abonnement Unibet Coolblue
pi_132171236

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
OP is hier te vinden
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132178793
Ik vind de achterkant van de Max wel zo'n designblunder he :') Met die vierkante scanner onder de camera. ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132178981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind de achterkant van de Max wel zo'n designblunder he :') Met die vierkante scanner onder de camera. ;(
Klopt, dacht ik dus ook. Wat een gedrocht. :P
pi_132179954
Serieus? Ik vind dat kleine vierkantje weinig uitmaken. Maar die scanner hoeft voor mij überhaupt niet..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132185936
Tip van de dag:

pi_132187834
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef videonatic het volgende:
Tip van de dag:

[ afbeelding ]
:D
Thanks!
BEASTMODE
pi_132189284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef videonatic het volgende:
Tip van de dag:

[ afbeelding ]
Awesome. :P
pi_132219252
Vanaf dag 1 zet ik muziek over van de laptop naar mijn One, en dan haperen de mp3's op de telefoon. Na een aantal keer verwijderen-overzetten-verwijderen-overzetten zijn de nummers dan vaak wel gewoon goed.
Iemand die dit herkent en een tip heeft? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132222215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Vanaf dag 1 zet ik muziek over van de laptop naar mijn One, en dan haperen de mp3's op de telefoon. Na een aantal keer verwijderen-overzetten-verwijderen-overzetten zijn de nummers dan vaak wel gewoon goed.
Iemand die dit herkent en een tip heeft? :)
Hoe zet je ze er op? Gewoon naar de desbetreffende map slepen? Want ik heb geen problemen en heb complete livesets van meerdere uren op mijn One staan
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132233828
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoe zet je ze er op? Gewoon naar de desbetreffende map slepen? Want ik heb geen problemen en heb complete livesets van meerdere uren op mijn One staan
Ik kopieer ze via Verkenner van de map op mijn laptop naar de muziekmap op de telefoon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:46:18 #11
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132263550
Echt een top toestel, alleen er is 1 dingetje namelijk dat er aardig wat stof in de speakers zit waardoor ik ook het notificatie lampje niet goed zie (en misschien de speaker ook niet op zijn best werken?)

Weet iemand een mogelijkheid om dat stof daar weg te halen?
pi_132263643
quote:
5s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:46 schreef warp995 het volgende:
Echt een top toestel, alleen er is 1 dingetje namelijk dat er aardig wat stof in de speakers zit waardoor ik ook het notificatie lampje niet goed zie (en misschien de speaker ook niet op zijn best werken?)

Weet iemand een mogelijkheid om dat stof daar weg te halen?
Geen idee, heb dit probleem echt nooit gehad. :o

Probeer een kruimeldief of een blik met gecompresseerde lucht.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:50:53 #13
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132263737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geen idee, heb dit probleem echt nooit gehad. :o

Probeer een kruimeldief of een blik met gecompresseerde lucht.
Ja maar hoe? en een kruimeldief werkt niet echt
pi_132263866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ja maar hoe? en een kruimeldief werkt niet echt
Pas maar op dat je je speakers niet opblaast, als je chronisch het volume te hard zet blaas je je speakers op door de heftige trillingen. Met een kruimeldief of stofzuiger veroorzaak je diezelfde trillingen, mogelijk nog veel harder.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132263910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ja maar hoe? en een kruimeldief werkt niet echt
http://www.conrad.nl/ce/n(...)3godmxkArQ&WT.srch=1
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:56:36 #16
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132263959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Pas maar op dat je je speakers niet opblaast, als je chronisch het volume te hard zet blaas je je speakers op door de heftige trillingen. Met een kruimeldief of stofzuiger veroorzaak je diezelfde trillingen, mogelijk nog veel harder.
Wooow dus als je je speakers, je muziek daarvan te hard zet kunnen ze opgeblazen worden?
Wel goed dat je het effe meld ook van die kruimeldief :P
pi_132263988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef warp995 het volgende:

[..]

Wooow dus als je je speakers, je muziek daarvan te hard zet kunnen ze opgeblazen worden?
Wel goed dat je het effe meld ook van die kruimeldief :P
Daardoor hebben ze het volume verlaagd van de speakers met Android updates, HTC dan. Heb het zelf terug kunnen draaien.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:57:26 #18
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132263995
quote:
Kan wat zijn ja, maar heb er ook niet echt zin in om daar nou 10 euro aan uit te geven
pi_132264030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef warp995 het volgende:

[..]

Kan wat zijn ja, maar heb er ook niet echt zin in om daar nou 10 euro aan uit te geven
Nou, je houdt er wel heel veel van over. :P
Anders blaas je zelf.
pi_132264034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef warp995 het volgende:

[..]

Wooow dus als je je speakers, je muziek daarvan te hard zet kunnen ze opgeblazen worden?
Wel goed dat je het effe meld ook van die kruimeldief :P
Je hebt nog nooit speakers opgeblazen? :P
Je geluid wordt dat of heel erg kut en in extreme gevallen doet je speaker helemaal niets meer.

Verder wat Skillstorm zegt: daarom heeft HTC softwarematig een limiet ingesteld bij je volume.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:00:26 #21
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132264134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit speakers opgeblazen? :P
Je geluid wordt dat of heel erg kut en in extreme gevallen doet je speaker helemaal niets meer.

Verder wat Skillstorm zegt: daarom heeft HTC softwarematig een limiet ingesteld bij je volume.
Nee heb ze nog nooit opgeblazen haha
Maar is het dan alsnog schadelijk als je ze op het hardste volume hebt dan?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:00:53 #22
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132264158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou, je houdt er wel heel veel van over. :P
Anders blaas je zelf.
Jaa dat klopt, ik zal anders nog wel ff wat verder zoeken :P
pi_132291528
Je gaat toch niet serieus met perslucht in een speaker spuiten he :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132298835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:38 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch niet serieus met perslucht in een speaker spuiten he :{
Waarom niet? Hij zoekt een oplossing, en niet IN de speakergaten, maar meer er boven.
pi_132298882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Waarom niet? Hij zoekt een oplossing, en niet IN de speakergaten, maar meer er boven.
Omdat je dan het speakermembraan kapot blaast. Dan is het stof wel weg, maar werkt je luidspreker ook niet meer. Fijne oplossing :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132298932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omdat je dan het speakermembraan kapot blaast. Dan is het stof wel weg, maar werkt je luidspreker ook niet meer. Fijne oplossing :')
En hoe moest ik dat weten?
pi_132298991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En hoe moest ik dat weten?
Nadenken.

Maar er worden hier trouwens vel vaker bizarre oplossingen gegeven. Net als laatst met het weghalen van dat Beats logo. Was het voorstel om het eraf te krassen met de nagel niet goed omdat dat zou krassen (op aluminium zeker :') ) en werd er vervolgens voorgesteld om dan maar aceton (zo'n beetje het meest gemene oplossende chemische goedje wat je als consument kunt krijgen :') ) over de telefoon te smeren.

Think before you act. Dingen die je in principe niet hoort te doen kunnen soms wel, maar denk er even goed over na voor je iemand overhaalt om zijn speakers te mollen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132299035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nadenken.

Maar er worden hier trouwens vel vaker bizarre oplossingen gegeven. Net als laatst met het weghalen van dat Beats logo. Was het voorstel om het eraf te krassen met de nagel niet goed omdat dat krassen op zou leveren (op aluminium zeker :') ) en werd er vervolgens voorgesteld om dan maar aceton (zo'n beetje het meest gemene oplossende chemische goedje wat je als consument kunt krijgen :') ) over de telefoon te smeren.

Think before you act. Dingen die je in principe niet hoort te doen kunnen soms wel, maar denk er even goed over na voor je iemand overhaalt om zijn speakers te mollen.
Aceton werkt prima btw. :x



Ziet er prima uit.

Dat ben ik niet hoor, is een reddit post ofzo, maar het ziet er gewoon goed uit?
pi_132299154
Ja, nu een keer bij een zwarte proberen ;) Heb je een mooie grijze vlek.

Aceton is sterk spul. Perslucht overigens ook. Laklagen en speakermembranen zijn kwetsbare dingen. Daar moet je gewoon mee oppassen.

Als je met perslucht in zo'n kleine speaker gaat blazen, heb je ten eerste kans dat het membraan scheurt, of je blaast het stof er gewoon nog verder in. Ook dat kan goed gaan, maar dat is een beetje hetzelfde als, om het even heel lomp te verwoorden, Russisch Roulette spelen met je telefoon. Of het gaat goed en je wint er wat mee, of het gaat mis en je sloopt het verder.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132299187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, nu een keer bij een zwarte proberen ;) Heb je een mooie grijze vlek.

Aceton is sterk spul. Perslucht overigens ook. Laklagen en speakermembranen zijn kwetsbare dingen. Daar moet je gewoon mee oppassen.

Als je met perslucht in zo'n kleine speaker gaat blazen, heb je ten eerste kans dat het membraan scheurt, of je blaast het stof er gewoon nog verder in. Ook dat kan goed gaan, maar dat is een beetje hetzelfde als, om het even heel lomp te verwoorden, Russisch Roulette spelen met je telefoon. Of het gaat goed en je wint er wat mee, of het gaat mis en je sloopt het verder.
Nou, sorry hoor. :{
pi_132299205
Voor de wannabe ONE-eigenaren; kijk mijn post hier even. Erg voordelig.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:10:49 #32
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132301231
Weet iemand trouwens hoe je YouTube filmpjes of andere films erop zet?
pi_132310921
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:52 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de wannabe ONE-eigenaren; kijk mijn post hier even. Erg voordelig.
Werk jij voor die flutprovider ofzo? :P
Bovendien, 200mb :') met een One wil je kunnen internetten, en dat kan je nauwelijks met 200mb.
Dus ze verkopen poep met een lintje er omheen.

edit: niks persoonlijks trouwens, tis gewoon dat 200mb echt niet reëel is voor een HTC One gebruiker. Dus het lijkt allemaal mooier dan het is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132313311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Werk jij voor die flutprovider ofzo? :P
Nee. Wij hebben nog een keer een twist gehad over providers waaruit je wel kon merken dat ik daar écht niet werk. ;)
quote:
Bovendien, 200mb :') met een One wil je kunnen internetten, en dat kan je nauwelijks met 200mb.
Dus ze verkopen poep met een lintje er omheen.

edit: niks persoonlijks trouwens, tis gewoon dat 200mb echt niet reëel is voor een HTC One gebruiker. Dus het lijkt allemaal mooier dan het is.
En ik heb het dus ook over de 1GB deal. Verder kun zijn andere abonnementen ook gunstiger geprijsd. Scheelt namelijk toch soms een paar honderd euro.

Dus ik dacht; laat ik het delen zodat mensen ook kunnen dealen in de joy van een ONE, maar niet meer doen dus :{ ...
pi_132317508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee. Wij hebben nog een keer een twist gehad over providers waaruit je wel kon merken dat ik daar écht niet werk. ;)

[..]

En ik heb het dus ook over de 1GB deal. Verder kun zijn andere abonnementen ook gunstiger geprijsd. Scheelt namelijk toch soms een paar honderd euro.

Dus ik dacht; laat ik het delen zodat mensen ook kunnen dealen in de joy van een ONE, maar niet meer doen dus :{ ...
Nogmaals, het was niks persoonlijks. Bovendien zie ik geen HTC One deal met 1gb. Vandaar ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132317561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Werk jij voor die flutprovider ofzo? :P
Bovendien, 200mb :') met een One wil je kunnen internetten, en dat kan je nauwelijks met 200mb.
Dus ze verkopen poep met een lintje er omheen.

edit: niks persoonlijks trouwens, tis gewoon dat 200mb echt niet reëel is voor een HTC One gebruiker. Dus het lijkt allemaal mooier dan het is.
200mb per dag? Moet net genoeg.zijn voor mij!
pi_132317577
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 07:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

200mb per dag? Moet net genoeg.zijn voor mij!
Per maand. Das minder dan 8mb per dag.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132322332
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 07:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nogmaals, het was niks persoonlijks. Bovendien zie ik geen HTC One deal met 1gb. Vandaar ;)
Moet je op de HTC ONE deal klikken en daar ander abonnement kiezen, bijvoorbeeld de RED Essential. Maar die is op Studentmobiel nog weer goedkoper zie ik net. Bij Vodafone zelf overigens peperduur :')
pi_132324627
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef Iemand91 het volgende:

Moet je op de HTC ONE deal klikken en daar ander abonnement kiezen, bijvoorbeeld de RED Essential. Maar die is op Studentmobiel nog weer goedkoper zie ik net. Bij Vodafone zelf overigens peperduur :')
Ja, vreemd is dat, dat je bij Vodafone zelf vaak het duurste uit bent.
Prima reminder.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_132341074
Nog steeds vind ik het scherm adembenemend. :o
pi_132388821
quote:
For those following the Android 4.3 update saga for the HTC One, we know that both AT&T and Sprint have pushed out updates to their customers, with T-Mobile and Verizon still waiting in the wings.

When we last left you, HTC’s US President Jason Mackenzie updated us on the T-Mobile situation, telling us to expect in 4.3 to hit devices over next few days. Well, a few days has passed, and after inquiries as to what happened, Mackenzie let one Twitter user know the update has been delayed. It’s now looking like it Android 4.3 will begin pushing out on Monday, October 21st. A few days late, but worth the wait.

The update will bring a handful of enhancements to the HTC One like a new Quick Settings toggles, and other Sense 5 tweaks. Those of you checking your refreshing your device’s Software Updates setting can now give it a rest over the weekend. We’ll update you again on Monday.
Ik kreeg net een update van 15mb binnen. Zou hij vandaag ook in Nederland geupdate worden? :D
pi_132389062
Wat hield die update in dan?
pi_132389279
Het is de update 2.24.111.5, als ik er op Google lijkt het een update waarvan niet bekend is wat hij doet.
pi_132389322
Is ok 4G op je telefoon mogelijk te maken, begrijp ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132389373
Maar ik dacht dat 4G altijd al mogelijk was? Of is er een update voor 4G?
pi_132389435
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Slenger het volgende:
Het is de update 2.24.111.5, als ik er op Google lijkt het een update waarvan niet bekend is wat hij doet.
Huh, ik zit hier op 2.24.401.8. Overigens is 4G gewoon mogelijk.
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:40:45 #47
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132389608
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef Slenger het volgende:

[..]

Ik kreeg net een update van 15mb binnen. Zou hij vandaag ook in Nederland geupdate worden? :D
Ik heb nog niks binnen gekregen.

Hoe kreeg jij die update dan? Woon je in de USA?

Domme vraag :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:42:04 #48
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132389629
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Huh, ik zit hier op 2.24.401.8. Overigens is 4G gewoon mogelijk.
Same here. Alleen is er nog geen 4g dekking in Friesland (duh, het noorden loopt altijd achter)
pi_132389674
quote:
5s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik heb nog niks binnen gekregen.

Hoe kreeg jij die update dan? Woon je in de USA?

Domme vraag :')
Kreeg gewon een melding dat er een update beschikbaar was.
Gewoon NL trouwens!
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:02:55 #50
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132390148
Oh, aangezien je bericht van de Amerikaanse providers. Dacht al :p.

Alhoewel die Amerikaanse providers die telefoons ook helemaal vol stoppen net bloatware, zoals T-Mobile hier ook nog wel eens wil doen.
pi_132390435
Heb de update ook binnen gelijk.

Op T-Mobile's netwerk.
pi_132391014
Hmm het installeert vooral heel veel T-Mobile troep.
pi_132391048
Ik heb nog niks, via Vodafone.

Lijkt me ook niet heel erg boeiend trouwens. Een voorbereidende update naar 4.3 wellicht, zoals we ook bij 4.2 hadden?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132391127
Ehm, hebben jullie toevallig T-Mobile branded toestellen?
pi_132391255
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Iemand91 het volgende:
Ehm, hebben jullie toevallig T-Mobile branded toestellen?
Ja, software branded natuurlijk.
pi_132391603
Ben benieuwd naar de release van stock Android 4.4, waarschijnlijk ergens deze week. Misschien toch maar eens kijken of ik de handel kan rooten en de ROM van de Google Edition van de One kan installeren.

Al had ik mezelf nog zo voorgenomen om de One niet te gaan rooten eigenlijk.. Ik ken mezelf, dan zit ik elke week weer een nieuwe ROM te flashen, dat schiet niet op..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132392073
KPN netwerk, unbranded en nog geen update. Ik wacht in spanning af :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132394576
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef Slenger het volgende:
Hmm het installeert vooral heel veel T-Mobile troep.
Hier ook, direct maar een irritatietweetje gestuurd :)
pi_132396373
Gisteren nog even met een One Mini zitten spelen. Best een leuk dingetje eigenlijk :s) Net iets handzamer dan de gewone One. Ik kan namelijk net niet bij de statusbar als ik de telefoon normaal vast heb :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132418870
Iemand enig idee hoe het kan dat ik in het buitenland (Duitsland(21 oktober) en Spanje (week 3) augustus) geen internet kan krijgen?
Ik heb het met twee HTC's gehad dus waarschijnlijk ligt het meer aan mijn SIM dan aan de telefoon.
Maar als ik in het buitenland ben schakelt hij netjes over naar een andere provider (Eplus bijv.) maar wat ik ook probeer ik krijg geen internet. Nu zit ik bij T-Mobile die hebben een Travel en Surf app, die geeft aan ga naar roaming.tmobile.nl en als ik daar heen ga zegt hij dat ik offline ben. Ik heb gegevensroaming aan staan. Doe ik nog iets fout? Ik vermoed dat hij niet standaard de APN van het andere netwerk oppakt maar hoe moet ik dat in gaan stellen?
pi_132418966
Staat buitenlandroaming ook aan? Er staan twee opties namelijk. Roaming binnen Nederland, en in het buitenland.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132419089
Ik heb de volgende instellingen :
Gegevensroaming : aan
Geluid bij dataroaming : aan
APN instellingen : T-Mobile Internet
Netwerkmodus : GSM/WCDMA/LTE automatisch
Mobiele providers : T-Mobile NL

Moet ik dat hier instellen of bij T-Mobile?
pi_132419266
Bij nader inzien heb ik die ook niet. Ben ik in de war met een andere telefoon. Excuus :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132419565
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef Slenger het volgende:
Ik heb de volgende instellingen :
Gegevensroaming : aan
Geluid bij dataroaming : aan
APN instellingen : T-Mobile Internet
Netwerkmodus : GSM/WCDMA/LTE automatisch
Mobiele providers : T-Mobile NL

Moet ik dat hier instellen of bij T-Mobile?
https://www.t-mobile.nl/m(...)et-in-het-buitenland

Alles staat goed. Je moet alleen internet buitenland aanzetten.
pi_132419764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:19 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

https://www.t-mobile.nl/m(...)et-in-het-buitenland

Alles staat goed. Je moet alleen internet buitenland aanzetten.
Die moet je aanzetten met die app Travel & Surf of die link (www.roaming.tmobile.nl) in de SMS als je in het buitenland bent toch? Dat is juist het probleem dat lukt beiden niet.
pi_132420652
Dan zou ik de klantenservice maar bellen, die weten vast wel raad?
pi_132482220
Man man man...

Ik erger mezelf kapot aan m'n HTC One.

De problemen:

- Niet opladen (melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken, dit doe ik gewoon).
- Het automatisch opstarten van de 'Auto' modus.
- Het automatisch vragen of ik het programma wil opstarten met 'Daydream', dit gebeurt als ik de oplader er in stop.

Hebben meerdere mensen hier last van? Moet ik hem opsturen of is het probleem anders te verhelpen?
pi_132483406
quote:
8s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Svensonn het volgende:
Man man man...

Ik erger mezelf kapot aan m'n HTC One.

De problemen:

- Niet opladen (melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken, dit doe ik gewoon).
- Het automatisch opstarten van de 'Auto' modus.
- Het automatisch vragen of ik het programma wil opstarten met 'Daydream', dit gebeurt als ik de oplader er in stop.

Hebben meerdere mensen hier last van? Moet ik hem opsturen of is het probleem anders te verhelpen?
Nog nooit last van gehad
~Si vis amari, ama~
pi_132485667
quote:
8s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Svensonn het volgende:
Man man man...

Ik erger mezelf kapot aan m'n HTC One.

De problemen:

- Niet opladen (melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken, dit doe ik gewoon).
- Het automatisch opstarten van de 'Auto' modus.
- Het automatisch vragen of ik het programma wil opstarten met 'Daydream', dit gebeurt als ik de oplader er in stop.

Hebben meerdere mensen hier last van? Moet ik hem opsturen of is het probleem anders te verhelpen?
Dit is precies wat ik heb! Hij heeft er ook niet altijd last van, soms doet 'ie het zo een paar dagen goed, andere dagen is het rampzalig.

Schijnt te komen doordat in de connector dan twee pinnetjes soms contact met elkaar maken zodat de telefoon denkt dat hij in een dock geplaatst wordt. Ik ga dit weekend even proberen om de connector schoon te maken van binnen, met alcohol of spuitlucht of iets. Mocht dat niet helpen stuur ik 'm op.

Tijdelijke workaround is dan om bij de daydreammelding aan te zetten dat hij altijd daydream moet gebruiken, en in de instellingen daydream dan uitzetten (niet de app deactiveren, maar gewoon het schuifje bij de daydreaminstellingen op uit zetten).

Als de automodus weer start, moet je even naar de instellingen van automodus gaan en het vinkje bij 'automatisch opstarten als hij in een dock geplaatst wordt' oid uitzetten.

Alleen het opladen blijft dan een beetje tricky, maar ik heb wel gemerkt dat hij wel altijd oplaadt als hij uit staat (dan zit die hele dockdetectie er niet meer tussen). Als je hem dan tijdens het opladen weer aanzet blijft hij eigenlijk meestal wel doorladen.
pi_132486536
quote:
8s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Svensonn het volgende:
Man man man...

Ik erger mezelf kapot aan m'n HTC One.

De problemen:

- Niet opladen (melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken, dit doe ik gewoon).
- Het automatisch opstarten van de 'Auto' modus.
- Het automatisch vragen of ik het programma wil opstarten met 'Daydream', dit gebeurt als ik de oplader er in stop.

Hebben meerdere mensen hier last van? Moet ik hem opsturen of is het probleem anders te verhelpen?
Allemaal zijn te herleiden naar óf stof in de connector, of hele sterke aanwezige magnetische velden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132486869
Ik heb hem vandaag bij Dixons gehaald (zonder abbo, dat kan niet uit). Eerste indruk: wat is dat ding snel! Een heel verschil met mijn vorige telefoon, de One V. HTC _O_
pi_132510876
HTC begint met uitrol Sense 5.5-update voor One-smartphone in Nederland
quote:
HTC is in Nederland begonnen met de verspreiding van een update voor de One-smartphone, die Sense 5.5 en Android 4.3 op het toestel zet. De update komt als verrassing, omdat HTC eerder de One in de VS van Android 4.3 voorzag zonder Sense 5.5.

Daarmee is Nederland een van de eerste landen waar gebruikers de update op hun toestel krijgen. Dat de update in Nederland bij gebruikers binnenloopt, blijkt uit meldingen van gebruikers op GoT. Niet iedereen lijkt gelijktijdig de update te krijgen: er zijn ook gebruikers die hem nog niet hebben.

De meer dan 500MB zware update, die standaard via wifi binnenkomt, brengt naast Android 4.3 het vorige week gepresenteerde skin Sense 5.5 op de telefoon. Deze update bevat onder meer de mogelijkheid BlinkFeed uit te schakelen, heeft een nieuwe interface voor Video Highlights, nieuwe interfaces voor de Galerij en de Muziekspeler en een Niet Storen-functie om notificaties uit te zetten. Daarnaast zijn er nog meer kleine wijzigingen doorgevoerd in Sense en in HTC-applicaties.

De HTC One is daarmee na de Nexus-toestellen een van de eerste met een Android 4.3-update. Samsung rolt weliswaar de 4.3-update voor de Galaxy S4 uit, maar die is nog niet beschikbaar in Nederland. De HTC One kwam in april uit in Nederland. Wanneer andere HTC-toestellen een update krijgen, is niet duidelijk.



Hier nog niet overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 24-10-2013 13:59:42 ]
pi_132511739
Nice, het imago dat HTC traag is met softwareupdates wordt hiermee hopelijk teniet gedaan :)
Lekker bezig ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132520552
Ben sinds dinsdag ook eigenaar van een One.tweedehands net nieuw in doos gescoord voor 260 euro. Kom van een geroote One X. Vind de wifi bereik een flinke verbetering. Ook het geluid tijdens gesprekken is flink beter. Maar vind hem niet echt beduidend sneller.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_132520997
Nog geen update hier, unbranded simlock vrije htc op het vodafone netwerk.
pi_132521221
Hmm, dat is snel :)

Alleen hebben we hier in huis al drie dagen geen WiFi meer. Als die update 600mb weegt, gaat dat toch wel een vereiste worden vrees ik. Anders ga ik ruzie krijgen met Vodafone.

Ben benieuwd of battery life iets is verbeterd en of die strontvervelende bug in de stock browser inmiddels eens is opgelost..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132521821
Ook nog geen update. SIMlock vrij op KPN netwerk.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:41:28 #78
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_132543869
Kan nog 2 weken duren voor de update komt als ik de reacties op Tweakers mag geloven.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_132548825
Uiteraard moeten de providers weer n hoop meuk er in bouwen, zelfde als bij de vorige update, die was er al wel, maar providers waren tijdje bezig om alles naar hun smaak aan te passen.
pi_132548857
Gelukkig houdt KPN zich daar niet mee bezig :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132549053
Volgens mij is tegenwoordig T-Mobile de enige provider die zich nog met die ellende bezighoudt :)

Ik heb van Vodafone ook gewoon een unbranded en unlocked toestel gekregen :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:56:25 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_132549205
Ja, beetje jammer wel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_132549264
Als je Android 4.3 op je One hebt krijg je 25 GB google drive opslag gratis gedurende 2 jaar: http://www.theverge.com/2(...)-3-disable-blinkfeed
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:04:22 #84
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_132549480
DIG / Scherm problemen met mijn HTC One

Heeft iemand hier dit ook (gehad)?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_132648888
Nee, dat heb ik niet richolio.

Wel.heb ik vandaag dat mijn One sneller door battery heen gaat dan de NS kritiek krijgt.
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:09:22 #86
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132665495
Zit te twijfelen om dit toestel te nemen als upgrade voor m'n One X. Heb intens veel problemen met dat toestel op het moment en ben er helemaal klaar mee.

Hoe doet ding het qua betrouwbaarheid?
pi_132665737
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit te twijfelen om dit toestel te nemen als upgrade voor m'n One X. Heb intens veel problemen met dat toestel op het moment en ben er helemaal klaar mee.

Hoe doet ding het qua betrouwbaarheid?
Heel goed, dat is de reden waarom ik van mijn One X weg ging, omdat het ding problemen had met de wifi antenne.
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:19:46 #88
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132665970
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:13 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Heel goed, dat is de reden waarom ik van mijn One X weg ging, omdat het ding problemen had met de wifi antenne.
Die van mij is nu 2x terug geweest voor reparatie. Twee keer hebben ze het probleem niet gefixt. Wil hem neit nog een keer terug sturen zodat ik weer een tijd zonder zit, kan dat ding gewoon niet missen i.v.m. werk.

Idee is dan om hem maar weer 2x op te sturen en hem dan maar door te verkopen zodra hij het goed doet om de kosten van die One enigzins te coveren.

Maar dat moet het wel een verbetering zijn :P
pi_132666580
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Die van mij is nu 2x terug geweest voor reparatie. Twee keer hebben ze het probleem niet gefixt. Wil hem neit nog een keer terug sturen zodat ik weer een tijd zonder zit, kan dat ding gewoon niet missen i.v.m. werk.

Idee is dan om hem maar weer 2x op te sturen en hem dan maar door te verkopen zodra hij het goed doet om de kosten van die One enigzins te coveren.

Maar dat moet het wel een verbetering zijn :P
Nouja, ik heb zelf geen problemen gehad met de One. :P
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:40:13 #90
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132666817
Alleen aardig duur dat is weer jammer.
pi_132666857
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen aardig duur dat is weer jammer.
Klopt, maar alle smartphones zijn dat wel. :P
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:44:01 #92
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132666997
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:41 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Klopt, maar alle smartphones zijn dat wel. :P
Ja ik heb ze normaal altijd bij een abonnement genomen en nooit los gekocht. Dus dat is nog even de afweging.
pi_132669773
Goh, moet toch eens vaker dieper in de instellingen gaan kijken; kom er net achter dat je batterijpercentage in de notificatiebalk kunt zetten. :P
pi_132694406
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, moet toch eens vaker dieper in de instellingen gaan kijken; kom er net achter dat je batterijpercentage in de notificatiebalk kunt zetten. :P
Zal ik je dan meteen verklappen dat je die zwarte balk onder apps als Facebook uit kunt schakelen?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:02:32 #95
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132694656
Na de zoveelste ellende met de verzekering van m'n HTC One X net maar naar beneden gelopen en de One gehaald. Ik ben benieuwd :')
pi_132697134
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik je dan meteen verklappen dat je die zwarte balk onder apps als Facebook uit kunt schakelen?
Die is bekend :P
Maar je kijkt eigenlijk nooit bij instellingen; bijna alles kan via notificatiescherm namelijk.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:22:39 #97
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132702214
So far ben ik positief verrast :D

Eens op zoek naar nog meer van die handige dingen. Zoals met je 2 vingers naar beneden swipen voor instellingen :)
pi_132702901
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Na de zoveelste ellende met de verzekering van m'n HTC One X net maar naar beneden gelopen en de One gehaald. Ik ben benieuwd :')
Haha. :D
pi_132704209
Ach, HTC is een duur merk.

Ik heb nog best wel wat over voor een gewone metalen telefoon met stijlvolle interface. Zeker als het alternatief een stukje plastic is met daarop een kermis die voor Android door moet.

Overigens snap ik echt niet met alle respect dat mensen zo graag het batterijpercentage in de statusbar willen? In principe heb je er niks aan, neemt alleen maar ruimte in. Je kunt hem toch niet altijd opladen en het gewone balkje geeft ook een aardige indicatie.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132708891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Ach, HTC is een duur merk.

Ik heb nog best wel wat over voor een gewone metalen telefoon met stijlvolle interface. Zeker als het alternatief een stukje plastic is met daarop een kermis die voor Android door moet.

Overigens snap ik echt niet met alle respect dat mensen zo graag het batterijpercentage in de statusbar willen? In principe heb je er niks aan, neemt alleen maar ruimte in. Je kunt hem toch niet altijd opladen en het gewone balkje geeft ook een aardige indicatie.
Zie het als een quality of life verbetering, niet nodig, wel fijner.

Ik vind het wel goed zo.


Ook snap ik niet waarom vrijwel iedereen Samsung wil idd. Dan raad ik HTC aan en dan
doen mensen heel fobisch 'ja, maar ik ben een Samsung persoon'
pi_132709448
"Ik ben een Samsung persoon" :')!

maw: Ik ben een cheap, plastic fantastic kermisklant :')

Mwa die battery stats, ik heb gemerkt, hoe meer ik dat zie, hoe meer ik me er druk over ga lopen maken. Dan zit ik elke vijf minuten op mijn telefoon te kijken of er niet stiekem nog een procentje af gegaan is :') Ik moet dat echt niet weten. Heb het wel een tijdje gehad hoor, maar aan de hand van dat percentage kun je eigenlijk nog niks, want resterende tijd uitrekenen gaat je niet precies lukken. En middels het gewone icoontje heb je gewoon een indruk zonder het precies te hoeven weten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132711226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
So far ben ik positief verrast :D

Eens op zoek naar nog meer van die handige dingen. Zoals met je 2 vingers naar beneden swipen voor instellingen :)
Ja, het is oprecht een goede telefoon, relatief ook veel beter dan de afgelopen paar HTC-generaties.

Ik vond in het begin die highlightreels wel vet. Had toen op een feestje op de Zoë-stand een hoop "foto's" gemaakt, dan maakt 'ie daar best wel een mooi filmpje van.
pi_132711264
En vergeet niet de afstandsbediening app. Heb daar wekelijks nog lol mee.
pi_132711341
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
En vergeet niet de afstandsbediening app. Heb daar wekelijks nog lol mee.
Jammer alleen dat de Nederlandse zenders toen ineens verdwenen waren en nooit teruggekomen zijn. Dan zou het ook nog echt handig zijn.
pi_132711443
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de Nederlandse zenders toen ineens verdwenen waren en nooit teruggekomen zijn. Dan zou het ook nog echt handig zijn.
Ach.

Ging laatst nog met een vriend de Mediamarkt in, op LG tv's gezet en alle LG tv's die naast elkaar zaten op een rijtje ergens uitgezet terwijl ik er langsliep, best leuk om te zien. :D Daarna uiteraard snel weg.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:31:39 #106
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132711503
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef BlackLining het volgende:

Mwa die battery stats, ik heb gemerkt, hoe meer ik dat zie, hoe meer ik me er druk over ga lopen maken. Dan zit ik elke vijf minuten op mijn telefoon te kijken of er niet stiekem nog een procentje af gegaan is :') Ik moet dat echt niet weten. Heb het wel een tijdje gehad hoor, maar aan de hand van dat percentage kun je eigenlijk nog niks, want resterende tijd uitrekenen gaat je niet precies lukken. En middels het gewone icoontje heb je gewoon een indruk zonder het precies te hoeven weten.
Confronterend dit. Ik mik em er ook maar af, inderdaad.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
En vergeet niet de afstandsbediening app. Heb daar wekelijks nog lol mee.
Ik heb de gewone afstandbediening niet meer aangeraakt sinds deze telefoon. :D :')
BEASTMODE
pi_132711542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Confronterend dit. Ik mik em er ook maar af, inderdaad.

[..]

Ik heb de gewone afstandbediening niet meer aangeraakt sinds deze telefoon. :D :')
Persoonlijk heb ik dat probleem niet met de % indicator. :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:36:09 #108
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132711655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik dat probleem niet met de % indicator. :P
Stukje OCD denk ik.
BEASTMODE
pi_132711777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:30 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ach.

Ging laatst nog met een vriend de Mediamarkt in, op LG tv's gezet en alle LG tv's die naast elkaar zaten op een rijtje ergens uitgezet terwijl ik er langsliep, best leuk om te zien. :D Daarna uiteraard snel weg.
Dat moet ik ook nog steeds gaan doen ja :') zo vréselijk kinderachtig maar ik kan daar echt de grootste lol mee hebben _O- ik gebruik het heel vaak in een kroeg trouwens als daar TV's aan staan. Zeer storend, maar met de One kun je dat vrij makkelijk verhelpen :D

Ben de gewone remote van mijn TV ook kwijt trouwens. Dus ik moet het wel met de One doen. Gaat prima, alleen in het menu frotten is wat lastig.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132711923
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat moet ik ook nog steeds gaan doen ja :') zo vréselijk kinderachtig maar ik kan daar echt de grootste lol mee hebben _O- ik gebruik het heel vaak in een kroeg trouwens als daar TV's aan staan. Zeer storend, maar met de One kun je dat vrij makkelijk verhelpen :D

Ben de gewone remote van mijn TV ook kwijt trouwens. Dus ik moet het wel met de One doen. Gaat prima, alleen in het menu frotten is wat lastig.
Klopt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 00:28:37 #111
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132713161
Dat tv wil hier niet goed werken. Heb een cheape vestel tv. Hij pakt de knoppen wel maar je kan iedere knop maar 1 keer gebruiken. Heel vreemd.

Dus je kan 1 X omhoog zappen en de tweede keer pakt hij hem niet meer.

Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog

Dat werkt. Heel irritant :')
pi_132713281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat tv wil hier niet goed werken. Heb een cheape vestel tv. Hij pakt de knoppen wel maar je kan iedere knop maar 1 keer gebruiken. Heel vreemd.

Dus je kan 1 X omhoog zappen en de tweede keer pakt hij hem niet meer.

Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog

Dat werkt. Heel irritant :')
Tja, moet je een nieuwe tv hebben he. :P Van een erkend merk.
pi_132713326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat tv wil hier niet goed werken. Heb een cheape vestel tv. Hij pakt de knoppen wel maar je kan iedere knop maar 1 keer gebruiken. Heel vreemd.

Dus je kan 1 X omhoog zappen en de tweede keer pakt hij hem niet meer.

Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog

Dat werkt. Heel irritant :')
Heb je hem uit dat lijstje gehaald of van je afstandsbediening geleerd?

Kastjes die bij Tele2-televisie geleverd worden zijn trouwens onbestuurbaar met de One. Hij leest elke invoer drie of vier keer, dus als je bijvoorbeeld naar kanaal 231 wil zappen, leest dat kastje dat als 2223333111
  woensdag 30 oktober 2013 @ 00:38:51 #114
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132713350
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Heb je hem uit dat lijstje gehaald of van je afstandsbediening geleerd?
Uit het lijstje werkte het sowieso niet dus via de leer functie.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 00:56:14 #115
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132713614
Hij pakt op de een of andere manier geen twee keer dezelfde knop achter elkaar. Dus met nummers zijn 21 23 76 geen probleem maar 11 of 22 is onmogelijk. Volume daarentegen is de enige knop die hij wel twee keer achter elkaar pakt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 01:10:29 #116
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132713738
Nouja, goed en slecht nieuws :')

Op de tv in de woonkamer hetzelfde probleem. Dus een hard reset gedaan en blijkbaar werkt het nu wel. Nu wel alles weer opnieuw instellen :(
pi_132713782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja, goed en slecht nieuws :')

Op de tv in de woonkamer hetzelfde probleem. Dus een hard reset gedaan en blijkbaar werkt het nu wel. Nu wel alles weer opnieuw instellen :(
Nouja, beter nu dan later.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 01:34:39 #118
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132713916
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:15 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nouja, beter nu dan later.
True, zou mooi zijn als ze hier een widget voor zouden hebben.
pi_132713990
Hmm, bij mijn LG TV (50PV250) geen problemen daarmee.. Foutje in de protocol implementatie denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132714007
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja, goed en slecht nieuws :')

Op de tv in de woonkamer hetzelfde probleem. Dus een hard reset gedaan en blijkbaar werkt het nu wel. Nu wel alles weer opnieuw instellen :(
Was een keer 'gegevens verwijderen' in de TV app niet genoeg geweest?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 01:56:28 #121
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132714064
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Was een keer 'gegevens verwijderen' in de TV app niet genoeg geweest?
Was het maar zo'n feest :D
pi_132733556
Nog een handigheidje: als je meerdere meldingen in het notificatiescherm hebt staan, kan je ze alsnog uitvergroten door de notificatie naar beneden te trekken.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:35:16 #123
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132743882
Wel irritant dat alle Nederlandse kanalen missen in dr TV app.
pi_132744023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel irritant dat alle Nederlandse kanalen missen in dr TV app.
Serieus ja? Wat een onzin :{ zijn toch wel pijnlijke missers, vooral omdat HTC in Nederland nog relatief groot is/was.

Ik gebruik dat vrijwel niet. Heb een HTPC aan de TV hangen, die ontvangt geen infrarood dus dat koppelt niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132745072
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef BlackLining het volgende:
Serieus ja? Wat een onzin :{ zijn toch wel pijnlijke missers, vooral omdat HTC in Nederland nog relatief groot is/was.

Ik gebruik dat vrijwel niet. Heb een HTPC aan de TV hangen, die ontvangt geen infrarood dus dat koppelt niet.
Ik gok dat een USB ir-ontvanger ook niet gaat helpen ofwel?

Zag pas bij een internetsite deze app langskomen; een app die losse apps van fabrikanten samen zou moeten brengen in 1 app; oftewel wat HTC zélf ook doet. Dus nog niet echt een voordeel t.o.v. standaard HTC TV Remote gezien...

pi_132745283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik gok dat een USB ir-ontvanger ook niet gaat helpen ofwel?

Zag pas bij een internetsite deze app langskomen; een app die losse apps van fabrikanten samen zou moeten brengen in 1 app; oftewel wat HTC zélf ook doet. Dus nog niet echt een voordeel t.o.v. standaard HTC TV Remote gezien...

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan wel, maar dan moet er het nodige programmeerwerk aan te pas komen. Ik was het wel van plan trouwens, maar als de Nederlandse zenders er niet in staan heeft het weinig zin.


Leuke app trouwens. Ik zoek vooral een app die even snel alle bekende TV merken uitschakelt :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132746020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel irritant dat alle Nederlandse kanalen missen in dr TV app.
Klopt. Die hebben er alleen maar de eerste maand of zo dat ik hem had erin gestaan, was oprecht handig. Daarna waren ze ineens verdwenen en zijn ze nooit meer teruggekomen.
pi_132746261
Mja ik kan me dat ook herinneren ja.

Vooral handig dat ze dan ook in Blinkfeed staan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132755936
Heb trouwens die 5.5 update nog steeds niet. Wie wel?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_132761303
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:40 schreef Gkhn het volgende:
Heb trouwens die 5.5 update nog steeds niet. Wie wel?
Niemand, unbranded in NL krijgen die pas over 2 weken.


Heb trouwens vandaag op Polaris Office gewerkt op dit ding. Natuurlijk lang niet zo goed als een pc. Maar was wel lekker relaxed, muziek luisteren en lekker typen en aan huiswerk werken. Ga ik vaker doen.
pi_132761373
Nexus 5 heeft trouwens zelfde specs zowat qua scherm en battery. :P dat ding ziet er ook niet verkeerd uit, en erb koopje voor 330 euro met een 2,3 ghz processor, snapdragon 800.
pi_132761631
Mja, maar toch..

LG :{

Wel met goeie software natuurlijk, maar dan nog. Al denk ik wel dat ik tzt eens Android 4.4 op de One ga zetten. Even kijken hoe het is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132761750
Zolang HTC zichzelf blijft zal ik niet overstappen naar een ander merk. Mocht eht zo zijn dat het echt langdurig slecht gaat ga ik kijken naar Nexus (al liever niet als LG ze maakt) en Sony.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132761838
Kom op, ziet er uit als een prima toestel, niet zo negatief.

Wil dat ding ook wel eigenlijk. :p

De software is in orde weten we al, en dat toestel ziet er mooi uit.


Ga niet dit soort gedrag vertonen anders ben je net als die Samsung klevers, open mind dames en heren.
pi_132761913
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:46 schreef Skillstorm het volgende:
Kom op, ziet er uit als een prima toestel, niet zo negatief.
LG is qua hardware gewoon ruk en niet te vergelijken met HTC of Sony. Die laatste 2 doen namelijk wel hun uiterste best om een stevige body te maken en er goed uit te zien. Dit ziet er leuk uit, maar kan volgens mij niet tegen een stootje.

edit: zo jij durft conclusies te trekken zeg, en dat zonder dat je naar onze redenering vraagt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132761982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

LG is qua hardware gewoon ruk en niet te vergelijken met HTC of Sony. Die laatste 2 doen namelijk wel hun uiterste best om een stevige body te maken en er goed uit te zien. Dit ziet er leuk uit, maar kan volgens mij niet tegen een stootje.
Tja, nou... Mening dan he.

We zullen zien, wellicht zijn ze daar op verbeterd, we weten er niks van af nog.
pi_132762001
Volgens mij is dat geen mening :') Behalve dan dat ik HTC en Sony er goed vind uitzien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132762012
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

LG is qua hardware gewoon ruk en niet te vergelijken met HTC of Sony. Die laatste 2 doen namelijk wel hun uiterste best om een stevige body te maken en er goed uit te zien. Dit ziet er leuk uit, maar kan volgens mij niet tegen een stootje.

edit: zo jij durft conclusies te trekken zeg, en dat zonder dat je naar onze redenering vraagt.
Nou nou, puur Android is gewoon prima, dus dat is in orde.

Het toestel ZIET er ook prima uit dus die conclusies durf ik wel te trekken ja.
pi_132762036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij is dat geen mening :') Behalve dan dat ik HTC en Sony er goed vind uitzien.
Ja, maar een feit is het pas als....nou ja , je weet wel. :P
pi_132762102
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou nou, puur Android is gewoon prima, dus dat is in orde.

Het toestel ZIET er ook prima uit dus die conclusies durf ik wel te trekken ja.
Heb het over de hardware. Android is prima, al vind ik Sense prima werken. Maar de hardware is door de jaren heen bagger gebleken bij LG. En dat is iets waar Sony en HTC juist anders in zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132762147
Mijn ervaring met LG is dat ze zeer fragiele hardware maken. Mijn telefoon krijgt het nogal eens te verduren dus daar begin ik niet aan. Dan liever een HTC One Google Edition, of van Sony, da's ook degelijk spul.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132762181
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb het over de hardware. Android is prima, al vind ik Sense prima werken. Maar de hardware is door de jaren heen bagger gebleken bij LG. En dat is iets waar Sony en HTC juist anders in zijn.
Ben het ook wel met je eens dat HTC en Sony beter zijn, maar ik heb wel een aantal LG toestellen in handen gehad en het voelde niet verkeerd aan oid. Ja, persoonlijke observatie maar daar trek ik mijn conclusie dus uit. :P
pi_132762556
Ooh, heb net 20% geraakt qua battery. Gelukkig
Bijna thuis. De batterij is aardig goed maar geeft wel 38% gebruik aan voor Android. Raar.
pi_132762957
Ik ging om 9 uur van huis. Toen ik net om 3 uur naar huis kwam was ie alweer leeg :')

Gaat lomp hard in de trein.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132762977
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:05 schreef Skillstorm het volgende:
Ooh, heb net 20% geraakt qua battery. Gelukkig
Bijna thuis. De batterij is aardig goed maar geeft wel 38% gebruik aan voor Android. Raar.
Dat heb ik al heel lang :').
pi_132763015
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat heb ik al heel lang :').
Ik weet ook gewoon niet of dat hoort. :P
pi_132763029
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef BlackLining het volgende:
Ik ging om 9 uur van huis. Toen ik net om 3 uur naar huis kwam was ie alweer leeg :')

Gaat lomp hard in de trein.
Klopt, in de trein lees ik 24/7 op internet.
pi_132763837
Hele dag gewhatsappt en muziek geluisterd op soundcloud. Zit nu op 69%
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132763931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hele dag gewhatsappt en muziek geluisterd op soundcloud. Zit nu op 69%
Hmm, kan kloppen.
Ik browse ook veel in de trein/bus. Ik begon met 95% batterij vanaf 8:53 ofzo. 50 minuten reizen heen en 50 minuten terug, dus 100 minuten aan on screen time. Ook nog op school zit ik er op.
pi_132764635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hele dag gewhatsappt en muziek geluisterd op soundcloud. Zit nu op 69%
Dat valt nog wel mee.

Scherm aan hebben is gewoon killing. Ik kan rustig de hele dag muziek luisteren. Zelfs streaming radio als het moet. Kan ie 24 uur mee doorgaan, maar als ik met dat scherm aan ga zitten browsen zuipt ie gewoon als een malle. Niet gek ook natuurlijk. Dat is het nadeel van die drang aan hoge resolutie schermen. Die verbruiken meer stroom voor de grafische chip én hebben een sterker backlight nodig. Wat mij betreft, maken ze een One met 720p in plaats van 1080p. Dat werkt een stuk beter. Maar goed, het is nou eenmaal een hype om resoluties zo ver mogelijk op te jagen. Met dank aan Appel..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132764762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee.

Scherm aan hebben is gewoon killing. Ik kan rustig de hele dag muziek luisteren. Zelfs streaming radio als het moet. Kan ie 24 uur mee doorgaan, maar als ik met dat scherm aan ga zitten browsen zuipt ie gewoon als een malle. Niet gek ook natuurlijk. Dat is het nadeel van die drang aan hoge resolutie schermen. Die verbruiken meer stroom voor de grafische chip én hebben een sterker backlight nodig. Wat mij betreft, maken ze een One met 720p in plaats van 1080p. Dat werkt een stuk beter. Maar goed, het is nou eenmaal een hype om resoluties zo ver mogelijk op te jagen. Met dank aan Appel..
Ach, vind 1080p wel leuk om te hebben. Je merkt het verschil nou niet super met 720 maar ja. Ik vind het prima zo. Hebben we tenminste wel helderheid. :P Al ziet het menselijk oog toch geen pixels meer na een bepaald punt rond de 300 ppi.
pi_132764808
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ach, vind 1080p wel leuk om te hebben. Je merkt het verschil nou niet super met 720 maar ja. Ik vind het prima zo.
Wáárom? Het is niet meer dan een marketingtruc. Het verschil op zo'n schermpje tussen 720p en 1080p zie je inderdaad écht niet. En toch scheelt het pakweg de helft aan de stroom.

Nav je edit: Die helderheid zien we niet. Tussen de pixels zit namelijk altijd een stukje ondoorzichtig materiaal. Dat opzich zie je niet omdat dat te klein is, maar het houdt wel backlight tegen. Meteen ook de reden waarom en 1080p scherm op hetzelfde formaat meer stroom verbruik uberhaupt voor de backlight, dan een 720p scherm. Hoe meer pixels per square inch, hoe minder licht er door kan en hoe harder de backlight dus moet branden. Dat zuipt stroom, samen met de rekenkracht van de GPU.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132764863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wáárom? Het is niet meer dan een marketingtruc. Het verschil op zo'n schermpje tussen 720p en 1080p zie je inderdaad écht niet. En toch scheelt het pakweg de helft aan de stroom.
Geen idee. :x Cruciaal is het niet maar vind het wel geinig om te kunnen zeggen. Daarbij maakt 720p>1080p ook niet super veel verschil, 720 slurpte al wat bij mijn One X.

EDIT: Over backlight klopt wel ja.

Maar vind het nog steeds een prachtig scherm, iig niet zo stroef als bij de One X. (maar dat is dan weer de coating denk ik dan)
pi_132764903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geen idee. :x Cruciaal is het niet maar vind het wel geinig om te kunnen zeggen. Daarbij maakt 720p>1080p ook niet super veel verschil, 720 slurpte al wat bij mijn One X.
Ik schat, op basis van backlight en GPU power, dat het tot 30% verschil maakt in stroomverbruik. Dat vind ik nogal wat.

'Leuk om te kunnen zeggen' heb ik niks aan, dat is fanboygedrag. Battery life, daar hebben we iets aan.

1080p schermen op zulke formaten hebben geen énkel voordeel op marketing na. De One heeft een prachtig scherm, maar dat komt niet door de resolutie. Dat komt door de contrastwaardes en het kleurbereik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132764943
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik schat, op basis van backlight en GPU power, dat het tot 30% verschil maakt in stroomverbruik. Dat vind ik nogal wat.

'Leuk om te kunnen zeggen' heb ik niks aan, dat is fanboygedrag. Battery life, daar hebben we iets aan.

1080p schermen op zulke formaten hebben geen énkel voordeel op marketing na.
Dan moeten we maar stoppen hier bij 1080p, vind het ook wel prima zo. 4K op smartphones is ook belachelijk natuurlijk maar je weet dat dat er aan komt.
pi_132764990
We hadden moeten kappen bij 250 ppi. Daarboven zie je echt niet meer tenzij je er met een vergrootglas boven gaat hangen. Dat is net zo'n kwats als het steeds maar dunner maken van die telefoon om zo te kunnen zeggen dat het toestel maar liefst (!) 0.2mm dunner is dan van de concurrent. Dat de battery life daarmee met 3,5 uur achteruit gegaan is, zeggen we er voor het gemak even niet bij.

Gelukkig staan er steeds meer bedrijfsjes op, Huawei en Oppo bijvoorbeeld, die dat wel begrijpen :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132765033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
We hadden moeten kappen bij 250 ppi. Daarboven zie je echt niet meer tenzij je er met een vergrootglas boven gaat hangen. Dat is net zo'n kwats als het steeds maar dunner maken voor die telefoon om zo te kunnen zeggen dat het toestel maar liefst (!) 0.2mm dunner is dan van de concurrent. Dat de battery life met 3,5 uur achteruit gegaan is, zeggen we er voor het gemak even niet bij.
Ik snap dat dunnere telefoon gebeuren ook niet helemaal. Vind dat een telefoon best wel iets dikker mag zijn voor een geweldige batterij oid.
pi_132783038
HTC zegt Android 4.4 binnen drie maanden op de One te hebben. Ik ben benieuwd.

Al heb ik er niet echt hoogte van kunnen krijgen. Jammer dat er geen keynote was, maar dat voelde ik eigenlijk al aankomen toen Hugo Barra plaats moest maken voor Sundar Pichai als Android manager. Dat gaat het OS niet veel goeds doen denk ik.

Als ie uit is zal ik eens de stock Android ROM op de One knallen. Heb nu al drie Android releases gemist, ben wel weer eens benieuwd hoe Android stock inmiddels geworden is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132783057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
HTC zegt Android 4.4 binnen drie maanden op de One te hebben. Ik ben benieuwd.

Al heb ik er niet echt hoogte van kunnen krijgen. Jammer dat er geen keynote was, maar dat voelde ik eigenlijk al aankomen toen Hugo Barra plaats moest maken voor Sundar Pichai als Android manager. Dat gaat het OS niet veel goeds doen denk ik.
Ik weet het niet. Wel een kleine verbetering heb ik gehoord is dat 4.4 een stuk beter is voor toestellen met minder RAM, (al heeft dat voor ons geen profijt)
4.3 moeten we nog zien. :P
pi_132783281
Mwa, minder RAM voor Android kan voor ons ook werken hoor. Android houdt dan meer over om apps in te draaien. En Android werkt zo dat het RAM eigenlijk altijd zo vol mogelijk gepropt wordt. Daar is nu dus meer ruimte voor.

Wellicht heeft die optimalisatie nog wat invloed op het battery life. Zal niet alleen maar in het RAM liggen denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132783356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 01:09 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, minder RAM voor Android kan voor ons ook werken hoor. Android houdt dan meer over om apps in te draaien. En Android werkt zo dat het RAM eigenlijk altijd zo vol mogelijk gepropt wordt. Daar is nu dus meer ruimte voor.

Wellicht heeft die optimalisatie nog wat invloed op het battery life. Zal niet alleen maar in het RAM liggen denk ik.
Afwachten dus.

Als ik de prijzen zo zie wil ik ook de Nexus 5 trouwens, gewoon om te hebben. :x

Maar ik weet wel beter, kan dat mijn bankrekening niet aan doen, hoe goedkoop het ook is.
pi_132785076
Na 2 weken komt mn One vandaag weer terug na reparatie bij Dynafix. Ik ben heel benieuwd aangezien de ervaringen niet al te best zijn.
Ze hebben de camera vervangen (na aanleiding van het flink last hebben, zoals velen, van een roze waas in donkere omgevingen met een iso boven de 100). Was al lichtelijk verbaasd dat ze ook echt de camera vervangen hebben. Nu nog maar hopen dat alles weer netjes in elkaar gezet is...

de bootloader had ik weer gerelocked, dat was ook wel te zien als in de bootloader zag, maar goed blijkbaar is dat geen probleem geweest om toch de telefoon te repareren. Telefoon was eerder ook geroot maar had er voor het versturen een RUU op gezet dus dat was niet meer te zien.

edit:
En nu heb ik weer een perfect zwart scherm, ook al staat de iso op 1600.
Met deze sensor versie: st vd 6869(1.0) cinesensor 2013-10-04

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartje1981 op 01-11-2013 10:43:41 ]
Music was my first love, and it will be my last.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:39:00 #163
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132818961
Ik heb zojuist mijn One aangeboden voor reparatie. Ook vanwege de roze waas en vanwege het feit dat de lens van de camera (niet het glas ervoor) niet goed is. Op alle foto's en video's die ik maak is er een soort "pixel" te zien, welke ook op de computer te zien zijn als ik daar de foto's op bekijk.



Dat witte puntje dus..

Balen, ook vanwege de horrorverhalen van Dynafix.
pi_132819004
http://www.technobuffalo.(...)t-to-save-mans-life/

Dus een man kreeg een schot te verduren van een berover. Maar de HTC telefoon van hem blokkeerde de kogel. _O- _O- _O-

Vervolgens kreeg hij een One van HTC.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:56:59 #165
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_132819323
Same story als die ipod die sneuvelde.
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:17:52 #166
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132828597
Rare combie, HP en Apple op die achterkant :p
pi_132828939
Hmm die roze waas heb ik ook.

Maar ik heb erg weinig zin om hem aan Dynafail toe te vertrouwen :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132829040
Ach ja, er zullen altijd defecte toestellen zijn bij elk product.
pi_132829111
Mja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er enorme last van heb. Moest zelfs net nog even kijken of mijn camera het ook deed, wist het niet eens.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132829271
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er enorme last van heb. Moest zelfs net nog even kijken of mijn camera het ook deed, wist het niet eens.
Komt goed.

Duurt 10 dagen voor reparatie maar komt goed.
pi_132846111
Heb ook last van de roze waas maar ook van iets anders. Voor macro tot een meter is de camera redelijk. Zodra de camera zich moet focussen op iets dat verder weg is dan een meter is het drama. Totaal geen focus o.i.d..

[ Bericht 0% gewijzigd door Opaas op 03-11-2013 09:56:56 ]
  zondag 3 november 2013 @ 09:42:55 #172
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132846289
Dinsdagmiddag halen ze m'n one op. Ze vertelde mij aan de telefoon dat ik het toestel zo mee kon geven, zonder doosje of bescherming :?.

Achteraf gezien had ik beter eerst de webwinkel waar ik de telefoon gekocht heb kunnen contacteren, misschien hadden die een betere oplossing.

Ik hoop alleen dat ze er een netjes mee omgaan en ik het toestel niet in een slechtere staat terugkrijg..
pi_132847761
Ach, die roze waas stoort mij lang niet genoeg om hem daarvoor naar Dynafix te sturen.

Als HTC die reparaties zelf zou doen, had ik het wellicht wel gedaan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 3 november 2013 @ 11:38:54 #174
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132848027
Die app om die knop van de headset te customizen is wel chill :)
pi_132858000
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ze vertelde mij aan de telefoon dat ik het toestel zo mee kon geven, zonder doosje of bescherming :?.
Klopt. De koerier heeft zelf een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant waar het toestel in gaat.
Als je het toestel weer terugkrijgt zit het vaak in een net doosje welke ook weer in een envelop zit.

Versturing hoef je i.i.g. geen zorgen om te hebben; zelf al 3x meegemaakt.
  zondag 3 november 2013 @ 16:59:16 #176
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132858203
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klopt. De koerier heeft zelf een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant waar het toestel in gaat.
Als je het toestel weer terugkrijgt zit het vaak in een net doosje welke ook weer in een envelop zit.

Versturing hoef je i.i.g. geen zorgen om te hebben; zelf al 3x meegemaakt.
Dat is al een zorgen minder.

Nu ben ik benieuwd hoe afgetakeld (of niet) het toestel weer terug komt. Als er ook maar 1 krasje opzit sta ik de volgende dag bij Dynafix voor de deur.

[ Bericht 1% gewijzigd door .Neovo. op 03-11-2013 20:41:43 ]
  maandag 4 november 2013 @ 09:40:21 #177
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_132881539
Eerste kleine systeemupdate stond klaar vanmorgen, 614kb voor iets met foutopsporing.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_132881962
De mijne is 4.3 aan het installeren *O*

Gewoon 675 (zeshonderdvijfenzeventig ja) MB die update :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132883250
Ook maar eens binnenhalen dan...
  maandag 4 november 2013 @ 11:15:58 #181
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132883274
Na het installeren van de grote update stond gewoon Android 4.2.2 er nog op. :') Poging 2 is nu bezig.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132883600
Ik ben ook e.e.a. binnen aan het halen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132883724
Branded toestellen van T-Mobile mogen nog even wachten...
pi_132883762
Videohighlights zijn echt een stuk verbeterd
pi_132883785
Ik kan alleen niet vinden hoe ik rss kan toevoegen aan BlinkFeed :')
pi_132883809
T-mobile zou wel weer langer nodig hebben om alles goed te keuren en aan te passen.
pi_132883885
quote:
13s.gif Op maandag 4 november 2013 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan alleen niet vinden hoe ik rss kan toevoegen aan BlinkFeed :')
Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.

Maar je moet dus een RSS link aanklikken in de browser. Dan vraagt ie met welke app je die wil openen, klik je op BlinkFeed en dan zit ie erin :)

Video Highlights zijn wel nice geworden ja!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 4 november 2013 @ 11:44:13 #188
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132883917
Muziekapp is wel beter zo _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132884067
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.

Maar je moet dus een RSS link aanklikken in de browser. Dan vraagt ie met welke app je die wil openen, klik je op BlinkFeed en dan zit ie erin :)

Video Highlights zijn wel nice geworden ja!
Vooral dat je eigen muziek kan kiezen, en daar ook in kan knippen waarmee je dus de lengte van de video kan bepalen _O_

RSS nu gevonden ja, jammer alleen dat ik geen fatsoenlijke feeds met foto's kan vinden ;(

En de aanpasbare snelinstellingen zijn handig.
  maandag 4 november 2013 @ 11:56:54 #190
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132884238
Veranderde lockscreen is wel jammer, nu moet je eerst een pagina opzij om je widget te kunnen zien ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132884632
Stomme NL Alert, daar heb ik nooit om gevraagd
pi_132884784
quote:
13s.gif Op maandag 4 november 2013 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Stomme NL Alert, daar heb ik nooit om gevraagd
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigens :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132885290
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigens :')
Ik dacht dat ik 'm juist wel zou moeten krijgen. Toen ik even bij die instellingen van NL-alert ging kijken kreeg ik later wel bericht dat NL-alert ingesteld was. Vreemd.

EDIT: zal wel hier mee te maken hebben: Veel mensen klagen over te laat of niet ontvangen NL-Alerts

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 04-11-2013 13:01:10 ]
pi_132885328
Nog eentje binnen
pi_132885742
Vijf inmiddels
pi_132886139
Ook zonder die update krijg ik ze.
pi_132892994
Waar ik behoorlijk de tyfus van krijg is dat ie elk woord dat ie niet in het woordenboek kent nu toevoegt. Als ik eenmalig een woord gebruik dat ik niet standaard in mijn woordenboek wil, dan heb ik geen keuze.

Edit: voorheen typte ik het woord, en als ie dan die suggestie pushte, dan hoefde ik alleen de laatste letter te wijzigen en dan stond het woord dat ik bedoelde er weer en slaat hij het niet op. Dat is nu niet meer zo.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132893156
NL Alert, kreeg echt 6 meldingen ofzo, wilde maar niet stoppen. :')
  maandag 4 november 2013 @ 16:43:10 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_132893265
Hmm shit, die video highlights vind ik het beste aan Sense, dus als die verbeterd zijn moet ik mijn toestel misschien weer un-rooten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_132894590
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar ik behoorlijk de tyfus van krijg is dat ie elk woord dat ie niet in het woordenboek kent nu toevoegt. Als ik eenmalig een woord gebruik dat ik niet standaard in mijn woordenboek wil, dan heb ik geen keuze.

Edit: voorheen typte ik het woord, en als ie dan die suggestie pushte, dan hoefde ik alleen de laatste letter te wijzigen en dan stond het woord dat ik bedoelde er weer en slaat hij het niet op. Dat is nu niet meer zo.
Ik krijg daar ook jeuk van ja.

Maar dat doet Sense al sinds ik me herinner. Het stock Android toetsenbord doet dat niet trouwens.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132894742
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik krijg daar ook jeuk van ja.

Maar dat doet Sense al sinds ik me herinner. Het stock Android toetsenbord doet dat niet trouwens.
Ja en het kutte is, dat als ik dat toetsenbord volledig uit zet, dat ik dan als een mongool typ en elk woord drie keer moet verbeteren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132895250
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja en het kutte is, dat als ik dat toetsenbord volledig uit zet, dat ik dan als een mongool typ en elk woord drie keer moet verbeteren.
Ander toetsenbord downloaden. Swiftkey is nice, en SliceIT. Of Stock tobo natuurlijk.

Die hebben ook prima spellingscorrectie.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132907272
Ik heb een RSS-feed toegevoegd aan Blinkfeed, maar de updates ervan komen niet tevoorschijn in de feed, Iemand enig idee wat ik fout doe?
pi_132909988
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Sjeeser het volgende:
Ik heb een RSS-feed toegevoegd aan Blinkfeed, maar de updates ervan komen niet tevoorschijn in de feed, Iemand enig idee wat ik fout doe?
Hier werkt het ook niet :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 november 2013 @ 09:11:34 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132916337
Zo, tijd om te updaten *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 november 2013 @ 09:32:38 #206
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132916634
4.3 & Sense 5.5 voelt prima *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:37:13 #207
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_132916700
Heb ik het goed begrepen of niet: het percentage van de batterij zou toch in het icoontje worden verwerkt?
Bij mij blijft ie er naast staan,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_132918196
Net ook de update binnen gehaald en geïnstalleerd.

Moet nu wel telkens de telefoon bij het ontwaken ontgrendelen door naar boven te swipen terwijl de schermbeveiliging gewoon uit staat.

Valt dit uit te zetten zodat je direct aan de slag kunt?
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:14:01 #209
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_132920367
Eindelijk vijf hoofdschermen (plus blinkfeed, indien gewenst). Kan ik eindelijk alles weer logisch indelen op de verschillende schermen in plaats van alles op vier schermen te proppen. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_132920620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Gauner het volgende:
Net ook de update binnen gehaald en geïnstalleerd.

Moet nu wel telkens de telefoon bij het ontwaken ontgrendelen door naar boven te swipen terwijl de schermbeveiliging gewoon uit staat.

Valt dit uit te zetten zodat je direct aan de slag kunt?
Instellingen > beveiliging > vinkje zetten bij "vergrendelscherm bij ontwaken negeren"
pi_132920794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:23 schreef JAY-T het volgende:

[..]

Instellingen > beveiliging > vinkje zetten bij "vergrendelscherm bij ontwaken negeren"
Heb het aangevinkt maar moet nog steeds sliden om te unlocken. :{
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:22:31 #212
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132924495
Ik heb net mijn telefoon uitgezwaaid. ;( Dynalogics heeft 'm net opgehaald
pi_132926951
Wanne toestand met die nieuwe spellingscontrole zeg :{ Ik word er knetterleip van :{ :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132927438
Twee vervelende dingen bij het lockscreen: je moet nu van onderaf naar boven swipen (ipv "ergens" op het scherm) en het patroongebeuren is iets omlaag geschoven
~Si vis amari, ama~
pi_132927593
Heb het idee dat Android steeds meer op de tour zit van: veranderen om maar te veranderen... Kan iemand dit even voor me ontkrachten, want zo wil ik eigenlijk niet naar Android en HTC kijken :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132928001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Twee vervelende dingen bij het lockscreen: je moet nu van onderaf naar boven swipen (ipv "ergens" op het scherm) en het patroongebeuren is iets omlaag geschoven
Ja klote.

Is het niet mogelijk om terug te gaan naar 4.2.2 (via een systeemherstel of iets dergelijks)?
pi_132937481
Net ontdekt dat je nu ook je lockscreen naar rechts kan swipen (vanaf rechtsbovenin). Je kan daar widgets toevoegen (zoals je agenda). Dat vind ik dan wel weer handig
~Si vis amari, ama~
  woensdag 6 november 2013 @ 15:42:31 #218
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132964093
Mag nu legaal hier posten, want heb de One nu ook.

Voelt wel goed aan allemaal en de batterij gaat lang mee, das cool.

Niet heel vernieuwend allemaal verder.

Krijg niet gevonden hoe dat ding trilt bij elke letter die ik typ in WA (iemand?)
pi_132964133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
Mag nu legaal hier posten, want heb de One nu ook.

Voelt wel goed aan allemaal en de batterij gaat lang mee, das cool.

Niet heel vernieuwend allemaal verder.

Krijg niet gevonden hoe dat ding trilt bij elke letter die ik typ in WA (iemand?)
Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken. :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 november 2013 @ 15:48:33 #220
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132964325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken. :*
Doet het niet :'(

Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
pi_132964495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Doet het niet :'(

Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
Aanvinken ja, dat bedoelde ik :@
En idd, hier werkt het nu ook niet. Dan weet ik het ook niet. Ik had het eerst wel, maar heb het gauw uitgezet zodra ik er genoeg van had.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 november 2013 @ 15:53:53 #222
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132964575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Aanvinken ja, dat bedoelde ik :@
En idd, hier werkt het nu ook niet. Dan weet ik het ook niet. Ik had het eerst wel, maar heb het gauw uitgezet zodra ik er genoeg van had.
nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,
Is er eigenlijk ergens een site voor tips&tricks voor dat ding (en dan niet de standaard-HTC-site)
pi_132964640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Doet het niet :'(

Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
Wachtwoord blijft altijd trillen, voor normale tekst kan je het trillen wel uitzetten.
pi_132964654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,
Is er eigenlijk ergens een site voor tips&tricks voor dat ding (en dan niet de standaard-HTC-site)
Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomen :) gewoon eens wat mee rommelen, kan weinig fout gaan.
Veel plezier met je telefoon iig :D

edit: CC, hij wilt het juist altijd hebben trillen. ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132965064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomen :) gewoon eens wat mee rommelen, kan weinig fout gaan.
Veel plezier met je telefoon iig :D

edit: CC, hij wilt het juist altijd hebben trillen. ;)
Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.
pi_132965107
Nice, dat wist ik ook niet :P Handig om te weten :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132965128
Beetje irritant, batterylife is een beetje schommelig de laatste paar dagen.

Als het goed is brengt 4.3 beter battery life met zich mee.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:05:32 #228
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132965150
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.
ja dat moet het zijn
pi_133002961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef Skillstorm het volgende:
Beetje irritant, batterylife is een beetje schommelig de laatste paar dagen.

Als het goed is brengt 4.3 beter battery life met zich mee.
Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.

Ik zou bijna zeggen, wacht even met updaten. Er zitten flink wat bugs in namelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133004276
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.

Ik zou bijna zeggen, wacht even met updaten. Er zitten flink wat bugs in namelijk.
Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijk :') Wat is er dan zoal?
Too much is never enough!
pi_133004416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijk :') Wat is er dan zoal?
Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.

Bugs zitten in nieuwe functionaliteiten van BlinkFeed, het toetsenbord bokt behoorlijk, schermvergrendeling is niet helemaal lekker in te stellen.. Niets ernstigs, maar ik loop wel tegen wat zaken aan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133004739
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.

Bugs zitten in nieuwe functionaliteiten van BlinkFeed, het toetsenbord bokt behoorlijk, schermvergrendeling is niet helemaal lekker in te stellen.. Niets ernstigs, maar ik loop wel tegen wat zaken aan.
Als ik vanuit mijn lockscreen facebook open duurt het erg lang, zo'n 3 seconden. Ook de rest duurt allemaal een fractie langer (genoeg om merkbaar te zijn). Meer mensen last van?
~Si vis amari, ama~
pi_133005059
Nope, werkt net zo snel. Ik heb alleen problemen met die klote spellingcontrole.
En Blinkfeed geeft nu minder artikelen weer dan voorheen. Minder scrollvoer.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133005120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nope, werkt net zo snel. Ik heb alleen problemen met die klote spellingcontrole.
En Blinkfeed geeft nu minder artikelen weer dan voorheen. Minder scrollvoer.
Echt he, dat hoerentoetsenbord :') ik sta op momenten echt op het punt om dat kutding uit het raam te sodemieteren als die kut spellingscontrole weer eens een normaal Nederlands woord verkracht :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133005160
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Echt he, dat hoerentoetsenbord :') ik sta op momenten echt op het punt om dat kutding uit het raam te sodemieteren :')
Ja, en dan ben ik dus 'verplicht' om bepaalde woorden toe te voegen aan het woordenboek, terwijl ik dat niet wil. Maakt me soms behoorlijk gek ja :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133005387
Als je soms voor de grap een woord expres verkeerd schrijft, slaat ie dat ook op, en dan autocorrect hij het woord voortaan zelf!!!!!


Accu gaat bij mij ook niet heel de dag mee. 07:00 van de lader, en afhankelijk van hoe veel pauze ik tussendoor heb, tussen 18:00&20:00 weer leeg.
pi_133005698
Jammer idd van de battery life.

http://androidcommunity.c(...)eish-tinge-20131107/

Opvolger. :P
pi_133005776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer idd van de battery life.

http://androidcommunity.c(...)eish-tinge-20131107/

Opvolger. :P
GSMarena heeft meer info: http://www.gsmarena.com/htc_m8_photos_leak-news-7140.php ;) had t vanmiddag al geplaatst.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133006051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Als je soms voor de grap een woord expres verkeerd schrijft, slaat ie dat ook op, en dan autocorrect hij het woord voortaan zelf!!!!!


Accu gaat bij mij ook niet heel de dag mee. 07:00 van de lader, en afhankelijk van hoe veel pauze ik tussendoor heb, tussen 18:00&20:00 weer leeg.
Precies, en dat is sowieso strontvervelend. Maar dat heeft Sense altijd al gedaan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133006445
Inmiddels een ander keyboard geïnstalleerd :) heb ooit in een ver verleden SwiftKey aangeschaft. Betaling stond nog steeds in Google Play, dus ik kon hem zo weer downloaden :)



De styling is aanzienlijk minder dan van HTC zelf, maar dit is beter voor mijn bloeddruk. :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133006861
Ja hallo ik ga niet betalen voor een fucking toetsenbordje :')
Dan maar allerlei gare woorden in m'n toetsenbord.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133006988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja hallo ik ga niet betalen voor een fucking toetsenbordje :')
Dan maar allerlei gare woorden in m'n toetsenbord.
Gare woorden in je toetsenbord? :?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133007166
Je kan toch correctie uitschakelen en word prediction etc. :P heb lekker alles uitgedaan om irritatie te voorkomen.

Ben ook aan het denken of ik misschien niet beter een powerbank kan kopen binnenkort.
pi_133007319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Gare woorden in je toetsenbord? :?
Ik heb woordenboek aan, want de correctie is fijn. In A4.2.2 was het zo dat als ik een woord typ dat het woordenboek niet kent, dan corrigeerde ie 't woord. Maar als ik dan weer terug ga en de laatste letter van het woord opnieuw aanpas, dan pakt ie automatisch het woord dat ik bedoel, zonder hem toe te voegen aan het woordenboek (want dat wil ik niet altijd).
Nu kan dat niet meer en moet ik het woord dat ik bedoel altijd toevoegen aan het woordenboek. Resultaat: een woordenboek voor bullshit woorden die ik maar af en toe gebruik en conflicteren met andere woorden waarvan de spelling grotendeels overeenkomt.

Woordenboek gaat niet uit, want ik maak nogal veel typfouten, en die corrigeert ie dan niet meer.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133007493
Bijna thuis ook, momenteel zit ik in de trein. Vandaag kwam mijn Nexus 7 tablet (2013) binnen. :D

Gebruik ik die meer voor media consumptie zodat mijn One wat rust kan krijgen.
pi_133009305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Skillstorm het volgende:
momenteel zit ik in de trein.
He gadverdamme, sterkte :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133030139
Heel raar maar ik overweeg om nog een abo te nemen op de Nexus 5, en de One aan mijn zusje te geven die kampt met een One X met batterij problemen en kut wifi antenne. Of ik geef haar mijn gloednieuwe Nexus 7 tablet en heb 2 smartphones.

Het geld heb ik er wel voor hoor, dat is het niet, maar het is zo zonde want de One is nog zo goed. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Skillstorm op 08-11-2013 01:18:08 ]
pi_133033999
Ja heel raar ja.. oke
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133035794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja heel raar ja.. oke
Nexus 5 body ligt ook heel lekker in de hand.
pi_133036943
:W veel plezier in het Nexus topic
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133037214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
:W veel plezier in het Nexus topic
Hoezo, heb toch nog mijn One dan? :P
pi_133037457
Ik hoef geen nexus dingen te lezen in dit specifieke topic ;)
pi_133037470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hoezo, heb toch nog mijn One dan? :P
Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133037506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.
Omdat ik enthousiast ben. :X
pi_133037531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:30 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat ik enthousiast ben. :X
Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133037546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.
Oke, sorry. :{
pi_133037707
Nexus is toch ook gewoon een geweldig toestel, hij geeft aan dat hij tussen de One en de Nexus wil gaan kiezen, en dat hij ze allebei wel bevalt.
Jammer dat je van een mug een olifant wil maken, maar aan je ava te zien verbaasd het me ook niet zo heel veel!

Iemand overigens 1 idee wanneer de update 4.3 naar T-mobile komt?
pi_133037848
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Slenger het volgende:
Nexus is toch ook gewoon een geweldig toestel, hij geeft aan dat hij tussen de One en de Nexus wil gaan kiezen, en dat hij ze allebei wel bevalt.
Jammer dat je van een mug een olifant wil maken, maar aan je ava te zien verbaasd het me ook niet zo heel veel!

Iemand overigens 1 idee wanneer de update 4.3 naar T-mobile komt?
Waarom word je persoonlijk?

Het valt mij op dat hij al vaker over die Nexus bezig is, en als dat het geval is, snap ik niet waarom hij dat hier steeds vermeldt. Ik vind het prima als mensen voor een andere telefoon kiezen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar een Samsung fanboy hoeft hier ook niet te komen.

En op je vraag: geen idee.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133039278
Nexus is ook een schitterend ding, maar ik zou het niet doen als ik een One had van nog geen half jaar oud. AOSP ROM op de One zetten geeft exact hetzelfde resultaat alleen heb je dan hardware van HTC in plaats van LG. De One wordt ook gewoon als Nexus device verkocht in de vorm van de Google edition.

Ik zou me toch even achter de oren krabben en bedenken of ik nou echt blij zou worden van zo'n upgrade. Maar goed, eigen keus inderdaad :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133039458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Nexus is ook een schitterend ding, maar ik zou het niet doen als ik een One had van nog geen half jaar oud. AOSP ROM op de One zetten geeft exact hetzelfde resultaat alleen heb je dan hardware van HTC in plaats van LG. De One wordt ook gewoon als Nexus device verkocht in de vorm van de Google edition.

Ik zou me toch even achter de oren krabben en bedenken of ik nou echt blij zou worden van zo'n upgrade. Maar goed, eigen keus inderdaad :)
Oh nee, het is geen upgrade. :P Ik draag ze dan beiden. Tablet is dan niet meer nodig.
pi_133039617
Tja, mij omdat het nut nogal :') maar goed.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133046460
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
pi_133047035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
Waarom is mijn geboortejaar relevant? :?

En ja....waarom niet? Als ik het geld heb en het verlangen is er weinig reden het niet te doen.
pi_133047689
Als ik het geld en het verlangen heb om in een gouden pyjama over straat te lopen betekent niet dat dat niet raar is. Volgens mij verdien je best prima maar kun je niet met geld omgaan als je zomaar smartphones koopt. Moet je ook lekker zelf weten, maar helemaal normaal? nee.
pi_133047811
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef videonatic het volgende:
Als ik het geld en het verlangen heb om in een gouden pyjama over straat te lopen betekent niet dat dat niet raar is. Volgens mij verdien je best prima maar kun je niet met geld omgaan als je zomaar smartphones koopt. Moet je ook lekker zelf weten, maar helemaal normaal? nee.
2 smartphones is nou ook niet echt iets super raars. Ongewoon is het wel.
pi_133048299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
Het probleem is vooral dat die mensen niet echt onderscheid kunnen maken tussen zaken van waarde en een tijdelijke opwelling.

Twee smartphones is leuk maar voor een 19 jarige totaal overbodig. Het vermogen om dat in te zien komt nog wel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133048538
Nee, ik zie dat als 20 jarige ook wel in, daarom twijfel ik dus nog wel.
pi_133151774
Oooh ze hebben de One nu ook in het blauw zo te zien.
  maandag 11 november 2013 @ 16:53:41 #270
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_133152370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, ik zie dat als 20 jarige ook wel in, daarom twijfel ik dus nog wel.
Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.
pi_133152401
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef warp995 het volgende:

[..]

Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.
Nee, klopt, nog niks gedaan ook.
pi_133155756
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:

mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak

iemand bekend met dit probleem?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133156658
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:

mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak

iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Ehm nope.

Probeer eens een restart?
  maandag 11 november 2013 @ 19:22:17 #274
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_133157538
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter :? :(. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
pi_133158030
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter :? :(. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
Boos bellen morgen?
pi_133161930
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter :? :(. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
Probeer deze link eens. ;)
  maandag 11 november 2013 @ 21:34:40 #277
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_133164799
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Probeer deze link eens. ;)
_O_ Held.

5 november had ik em meegegeven, is ie toch nog twee dagen onderweg geweest.

quote:
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 7-11-2013 4:17:39
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-11-2013 4:17:40
pi_133181975
Wel jammer van de battery life keer op keer.
Denk toch echt dat een battery pack besteld gaat worden.

Als ze er nou een 3000 mAh battery in gezet hadden was het echt een droomtoestel geweest, dan maar een milimeter dikker. :P
pi_133182025
Mijn microfoon lijkt er mee opgehouden te zijn.. :/

Toestel is drie maanden oud, wat is nu wijsheid, toestel is verzekerd (45e eigen risico) of moet ik het op garantie gooien?
pi_133182180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef MartiniNL het volgende:
Mijn microfoon lijkt er mee opgehouden te zijn.. :/

Toestel is drie maanden oud, wat is nu wijsheid, toestel is verzekerd (45e eigen risico) of moet ik het op garantie gooien?
Garantie: laat ze maar bewijzen dat het jouw eigen schuld is. Als ze dat kunnen, kan je alsnog je verzekering aanspreken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133182888
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:

mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak

iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133182996
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.
Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133183374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.
Nee, zo werkt dat niet. Bij weinig licht zit er altijd ruis in het beeld. Via software kan dat gecorrigeerd worden. Echter de sensor wordt onder invloed van hitte steeds slechter, dus komt er steeds meer ruis op bij weinig licht. Op gegeven moment valt dat niet meer te corrigeren.

De sensor van de One wordt op Den duur zó slecht dat er op gegeven moment bij schemerlicht al flink wat ruis mee komt. En dan krijg je dit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:01:29 #284
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_133194509
Dat werd tijd.

quote:
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling
  donderdag 14 november 2013 @ 14:02:11 #285
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_133251221
Klein vraagje:

Ik heb van HTC hun Boombass speaker binnen gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat mijn One zowel geluid via de Boombass als via de normale telefoon speakers afspeelt. Kan ik dat ergens instellen? Aangezien de Boombass alleen een subwoofer is, is het dus nog wel noodzakelijk de gewone speakers te gebruiken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:57:30 #286
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_133278913
quote:
Reparatie Intern - Wacht op informatie klant
:? Hier staat ie nu al drie dagen op, wat houdt dat in?
pi_133278964
Bel gewoon
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133279240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Aikara het volgende:
Klein vraagje:

Ik heb van HTC hun Boombass speaker binnen gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat mijn One zowel geluid via de Boombass als via de normale telefoon speakers afspeelt. Kan ik dat ergens instellen? Aangezien de Boombass alleen een subwoofer is, is het dus nog wel noodzakelijk de gewone speakers te gebruiken.
Verbinden via Bluetooth
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:17:57 #289
131603 Afwazig
Serious business
pi_133279292
Wie weet of er ook ergens een goede HTC One dockingstation met speakers te vinden is? Dus dat mijn telefoon oplaadt terwijl ik wat muziek kan afspelen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:52:45 #290
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_133288603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bel gewoon
Ze hebben inmiddels al contact opgenomen. Ze konden het probleem alleen niet vinden. Heb ze wat foto's en een filmpje teruggestuurd.
pi_133369868
Ik heb nu zo'n pennetje voor m'n touch screen. Werkt best goed in combinatie met Swype
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133373741
Vodafone: alle klanten kunnen over anderhalf jaar op 4g-netwerk.

Fijn, dan loopt mijn 4G abonnement juist af :') ...
Hoewel wat zij daar tonen voor april 2014 misschien wel wat positief uitvalt voor mij.
pi_133381149
Bij mij komt 4G aankomende februari. In Den Haag waar ik naar school ga is het er al. :P sinds vandaag.

Ook heb ik een aantal dagen geen internetprovider thuis dus ik tether lekker mijn One aan mijn pc en kan lekker doorgamen via 3G. Wel een lifesaver hoor. :P

De batterij lijkt weer wat beter te gaan.
pi_133390695
Vodafone RED Essential 2 jaar; 400 minuten / onbeperkt (10.000) smsjes / 1GB internet
kost me ¤ 35 per maand, toestel gratis :)

wel bij Studentmobiel, Vodafone zelf vraagt bij hetzelfde abonnement ¤ 141,04 voor het toestel :X

[ Bericht 0% gewijzigd door ReMcOrE op 18-11-2013 21:39:51 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 november 2013 @ 21:36:00 #295
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_133392043
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Vodafone RED Essential 22 jaar; 400 minuten / onbeperkt (10.000) smsjes / 1GB internet
kost me ¤ 35 per maand, toestel gratis :)

wel bij Studentmobiel, Vodafone zelf vraagt bij hetzelfde abonnement ¤ 141,04 voor het toestel :X
22 jaar? wow.
quote:
8s.gif Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Iemand91 het volgende:
Vodafone: alle klanten kunnen over anderhalf jaar op 4g-netwerk.

Fijn, dan loopt mijn 4G abonnement juist af :') ...
Hoewel wat zij daar tonen voor april 2014 misschien wel wat positief uitvalt voor mij.
Elke RED heeft 4G.
pi_133392215
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef blup het volgende:

[..]

22 jaar? wow.
oeps, iets te lang :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_133392456
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef blup het volgende:
Elke RED heeft 4G.
Ik weet niet wat je hier bedoeld.

Trouwens ook lullig van ze. Eerst alleen 4G aanbieden voor de duurste RED abonnement; klanten binnengraaien en vervolgens elke RED abbo met 4G uitrusten. En eerst het duurste RED abonnement veel data geven en vervolgens de goedkopere ook meer data geven.
Hoezo dolk in de rug van de klanten die het dure abonnement ingedrukt werden als ze 4G en veel data wilden.

Of al 3/4 jaar een abonnement aanbieden en schreeuwen dat het 4G biedt; maar blijkt alleen maar in randstad te werken (en wat spots her en der).

't is dat ik het goedkoop heb kunnen regelen maar anders...
pi_133393046
Wat een geklaag over abonnementen.. dacht dat het een HTC one topic was?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 18 november 2013 @ 21:54:15 #299
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_133393182
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hier bedoeld.
quote:
Trouwens ook lullig van ze. Eerst alleen 4G aanbieden voor de duurste RED abonnement; klanten binnengraaien en vervolgens elke RED abbo met 4G uitrusten.
Dat?
pi_133393307
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een geklaag over abonnementen.. dacht dat het een HTC one topic was?
Sorry. Dat zeg ik ook altijd en nu doe ik het zelf :@

Daarom: HTC ONE! *O* _O_ :9~ *;
quote:
16s.gif Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef blup het volgende:
Dat?
Heb je voorspellende gaven wat iemand later gaat posten?
pi_133398034
Ik heb thuis net G netwerk. Laat ze eerst dat soort gebieden maar een voorzien van een redelijk (3G of H) netwerk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')