Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sarcastisch willen zijn en telkens falen
Adams favorietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Sheaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Ik denk dat O'Shea de eerste is die verrassend gaat verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Shea
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Doe mij toch maar die Bambi.quote:
Wilson vergeten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |