De leg winnen is belangrijker dat het aantal darts waarin het gebeurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een 18 darter van Tamara.
TR opnieuw gemachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Ja, ga er nog effe op door. Pipo.quote:
Michels is niet dikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zijn al die Nederlanders zo dik of lelijkAlleen Harms niet.
Maar Jacques Nieuwlaat zou je ook wel geven ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar de vriendin van Lewis, Webster, Van Gerwen, Harms of de dochter van Laursen.
En de stiefdochter van Ian White natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar de vriendin van Lewis, Webster, Van Gerwen, Harms of de dochter van Laursen.
Laat maar komen, ik zit er klaar voor. Die negendarter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar Jacques Nieuwlaat zou je ook wel geven ?
Laat ik t zo zeggen. Alle goeie. Klaasen en VVDV zijn dik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Michels is niet dik
Vd Voort is niet dik (dikke kop alleen)
Benito vd pas is niet dik
Klaassen is niet dik
Hendriks is niet dik
Hendriks Jimmy is niet dik
Dus je argument gaat niet op
Klaassen en VdV zijn helemaal niet dik joh gekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat ik t zo zeggen. Alle goeie. Klaasen en VVDV zijn dik.
Ik zou die middelste doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Tamara wint wel prachtige prijzen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |