abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132920794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:23 schreef JAY-T het volgende:

[..]

Instellingen > beveiliging > vinkje zetten bij "vergrendelscherm bij ontwaken negeren"
Heb het aangevinkt maar moet nog steeds sliden om te unlocken. :{
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:22:31 #212
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132924495
Ik heb net mijn telefoon uitgezwaaid. ;( Dynalogics heeft 'm net opgehaald
pi_132926951
Wanne toestand met die nieuwe spellingscontrole zeg :{ Ik word er knetterleip van :{ :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_132927438
Twee vervelende dingen bij het lockscreen: je moet nu van onderaf naar boven swipen (ipv "ergens" op het scherm) en het patroongebeuren is iets omlaag geschoven
~Si vis amari, ama~
pi_132927593
Heb het idee dat Android steeds meer op de tour zit van: veranderen om maar te veranderen... Kan iemand dit even voor me ontkrachten, want zo wil ik eigenlijk niet naar Android en HTC kijken :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132928001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Twee vervelende dingen bij het lockscreen: je moet nu van onderaf naar boven swipen (ipv "ergens" op het scherm) en het patroongebeuren is iets omlaag geschoven
Ja klote.

Is het niet mogelijk om terug te gaan naar 4.2.2 (via een systeemherstel of iets dergelijks)?
pi_132937481
Net ontdekt dat je nu ook je lockscreen naar rechts kan swipen (vanaf rechtsbovenin). Je kan daar widgets toevoegen (zoals je agenda). Dat vind ik dan wel weer handig
~Si vis amari, ama~
  woensdag 6 november 2013 @ 15:42:31 #218
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132964093
Mag nu legaal hier posten, want heb de One nu ook.

Voelt wel goed aan allemaal en de batterij gaat lang mee, das cool.

Niet heel vernieuwend allemaal verder.

Krijg niet gevonden hoe dat ding trilt bij elke letter die ik typ in WA (iemand?)
pi_132964133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
Mag nu legaal hier posten, want heb de One nu ook.

Voelt wel goed aan allemaal en de batterij gaat lang mee, das cool.

Niet heel vernieuwend allemaal verder.

Krijg niet gevonden hoe dat ding trilt bij elke letter die ik typ in WA (iemand?)
Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken. :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 november 2013 @ 15:48:33 #220
242666 BeamofLight
pi_132964325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken. :*
Doet het niet :'(

Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
pi_132964495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
Aanvinken ja, dat bedoelde ik :@
En idd, hier werkt het nu ook niet. Dan weet ik het ook niet. Ik had het eerst wel, maar heb het gauw uitgezet zodra ik er genoeg van had.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 november 2013 @ 15:53:53 #222
242666 BeamofLight
pi_132964575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Aanvinken ja, dat bedoelde ik :@
En idd, hier werkt het nu ook niet. Dan weet ik het ook niet. Ik had het eerst wel, maar heb het gauw uitgezet zodra ik er genoeg van had.
nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,
Is er eigenlijk ergens een site voor tips&tricks voor dat ding (en dan niet de standaard-HTC-site)
pi_132964640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wachtwoord blijft altijd trillen, voor normale tekst kan je het trillen wel uitzetten.
pi_132964654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,
Is er eigenlijk ergens een site voor tips&tricks voor dat ding (en dan niet de standaard-HTC-site)
Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomen :) gewoon eens wat mee rommelen, kan weinig fout gaan.
Veel plezier met je telefoon iig :D

edit: CC, hij wilt het juist altijd hebben trillen. ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132965064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomen :) gewoon eens wat mee rommelen, kan weinig fout gaan.
Veel plezier met je telefoon iig :D

edit: CC, hij wilt het juist altijd hebben trillen. ;)
Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.
pi_132965107
Nice, dat wist ik ook niet :P Handig om te weten :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132965128
Beetje irritant, batterylife is een beetje schommelig de laatste paar dagen.

Als het goed is brengt 4.3 beter battery life met zich mee.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:05:32 #228
242666 BeamofLight
pi_132965150
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.
ja dat moet het zijn
pi_133002961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef Skillstorm het volgende:
Beetje irritant, batterylife is een beetje schommelig de laatste paar dagen.

Als het goed is brengt 4.3 beter battery life met zich mee.
Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.

Ik zou bijna zeggen, wacht even met updaten. Er zitten flink wat bugs in namelijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133004276
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.

Ik zou bijna zeggen, wacht even met updaten. Er zitten flink wat bugs in namelijk.
Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijk :') Wat is er dan zoal?
Too much is never enough!
pi_133004416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijk :') Wat is er dan zoal?
Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.

Bugs zitten in nieuwe functionaliteiten van BlinkFeed, het toetsenbord bokt behoorlijk, schermvergrendeling is niet helemaal lekker in te stellen.. Niets ernstigs, maar ik loop wel tegen wat zaken aan.
pi_133004739
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.

Bugs zitten in nieuwe functionaliteiten van BlinkFeed, het toetsenbord bokt behoorlijk, schermvergrendeling is niet helemaal lekker in te stellen.. Niets ernstigs, maar ik loop wel tegen wat zaken aan.
Als ik vanuit mijn lockscreen facebook open duurt het erg lang, zo'n 3 seconden. Ook de rest duurt allemaal een fractie langer (genoeg om merkbaar te zijn). Meer mensen last van?
~Si vis amari, ama~
pi_133005059
Nope, werkt net zo snel. Ik heb alleen problemen met die klote spellingcontrole.
En Blinkfeed geeft nu minder artikelen weer dan voorheen. Minder scrollvoer.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133005120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nope, werkt net zo snel. Ik heb alleen problemen met die klote spellingcontrole.
En Blinkfeed geeft nu minder artikelen weer dan voorheen. Minder scrollvoer.
Echt he, dat hoerentoetsenbord :') ik sta op momenten echt op het punt om dat kutding uit het raam te sodemieteren als die kut spellingscontrole weer eens een normaal Nederlands woord verkracht :')
pi_133005160
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Echt he, dat hoerentoetsenbord :') ik sta op momenten echt op het punt om dat kutding uit het raam te sodemieteren :')
Ja, en dan ben ik dus 'verplicht' om bepaalde woorden toe te voegen aan het woordenboek, terwijl ik dat niet wil. Maakt me soms behoorlijk gek ja :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133005387
Als je soms voor de grap een woord expres verkeerd schrijft, slaat ie dat ook op, en dan autocorrect hij het woord voortaan zelf!!!!!

Accu gaat bij mij ook niet heel de dag mee. 07:00 van de lader, en afhankelijk van hoe veel pauze ik tussendoor heb, tussen 18:00&20:00 weer leeg.
pi_133005698
Jammer idd van de battery life.

http://androidcommunity.c(...)eish-tinge-20131107/

Opvolger. :P
pi_133005776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer idd van de battery life.

http://androidcommunity.c(...)eish-tinge-20131107/

Opvolger. :P
GSMarena heeft meer info: http://www.gsmarena.com/htc_m8_photos_leak-news-7140.php ;) had t vanmiddag al geplaatst.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133006051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Als je soms voor de grap een woord expres verkeerd schrijft, slaat ie dat ook op, en dan autocorrect hij het woord voortaan zelf!!!!!

Accu gaat bij mij ook niet heel de dag mee. 07:00 van de lader, en afhankelijk van hoe veel pauze ik tussendoor heb, tussen 18:00&20:00 weer leeg.
Precies, en dat is sowieso strontvervelend. Maar dat heeft Sense altijd al gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')