abonnement Unibet Coolblue
pi_132221156
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
HP ja.
Dat is echt bagger met die drivers ja. Ik ben ondertussen alweer 8 jaar tevreden met deze Samsung laserprinter die gewoon Plug & Play is op m'n Mac en Windows 7 PC.
pi_132221248
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nooit problemen met HP, altijd gewoon aanklikken werken. Maar met windows is dat blijkbaar iets te makkelijk gedacht.

Qua levensduur ben ik het met je eens, op de een of andere manier houden ze het nooit erg lang vol ofzo.
de laserprinters van hun, en dan vooral de 4000 en 5000 serie ben ik wel erg positief over.. die blijven maar gaan _O- (maar driver technisch is het weer troep)
pi_132221461
De grootste ellende is de Color Laserjet 2800, daarvan heb ik er al 3 weggetyft zien worden omdat er gewoon niet mee te werken valt. Nooit werken en als het een keer lukt om te printen krijg je meer strepen dan tekst.
pi_132224090
potver.. een BSOD... crash op msachi.sys...
pi_132291283
Zo; als iemand nog een goede telefoondeal zoekt.

pi_132291898
Waar de fuck komen al die abonnementen ineens vandaan joh?

Als ik dit geweten had, had ik even een paar maanden gewacht en ipv een toestel te kopen gewoon zo'n abonnement genomen!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:59:37 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132292171
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Iemand91 het volgende:
Zo; als iemand nog een goede telefoondeal zoekt.

[ afbeelding ]
Wel karig met de data :P!

DIe 3 maand HBO is ook wel nice...
Maar natuurlijk alleen voor nieuwe klanten omdat oude klanten zo veel mogelijk genaaid moeten worden :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132292878
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar de fuck komen al die abonnementen ineens vandaan joh?

Als ik dit geweten had, had ik even een paar maanden gewacht en ipv een toestel te kopen gewoon zo'n abonnement genomen!
Dit is dan ook een sterke aanbieding.
Bij Vodafone zelf is bijvoorbeeld die S4 met 400 min, 1GB data ¤10 p/maand duurder.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:59 schreef RobertNL het volgende:
Wel karig met de data :P!
Verschilt per gebruiker. Die S4 voor ¤35 vind ik persoonlijk een goede deal.
Zelfs 4G (maar dat wordt geloof ik niets binnen 2 jaar :N )
quote:
DIe 3 maand HBO is ook wel nice...
Mwah...
quote:
Maar natuurlijk alleen voor nieuwe klanten omdat oude klanten zo veel mogelijk genaaid moeten worden :D!
Geldt ook voor huidige klanten. Sterker nog; die zijn goedkoper uit omdat ze geen aansluitkosten hebben. ;)

Trouwens, ook (niet geheel verrassend) bij Typhone.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:32:07 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132293163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Iemand91 het volgende:

Verschilt per gebruiker. Die S4 voor ¤35 vind ik persoonlijk een goede deal.
Zelfs 4G (maar dat wordt geloof ik niets binnen 2 jaar :N )
4G is binnen nu en 2 jaar wel actief :)
Doelde zelf meer op de 200MB abonnementen die zijn wat karig :P
quote:
Mwah...
Niet ;)? Heb een maandje HBO gehad (ook op TV) vond het wel goed werken.
quote:
Geldt ook voor huidige klanten. Sterker nog; die zijn goedkoper uit omdat ze geen aansluitkosten hebben. ;)
Doelde meer op bestaande klanten met een lopend abonnement ;)
quote:
Trouwens, ook (niet geheel verrassend) bij Typhone.
Spaar daar nog altijd met de nieuwsbrief :P, ze hadden eerder wel acties met abonnementen van een paar euro + toestel. Vooral aan het einde van periodes (om de bonus te kunnen halen).
Wellicht is dit wel een vergelijkbare actie om aan de bonus te komen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132293274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

4G is binnen nu en 2 jaar wel actief :)
Doelde zelf meer op de 200MB abonnementen die zijn wat karig :P
Die zijn wat karig ja, maar de totale abonnementskosten zijn (flink) lager dan de aanschaf van een los toestel. Dit lijkt haast desperate.
Zouden ze hopen dat mensen dik over hun datalimiet heen gaan en tientallen euro's per maand moeten bijbetalen?
pi_132293804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef RobertNL het volgende:
4G is binnen nu en 2 jaar wel actief :)
Fijn als het in juli 2015 actief is maar dan zit mijn abonnement waarin 4G aangeboden werd er al weer op.
quote:
Doelde zelf meer op de 200MB abonnementen die zijn wat karig :P
Persoonlijk vind ik dat steeds minder belangrijk worden; als zelfs de AH al wifi gaat aanbieden...
quote:
Niet ;)? Heb een maandje HBO gehad (ook op TV) vond het wel goed werken.
Aanbod op HBO is geloof ik vrij karig. Hebben hier ook 2x zoveel tijd Film1 gehad (gratis; actie) en opzich is het best wel leuk maar uiteindelijk kun je veel beter gaan downloaden.
quote:
Doelde meer op bestaande klanten met een lopend abonnement ;)
Dat is nogal logisch. 2-4 maanden van te voren mag je verlengen (m'n broer bij Hi nu al terwijl zijn abonnement in maart afloopt). Wat willen ze dan doen? Heb je net gisteren een 2 jarig contract bij hen aangegaan en nu alweer een nieuwe er achter plakken zodat je tot oktober 2017 een contract hebt lopen?
quote:
Wellicht is dit wel een vergelijkbare actie om aan de bonus te komen.
Waarschijnlijk wel zoiets inderdaad.
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Die zijn wat karig ja, maar de totale abonnementskosten zijn (flink) lager dan de aanschaf van een los toestel. Dit lijkt haast desperate.
Inderdaad.

De Samsung Galaxy Tab 3 8" WiFi 16GB Wit (¤275) + Samsung Galaxy Young (¤106). Samen ¤381.
Daar ¤49 + (12* ¤28) + ¤30 (aansluitkosten) = ¤415 waarna er nog totaal ¤70 Samsung Cashback afgaat wat op ¤345 uitkomt. Dus ¤36 voordeel en je hebt er nog gratis een klein abonnementje bij.

Hoewel het abonnement van de ene S4 deal misschien wat karig is scheelt dat toch even ¤226 met Vodafone site. En de andere S4 deal is ook even ¤10 p/maand goedkoper.

Wat die anderen doen heb ik even geen zin om om na te kijken.
quote:
Zouden ze hopen dat mensen dik over hun datalimiet heen gaan en tientallen euro's per maand moeten bijbetalen?
Wat RobertNL hierboven zegt; om hun bonus e.d. nog even te halen.

EDIT: het kan trouwens lonen om eens verder te kijken op hun site; zo is de HTC ONE ¤23 met 400 min, 1GB (4G) data en onbeperkt sms voor ¤30 p/maand. Scheelt ¤5 p/maand en ¤118 toestelprijs met Vodafone zelf.
Samsung S4 is ook aanzienlijk goedkoper...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 18-10-2013 14:17:52 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:16:09 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132294506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Fijn als het in juli 2015 actief is maar dan zit mijn abonnement waarin 4G aangeboden werd er al weer op.
Maart aankomend jaar zal VF vast wel wat meer dekking hebben. Leeuwarden staat nu ook aan; dus ze zitten niet alleen meer in de randstad. Ik denk dat ze niet eens tot die tijd kunnen wachten want KPN is hard op weg om het landelijk in te voeren en achterlopen is niet echt een optie lijkt mij ;)
quote:
Persoonlijk vind ik dat steeds minder belangrijk worden; als zelfs de AH al wifi gaat aanbieden...
Dat soort netwerken hebben altijd zeer irritante beperkingen. In de trein bv geen video en soms zeer traag. Doe mij dan maar H / H+ wat ik hier in de buurt momenteel volop heb; af en toe nog 3G, en laatst zowaar 1 keer EDGE :P (traject Steenwijk - Leeuwarden)
quote:
Aanbod op HBO is geloof ik vrij karig. Hebben hier ook 2x zoveel tijd Film1 gehad (gratis; actie) en opzich is het best wel leuk maar uiteindelijk kun je veel beter gaan downloaden.
Geen idee; vond HBO wel tof op TV maar het is veel te duur. Toen ook op de tablet een paar keer gekeken, beviel wel goed ;).
Als het gratis is wil ik het wel :D
quote:
[..]

Dat is nogal logisch. 2-4 maanden van te voren mag je verlengen (m'n broer bij Hi nu al terwijl zijn abonnement in maart afloopt). Wat willen ze dan doen? Heb je net gisteren een 2 jarig contract bij hen aangegaan en nu alweer een nieuwe er achter plakken zodat je tot oktober 2017 een contract hebt lopen?
Nee; bestaande klanten ook 3 maand HBO geven, niet alleen bij het afsluiten bij een nieuw abonnement. Het is toch een actie om zieltjes te winnen ;) Doe het dan ook gelijk goed :D

[/quote]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132294522
quote:
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:49
win *O*?
pi_132294754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:16 schreef RobertNL het volgende:
Maart aankomend jaar zal VF vast wel wat meer dekking hebben. Leeuwarden staat nu ook aan; dus ze zitten niet alleen meer in de randstad. Ik denk dat ze niet eens tot die tijd kunnen wachten want KPN is hard op weg om het landelijk in te voeren en achterlopen is niet echt een optie lijkt mij ;)
Misschien. Maar dan ben ik al wel even halverwege mijn abonnement. Dus als misschien als mijn abonnement in maart 2015 (o.i.d.) is afgelopen is er misschien landelijke dekking, of net een tijdje daarvoor. Dus over die 2 jaar waar ik voor 4G heb betaald heb ik er niet/nauwelijks van gebruik kunnen maken.

KPN lijkt dat toch beter te doen.
quote:
Dat soort netwerken hebben altijd zeer irritante beperkingen. In de trein bv geen video en soms zeer traag. Doe mij dan maar H / H+ wat ik hier in de buurt momenteel volop heb; af en toe nog 3G, en laatst zowaar 1 keer EDGE :P (traject Steenwijk - Leeuwarden)
True, toen ik pas in de trein zat bij Utrecht en ineens 4G kreeg was dat ook :o :o :o :o .
Maar worden prijzen van abonnementen spuugzat en hebben dat er wel voor over als ze op die manier flink kunnen besparen. En ik geef ze groot gelijk.

't is dat ik altijd nog goede deals heb kunnen scoren maar anders deed ik ook zoiets.
quote:
Geen idee; vond HBO wel tof op TV maar het is veel te duur. Toen ook op de tablet een paar keer gekeken, beviel wel goed ;).
Je NAS alles wat je wil automatisch laten downloaden (desnoods in de trein via je leuke - niet bestaande - 4G verbinding vertellen dat je een bepaalde film wil hebben) en vervolgens via players op je tv/tablet kijken vindt ik toch prettiger.
quote:
Als het gratis is wil ik het wel :D
Hollander :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee; bestaande klanten ook 3 maand HBO geven, niet alleen bij het afsluiten bij een nieuw abonnement. Het is toch een actie om zieltjes te winnen ;) Doe het dan ook gelijk goed :D
[/quote]
Altijd al geweest, bestaande klanten zijn niet interessant. Niet alleen bij providers van mobiele telefoons maar ook bij huisaansluitingen. Zo krijgen wij nu ook geen gratis HD ontvanger of voordeel op een HD recorder bij Ziggo terwijl nieuwe aansluitingen dat wel krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
win *O*?
Huh, wat heb je besteld? :D


quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef Catch22- het volgende:
je kan wel een recorder met dikke korting krijgen. Moet je niet willen, maar dat terzijde.
Why? Als recorder heb je kans bij Ziggo een Humax 5200c te krijgen; dat zijn uitstekende apparaten. ^O^


Die deals zijn wel even iets om over na te denken. :{
Of Simyo sim-only met een Nexus 5 waar ik nog geen enkele duidelijkheid heb over (uiteindelijke totaal)prijs, levertijd/problemen en garantie of voor nagenoeg gelijk totaalbedrag nu een S4/ONE bestellen voor 2 personen...
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:26:46 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132294789
je kan wel een recorder met dikke korting krijgen. Moet je niet willen, maar dat terzijde.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132294854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Huh, wat heb je besteld? :D
hmmja, ander topic was het voor bedoel, maar heb dit besteld

zondag besteld, in china..
pi_132294860
Waar is de tijd gebleven dat men met consoles aan het stunten was die je bij een bepaalt abonnement/contract kreeg. :s)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:36:15 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132295079
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat men met consoles aan het stunten was die je bij een bepaalt abonnement/contract kreeg. :s)
Nu een nokia xxxx met gratis PS2! :') Ja dat waren tijden :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132299512
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat men met consoles aan het stunten was die je bij een bepaalt abonnement/contract kreeg. :s)
Of van die cashbackacties. Betaalde je omgerekend 2 euro per maand + gratis toestel :').
pi_132302916
Ha, mijn in-ears van 60 euro hebben het afgelopen week voor de derde keer laten afweten :')

Inmiddels in 6 maanden al door drie setjes heengegaan; bij elk setje geeft na X aantal maanden een oortje ineens geen geluid meer; het andere oortje gaat dan ook nog maar even mee.

Ik heb het vermoeden dat of de dingen verkeerd behandeld worden door mij (hoewel ik er altijd voor zorg dat ze niet beklemd worden in mijn tas en ik ze altijd in het bijgeleverde zakje stop) of dat er gewoon een ontwerpfout in zit i.c.m. mijn 'normale' gebruik.

Achteraf gezien was de kwaliteit ook niet geweldig veel beter dan die van de Samsung-oortjes van mijn telefoon, dus misschien maar beter ook.

Nu heb ik een paar Bowers&Wilkins P3's gekocht, en wat een geluid geven die :D
Hopelijk gaan ze een beetje lang mee :P

[ Bericht 3% gewijzigd door J.Appleseed op 18-10-2013 19:29:34 ]
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:48:32 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132325559
Misschien een hele blonde vraag, maar zijn smartcards voor providers echt providerafhankelijk, of kan ik onze oude Caiway smartcard bij Ziggo registreren?

En nee, het hoort niet in de SC, maar een heel eigen topic vond ik ook wat overdreven ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:03:54 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_132325916
Ik denk dat die provider afhankelijk zijn, maar zeker weet ik het niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:09:23 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132326066
Het stomme is dat ik er aan dacht door de Ziggo-site.... toevallig zag ik gisteren de oude Caiway smartcard liggen en mijn man is nu even een Ziggo kaart halen, maar er moet tzt nog een TV worden aangesloten.

En toen ik net deze afbeelding zag, moest ik aan die (blauwe) Caiway smartcard denken omdat een Ziggo smartcard voor mijn gevoel oranje is :D

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:25:41 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132335237
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef J.Appleseed het volgende:
Ha, mijn in-ears van 60 euro hebben het afgelopen week voor de derde keer laten afweten :')

Inmiddels in 6 maanden al door drie setjes heengegaan; bij elk setje geeft na X aantal maanden een oortje ineens geen geluid meer; het andere oortje gaat dan ook nog maar even mee.

Ik heb het vermoeden dat of de dingen verkeerd behandeld worden door mij (hoewel ik er altijd voor zorg dat ze niet beklemd worden in mijn tas en ik ze altijd in het bijgeleverde zakje stop) of dat er gewoon een ontwerpfout in zit i.c.m. mijn 'normale' gebruik.

Achteraf gezien was de kwaliteit ook niet geweldig veel beter dan die van de Samsung-oortjes van mijn telefoon, dus misschien maar beter ook.

Nu heb ik een paar Bowers&Wilkins P3's gekocht, en wat een geluid geven die :D
Hopelijk gaan ze een beetje lang mee :P
Dat is (als ik zo de afbeeldingen bekijk) geen inear :P Hele andere klasse :D
Zelf nog altijd best tevreden met de Sony headphones (MDR-1R) lekker helder geluid (al moet je daar van houden).

Daarnaast voor op de fiets nu vaak de Brainwavz R1's, lekkere goedkope dualdriver dopjes die mij prima bevallen (vooral na de burn in; klinken totaal anders lijkt wel). Daarnaast nog wel een voorraadje liggen met andere dopjes mochten de R1's stuk gaan :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132337898
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is (als ik zo de afbeeldingen bekijk) geen inear :P Hele andere klasse :D
Zelf nog altijd best tevreden met de Sony headphones (MDR-1R) lekker helder geluid (al moet je daar van houden).

Daarnaast voor op de fiets nu vaak de Brainwavz R1's, lekkere goedkope dualdriver dopjes die mij prima bevallen (vooral na de burn in; klinken totaal anders lijkt wel). Daarnaast nog wel een voorraadje liggen met andere dopjes mochten de R1's stuk gaan :P
Nee, klopt, de B&W's zijn on-ears (en geven daardoor de bass veel beter door, vind ik!)
Ik had eerst RHA MA450i's. Ook al niet heel goedkoop, maar daar heb ik dus 3 paar van versleten sinds maart :{

Die Sony's zien er ook erg strak uit! Was eerst aan het denken aan Grado SR80i's of Sennheiser HD25-I II's, maar de Grado's waren niet erg handig in het OV vanwege de open back en de Sennheisers waren vrij lelijk (wel fantstisch geluid).

Voorlopig gebruik ik op de fiets nog even de Samsug in-ears van mijn telefoon; misschien ook maar eens kijken voor (écht dedelijke) in-ears.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')