Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sarcastisch willen zijn en telkens falen
Adams favorietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Sheaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Ik denk dat O'Shea de eerste is die verrassend gaat verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Shea
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Doe mij toch maar die Bambi.quote:
Wilson vergeten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.
Doe normaal gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef editoor het volgende:
Veel fokkers zouden schuur al te graag doen.
Ja, lijkt me een Nederlander die callerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Schuur sprak die caller wel heel goed uit!
Dat staat haar goed, hier droeg ze niet zoveel:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier draagt ze een dartbord
[ afbeelding ]
Kist gooit al een jaar kak en Wilson is een beestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat eruit tegen Kist, alsof je als nummer 2 geplaatst ver gaat komen, Kellett vergeten?
Gulliver op Lakeside bijna, miste op de dubbel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Heeft een vrouw weleens een 9-darter gegooid?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn al blij als ze het bord raken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zie ook foto's waar ze nóg minder draagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat staat haar goed, hier droeg ze niet zoveel:
[ afbeelding ]
Wel een keer een 18 darter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een keer een 18 darter.
TR gemacht VI grapjes maak je maar in VI topicsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.
Kijk een 18 darter van Tamara.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
TR gemacht VI grapjes maak je maar in VI topics
De leg winnen is belangrijker dat het aantal darts waarin het gebeurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een 18 darter van Tamara.
TR opnieuw gemachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Ja, ga er nog effe op door. Pipo.quote:
Michels is niet dikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zijn al die Nederlanders zo dik of lelijkAlleen Harms niet.
Maar Jacques Nieuwlaat zou je ook wel geven ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar de vriendin van Lewis, Webster, Van Gerwen, Harms of de dochter van Laursen.
En de stiefdochter van Ian White natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar de vriendin van Lewis, Webster, Van Gerwen, Harms of de dochter van Laursen.
Laat maar komen, ik zit er klaar voor. Die negendarter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar Jacques Nieuwlaat zou je ook wel geven ?
Laat ik t zo zeggen. Alle goeie. Klaasen en VVDV zijn dik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Michels is niet dik
Vd Voort is niet dik (dikke kop alleen)
Benito vd pas is niet dik
Klaassen is niet dik
Hendriks is niet dik
Hendriks Jimmy is niet dik
Dus je argument gaat niet op
Klaassen en VdV zijn helemaal niet dik joh gekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat ik t zo zeggen. Alle goeie. Klaasen en VVDV zijn dik.
Ik zou die middelste doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Tamara wint wel prachtige prijzen!
[ afbeelding ]
Often mistaken by many, it is actually called confidence and I really wonder if they would've said the same if Harms was from England or Britain even.quote:
Hele aardige pik die Harms trouwens. Heeft dat gewoon nodig zoals MvG dat heeft met dat geschreeuw denk ik. En tja arrogant mag je best zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Often mistaken by many, it is actually called confidence and I really wonder if they would've said the same if Harms was from England or Britain even.
Medewerkster Sunparks ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, al zal dat vast geen dartster zijn
12 tegen 17, volgens de plaatsingslijst.quote:
Is geen outsider maar favoriet samen met Bunting. Is wereldkampioen hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
Harms![]()
![]()
ook een van mijn outsiders voor de titel.
Maar niemand hecht waarde aan dat officiële WK van de WDF, word ook niet genoemd als bijvoorbeeld Van Barneveld opkomt. Dan hebben ze het over 5 weredtitels terwijl die officieus zijn en hij er officieel drie heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is geen outsider maar favoriet samen met Bunting. Is wereldkampioen he
Maar hoe, ik geef dequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is geen outsider maar favoriet samen met Bunting. Is wereldkampioen he
Word veel waarde aan gehecht hoor. Waarom het niet genoemd word (dat deden ze vroeger ook al niet) geen idee, want het is een vd moeilijkste vloertoernooien om te winnen met iets van 200 spelers uit de hele wereld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar niemand hecht waarde aan dat officiële WK van de WDF, word ook niet genoemd als bijvoorbeeld Van Barneveld opkomt. Dan hebben ze het over 5 weredtitels terwijl die officieus zijn en hij er officieel drie heeft.
Adams moet eerst maar eens langs O'Shea.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar hoe, ik geef de![]()
![]()
Wolfmeister
![]()
![]()
toch meer kans dit jaar.
Dat is pure aids . Zulke dikke moeten ze verbieden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klaassen en VdV zijn helemaal niet dik joh gekBunting, Henderson etc die zijn dik
De nieuwere garde spelers zijn trouwens over het algemeen allemaal dun valt mij op.
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is pure aids . Zulke dikke moeten ze verbieden.
Streampiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Duren die voorrondes 3 sets ja? Wat een aids.
Jammer dat Jeffrey de Graaf v Martin Atkins niet op TV komt, krakertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |