SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
We zijn allemaal druk aan het sportenquote:
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje stout de laatste dagen
ik heb vakantie en ik word steeds zo laat wakker dat ik geen tijd meer heb om te ontbijten omdat het al ruim lunchtijd is
dus mijn lijstjes zijn niet zo netjes
of nou ja, eigenlijk wel maar dan opgeschoven
de eettijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaat
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
Dat maakt toch niets uit johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
ja van niemand specifiekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjes
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja van niemand specifiekgewoon van de wereld
maar goed, vakantie is vakantie hoor
ik ga niet om 8 uur opstaan alleen omdat ik dan kan ontbijten
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijd
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritmequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
en zo laat ga ik ook niet naar bed hoorlekker zo tussen 23.00 en 24.00 naar bed en daar nog een filmpje kijken of lekker lang lezen
ik moet gewoon echt even bijslapen geloof ikwant normaal word ik vanzelf eerder wakker
Dat uitslapen tot na noen echter nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijd
ja ik normaal dus ook niet, zelfs na een avond stappen ben ik normaal rond half 10 toch echt wel wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat uitslapen tot na noen echter niet
Ik kan het al niet meer tenzij ik mezelf van het padje heb gezopen de avond te voren, en ik was echt koningin van de langslapers
oh dat red ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritme
Werken. Maar dat is ook een sportquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We zijn allemaal druk aan het sporten
Ik zweer bij de aquajog-badpakken van Decathlon... Deze dus: http://www.decathlon.nl/tikan-zwart-blauw-badpak-id_8216208.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil net naar aquafitness maar ik besef me net dat dat helemaal geen optie is met mijn oude badpakken
Ik hup zo mijn tieten er uit
iemand een adresje voor (goedkope) badpakken met een beugelbhgebeuren er in?
Koop je ze niet te groot dan? Ik heb tien jaar gezwommen en als je een maat te groot koopt, verslappen ze heel snel. En als ze heel goedkoop zijn, is de kwaliteit soms ook niet alles misschien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx
met gewone badpakken gaat het de eerste weken maar na een paar keer wassen verliezen ze zoveel stevigheid
Ik moet nu al opletten bij gewoon rustig baantjes zwemmen
toen waren ze niet te groot maar nu gelukkig welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koop je ze niet te groot dan? Ik heb tien jaar gezwommen en als je een maat te groot koopt, verslappen ze heel snel. En als ze heel goedkoop zijn, is de kwaliteit soms ook niet alles misschien?
Edit: en dus nooit, nooit in de wasmachine he! Op de hand met alleen lauw water of een klein beetje fijnwasmiddel.
Nope, maar ik vond het ook al zo vreemd dat FatSecret daar zo raar over doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weet hier iemand trouwens de echte calorische waarde van rauwe kipfilet? Mijn fatsecret geeft te ver uiteenlopende antwoorden
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Weet hier iemand trouwens de echte calorische waarde van rauwe kipfilet? Mijn fatsecret geeft te ver uiteenlopende antwoorden
Maar wel lekkerequote:
het was geen biokip neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...
Dat moet ik proberen te onthouden, volgens mij kom ik bij FatSecret op veel meer kcal uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de hoeveelheid water die erin zit (veel=minder ckal, weinig=meer ckal). doorgaans 110 ckal per 100 gram...
biokip zit ook water in, en biokip is ķķk plofkip....quote:
Amerikaanse app. Die stoppen alles vol suikerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet ik proberen te onthouden, volgens mij kom ik bij FatSecret op veel meer kcal uit.
Ik denk dat ik die opruiming heb gemist danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog een berg waterijsjes gekocht met 35% korting. Waaronder mijn favoriete smoothie ijsjes van 35 kcal per stuk. Fijn want die lagen al maanden niet meer in het schap dus ik was dubbel blij.
Ik vind het badk van 5,95 van Decathlon trouwens erg fijn. Ik heb er nu een keer of 20 in geaquajogd en hij heeft geen stevigheid verloren. Hij heeft geen voorgevormde cups maar door de hoge rug zit het bij mijn borsten stevig genoeg.
SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
wow!!! Ben jij zo klein trouwens?SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.disclaimer
1.63quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wow!!! Ben jij zo klein trouwens?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILER: eindmeting bootcampOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend doel is buikomvang < 80 cm en vetpercentage < 30
En ik heb een nieuwe kapster gevonden.![]()
![]()
En eend is een ukje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
nou man! Twee maten minder op je pens!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1.63Maar 3.4 kg afgevallen en een heleboel cm's minder van mij
Ik weet. ik kan hoelahoepen met mn bh'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou man! Twee maten minder op je pens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |