Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo, heb toch nog mijn One dan?
Omdat ik enthousiast ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.
Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.quote:
Oke, sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.
Waarom word je persoonlijk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Slenger het volgende:
Nexus is toch ook gewoon een geweldig toestel, hij geeft aan dat hij tussen de One en de Nexus wil gaan kiezen, en dat hij ze allebei wel bevalt.
Jammer dat je van een mug een olifant wil maken, maar aan je ava te zien verbaasd het me ook niet zo heel veel!
Iemand overigens 1 idee wanneer de update 4.3 naar T-mobile komt?
Oh nee, het is geen upgrade.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Nexus is ook een schitterend ding, maar ik zou het niet doen als ik een One had van nog geen half jaar oud. AOSP ROM op de One zetten geeft exact hetzelfde resultaat alleen heb je dan hardware van HTC in plaats van LG. De One wordt ook gewoon als Nexus device verkocht in de vorm van de Google edition.
Ik zou me toch even achter de oren krabben en bedenken of ik nou echt blij zou worden van zo'n upgrade. Maar goed, eigen keus inderdaad
Waarom is mijn geboortejaar relevant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
2 smartphones is nou ook niet echt iets super raars. Ongewoon is het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef videonatic het volgende:
Als ik het geld en het verlangen heb om in een gouden pyjama over straat te lopen betekent niet dat dat niet raar is. Volgens mij verdien je best prima maar kun je niet met geld omgaan als je zomaar smartphones koopt. Moet je ook lekker zelf weten, maar helemaal normaal? nee.
Het probleem is vooral dat die mensen niet echt onderscheid kunnen maken tussen zaken van waarde en een tijdelijke opwelling.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, ik zie dat als 20 jarige ook wel in, daarom twijfel ik dus nog wel.
Nee, klopt, nog niks gedaan ook.quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef warp995 het volgende:
[..]
Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.
Ehm nope.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:
mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak
iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Boos bellen morgen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter![]()
. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |