Als er 1 altijd faalt is het O Shea welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk pakt O'Shea de titel dit jaar.
Peter Griffin faalt ieder jaar opnieuw. En die nederlaag van Waites kan dan ook meteen de laatste wedstrijd van hem bij de BDO zijn geweest...
Hij heeft al hogere gemiddeldes gehaald tegen betere tegenstanders.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Van gerwens beste partij ooit was tegen Adams toen hij 17 was.
Dat zou me niks verbazen, ze hebben het wel in zich.quote:
Hij geeft ze zomaar aan het publiek, wat een weldoener.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een mooie lichtgevende pennen, die wil ik ook wel.
Sarcastisch willen zijn en telkens falenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
29.09 MARTIN ADAMS
Hij tikt toch bijna al de 90 aan in de eerste ronde, Wolfie gaat het nog ver schoppen dit toernooi.
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sarcastisch willen zijn en telkens falen
Adams favorietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Sheaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks sarcastiach aan, Wolfie is mijn favoriet voor de titel, gevolgd door De Kist.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Ik denk dat O'Shea de eerste is die verrassend gaat verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgende ronde ligt Wolfie eruit tegen O'Shea
Juist wel, hij won het vaakst en heeft dus de ervaring en als Adams van O'Shea wint dan is hij niet meer te stoppen aangezien Bunting toch weer gaat falen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams favorietDan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten
Doe mij toch maar die Bambi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |