met gewone badpakken gaat het de eerste weken maar na een paar keer wassen verliezen ze zoveel stevigheid
Ik moet nu al opletten bij gewoon rustig baantjes zwemmen
toen waren ze niet te groot maar nu gelukkig welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koop je ze niet te groot dan? Ik heb tien jaar gezwommen en als je een maat te groot koopt, verslappen ze heel snel. En als ze heel goedkoop zijn, is de kwaliteit soms ook niet alles misschien?
Edit: en dus nooit, nooit in de wasmachine he! Op de hand met alleen lauw water of een klein beetje fijnwasmiddel.
Nope, maar ik vond het ook al zo vreemd dat FatSecret daar zo raar over doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weet hier iemand trouwens de echte calorische waarde van rauwe kipfilet? Mijn fatsecret geeft te ver uiteenlopende antwoorden
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weet hier iemand trouwens de echte calorische waarde van rauwe kipfilet? Mijn fatsecret geeft te ver uiteenlopende antwoorden
Maar wel lekkerequote:
het was geen biokip neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...
Dat moet ik proberen te onthouden, volgens mij kom ik bij FatSecret op veel meer kcal uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...
biokip zit ook water in, en biokip is óók plofkip....quote:
Amerikaanse app. Die stoppen alles vol suikerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet ik proberen te onthouden, volgens mij kom ik bij FatSecret op veel meer kcal uit.
Ik denk dat ik die opruiming heb gemist danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog een berg waterijsjes gekocht met 35% korting. Waaronder mijn favoriete smoothie ijsjes van 35 kcal per stuk. Fijn want die lagen al maanden niet meer in het schap dus ik was dubbel blij.
Ik vind het badk van 5,95 van Decathlon trouwens erg fijn. Ik heb er nu een keer of 20 in geaquajogd en hij heeft geen stevigheid verloren. Hij heeft geen voorgevormde cups maar door de hoge rug zit het bij mijn borsten stevig genoeg.
SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
wow!!! Ben jij zo klein trouwens?SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.disclaimer
1.63quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wow!!! Ben jij zo klein trouwens?
SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.![]()
![]()
En eend is een ukje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
nou man! Twee maten minder op je pens!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1.63Maar 3.4 kg afgevallen en een heleboel cm's minder van mij
Ik weet. ik kan hoelahoepen met mn bh'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou man! Twee maten minder op je pens!!
eindbaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet. ik kan hoelahoepen met mn bh'sdat slinkt in omvang ook mee.
25quote:
zou kunnen, als je een beetje kan crawlenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
25
2.5 kilometer binnen een uur zwemmen trek ik echt niet hoor
een paar jaar geleden ging ik voor het eerst met een vriendin zwemmen die altijd aan wedstrijd zwemmen gedaan had en ze vroeg 'heb je noot leren zwemmenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou kunnen, als je een beetje kan crawlen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Zeester het volgende:
Die centimeters is echt onwerkelijk! Wat goed gedaan zeg!
Schrok er zelf ook wel een beetje van hoor; wist dat ik wel aardig was geslonken maar zoveel... pfff.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had het nog niet gezien maar die cm zijn echt![]()
![]()
ja!
Ja, maar je bent (no offence want goed gedaan!) niet zo heel veel kilo's kwijt, dat maakt het verschil nog indrukwekkender! Het is dus écht een kwestie van strakker worden, en dat is wel echt gaaf!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Schrok er zelf ook wel een beetje van hoor; wist dat ik wel aardig was geslonken maar zoveel... pfff.
Maar ik heb wel 8 weken lang 3x in de week gesport, op 3 avonden uit eten + drankje na vreselijk netjes binnen de lijntjes gegeten en echt bewust bezig geweest. Er was ook wel duidelijk verschil te zien in de groepen en ook binnen onze groep.
Klopt. Focus ligt ook niet op gewichtsverlies, maar fitter, strakker en gezonder worden. Ik ga dan ook gewoon verder (vanaf zondag want knie en helft niet mee kunnen doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, maar je bent (no offence want goed gedaan!) niet zo heel veel kilo's kwijt, dat maakt het verschil nog indrukwekkender! Het is dus écht een kwestie van strakker worden, en dat is wel echt gaaf!
Wauw!SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
Ik vind die nadruk op fitter, gezonder en strakker trouwens heel goed. Het is toch een vorm van collectieve waanzin, dat volledig afgaan op een cijfertje op de weegschaal.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wauw!
Ik vind die nadruk op fitter, gezonder en strakker trouwens heel goed. Het is toch een vorm van collectieve waanzin, dat volledig afgaan op een cijfertje op de weegschaal.
Als je al een esthetisch doel hebt, dan is op centimeters afgaan veel zinvoller dan op gewicht, toch? Ik merk aan mezelf dat ik gewoon van mijn gewicht kan balen terwijl ik wéét dat ik slanker en strakker ben. Waanzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
strakker mag er van mij dan zelfs nog af
Daar is bij ons de afgelopen weken ook zo op gehamerd, dat het niet alleen maar moet draaien om het getal op de weegschaal maar er zoveel meer is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je al een esthetisch doel hebt, dan is op centimeters afgaan veel zinvoller dan op gewicht, toch? Ik merk aan mezelf dat ik gewoon van mijn gewicht kan balen terwijl ik wéét dat ik slanker en strakker ben. Waanzin.
maar ik vind het esthetische doel ook waanzin want ook alleen maar ingegeven door de maatschappijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je al een esthetisch doel hebt, dan is op centimeters afgaan veel zinvoller dan op gewicht, toch? Ik merk aan mezelf dat ik gewoon van mijn gewicht kan balen terwijl ik wéét dat ik slanker en strakker ben. Waanzin.
Uhuh, de gouden helpende vraag: "Gaat dit me nu echt blijer maken?"quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
En ook niet vergeten: blij zijn met jezelf. Dat vind ik net zo belangrijk om naar te streven als gezond en fit zijn. Het is namelijk ook waanzin om af te slanken tot je einddoel en nog steeds niet tevreden te zijn. En het is ook waanzin om toe te geven aan allerlei verleidingen die je op de korte termijn een fijn gevoel geven maar op de lange termijn een waardeloos gevoel. Dus dat probeer ik mezelf in te prenten als ik me niet tof voel, als ik geen zin heb om te sporten, of als ik een vreetkick op voel komen.
Dat is ook een belangrijke reden dat ik vitamine D slik. Als ik me moe voel en minder energiek, dan ga ik me al gauw lamlendig voelen en ook slecht over mezelf. En dan ga ik weer minder sporten en slechter eten, et cetera.
en hoe zit het met je linker kant?SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Die is nog dikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe zit het met je linker kant?
![]()
Ik keek als meisjedatalvanafhaar4eopzwemleswasennietgestoptismetminimaaldriekeerindeweekzwemmentothaar14e ook vreemd op van hoe ontzettend veel volwassenen amper kunnen zwemmen. Vriendlief heeft dat ook. Die kan niks anders dan de schoolslag met zijn hoofd boven water en heeft een betere conditie dan ik, maar toch zwem ik hem voorbij. Puur door een betere techniek (crawlen inderdaad, maar ook afwisselen tussen buik en rug en gewoon met je hoofd in het water...). Zwemmen wordt zo veel fijner als je aan de slag gaat met de techniek. Je gaat harder, maar het kost ook minder moeite en je kunt het langer volhouden... Ik weet niet waar je woont, maar wil anders best een keer mee om je er bij te helpenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een paar jaar geleden ging ik voor het eerst met een vriendin zwemmen die altijd aan wedstrijd zwemmen gedaan had en ze vroeg 'heb je noot leren zwemmen'
Nu, jaren later, krijg ik geen water meer binnen dus dat is al een dikke dikke pre
ik zwem in de bejaardenbaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn SQ!
Hier is het echt prut en de hoofdoorzaak is dat ik echt veel en veel te moe ben... Vannacht ook weer een uur wakker meg een kind terwijl ik al aardig op mijn tandvlees liep.
Nu dus bloedchagrijnig wegens te weinig slaap en omdat ik zometeen ipv een uur te gaan hardlopen terug mijn bed in ga. Maar slaap heeft nu echt even prioriteit.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, mensen, het is Fat Shaming Week!
http://www.takepart.com/a(...)pid=tp-ptnr-upworthy
mag ik ook mee??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Dan organiseren Tink en ik gewoon een DieetclubzwemdagIk heb ook jarenlang op zwemmen gezeten, elk weekend wedstrijden pffff. Ben er op mijn 15e mee gestopt, want toen waren school, vriendinnen en vriendjes leuker.
Ik meld me alvast aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Dan organiseren Tink en ik gewoon een DieetclubzwemdagIk heb ook jarenlang op zwemmen gezeten, elk weekend wedstrijden pffff. Ben er op mijn 15e mee gestopt, want toen waren school, vriendinnen en vriendjes leuker.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook jarenlang op zwemmen gezeten, elk weekend wedstrijden pffff. Ben er op mijn 15e mee gestopt, want toen waren school, vriendinnen en vriendjes leuker.
die naomi wolf quote is echt goed!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Helaas denk ik dat een groot deel van manlijk fok vrolijk mee zou doen aan zo'n weekquote:“A cultural fixation on female thinness is not an obsession about female beauty but an obsession about female obedience.”
Kijk eens bij de lokale reddingsbrigades! Die hebben vaak ook wel trimzwemclubs voor volwassenen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Tink, ik heb wat reguliere zwemdiploma's maar kan ook alleen met de schoolslag zwemmen. Ik heb wel eens gekeken naar lessen waarin er gefocust wordt op het verbeteren van techniek, maar zulke lessen lijken er niet te zijn voor volwassenen?
ik ga gelijk ff in mijn hoekje zitten!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom doen zwembaden eigenlijk niets aan dit soort fenomenen? Ik zie al jarenlang hier mensen klagen dat ze wel willen zwemmen, maar dat het domweg niet leuk/effectief is omdat je achter de kletsende permanentjes aan moet sukkelen. Die je ook nog eens boos aan gaan kijken als je een borstcrawl probeert et doen omdat hun haar dan nat wordt. Er moet onderscheid komen in zwembaden tussen banen om te socializen/beetje je stramme spieren bewegen en mensen die willen sporten. Want ik ga ook al niet meer zwemmen vanwege de bejaarde kletsers. Volgens mij kunnen zwembaden veel meer geld verdienen als ze meer op de sportende vrijetijdszwemmer richten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan ook alleen schoolslag
Mijn techniek is echt fout want ik doe echt iets aparts met mijn benen... naja
de bejaardenbaan zuigt wel haaaaaard ja
ik wil daar altijd mensen slaan
Die banen waren er ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:22 schreef roos85 het volgende:
Hier in het zwembad hebben ze in ieder geval een baan voor snelle zwemmers en een borstcrawlbaan.
Erg fijn om de oudjes te ontwijken
bij mijn zwembad hebben ze 3 banen en die gaan dan op tempoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom doen zwembaden eigenlijk niets aan dit soort fenomenen? Ik zie al jarenlang hier mensen klagen dat ze wel willen zwemmen, maar dat het domweg niet leuk/effectief is omdat je achter de kletsende permanentjes aan moet sukkelen. Die je ook nog eens boos aan gaan kijken als je een borstcrawl probeert et doen omdat hun haar dan nat wordt. Er moet onderscheid komen in zwembaden tussen banen om te socializen/beetje je stramme spieren bewegen en mensen die willen sporten. Want ik ga ook al niet meer zwemmen vanwege de bejaarde kletsers. Volgens mij kunnen zwembaden veel meer geld verdienen als ze meer op de sportende vrijetijdszwemmer richten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zouden stroom moeten zetten op de randen of zo om ervoor te zorgen mensen er niet blijven hangen.
Claudia, je zit vol goede ideeënquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zouden stroom moeten zetten op de randen of zo om ervoor te zorgen mensen er niet blijven hangen.
Je woont waar ik woon?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zwembad is een gemeente ding en dat merk je aan alles
de balie mensen zijn onaardig en niet zo slim..
Het is vies
niemand doet zijn werk serieus (gisteren 2 kindjes die bommetjes doen tussen de mensen die baantjes zwemmen en de badmeester zegt niks)
En de tijden zijn inderdaad onmogelijk
Ja, jouw zwembad wil ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd, wat een ellende allemaal zeg
Ons zwembad
Ik heb zelden zo'n treffende karakterisering van gemeentediensten gelezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zwembad is een gemeente ding en dat merk je aan alles
de balie mensen zijn onaardig en niet zo slim..
Het is vies
niemand doet zijn werk serieus (gisteren 2 kindjes die bommetjes doen tussen de mensen die baantjes zwemmen en de badmeester zegt niks)
En de tijden zijn inderdaad onmogelijk
eindhoven?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jouw zwembad wil ik ookKom je waarschijnlijk ook bekende zwemmers tegen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n treffende karakterisering van gemeentediensten gelezen.
Hier kost zwemmen 3,40 per keer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef Barreltje het volgende:
Eindhoven?
ik vond het een doolhof
en kneiter duur!
Dat ziet er goed uit! Laatste keren dat ik met plezier heb gezwommen was ook via de uniquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort het universitair zwembad maar 's uitproberen als ik op de campus ben.
[ afbeelding ]
50m bad
http://www.independent.co(...)factory-7578100.html
jah hier is het ook iets van 4 eur geloof ik.. maar in dat pieter hoogenband zwembad was het 8 euro ofzo!?!quote:
Oh lekker danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die banen waren er ookMaar daar zwommen ook bejaarden
Er was niemand die toezicht hield.
8 euro voor een uurtje baantjes trekken? wow!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef Barreltje het volgende:
jah hier is het ook iets van 4 eur geloof ik.. maar in dat pieter hoogenband zwembad was het 8 euro ofzo!?!
Het is geen 8 euro hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef Barreltje het volgende:
jah hier is het ook iets van 4 eur geloof ik.. maar in dat pieter hoogenband zwembad was het 8 euro ofzo!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen 8 euro hoor![]()
Je zit er helemaal naast.
juh.. zoiets jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, wow!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
8 euro voor een uurtje baantjes trekken? wow!
Dus dat is dat tientje min die 2 euro korting = 8 euro pp voor baantjes trekkenquote:Studentenkorting
Op dinsdagavond kunnen studenten tussen 18.00 en 22.00 uur met korting baantjes komen zwemmen op vertoon van de OV-studentenkaart. Zij krijgen het hele jaar door ¤ 2,00 korting.
jup!quote:
ik ben al een tijdje geen student meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, ik kom op Barreltje's 8 euro uit!
[..]
Dus dat is dat tientje min die 2 euro korting = 8 euro pp voor baantjes trekken
nee die trainen in een apart afgesloten trainingsbadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jouw zwembad wil ik ookKom je waarschijnlijk ook bekende zwemmers tegen
Stadspas dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef Barreltje het volgende:
ik ben al een tijdje geen student meer
quote:Houders van de Eindhovense stadspas kunnen op maandagmiddag vanaf 13.00 uur voordelig zwemmen in Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep. Zij betalen dan slechts ¤ 2,30 entree op vertoon van hun stadspas. Deze actie is niet geldig in schoolvakanties, op feestdagen en in de maanden juli en augustus.
je mot geen dagkaart willen neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eindhoven?
ik vond het een doolhof
en kneiter duur!
Heb je ook baantjes-trek-kaartjes dan? Want dat zie ik zo niet tussen de tarieven staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
je mot geen dagkaart willen needoolhof is het niet, juist een enorm lange hal
Een passe partout nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je ook baantjes-trek-kaartjes dan? Want dat zie ik zo niet tussen de tarieven staan.
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort het universitair zwembad maar 's uitproberen als ik op de campus ben.
[ afbeelding ]
50m badopsplitsbaar in 2x25
http://www.independent.co(...)factory-7578100.html
ook dat is alleen zo tussen half acht en 9 's avonds....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup!
en dan "mag "je in een achteraf 50 m zwembadje, waar "de groten der aarde"in inzwemmen.. want het grote /officiele bad is in gebruik voor waterpolo/kunstzwemmen/schoonspringen/etc
Ik wil een keer naar jouw zwembad. Gewoon, omdat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook dat is alleen zo tussen half acht en 9 's avonds....
mijn zwembad wordt zwartgemaakt![]()
jah.. ik ga geen 7 keer zwemmen in 1 weekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dan betaal je eenmalig 55 euro en 2 euro bijbetaling per keer. Heb je er in 7 keer uit.
11 euroquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar jouw zwembad. Gewoon, omdat.
onze openingstijden :quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt jammer dat zwemmen zo duur is. Ik zou het graag naast het sporten in de sportschool doen, ongeveer een keer in de week of in de twee weken. Maar dat kost én behoorlijk veel geld én het kan eigenlijk alleen op woensdagavond. De enige andere optie is dinsdagavond van 21-22 uur. Wie heeft er dan in hemelsnaam nog zin om te zwemmen?
Daarom ook één keer.quote:
Zwembaden verdienen het meest aan verhuur van bassins aan clubs en verenigingen. De vrije zwemmen hier zijn echt om te janken, tussen tien en elf, tussen drie en vijf en je mag in je handjes knijpen omdat je op vrijdagavond tussen tien en elf gebruik mag maken van het wedstrijdbad. En dan vragen ze zich serieus af waarom er zo weinig mensen komen zwemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom doen zwembaden eigenlijk niets aan dit soort fenomenen? Ik zie al jarenlang hier mensen klagen dat ze wel willen zwemmen, maar dat het domweg niet leuk/effectief is omdat je achter de kletsende permanentjes aan moet sukkelen. Die je ook nog eens boos aan gaan kijken als je een borstcrawl probeert et doen omdat hun haar dan nat wordt. Er moet onderscheid komen in zwembaden tussen banen om te socializen/beetje je stramme spieren bewegen en mensen die willen sporten. Want ik ga ook al niet meer zwemmen vanwege de bejaarde kletsers. Volgens mij kunnen zwembaden veel meer geld verdienen als ze meer op de sportende vrijetijdszwemmer richten.
Je kunt zelfs in het weekeinde!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
onze openingstijden :
http://www.rijswijk.nl/zwembad/vrijzwemmen-en-banenzwemmen
![]()
dinsdags gewoon de HELE dag banenzwemmen!
mja ik ga nooit 's avondsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt zelfs in het weekeinde!
Maar de avondtijden vallen ook wat tegen, zo te zien?
In de VS zwom ik gratis bij een Highschool omdat dat van de gemeenschap was en je er dus als burger al belasting voor had betaald. Hun redenatiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
8 euro voor baantjes trekken. Wow.![]()
![]()
Ik kan volgens mij voor 1.50(gbp) hier tussen de middag baantjes gaan trekken.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de VS zwom ik gratis bij een Highschool omdat dat van de gemeenschap was en je er dus als burger al belasting voor had betaald. Hun redenatie
Oh, ik denk dat scholen gewoon open zijn, toch? Ook al worden die ook door de regering betaald, maar zijn de noodzakelijke diensten. Zo'n zwembad is dan weer niet echt noodzakelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
al zal je dan nu al een tijdje niet mogen zwemmen??
Wat een vreemde manier van redeneren houden die Amerikanen er wat financiën betreft toch op na. De hele maatschappij heeft 'last' van zieke mensen maar die moeten (vaak) alles zelf betalen. Een paar mensen zwemmen en dat betalen ze wel met zijn allen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de VS zwom ik gratis bij een Highschool omdat dat van de gemeenschap was en je er dus als burger al belasting voor had betaald. Hun redenatie
Alle énorme musea in Washington DC zijn ook gratis. Je wandelt er naar binnen en als je na 10 min denkt: nah.... dan wandel je er weer uit en wandel je de volgende binnen. En we hebben het hier niet over kleine knusse musea hè, dit zijn énorme musea waar bijv een Concorde aan het plafond hangt (Air & Space museum).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een vreemde manier van redeneren houden die Amerikanen er wat financiën betreft toch op na. De hele maatschappij heeft 'last' van zieke mensen maar die moeten (vaak) alles zelf betalen. Een paar mensen zwemmen en dat betalen ze wel met zijn allen.
Maar goed, dat ze daar niet met geld om kunnen gaan lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeh, ik wil ook nog eens een panda zienVoor die dombo's zijn uitgestorven. Seriously, waarom moeten we die soort nou zo nodig in stand houden behalve om hun cuteness? Ze zijn geen prooi en toch zijn ze te dom om nu eigen soort in stand te houden
![]()
wel je rechter dan he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
Spier boven knie is overbelast. .. mwehnet een goede massage gehad en even rust houden dus.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zwem graag 's avondsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt jammer dat zwemmen zo duur is. Ik zou het graag naast het sporten in de sportschool doen, ongeveer een keer in de week of in de twee weken. Maar dat kost én behoorlijk veel geld én het kan eigenlijk alleen op woensdagavond. De enige andere optie is dinsdagavond van 21-22 uur. Wie heeft er dan in hemelsnaam nog zin om te zwemmen?
Heb je ooit overwogen om na een half uur van baan te wisselen? Niemand verplicht je om een heel uur in dezelfde baan te liggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mijn zwembad hebben ze 3 banen en die gaan dan op tempo
ik ga alleen net te langzaam om een uur in de tweede baan vol te houden
Daar zwemmen mensen tenminste wel serieus
Zoals ik zei: als je je techniek verbetert, ga je makkelijker, hou je het langer vol en heb je er wrs ook meer plezier in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb alleen diploma A en kom ook echt niet (snel) vooruit.
Ach is ook niet nodig voor het zwemmen dat ik doe.
Ligt aan je zwembad, in Tilburg kon het wel. Nu ik in Rijen woon, heb ik geen idee. Moet het zwembad daar nog even gaan ontdekken. Krijg er wel helemaal zin van om te zwemmen! Waar woon je ook weer? Kan het in de 'zwemscene' wel even navragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Tink, ik heb wat reguliere zwemdiploma's maar kan ook alleen met de schoolslag zwemmen. Ik heb wel eens gekeken naar lessen waarin er gefocust wordt op het verbeteren van techniek, maar zulke lessen lijken er niet te zijn voor volwassenen?
Bij ons in de sportschool zijn alle avondlessen van 7 tot 8 en van 8 tot 9. Ik denk dat dat wel overeenkomt met het tijdstip waarop de meeste mensen nog willen/kunnen sporten. Als ik gesport heb eet ik daarna nog wat (iets eiwitrijks) en daarna ben ik héél wakker. Het zou voor mij op zo'n avond dus ver na middernacht worden voor ik naar bed ging en 's ochtends tussen 6 en 7 zijn de kinderen alweer wakker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik zwem graag 's avondsMaar ik rijd dan ook paard van 21-22 uur... Heerlijk, daarna lekker warm douchen en meteen je bed in! En als je een dure sportschool hebt, hebben die vaak ook een zwembad. Voor een vriendinnetje was dat goedkoper dan zwemmen in een zwembad en sporten in de sportschool én er waren geen megatrage oude mensen, maar wel goede begeleiding.
Oh, deze over het hoofd gezien. Ik woon in Amsterdam! En graag!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:
Ligt aan je zwembad, in Tilburg kon het wel. Nu ik in Rijen woon, heb ik geen idee. Moet het zwembad daar nog even gaan ontdekken. Krijg er wel helemaal zin van om te zwemmen! Waar woon je ook weer? Kan het in de 'zwemscene' wel even navragen
Oef, da's vanuit Rijen wel een eindje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, deze over het hoofd gezien. Ik woon in Amsterdam! En graag!
rijen! hihahoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oef, da's vanuit Rijen wel een eindje...
quote:
Ow vastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:
Zoals ik zei: als je je techniek verbetert, ga je makkelijker, hou je het langer vol en heb je er wrs ook meer plezier in.
Dat zou zonde zijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Das eco, anders moet je het weggooien!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Telt het nog, als het tot 200 graden is verhit en onder een laagje caramel zit?
Even gequote voor Sq en haar tarte tartin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het bijna beangstigend hoe zeer ik weer in the zone zit. Een soort besef van, okee, dit is echt de laatste kans om niet op obesevrouwen zwangerschapssport te moeten ooit. Burn ALL the fat!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Voor hem wel, voor jou nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een onzin, ik zei gisteren nog dat ik inclusief die tarte tatin onder de 1700 kcals was geblevenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Even gequote voor Sq en haar tarte tartin.
Serieus zo weinig? In dat geval zeg ik: Oke, als het binnen je kcal's past en je hoeft daarna niet een paar dagen van de suiker af te kicken, vooral doen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Niet net doen alsof ik hompen slagroomtaart en zakken pepernoten zit te verstouwen he, zoiets is maar 250 kcal
Dat is niet veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Niet net doen alsof ik hompen slagroomtaart en zakken pepernoten zit te verstouwen he, zoiets is maar 250 kcal
Ik maakte 'm zelf light, gewoon zuinig doen met de boter en suiker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Serieus zo weinig? In dat geval zeg ik: Oke, als het binnen je kcal's past en je hoeft daarna niet een paar dagen van de suiker af te kicken, vooral doen!
Recept btw?
Heerlijk juist! Ik kon met een mooie duik bijna 50 meter onder water zwemmen toen ik een jaar of 12 was. Maar als getrainde synchroonzwemster kon ik m'n adem dan ook een minuut inhouden ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Zeester het volgende:
In Amsterdam waar ik eerst aquafit deed was daarna altijd een les 'slagverbetering'. En dat waren heel veel knappe mannen!
Ik kan ook niet hard zwemmen, of borst crawl. Ik heb 2 jaar schoolzwemmen over mijn b-diploma gedaan omdat ik niet van het startblok durfde te duiken (mijn moeder heeft haar neefje verloren toen ze klein was aan een gebroken nek door in ondiep water fuiken, dat verhaal heeft ze iets te vaak verteld waardoor ik nooit durfde te duiken). Heb het uiteindelijk gehaald maar ik heb daarna dus echt nooit meer gedoken. Ben op m'n 27e nog steeds van de bommetjes eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik wilde dit gisteren al posten, maar wilde me niet er mee bemoeien, maar ik zie jou alleen maar dingen posten als dat het weekend is en je wijn hebt gedronken, dat je wijn hebt gedronken want vakantie, oreo's want ongesteld en nu weer Milka, of dat je lekker hebt gedanst, maar dat er echt nog wel wat af mag. Zou het niet helpen om een keer alle rotzooi te laten staan, want blijkbaar lukt het zo niet zo goed om af te vallen? (niet als aanval bedoelt, maar het begint me gewoon heel erg op te vallenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Ik vond die reep milka gisteren eigenlijk ook maar weinig kcal hebben.
Wel 500kcal, maar als je de rest van de dag inderdaad weinig gegeten hebt valt het nog reuze mee (en nee niet gezond en ook niet iets om vaker te doen).
Hmm 2 a 3 maanden geleden had je dat mogen zeggen maar de afgelopen maanden ging het echt super en heb ik mij netjes aan alles gehouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wilde dit gisteren al posten, maar wilde me niet er mee bemoeien, maar ik zie jou alleen maar dingen posten als dat het weekend is en je wijn hebt gedronken, dat je wijn hebt gedronken want vakantie, oreo's want ongesteld en nu weer Milka, of dat je lekker hebt gedanst, maar dat er echt nog wel wat af mag. Zou het niet helpen om een keer alle rotzooi te laten staan, want blijkbaar lukt het zo niet zo goed om af te vallen? (niet als aanval bedoelt, maar het begint me gewoon heel erg op te vallen)
Wijn is geen rotzooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wilde dit gisteren al posten, maar wilde me niet er mee bemoeien, maar ik zie jou alleen maar dingen posten als dat het weekend is en je wijn hebt gedronken, dat je wijn hebt gedronken want vakantie, oreo's want ongesteld en nu weer Milka, of dat je lekker hebt gedanst, maar dat er echt nog wel wat af mag. Zou het niet helpen om een keer alle rotzooi te laten staan, want blijkbaar lukt het zo niet zo goed om af te vallen? (niet als aanval bedoelt, maar het begint me gewoon heel erg op te vallen)
quote:
Dat was ik ook al weer helemaal vergeten....zou de Lidl dat ook gewoon verkopen? Volgende keer eens op letten.quote:
Volgens mijn moeder is die heel waterig. Ik ben fan van de biologische van AH.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was ik ook al weer helemaal vergeten....zou de Lidl dat ook gewoon verkopen? Volgende keer eens op letten.
Jaaa! Dieetclubzwemdag!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Karnemelk moet juist helemaal niks in, is zo al lekker genoegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
De lidl, aldi en alle winkels hebben karnemelk... lekker met roosvicee of vieze chemische ranja
Toen ik op school zat nog wel en ik heb ook zwemles buiten school gekregen. Toen mijn zusje (2 jaar jonger) haar C had was ik nog bezig met A. Ik was denk ik wel 8 toen ik klaar was met zwemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht dat iedereen goed leerde zwemmen op schoolBestaat schoolzwemmen eigenlijk nog wel?
[..]
Karnemelk moet juist helemaal niks in, is zo al lekker genoegIk koop het zelden, want je kan er niet zo heel veel mee behalve opdrinken en blijkbaar coleslaw maken
en oh ja, pannenkoeken met karnemelk zijn ook èrg lekker! In het beslag dus hè, niet er over heen. Als ik bij mijn ouders lunch heb ik karnemelk
Die hebben vaak Boerenland karnemelk.
Je kunt er kip in marineren voor zelfgemaakte chicken nugets. ik heb het zelden in huis, want verder lust het niemand hier. Maar ik hoor net dat er nog over is van het marinerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht dat iedereen goed leerde zwemmen op schoolBestaat schoolzwemmen eigenlijk nog wel?
[..]
Karnemelk moet juist helemaal niks in, is zo al lekker genoegIk koop het zelden, want je kan er niet zo heel veel mee behalve opdrinken en blijkbaar coleslaw maken
en oh ja, pannenkoeken met karnemelk zijn ook èrg lekker! In het beslag dus hè, niet er over heen. Als ik bij mijn ouders lunch heb ik karnemelk
Die hebben vaak Boerenland karnemelk.
sowwiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjeen, ik heb na jouw D geen trek meer in mijn eigen D.
waar baseer je dat dan op?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ben ook maar gestopt om te zeggen dat ik een uur gehoepeld, gedanst, of jillian heb gedaan want daar werden jullie ook niet goed van.
Zwemles is gebaseerd op in leven blijven als je in het water pleurt, niet op het aanleren van een zeer verfijnde zwemtechniekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In sommige gezinnen ıs dat de zwemles. ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwemles is gebaseerd op in leven blijven als je in het water pleurt, niet op het aanleren van een zeer verfijnde zwemtechniek
ik haalde mijn zwemdiploma op mijn tiende wegens bizarre watervreesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Toen ik op school zat nog wel en ik heb ook zwemles buiten school gekregen. Toen mijn zusje (2 jaar jonger) haar C had was ik nog bezig met A. Ik was denk ik wel 8 toen ik klaar was met zwemmen.
de verfijnde technieken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sommige gezinnen ıs dat de zwemles. ..
Jouw puntje is kapot...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sommige gezinnen ıs dat de zwemles. ..
Stomme swype snapt mijn 3 peinspuntjes niet.quote:
Ik las 'penispuntjes'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stomme swype snapt mijn 3 peinspuntjes niet.
Je kind in het water pleuren...quote:
Peinspuntjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:
wees dan eens wat concreter, vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kind in het water pleuren...
Nee, op de i... (ik zet de puntjes op de i, hihi)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehe... En ik dacht dat ik een dirty mind hadquote:
Ooooooh, jah daar mikte ik op een accent... maar dat mocht ook al niet zo zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, op de i... (ik zet de puntjes op de i, hihi)
Had je deze nog gezien trouwens? OUD / Bofkontje van het jaar verkiezingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Whehe... En ik dacht dat ik een dirty mind had
Nu moet ik niet uitleggen waarom ik moest lachen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien trouwens? OUD / Bofkontje van het jaar verkiezing
Heb zelfs een note gehad in dat topic
Awwwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien trouwens? OUD / Bofkontje van het jaar verkiezing
Heb zelfs een note gehad in dat topic
ikeaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ikmprefabgordijnen kan kopen? Van die dingen met lussen of ringen er al in.
Hema en Kwantum hebben er een paar van 1.40 breed. Is dat te breed voor een kozijn van 88 cm?
nee, dat is zelfs aan de krappe kant, maar kan net.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ikmprefabgordijnen kan kopen? Van die dingen met lussen of ringen er al in.
Hema en Kwantum hebben er een paar van 1.40 breed. Is dat te breed voor een kozijn van 88 cm?
ligt er aan, die met haken wel. Een ringengordijn plooien is echter een onmogelijke opgavequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, Ikea![]()
Het is om de inhoud van onze gangkast aan het zicht te onttrekken, dus als het net past vind ik het prima. Die prefabdingen zijn ook niet geplooid natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Per paar? Goh, leerzaam dit. Bijna een eigen topic waardIk wil in ieder geval geen haken, dat is railtechnisch heel onpraktisch.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ents/Textiles/10700/quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Per paar? Goh, leerzaam dit. Bijna een eigen topic waardIk wil in ieder geval geen haken, dat is railtechnisch heel onpraktisch.
Ja, daar zat ik net naar te kijken. Zo te zien is Mariam wel iets voor ons.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ents/Textiles/10700/
Dan ben je evenveel geld kwijt. Hier heb je er een gratis tafelkleed bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik net naar te kijken. Zo te zien is Mariam wel iets voor ons.
Bij Hema en Kwantum koop je ze per stuk trouwens.
Dat bedacht ik ook al. En Ikea heeft waarschijnlijk meer keuze in rails zodat ik dat allemaal tegelijk kan kopen. Plus Ikea natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je evenveel geld kwijt. Hier heb je er een gratis tafelkleed bij
hallo dansende febe!quote:
Ik ook, ik gooi vaak een beetje sojasaus door de sladressing. Maar dit was lekkerder dan met sojasaus omdat ketjap lekker dikkig wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ik vaak met sojasaus Zeester! Ik heb echt een sojasaus tik...
Hmmm, schiet mij niet zo snel wat binnen en mn oudeoude vegakookboek heeft ook geen bijzondere tips omtrent eiwit. Wel hilarische menu's, dat welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
Christus ik zit vooool!!
En toch mijn cal. niet gehaald
ook mijn eiwitten niet en dat word wel een beetje een ding
iemand een niet voor de handliggende vegetarische eiwitbom tip? (niet voor de handliggend zodat de kans dat ik hem nog niet ken groter is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx! Die heb ik nog nooit gemaakt maar het zijn praktisch sperziebonen dus dat moet goed komenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:17 schreef Zeester het volgende:
Zat in edamame niet heel veel eiwit voor een groente?
Euhm, neeuh, neeeeneeee, tochnihoor!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx! Die heb ik nog nooit gemaakt maar het zijn praktisch sperziebonen dus dat moet goed komen
Oppermijlpaal!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
Atldag. 69,8. Geen 70er meer. Mhuahahahaha
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
Atldag. 69,8. Geen 70er meer. Mhuahahahaha
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/eiwitten.aspx Noten, paddestoelen, peulvruchten. Lekker kikkererwtenhoumous maken voor op je brood een idee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
Christus ik zit vooool!!
En toch mijn cal. niet gehaald
ook mijn eiwitten niet en dat word wel een beetje een ding
iemand een niet voor de handliggende vegetarische eiwitbom tip? (niet voor de handliggend zodat de kans dat ik hem nog niet ken groter is)
Volgens mij verdient dit ook eenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo dansende febe!
ik ben er nog wel heur, maar ik werk me de pleuris en dan heb ik 's avonds meestal geen zin meer in computeren, en op mn vrije dag ook niet echt...
eten gaat ok, ik doe weekboodschappen, maak keurige bakjes met makreel/kip/noten/groente voor mee naar school, gewicht is stabiel, ik wandel af en toe. nog steeds niks gehoord over proefschrift van mn promotor, en ik moet nodig afstuderen, maar op dit moment tel ik af naar de herfstvakantieniet echt bijgelezen dus, sorry!
The mental image...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor DE
Ik val af. Ondanks dat ik al 4 dagen "niet geweest" ben.
Ken je nagaan. Als die mudslide in beweging komt
Hmmz, zo lastig ja? Ik heb altijd van die 'kook 250 ml water en pleur dit pakje erin'-puree. Dat doe ik gewoon in de waterkoker, dan meet ik kokend water af en dan pleur ik dat zakje erdoor. Niks melk, pannetje en overkoken...Overigens vind ik het ook echt goor, maar als ik gepofte zoete aardappel eet, wil vriendlief dit nog wel eens nemen, omdat hij absoluut niet van zoete aardappels houdt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeh, een deel van mijn avondeten was heerlijk. Een gevulde puntpaprika met knoflook, ui, tonijn, tomaatblokjes, halfgedroogde tomaatjes en groene olijven![]()
Ik ben echt gedold door de aardappelpuree though. Ik had puree uit een pakje wegens kastopruiming maar daar moest ik helemaal melk en water voor koken. Wat natuurlijk overkookte. En sowieso de lucht van gekookte melk![]()
Het was niet te vreten en ik had onderhand in hetzelfde tijdsbestek gewone aardapels kunnen koken. Wat een onzinprodukt zeg.
De Tinabeau-zwemlesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef BananaPancake het volgende:
Ik wil ook zwemles van Tink en Isabeau
Vandaag had ik een salade bij de ah gekocht met een 35% korting sticker. Wil ik m in mn pauze opeten, is t gewoon echt niet goed meer. Echt een lucht kwam eruit iewl.
Onder de 70? Ik denk niet dat dat reëel is eigenlijk. Is ook niet nodig, met netjes onder de 75 zou ik al heel tevreden zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:57 schreef douche-eendje het volgende:
Dank voor het mee -en.
Tink, dat gaat jou ook lukken. Je hebt al zoveel bereikt, echt respect daarvoor!
Het tevreden zijn is ook belangrijk. .. en volgens mij ben je ook wat langer dan mijn 1, 63quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Onder de 70? Ik denk niet dat dat reëel is eigenlijk. Is ook niet nodig, met netjes onder de 75 zou ik al heel tevreden zijnDan heb ik een gezond gewicht. Bovendien vind ik mezelf al best leuk zoals ik ben.
Deed hij ook mee aan fatshamingweek?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef Barreltje het volgende:
bwuh.. BMI..
ik had laatste een discussie met iemand die vond dat vrouwen een BMI van 24 of minder moesten hebben.. omdat je anders geen mooi lichaam hebt..
hmm..
I LOVE my curves!
mooi niet dat ik ooit een bmi van 24 wil.. dan heb ik hangtieten en geen kont meer!![]()
jah jah dat is gechargeerd.. maar zijn visie ook
deserteurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik was jullie gewoon helemaal kwijtIk vond het al zo absurd stil, al dagen het topic niet omhoog in MyAt!
Nee! Ik ben gewoon netjes doorgegaan. Inmiddels weer batterijen in mijn weegschaal en ondanks vandaag ongesteld netjes op gewicht. Ik zit wel op een plateau, denk ik, maar daar kan ik prima mee levenquote:
je bent er toch ook bijna?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee! Ik ben gewoon netjes doorgegaan. Inmiddels weer batterijen in mijn weegschaal en ondanks vandaag ongesteld netjes op gewicht. Ik zit wel op een plateau, denk ik, maar daar kan ik prima mee leven
O yeah baby!quote:
Doet ze goed! Respect.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, kennelijk is er een hele rel ontstaan om deze foto omdat het dikkemensen haatzaaierij zou zijn
Ik ben fel tegen dikke mensen bashen, maar je kan het best overdrijven
Op die manier kan je achter alles wel wat zoekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, kennelijk is er een hele rel ontstaan om deze foto omdat het dikkemensen haatzaaierij zou zijn
Ik ben fel tegen dikke mensen bashen, maar je kan het best overdrijven
Omdat ze moeders met overgewicht zou afkraken door te zeggen dat ze geen excuus hebben en er ook zo uit zouden moeten zienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doet ze goed! Respect.
En waarom dit dikkemensenhaatzaaierij zou zijn, ontgaat me volledig
Eerlijk is eerlijk: bij mij is het er maar een, en ik ben niet half zo hot als zij, maar ik vind het ook meer inspiratie. Het idee dat het over is na (een) kind(eren) is wel erg deprimerendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ze moeders met overgewicht zou afkraken door te zeggen dat ze geen excuus hebben en er ook zo uit zouden moeten zien
Ik zie het meer als een inspiratie, zo van; het HOEFT niet over te zijn na drie kinderen, met veel dedicatie kun je òòk als moeder nog gewoon hot stuff zijn.
Kijk maar naar jou![]()
ik begin gewoon niet aan kinderenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: bij mij is het er maar een, en ik ben niet half zo hot als zij, maar ik vind het ook meer inspiratie. Het idee dat het over is na (een) kind(eren) is wel erg deprimerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |