Doe normaal gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef editoor het volgende:
Veel fokkers zouden schuur al te graag doen.
Ja, lijkt me een Nederlander die callerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Schuur sprak die caller wel heel goed uit!
Dat staat haar goed, hier droeg ze niet zoveel:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier draagt ze een dartbord
[ afbeelding ]
Kist gooit al een jaar kak en Wilson is een beestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat eruit tegen Kist, alsof je als nummer 2 geplaatst ver gaat komen, Kellett vergeten?
Gulliver op Lakeside bijna, miste op de dubbel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Heeft een vrouw weleens een 9-darter gegooid?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn al blij als ze het bord raken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zie ook foto's waar ze nóg minder draagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat staat haar goed, hier droeg ze niet zoveel:
[ afbeelding ]
Wel een keer een 18 darter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef marcodej het volgende:
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een keer een 18 darter.
TR gemacht VI grapjes maak je maar in VI topicsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.
Kijk een 18 darter van Tamara.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit je met mn kloten te spelen of hoe zit dat? Ik word er strrrontziek van.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
TR gemacht VI grapjes maak je maar in VI topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |